Zozo, twee nachtbrakers... Mijn excuus is kolven, hoewel ik mezelf het bed moest uittrekken net...quote:Op zondag 31 december 2006 05:00 schreef pinkelmeisje het volgende:
nou ik hoop dat je lekker slaapt ik ga ook maar sorry hoor volgens mij vond me com dat het tijd werd om te slapen gelijk heeft tie ik vond alleen nog even van niet maar morgen weer een dag he weltrusten iedereen die ook niet kan slapen
Het is nog niet te laat!quote:Op zondag 31 december 2006 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat we ontsnappen aan HvN
67quote:Op zondag 31 december 2006 11:27 schreef jessie het volgende:
Et en anders hou je dr nog maar even binnen tot je 68 ben hoor. Komen jullie tenminste alsnog bij HvN![]()
![]()
In Spanje is zaterdag een 67-jarige vrouw van een tweeling bevallen. Volgens medewerkers van het ziekenhuis is ze daarmee de oudste vrouw die ooit kinderen heeft gebaard. De moeder en de kinderen maken het na de bevalling goed.
De vrouw, wier naam niet bekend is gemaakt, had een keizersnede nodig. Volgens een Spaans persbureau heeft ze een ivf-behandeling in de Verenigde Staten ondergaan om zwanger te kunnen worden.
Nee, krégen ze er maar een kind van...quote:Op zondag 31 december 2006 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Een beetje SC'en in de nacht krijgt toch niemand wat van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |