Maar dat moet iedereenquote:Op zondag 31 december 2006 03:29 schreef pinkelmeisje het volgende:
ik moet ok heel de tijd verversen om te zien dat er iemand gepost heeft of zelf posten grr
Dan wordt het vast een meisjequote:Op zondag 31 december 2006 03:30 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wat leuk zeg allebei originele kaartjes! Ik zou willen dat ik zo crea was!
En inderdaad, het is erg duur
Nu nog een naam want ook die hebben we nog nietMeisjesnamen hebben we er een stuk of 20 maar kunnen we niet uit kiezen en jongensnamen hebben we al moeite om er 1 te bedenken
![]()
Was die vraag voor mij PM? Ik heb vorige keer geen infuus gehad, werd zaterdag opgenomen met zw.sch. vergiftiging, het was nog niet zo ernstig dat ik acuut geholpen moest worden en ik had al weeen dus zouden ze op maandag gaan inleiden (zondag doen ze alleen spoedjes), gelukkig was Alyssa niet zó eigenwijs en is ze zondagmiddag zelf geboren.quote:Op zondag 31 december 2006 03:31 schreef pinkelmeisje het volgende:
loop je dan niet heel de tijd met een infuus rond of lag het toen ook verkeerd?
Ik volg je nog hoorquote:Op zondag 31 december 2006 03:34 schreef pinkelmeisje het volgende:
hahha slaap tekort zien jullie het ik typ wartaal maar jullie snappen me nog wel toch?
Ik ben bijna 30 kilo aangekomenquote:Op zondag 31 december 2006 03:39 schreef pinkelmeisje het volgende:
maar dan zitten je zwangerschappen niet echt mee ik word er alleen maar gezonder van lage bloeddruk enzo ben alleen bijna het dubbele aangekomen van wat normaal is oeps heerlijk al dat eten al heb ik nu niet zo'n trek meer
Is het niet zo dat je dan zelf je pakket moet ophalen van Ohra? Iedere verzekeraar heeft een pakket toch?quote:Op zondag 31 december 2006 03:41 schreef Bibikuif22 het volgende:
Oh wat erg, ik moet er niet aan denken dat Ukkie eerder geboren gaat worden en we dan nóg geen naam hebben. Stoere namen zijn zeker leuk!
Weten jullie dat misschien? Ik krijg van OHRA dit keer geen kraampakket (omdat de verzekeringen blijkbaar tóch niet hetzelfde zijn gebleven na de omzetting) dus nu moet ik daar zelf voor zorgen.
Ben donderdag hier naar de apotheek geweest voor een kraampakket voor wanneer je in het zh gaat bevallen. Die vrouwen keken mij aan of ze vuur zagen branden en hebben het met een ander overlegd, NIEMAND die wist wat erin zou moeten.
Ik heb zelf in ieder geval gevraagd om zeiltjes, watjes, alcohol en kraamverband, ik kon me herinneren dat ik dat veel heb gebruikt maar verder.. geen idee! Ik ben zo bang dat ik nu iets mis!
Hebben jullie nog tips want dan ga ik nog even terug.
Lekker toch! Nu mag hetquote:Op zondag 31 december 2006 03:39 schreef pinkelmeisje het volgende:
maar dan zitten je zwangerschappen niet echt mee ik word er alleen maar gezonder van lage bloeddruk enzo ben alleen bijna het dubbele aangekomen van wat normaal is oeps heerlijk al dat eten al heb ik nu niet zo'n trek meer
De bevalling. In mijn gedachten is het een regelrechte ramp geweest. Zou jullie er niet mee lastigvallen (doen we wel eens als de ukkies er zijnquote:Op zondag 31 december 2006 03:53 schreef pinkelmeisje het volgende:
waar zie je tegenop dan twee kindjes de bevalling ?
hoe je alles rond moet krijgen straks ofzo?
wel heel fijn dat ze meteen hulp voor je hebben geregeld hoor
Ik doe zittend mijn sokken aan anders krijg ik ze niet aanquote:Op zondag 31 december 2006 03:49 schreef pinkelmeisje het volgende:
nou nikky ik ben zeker gewoon nog steeds zwaarder dan jou hahah en ik hou bijna helemaal geen vocht vast :p ik weeg nou 93 en ik begon met 69 ik rook nog wel maar heel weinig arme ukkie maar alles gaat perfect voor de rest ik val alleen naar voren als ik me sokken aan wil doen enzo ben nogal eigenwijs ik blijf gewoon staan bij alles zittend gaat denk wel makkelijker maar ja joh
Ik hoop ook dat ik eerder magquote:Op zondag 31 december 2006 03:50 schreef Anitra het volgende:er zijn meer wakkere dames zie ik nu ineens.
Nikky ik hoop echt dat je toch een weekje eerder mag!!
Ik ben nieuwsgirig naar jullie kaartjes nuWij hadden hem laten ontwerpen en ook via via laten drukken en ben nog steeds trots op het kaartje! Ik vind het zo leuk orginele kaartjes!
Wat raar dat ze dat pakket eruit hebben gegooit dan. Vind het eigenlijk best asociaal namelijk van je verzekeringsmaatschappij.quote:Op zondag 31 december 2006 03:53 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ja je kan wel naar OHRA gaan voor zo'n pakket maar dan betaal ik 30 euro terwijl ik niet alles zou gebruiken. Nu ben ik 9 zoveel kwijt, scheelt best wat(was een tip van het bureau dat mijn kraamzorg heeft geregeld via OHRA)
De brief die ik heb gekregen van de kraamzorg ben ik een beetje kwijt.. Ben een mandje terug verhuisd dus het is echt nog een zooitje in de papieren nu. Alles ligt overal (ik moet dat echt nog op zien te ruimen)
Zo dan! zoveel vocht vasthouden is toch ook niet goed? Jeetje.. Ik was ook 31 kilo aangekomen maar begon bij 80. Ik kan me nu echt voorstellen wat voor toeter jij hebt Nikky! En pm ik weet zeker dat jouw meisje het hartstikke goed heeft bij jou!! Maar nu wordt het ook tijd dat ze je van de andere kant af gaat leren kennen vind je niet
Hee dankjewel voor de tip! Misschien kan ik daar wel navragen wat er precies in het pakket zit!quote:Op zondag 31 december 2006 03:56 schreef Anitra het volgende:
Bibikuif bij de prenatal verkopen ze toch thuisbeval paketten en ziekenhuispakketten?
Oh je hebt al gekocht zie ik
http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz24.htmlquote:Op zondag 31 december 2006 03:58 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Hee dankjewel voor de tip! Misschien kan ik daar wel navragen wat er precies in het pakket zit!
De mevrouw aan de tel. zei dat ze bij de Etos ook die pakketten verkochten maar toen ik daar kwam bleek dat ze daarmee gestopt waren omdat de pakketten teveel ruimte in beslag namen.
quote:Op zondag 31 december 2006 03:57 schreef pinkelmeisje het volgende:
haha nou als ukkie geboren is zal ik kijken of ik ook een foto van het kaartje erbij kan zetten moet te doen zijn toch ik weet nu hoe het moet maar kan jij ook al niet slapen het is toch wat![]()
eigenlijk horen we allemaal keihard te slapen mijn man zal morgen ochtend wel weer vragen hoelaat ik in bed kwam.
maar dat vergeet ik altijd spontaan als hij dat vraagt![]()
Doet Danny (mijn man) tegenwoordig voor me! Ik kom er ook niet meer bij nu dus is het aan hem om dat bij te houdenquote:Op zondag 31 december 2006 03:57 schreef nikky het volgende:
Hoe doen jullie bikinilijn scheren? Ik doe alles er maar af... Ik zie geen fuck.
En dat is niet het enige.. ik moet nu ook 3.50 betalen per uur kraamzorg! Slecht he! Ik had nog gebeld omdat ze natuurlijk vorig jaar die brieven hadden verstuurd van wilt u dat er niets verandert, doe dan niets. Ik heb niets gedaan en alles verandert! Ik betaal 2x zoveel en krijg 2x minder :S Ze zeiden dat ze er nu niets meer aan kunnen doen, en om het nu om te laten zetten en dan nog een jaar extra te moeten betalen heb ik ook weer geen zin in.. Jaaaa goede maatschappij!quote:Wat raar dat ze dat pakket eruit hebben gegooit dan. Vind het eigenlijk best asociaal namelijk van je verzekeringsmaatschappij..
Oeee jij bent goed!!! dankjewel!quote:Op zondag 31 december 2006 04:00 schreef nikky het volgende:
[..]
http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz24.html
<-- dat moet je zo'n beetje hebben.
Stom he, maar stiekum hoop ik daar een beetje opquote:Op zondag 31 december 2006 04:01 schreef pinkelmeisje het volgende:
en ik vind ook wel dat het tijd word om te kijken wie mijn ribben breekt heel de nacht meer bibi mss draait je kindje dit keer echt niet en laat zich ook niet draaien dan krijg je een keizersnee is mss toch wat fijner dan alle drama's van ervoor
quote:Op zondag 31 december 2006 04:06 schreef pinkelmeisje het volgende:
hahah nou nikky ik scheer op gevoel ik had ooit een streepje is nu iets heel bijzonders geworden een vraagteken ofzo scheer ook regelmatig bijna een lip eraf maar ik durf het toch niet door mijn man te laten doen ik vermink mezelf liever ik krijg het ook niet zo glad meer omdat me buik in de weg hangt maar dat is bijna over
Hihi dat houdt het wel spannend om dan na de bevalling te ontdekken wat je ervan gemaakt hebtquote:Op zondag 31 december 2006 04:06 schreef pinkelmeisje het volgende:
hahah nou nikky ik scheer op gevoel ik had ooit een streepje is nu iets heel bijzonders geworden een vraagteken ofzo scheer ook regelmatig bijna een lip eraf maar ik durf het toch niet door mijn man te laten doen ik vermink mezelf liever ik krijg het ook niet zo glad meer omdat me buik in de weg hangt maar dat is bijna over
Dat is toch niet stom?quote:Op zondag 31 december 2006 04:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Stom he, maar stiekum hoop ik daar een beetje op
Ohhh ik geloof echt dat een ks ook heel zwaar is, maar meer lichamelijk toch, terwijl ik de bevalling juist geestelijk heel moeilijk vond, dacht echt dat weet ik wat allemaal mis zou gaan.quote:Op zondag 31 december 2006 04:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is toch niet stom?
Snap het juist heel goed! Ik had het ook met Djulian.
En ondanks dat een ks ook heftig is ben ik toch een soort van blij dat ik die gewone bevalling waar ik als een berg tegen op zag een ks werd.
En zo groot zijn die ook niet meer tegenwoordig volgens mij en doen ze het nog heel netjes ook!quote:Op zondag 31 december 2006 04:10 schreef pinkelmeisje het volgende:
en bibi ik snap volkomen dat je daar stiekum op hoopt zou ik ook doen als alles zo tegen zit dan maar een litteken staat vast mooi bij al die strepen :p
Ik ben ook heel blij geworden van de 2 laatst geboren fok beebjes!! Daar gaan we gewoon voor ok??quote:Op zondag 31 december 2006 04:16 schreef pinkelmeisje het volgende:
jeetje 31 uur phoe nou dat heb ik niet gehoord hoor ik ga voor warp speed als ze er ooit nog een keer uit wil komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |