quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef E.T. het volgende:
PV van Saskia had ik ook helemaal geen gerommel. Dat was ook gewoon ineens 'pats' he, dat was een wee.. En 12 uur na die eerste lag er een babieetje op m'n buik..
Nu word ik er gek van
ik wil wel.. Baby nog niet geloof ikquote:
Ja, dat zou leuk zijn idd! Nou, ontspannen. Bij mij begon het toen mijn lief net zijn eerste dag vakantie had en dus alle tijd had om bij de bevalling te zijn. Dat gaf mij een gevoel van rust, misschien voelde Kendahl dat en kwam hij daarom ietsje vroegerquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef E.T. het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat 't wel leuk zou zijn als ik een door mijzelf geopend topic beval![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:47 schreef jessie het volgende:
ET kom op hoor, gaat wel lukken als we allemaal niet teveel zeggen
Ik heb ff op je poll gestemd en ik gok een meisje. En ze gaat Laura heten of Chantal.
Swets jij gaat volgend jaar voor de drama kween hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja nou moeten we verdomme een nieuwe naam gaan zoeken.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:56 schreef jessie het volgende:
[..]
Swets jij gaat volgend jaar voor de drama kween hoor
Ik doe de hele dag niet anders... En ze wil maar niet werpen... en ik maar sjouwenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:02 schreef jessie het volgende:
Doe maar ff Swets, gooi het er ff allemaal uit nu. Dan ben je het kwijt en kan je vrouw tenminste echt beginnen. Dit zit haar ook allemaal in de weg, kom op brullen Swets, opgekropte emoties enzo
Brakheid op en top weer morgen met z'n 2enquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:00 schreef Popples het volgende:
het is rottig ja maar goed we zullen zien of het nu wel eens menens is.
macka haha ik en rusten dat is dus een woord wat niet in mijn woordenboek staat helaas.
dank je wel voor de tip.![]()
maar goed zal nu gewoon lekker internetten en rustig blijven zitten.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:32 schreef Prowl het volgende:
[..]
Brakheid op en top weer morgen met z'n 2en![]()
Dat hoop ik dan ook. Misschien is het ook wel warmte van de vermoeidheid die toeslaat. Maar toch niet kunnen slapen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:36 schreef Popples het volgende:
nikky vervelend dat je weer niet kunt slapen.
maar aan het einde van je zwangerschap heb je juist extra weerstand opgebouwd heb ik gelezen.
dus ik hoop niet dat je ziek word.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:52 schreef Popples het volgende:
he jammer ET. gelukkig wel alles goed met je kleine uk.
ja hier nog steeds been weeen en mijn bekken willen vandaag ook niet mee werken.
he wat kan ik toch weer klagen. sorry
Beenweeën...ach meisje... wegmasseren schijnt te helpen. Misschien moet je een grote boodschap, dat hielp bij mij. Toen ik die kwijt was, was ik de beenweeën ook kwijt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:02 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
Beenweeën, dan mag je klagen!
That the pop-power may be with you!![]()
PV: Ik wil het natuurlijk wel als eerste weten als je weer zwanger bent![]()
Oh nee absoluut niet hoor! Maar dat heeft hij zelf gezegd in het vorige topic meen ik!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:19 schreef PM-girl het volgende:
Ok VIvi, ik was al benieuwd naar OyO, ben jij hun sms-alertdienst?
die turbo-bevalling zelf moet ik wel in de gaten houden van de vk ("wel op tijd bellen hoor!" met strenge blik). Alleen wordt dit kind gewoon een echt moeders-kindje.. vindt het nu al leuker bij mama dan grote zusquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef dutchie het volgende:
Popples succes!!!![]()
![]()
Bedank je je moeder na de bevalling nog even?
Lieve E.T., ik heb zo met je te doen. Je dacht dat je een herhaling kreeg van de turbobevalling van Saskia en nu ben je 'nog steeds' zwanger. Ik gok op een kindje in het nieuwe jaar. En dat jullie gewoon rustig thuis met Saskia Oud en Nieuw vieren. Dan hoeft Swets zich ook niet druk te maken over hoe hij eruit ziet op tv.8 januari red je ws niet, maar het duurt nu echt niet lang meer.
Heb geduld.![]()
Ja, moet je alleen nog wel heel even geduld hebben, dat dan weer wel.quote:
Jaa, maar ik vind wel dat ze eerst even de 37 weken moet halen hoor ... dan mag ze losquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:29 schreef snoopy het volgende:
OF Slaapmeisje moet opschieten! Dat kamertje is toch al klaar. Moet kunnen![]()
Mooi, dan is dat geregeldquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:41 schreef E.T. het volgende:
volgens mij is Slaapmeisje a.s. woensdag 37 wk![]()
Dan is 12 januari best een goede mogelijkheid
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:59 schreef Prowl het volgende:
En Popples is om 20:06 bevallen van mijn dochter, volgens mij had de kleine haast ofzo, jeemig wat ging dat snel![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef easy-going het volgende:
Ik voorspel overigens dat Buikkie en Bompie een datumtweeling worden
Zomaar ineensquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:15 schreef E.T. het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ik sta bovenaan!!![]()
Dank je en jullie allemaal voor de felicitaties.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
oYo jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie dochteren wat een mooie bijzondere naam heeft ze zeg!
Tips? Nou als je je bron wil mailen dan graagquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:30 schreef oYo het volgende:
[..]
Dank je en jullie allemaal voor de felicitaties.
We vonden Senni altijd al apart.. Er zijn leuke aparte namen, je moet ze alleem vinden. (heb nog wel tips)
Probeer de komende dagen wel een foto te plaatsen, ben helemaal verliefd!!
De naam die ik nodig heb is niet zo'n probleem, maar ik bedacht me dat toen ineens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:47 schreef Lishe het volgende:
easy, gewoon speuren op internet. Vind je genoeg.
Mijn eigen naam die is heel normaal en komt vaak voor. Maar toch zijn die dingen vaak niet te vindenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef easy-going het volgende:
Zal ik eens een praktisch klein nadeel van bijzondere namen vertellen?
Je kan wel eens pennen/sleutelhangers/naamboekjes e.d. kopen, en die zijn er dan niet van jouw kind. Daar dacht ik pasgeleden aan toen ik ritsdingetjes met namen zag liggen ergens.
Geniet ervanquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:54 schreef Popples het volgende:
nou nieuwsgierigeaachjes![]()
hier het verslagje van mij zelf.
vanmiddag dus gebeld en de vlos verwachte dus dat het nog lang ging duren.
dus vanmiddag maar even in bad en daar ging het zo snel om de 4 minuten.
dus na een uur gebeld nou mevrouw was al in het ziekenhuis voor een andere bevalling.
dus ik zelf maar met weeen naar het ziekenhuis gereden(ong. 20km).
we waren er om 17.00 en had dus 2cm onsluiting.
de vlos ging even naar huis en zei dat ze om 20.30 weer terug zou zijn. omdat het niet zo snel zou gaan.
en na een uur ben ik maar in bad gegaan. daar werden de weeen zo hevig dat mijn vliezen in bad zijn gebroken.
om kwart voor zeven zijn ze gebroken en om 20.06 was Renske er. het ging allemaal heel snel.
de vlos was nog net op tijd binnen.![]()
we zijn nu weer heerlijk thuis. alleen de kraamzorg is er nog steeds niet.
nou ik maar snel liggen.![]()
Als ik weer ga spoken kom ik je vergezellenquote:Op zondag 31 december 2006 00:12 schreef pinkelmeisje het volgende:
natuurlijk kom ik die melden het liefst morgen nog maar zit er niet in denk.
al heb ik wel heel rare afscheidingweet niet precies of dat een teken ergens van is zal wel weer niet helaas.
renske leuke naam![]()
en nikky ga je vanacht weer spoken want ik doe gewoon weer vrolijk mee.
ben gister in bed gebleven maar dat ging niet van harte lag maar te draaien en ukkie deed natuurlijk vrolijk mee heel me ribben voelen beurs wat lijkt het me lekker om weer eens normaal te slapen zeg![]()
Het is mijn eerste en ik ben nu 37 weken en twee dagen. KS staat voor 17-01. Dus nog 2.5 weekquote:Op zondag 31 december 2006 03:10 schreef pinkelmeisje het volgende:
jeetje dat is ook wat helemaal dwars misschien draait tie nog bij anders word het een keizersnee toch? kan geloof ik tot 36 weken draaien,ik duim voor je.
en nikky ik hoop voor je dat je geen strepen krijg maar wat je zegt je word echt goed bol is het je eerste en hoeveel weken ben jij nou precies?
Ja ik heb ook een voorliggende placenta en daardoor zou het draaienmoeilijker zijn omdat ze dan het kindje niet goed kunnen voelen en vastpakken. Alleen mijn uk kregen ze al niet eens omhoog uit mijn bekken met de billen. Dus draaien is niet eens meer geprobeerd aangezien ze eerst omhoog moest. Ik voelde ukkie best al wel snel. Met 17 weken al maar altijd onderin mijn buik. Nooit voorop zeg maar. Ook zie ik nooit een voetje uitsteken of een handje. Dat is wel heel erg jammer. En de KS vind ik niet zo'n nadeelquote:Op zondag 31 december 2006 03:13 schreef Bibikuif22 het volgende:
Oh ja Nikky, jij schreef dat je ook een voorliggende placenta hebt toch? Dat heb ik nl ook! De gyn zei wel dat draaien dan moeilijker is maar moet donderdag weer terug... Ben benieuwd! Het enige nadeel tot nu toe vond ik alleen dat ik Ukkie pas heel laat echt voelde, laten we hopen dat het 2e nadeel maar niet komt...
Lekker zeg croissants! Ik denk dat ik een bak kwark ga nemen, heb ook wel honger nu
Kijk dat heb ik dus weer niet. Geen gevoetbal tegen mijn ribben aanquote:Op zondag 31 december 2006 03:15 schreef pinkelmeisje het volgende:
lekker hoor croisantjes maak er voor mij ook een![]()
wel rot dat je ook overdag niet kan slapen.
kan ik de laatste dagen ook niet hoor ben gewoon niet moe ik w8 op de bevalling maar die komt geloof ik niet echt op gang als je erop aan het w8ten ben al had ik net onder het douchen wel ongelofelijke krampen maar helaas gaat dat zo weer over en me kleine meid is weer lekker aan het voetballen met mijn ribben heerlijk hoor![]()
Het is ook erg duur.quote:Op zondag 31 december 2006 03:22 schreef pinkelmeisje het volgende:
ik hoop het dan hoef ik niet zo lang meer wat lijkt me dat heerlijk zeg men kleine in men armen hebben inplaats van tussen me ribben geprakt maar ik laat me kaartjes door de oom van mijn man drukken die doet het als hobby nu heb ik echt een heel origineel kaartje echt tof en gratis volgens mij is het heel duur normaal
Ik moet zeggen dat ik in het zh bevallen heerlijk vond de vorige keer. Al liep ik toen bij de vk. Nu bij een hele lieve gyn dus zit wel goed! Maar thuis heeft natuurlijk ook zijn charmes!quote:Op zondag 31 december 2006 03:19 schreef pinkelmeisje het volgende:
jeetje zit ook niet mee met jullie twee en ik d8 dat ik het al zwaar had is dus een eitje voor mij lijkt me ook helemaal niks in het zh bevallen maar dat komt denk omdat ik het op eigen krachten moet doen en ik heb echt geen idee wat ik moet verw8ten al heb je er daar wel heerlijke prikjes voor maar dat maakt je kindje suf dus ook dat is niet optimaal
Hmmm dus als het "probleem"zou zijn het uit de bekken halen scheelt dat weer iets want dat is hier niet nodig!quote:Ja ik heb ook een voorliggende placenta en daardoor zou het draaienmoeilijker zijn omdat ze dan het kindje niet goed kunnen voelen en vastpakken. Alleen mijn uk kregen ze al niet eens omhoog uit mijn bekken met de billen. Dus draaien is niet eens meer geprobeerd aangezien ze eerst omhoog moest. Ik voelde ukkie best al wel snel. Met 17 weken al maar altijd onderin mijn buik. Nooit voorop zeg maar. Ook zie ik nooit een voetje uitsteken of een handje. Dat is wel heel erg jammer. En de KS vind ik niet zo'n nadeel Alleen inderdaad de datum
Dat kun je instellen of je wilt dat mensen zien dat je online bent ja of nee.quote:Op zondag 31 december 2006 03:28 schreef pinkelmeisje het volgende:
mss een gekke vraag maar nikky hoe kan het dat jij een min bij je naam heb staan terwijl je er toch echt ben kan je dat ook instellen nee toch of gaat me computter weer vast lopen net als de vorige 5 keer vanavond
Maar dat moet iedereenquote:Op zondag 31 december 2006 03:29 schreef pinkelmeisje het volgende:
ik moet ok heel de tijd verversen om te zien dat er iemand gepost heeft of zelf posten grr
Dan wordt het vast een meisjequote:Op zondag 31 december 2006 03:30 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wat leuk zeg allebei originele kaartjes! Ik zou willen dat ik zo crea was!
En inderdaad, het is erg duur
Nu nog een naam want ook die hebben we nog nietMeisjesnamen hebben we er een stuk of 20 maar kunnen we niet uit kiezen en jongensnamen hebben we al moeite om er 1 te bedenken
![]()
Was die vraag voor mij PM? Ik heb vorige keer geen infuus gehad, werd zaterdag opgenomen met zw.sch. vergiftiging, het was nog niet zo ernstig dat ik acuut geholpen moest worden en ik had al weeen dus zouden ze op maandag gaan inleiden (zondag doen ze alleen spoedjes), gelukkig was Alyssa niet zó eigenwijs en is ze zondagmiddag zelf geboren.quote:Op zondag 31 december 2006 03:31 schreef pinkelmeisje het volgende:
loop je dan niet heel de tijd met een infuus rond of lag het toen ook verkeerd?
Ik volg je nog hoorquote:Op zondag 31 december 2006 03:34 schreef pinkelmeisje het volgende:
hahha slaap tekort zien jullie het ik typ wartaal maar jullie snappen me nog wel toch?
Ik ben bijna 30 kilo aangekomenquote:Op zondag 31 december 2006 03:39 schreef pinkelmeisje het volgende:
maar dan zitten je zwangerschappen niet echt mee ik word er alleen maar gezonder van lage bloeddruk enzo ben alleen bijna het dubbele aangekomen van wat normaal is oeps heerlijk al dat eten al heb ik nu niet zo'n trek meer
Is het niet zo dat je dan zelf je pakket moet ophalen van Ohra? Iedere verzekeraar heeft een pakket toch?quote:Op zondag 31 december 2006 03:41 schreef Bibikuif22 het volgende:
Oh wat erg, ik moet er niet aan denken dat Ukkie eerder geboren gaat worden en we dan nóg geen naam hebben. Stoere namen zijn zeker leuk!
Weten jullie dat misschien? Ik krijg van OHRA dit keer geen kraampakket (omdat de verzekeringen blijkbaar tóch niet hetzelfde zijn gebleven na de omzetting) dus nu moet ik daar zelf voor zorgen.
Ben donderdag hier naar de apotheek geweest voor een kraampakket voor wanneer je in het zh gaat bevallen. Die vrouwen keken mij aan of ze vuur zagen branden en hebben het met een ander overlegd, NIEMAND die wist wat erin zou moeten.
Ik heb zelf in ieder geval gevraagd om zeiltjes, watjes, alcohol en kraamverband, ik kon me herinneren dat ik dat veel heb gebruikt maar verder.. geen idee! Ik ben zo bang dat ik nu iets mis!
Hebben jullie nog tips want dan ga ik nog even terug.
Lekker toch! Nu mag hetquote:Op zondag 31 december 2006 03:39 schreef pinkelmeisje het volgende:
maar dan zitten je zwangerschappen niet echt mee ik word er alleen maar gezonder van lage bloeddruk enzo ben alleen bijna het dubbele aangekomen van wat normaal is oeps heerlijk al dat eten al heb ik nu niet zo'n trek meer
De bevalling. In mijn gedachten is het een regelrechte ramp geweest. Zou jullie er niet mee lastigvallen (doen we wel eens als de ukkies er zijnquote:Op zondag 31 december 2006 03:53 schreef pinkelmeisje het volgende:
waar zie je tegenop dan twee kindjes de bevalling ?
hoe je alles rond moet krijgen straks ofzo?
wel heel fijn dat ze meteen hulp voor je hebben geregeld hoor
Ik doe zittend mijn sokken aan anders krijg ik ze niet aanquote:Op zondag 31 december 2006 03:49 schreef pinkelmeisje het volgende:
nou nikky ik ben zeker gewoon nog steeds zwaarder dan jou hahah en ik hou bijna helemaal geen vocht vast :p ik weeg nou 93 en ik begon met 69 ik rook nog wel maar heel weinig arme ukkie maar alles gaat perfect voor de rest ik val alleen naar voren als ik me sokken aan wil doen enzo ben nogal eigenwijs ik blijf gewoon staan bij alles zittend gaat denk wel makkelijker maar ja joh
Ik hoop ook dat ik eerder magquote:Op zondag 31 december 2006 03:50 schreef Anitra het volgende:er zijn meer wakkere dames zie ik nu ineens.
Nikky ik hoop echt dat je toch een weekje eerder mag!!
Ik ben nieuwsgirig naar jullie kaartjes nuWij hadden hem laten ontwerpen en ook via via laten drukken en ben nog steeds trots op het kaartje! Ik vind het zo leuk orginele kaartjes!
Wat raar dat ze dat pakket eruit hebben gegooit dan. Vind het eigenlijk best asociaal namelijk van je verzekeringsmaatschappij.quote:Op zondag 31 december 2006 03:53 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ja je kan wel naar OHRA gaan voor zo'n pakket maar dan betaal ik 30 euro terwijl ik niet alles zou gebruiken. Nu ben ik 9 zoveel kwijt, scheelt best wat(was een tip van het bureau dat mijn kraamzorg heeft geregeld via OHRA)
De brief die ik heb gekregen van de kraamzorg ben ik een beetje kwijt.. Ben een mandje terug verhuisd dus het is echt nog een zooitje in de papieren nu. Alles ligt overal (ik moet dat echt nog op zien te ruimen)
Zo dan! zoveel vocht vasthouden is toch ook niet goed? Jeetje.. Ik was ook 31 kilo aangekomen maar begon bij 80. Ik kan me nu echt voorstellen wat voor toeter jij hebt Nikky! En pm ik weet zeker dat jouw meisje het hartstikke goed heeft bij jou!! Maar nu wordt het ook tijd dat ze je van de andere kant af gaat leren kennen vind je niet
Hee dankjewel voor de tip! Misschien kan ik daar wel navragen wat er precies in het pakket zit!quote:Op zondag 31 december 2006 03:56 schreef Anitra het volgende:
Bibikuif bij de prenatal verkopen ze toch thuisbeval paketten en ziekenhuispakketten?
Oh je hebt al gekocht zie ik
http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz24.htmlquote:Op zondag 31 december 2006 03:58 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Hee dankjewel voor de tip! Misschien kan ik daar wel navragen wat er precies in het pakket zit!
De mevrouw aan de tel. zei dat ze bij de Etos ook die pakketten verkochten maar toen ik daar kwam bleek dat ze daarmee gestopt waren omdat de pakketten teveel ruimte in beslag namen.
quote:Op zondag 31 december 2006 03:57 schreef pinkelmeisje het volgende:
haha nou als ukkie geboren is zal ik kijken of ik ook een foto van het kaartje erbij kan zetten moet te doen zijn toch ik weet nu hoe het moet maar kan jij ook al niet slapen het is toch wat![]()
eigenlijk horen we allemaal keihard te slapen mijn man zal morgen ochtend wel weer vragen hoelaat ik in bed kwam.
maar dat vergeet ik altijd spontaan als hij dat vraagt![]()
Doet Danny (mijn man) tegenwoordig voor me! Ik kom er ook niet meer bij nu dus is het aan hem om dat bij te houdenquote:Op zondag 31 december 2006 03:57 schreef nikky het volgende:
Hoe doen jullie bikinilijn scheren? Ik doe alles er maar af... Ik zie geen fuck.
En dat is niet het enige.. ik moet nu ook 3.50 betalen per uur kraamzorg! Slecht he! Ik had nog gebeld omdat ze natuurlijk vorig jaar die brieven hadden verstuurd van wilt u dat er niets verandert, doe dan niets. Ik heb niets gedaan en alles verandert! Ik betaal 2x zoveel en krijg 2x minder :S Ze zeiden dat ze er nu niets meer aan kunnen doen, en om het nu om te laten zetten en dan nog een jaar extra te moeten betalen heb ik ook weer geen zin in.. Jaaaa goede maatschappij!quote:Wat raar dat ze dat pakket eruit hebben gegooit dan. Vind het eigenlijk best asociaal namelijk van je verzekeringsmaatschappij..
Oeee jij bent goed!!! dankjewel!quote:Op zondag 31 december 2006 04:00 schreef nikky het volgende:
[..]
http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz24.html
<-- dat moet je zo'n beetje hebben.
Stom he, maar stiekum hoop ik daar een beetje opquote:Op zondag 31 december 2006 04:01 schreef pinkelmeisje het volgende:
en ik vind ook wel dat het tijd word om te kijken wie mijn ribben breekt heel de nacht meer bibi mss draait je kindje dit keer echt niet en laat zich ook niet draaien dan krijg je een keizersnee is mss toch wat fijner dan alle drama's van ervoor
quote:Op zondag 31 december 2006 04:06 schreef pinkelmeisje het volgende:
hahah nou nikky ik scheer op gevoel ik had ooit een streepje is nu iets heel bijzonders geworden een vraagteken ofzo scheer ook regelmatig bijna een lip eraf maar ik durf het toch niet door mijn man te laten doen ik vermink mezelf liever ik krijg het ook niet zo glad meer omdat me buik in de weg hangt maar dat is bijna over
Hihi dat houdt het wel spannend om dan na de bevalling te ontdekken wat je ervan gemaakt hebtquote:Op zondag 31 december 2006 04:06 schreef pinkelmeisje het volgende:
hahah nou nikky ik scheer op gevoel ik had ooit een streepje is nu iets heel bijzonders geworden een vraagteken ofzo scheer ook regelmatig bijna een lip eraf maar ik durf het toch niet door mijn man te laten doen ik vermink mezelf liever ik krijg het ook niet zo glad meer omdat me buik in de weg hangt maar dat is bijna over
Dat is toch niet stom?quote:Op zondag 31 december 2006 04:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Stom he, maar stiekum hoop ik daar een beetje op
Ohhh ik geloof echt dat een ks ook heel zwaar is, maar meer lichamelijk toch, terwijl ik de bevalling juist geestelijk heel moeilijk vond, dacht echt dat weet ik wat allemaal mis zou gaan.quote:Op zondag 31 december 2006 04:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is toch niet stom?
Snap het juist heel goed! Ik had het ook met Djulian.
En ondanks dat een ks ook heftig is ben ik toch een soort van blij dat ik die gewone bevalling waar ik als een berg tegen op zag een ks werd.
En zo groot zijn die ook niet meer tegenwoordig volgens mij en doen ze het nog heel netjes ook!quote:Op zondag 31 december 2006 04:10 schreef pinkelmeisje het volgende:
en bibi ik snap volkomen dat je daar stiekum op hoopt zou ik ook doen als alles zo tegen zit dan maar een litteken staat vast mooi bij al die strepen :p
Ik ben ook heel blij geworden van de 2 laatst geboren fok beebjes!! Daar gaan we gewoon voor ok??quote:Op zondag 31 december 2006 04:16 schreef pinkelmeisje het volgende:
jeetje 31 uur phoe nou dat heb ik niet gehoord hoor ik ga voor warp speed als ze er ooit nog een keer uit wil komen
Zozo, twee nachtbrakers... Mijn excuus is kolven, hoewel ik mezelf het bed moest uittrekken net...quote:Op zondag 31 december 2006 05:00 schreef pinkelmeisje het volgende:
nou ik hoop dat je lekker slaapt ik ga ook maar sorry hoor volgens mij vond me com dat het tijd werd om te slapen gelijk heeft tie ik vond alleen nog even van niet maar morgen weer een dag he weltrusten iedereen die ook niet kan slapen
Het is nog niet te laat!quote:Op zondag 31 december 2006 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat we ontsnappen aan HvN
67quote:Op zondag 31 december 2006 11:27 schreef jessie het volgende:
Et en anders hou je dr nog maar even binnen tot je 68 ben hoor. Komen jullie tenminste alsnog bij HvN![]()
![]()
In Spanje is zaterdag een 67-jarige vrouw van een tweeling bevallen. Volgens medewerkers van het ziekenhuis is ze daarmee de oudste vrouw die ooit kinderen heeft gebaard. De moeder en de kinderen maken het na de bevalling goed.
De vrouw, wier naam niet bekend is gemaakt, had een keizersnede nodig. Volgens een Spaans persbureau heeft ze een ivf-behandeling in de Verenigde Staten ondergaan om zwanger te kunnen worden.
Nee, krégen ze er maar een kind van...quote:Op zondag 31 december 2006 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Een beetje SC'en in de nacht krijgt toch niemand wat van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |