quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef E.T. het volgende:
PV van Saskia had ik ook helemaal geen gerommel. Dat was ook gewoon ineens 'pats' he, dat was een wee.. En 12 uur na die eerste lag er een babieetje op m'n buik..
Nu word ik er gek van
ik wil wel.. Baby nog niet geloof ikquote:
Ja, dat zou leuk zijn idd! Nou, ontspannen. Bij mij begon het toen mijn lief net zijn eerste dag vakantie had en dus alle tijd had om bij de bevalling te zijn. Dat gaf mij een gevoel van rust, misschien voelde Kendahl dat en kwam hij daarom ietsje vroegerquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef E.T. het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat 't wel leuk zou zijn als ik een door mijzelf geopend topic beval![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:47 schreef jessie het volgende:
ET kom op hoor, gaat wel lukken als we allemaal niet teveel zeggen
Ik heb ff op je poll gestemd en ik gok een meisje. En ze gaat Laura heten of Chantal.
Swets jij gaat volgend jaar voor de drama kween hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja nou moeten we verdomme een nieuwe naam gaan zoeken.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:56 schreef jessie het volgende:
[..]
Swets jij gaat volgend jaar voor de drama kween hoor
Ik doe de hele dag niet anders... En ze wil maar niet werpen... en ik maar sjouwenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:02 schreef jessie het volgende:
Doe maar ff Swets, gooi het er ff allemaal uit nu. Dan ben je het kwijt en kan je vrouw tenminste echt beginnen. Dit zit haar ook allemaal in de weg, kom op brullen Swets, opgekropte emoties enzo
Brakheid op en top weer morgen met z'n 2enquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:00 schreef Popples het volgende:
het is rottig ja maar goed we zullen zien of het nu wel eens menens is.
macka haha ik en rusten dat is dus een woord wat niet in mijn woordenboek staat helaas.
dank je wel voor de tip.![]()
maar goed zal nu gewoon lekker internetten en rustig blijven zitten.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:32 schreef Prowl het volgende:
[..]
Brakheid op en top weer morgen met z'n 2en![]()
Dat hoop ik dan ook. Misschien is het ook wel warmte van de vermoeidheid die toeslaat. Maar toch niet kunnen slapen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:36 schreef Popples het volgende:
nikky vervelend dat je weer niet kunt slapen.
maar aan het einde van je zwangerschap heb je juist extra weerstand opgebouwd heb ik gelezen.
dus ik hoop niet dat je ziek word.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:52 schreef Popples het volgende:
he jammer ET. gelukkig wel alles goed met je kleine uk.
ja hier nog steeds been weeen en mijn bekken willen vandaag ook niet mee werken.
he wat kan ik toch weer klagen. sorry
Beenweeën...ach meisje... wegmasseren schijnt te helpen. Misschien moet je een grote boodschap, dat hielp bij mij. Toen ik die kwijt was, was ik de beenweeën ook kwijt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:02 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
Beenweeën, dan mag je klagen!
That the pop-power may be with you!![]()
PV: Ik wil het natuurlijk wel als eerste weten als je weer zwanger bent![]()
Oh nee absoluut niet hoor! Maar dat heeft hij zelf gezegd in het vorige topic meen ik!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:19 schreef PM-girl het volgende:
Ok VIvi, ik was al benieuwd naar OyO, ben jij hun sms-alertdienst?
die turbo-bevalling zelf moet ik wel in de gaten houden van de vk ("wel op tijd bellen hoor!" met strenge blik). Alleen wordt dit kind gewoon een echt moeders-kindje.. vindt het nu al leuker bij mama dan grote zusquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef dutchie het volgende:
Popples succes!!!![]()
![]()
Bedank je je moeder na de bevalling nog even?
Lieve E.T., ik heb zo met je te doen. Je dacht dat je een herhaling kreeg van de turbobevalling van Saskia en nu ben je 'nog steeds' zwanger. Ik gok op een kindje in het nieuwe jaar. En dat jullie gewoon rustig thuis met Saskia Oud en Nieuw vieren. Dan hoeft Swets zich ook niet druk te maken over hoe hij eruit ziet op tv.8 januari red je ws niet, maar het duurt nu echt niet lang meer.
Heb geduld.![]()
Ja, moet je alleen nog wel heel even geduld hebben, dat dan weer wel.quote:
Jaa, maar ik vind wel dat ze eerst even de 37 weken moet halen hoor ... dan mag ze losquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:29 schreef snoopy het volgende:
OF Slaapmeisje moet opschieten! Dat kamertje is toch al klaar. Moet kunnen![]()
Mooi, dan is dat geregeldquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:41 schreef E.T. het volgende:
volgens mij is Slaapmeisje a.s. woensdag 37 wk![]()
Dan is 12 januari best een goede mogelijkheid
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:59 schreef Prowl het volgende:
En Popples is om 20:06 bevallen van mijn dochter, volgens mij had de kleine haast ofzo, jeemig wat ging dat snel![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef easy-going het volgende:
Ik voorspel overigens dat Buikkie en Bompie een datumtweeling worden
Zomaar ineensquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:15 schreef E.T. het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ik sta bovenaan!!![]()
Dank je en jullie allemaal voor de felicitaties.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
oYo jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie dochteren wat een mooie bijzondere naam heeft ze zeg!
Tips? Nou als je je bron wil mailen dan graagquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:30 schreef oYo het volgende:
[..]
Dank je en jullie allemaal voor de felicitaties.
We vonden Senni altijd al apart.. Er zijn leuke aparte namen, je moet ze alleem vinden. (heb nog wel tips)
Probeer de komende dagen wel een foto te plaatsen, ben helemaal verliefd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |