Ik heb 2 flessen rose champagnequote:Op zondag 31 december 2006 11:09 schreef SiemeN het volgende:
Het bier staat al koud ja. Maar goed, dat staat het altijd.
Moet ze helaas delen.quote:Op zondag 31 december 2006 11:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen rose champagne.
quote:
Nou...quote:
Bier ?quote:
Aber natürlichquote:
Jij ookquote:Op zondag 31 december 2006 11:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Hier wat poedersuiker voor op de oliebollen en de beste wensen natuurlijk.
[afbeelding]
piks, filmpjes en verlangens bedoel je ?quote:
Het is meer Pik, Filmpjes en verwarringquote:Op zondag 31 december 2006 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
piks, filmpjes en verlangens bedoel je ?![]()
Pik poedersuiker en verwarringquote:Op zondag 31 december 2006 13:16 schreef longinus het volgende:
[..]
Het is meer Pik, Filmpjes en verwarring![]()
Ah, dat bedoel je dus. Je P1K is in staat van opwindingquote:Op zondag 31 december 2006 13:16 schreef longinus het volgende:
[..]
Het is meer Pik, Filmpjes en verwarring![]()
Heb je mijn nieuwe bureaublad al gezienquote:Op zondag 31 december 2006 13:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah, dat bedoel je dus. Je P1K is in staat van opwinding.
Wachten met klaarkomen tot 00:00 uur. Gegarandeerd vuurwerk..
Dat weten we nu welquote:Op zondag 31 december 2006 13:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe bureaublad al gezien![]()
Ja mensen, Dribbel_ is jarig!
Ik over iets meer als 2 wekenquote:Op zondag 31 december 2006 13:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben over een weeek jarig, dát is pas stoer![]()
Ruilenquote:Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef TwyLight het volgende:
Mijn buurvrouw is net een man, vet brede schouders en altijd bergschoenen aan enzo![]()
Misschien is ze wel gek van negerzoenen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn buurvrouw, die van die negor dus, is gewoon blank![]()
Het is gewoon een vieze hoerquote:Op zondag 31 december 2006 14:03 schreef longinus het volgende:
[..]
Misschien is ze wel gek van negerzoenen.![]()
Toch wel mooi dat deze meeting in februari is.quote:Op zondag 31 december 2006 14:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg de meetings af komende maand.
Ja sorrie, had nog nix geblowd of gedronkenquote:
Ik over minder dan 8 uur.quote:Op zondag 31 december 2006 13:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben over een weeek jarig, dát is pas stoer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |