quote:
Alleen dan zonder leuke damesquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]onweerstaanbaar!
t lijkt wel zo'n magnum reclame![]()
njaquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alleen dan zonder leuke dames![]()
![]()
B-D & S-F SCquote:
Je had toch een partner ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef Bendeleider het volgende:
Zijn er wel gewillige dames die mijn vleesfluit willen bespelen?
Die is voor de liefdequote:
Nee dankjequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef Bendeleider het volgende:
Zijn er wel gewillige dames die mijn vleesfluit willen bespelen?
TRUT!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:31 schreef purplerose het volgende:
Don't look @ me ik heb me eigen sletje(s) harem.
Je weet toch dat ik niet pumped up en buffed hou.quote:
Sure, de wiki moet je zelf maar ff aanpassen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:21 schreef fraubitch het volgende:
haal mijn tieten ff uit de op aub
Meen je dat nou? Ik heb ze liever wel opgepompt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet pumped up en buffed hou.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb ze liever wel opgepompt..
Kan je dat eten ?quote:
Ik dacht dat al je sexpartners je in het duits voor hoer moesten uitmaken tijdens de daad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Precies. Dan hoef ik ook niet met ze te praten.
Nee. Ze mogen niks zeggen. Doen ze dat wel, dan ruk ik hun tong eruit. Want ja, zo ben ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik dacht dat al je sexpartners je in het duits voor hoer moesten uitmaken tijdens de daad.
SiemeNquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:45 schreef SiemeN het volgende:
Gier & Bieten!
Gelukkig ruk je aleen de tong eruit, ik met er niet aan denken dat je ook andere dingen erafruktquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Ze mogen niks zeggen. Doen ze dat wel, dan ruk ik hun tong eruit. Want ja, zo ben ik.
Koud!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Iemand zin om overmorgen de Nieuwjaarsduik te doen in Scheveningen?
Jeejquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef JDude het volgende:
Hoi. Ik ga mee als Bizznitch d'r date.
weer van je tieten?quote:Op zondag 31 december 2006 01:26 schreef purplerose het volgende:
* purplerose giet vodka/cola naar binnen en lurkt aan de bong.
Alles flex hier guys?
Vraagje: wie kan er ff een leuk gifje voor me maken van losse pics, kheb weer nieuwe nodig.en ik ben niet zo nerderig.
Heb je nou nog niet genoeg van me tieten?!quote:
Mannenquote:Op zondag 31 december 2006 01:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet genoeg van me tieten?!![]()
Ik wilde es wat plaatjes van me lieve gezichtje voorbij laten komen, maarja tieten trekken natuurlijk meer kijkcijfers in me fobo.![]()
Indeed, wat kunnen er nog meer van makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |