Lijkt me wel, zien is geloven in dit geval.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Misschien werd het al gezegd in het vorige topic, maar zijn er ook mensen die de tape gaan bekijken? Het zal een vreemde kijkervaring zijn voor ons westerlingen.
Ik denk dat ik het wel ga kijken, ik kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Misschien werd het al gezegd in het vorige topic, maar zijn er ook mensen die de tape gaan bekijken? Het zal een vreemde kijkervaring zijn voor ons westerlingen.
Wij FOK!kers zijn de tubgirl en de goatse al gewend. Op zich zal het niet zo schokkend zijn, denk ik zo. Het is volgens mij niet zo dat er nu veel bloed aan te pas komt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Neuh. Geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gelezen dat vele Irakezen in de rij stonden om de beul te worden en aangezien hij over is gedragen aan Irak denk ik dat het een Irakees wordtquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga het ook bekijken denk ik, al vind ik het wel een beetje ranzig van mezelf. Saddam krijgt wel een doek over zijn hoofd, hoop ik? En wie is de beul? Een Irakees of een westerling?
Wat denk je zelf? Overgedragen aan de Irakis. veroordeeld door de Irakis.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga het ook bekijken denk ik, al vind ik het wel een beetje ranzig van mezelf. Saddam krijgt wel een doek over zijn hoofd, hoop ik? En wie is de beul? Een Irakees of een westerling?
Wel apart dat dat ineens zo razend snel gaat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat vele Irakezen in de rij stonden om de beul te worden en aangezien hij over is gedragen aan Irak denk ik dat het een Irakees wordt![]()
Idd, ik kan me nu nog niet voorstellen dat het binnen enkele uren waarschijnlijk al afgelopen is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wel apart dat dat ineens zo razend snel gaat.
Ik vind het ook vreemd. Waarom zit er opeens zon haast achter?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je lol hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het is geschiedenis. Hoeveel mensen hebben wel niet de beelden van bijv. Elena en Nicolae Ceauşescu hun dood gekeken?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Tja, zoals het zo vaak gaat. Als je klik ziet, dan klik je.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:15 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Neuh. Geen behoefte aan.
Is natuurlijk ook waar. Zand erover zullen ze wel denkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef Bolter het volgende:
Denk dat dat misschien maar het beste is. Als zij het nu nog gaan rekken dan krijg je enkel maar gerel.
niet precies bekend......misschien bij het vliegveld waar de Amerikanen hem aan de Irakezen overdragen....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef Steve-O het volgende:
Waar willen ze die kerel precies ophangen ?
knap dat je die naam goed kan typenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het is geschiedenis. Hoeveel mensen hebben wel niet de beelden van bijv. Elena en Nicolae Ceauşescu hun dood gekeken?
nou denk het niet, hoor. Ze zullen wel zeggen dat de beelden openbaar zijn gemaakt, maar ze gaan dat écht niet laten zien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
In de late journaals zullen ze misschien het wel laten zien......Met een waarschuwing vooraf...
waarom denk je dat...'traditie' bij executies?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef _The_General_ het volgende:
Als het gaat gebeuren dan zal het vroeg in de ochtend zijn.
Voor dat figuurtje heb ik moeten googlenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
knap dat je die naam goed kan typen. Ik ken die figuren trouwens niet.
Idd, overdag moeten ze het iig niet doen. Wie er behoefte aan heeft kan zodra de beelden er zijn wel op internet kijkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
In de late journaals zullen ze misschien het wel laten zien......Met een waarschuwing vooraf...
Ja vast wel.....maar ik weet niet of ik er na ga kijken......Niet zo goed voor je geest denk ik....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, overdag moeten ze het iig niet doen. Wie er behoefte aan heeft kan zodra de beelden er zijn wel op internet kijken![]()
Volgens Wikipedia hebben de mensen die de dood van Ceausescu (na 4 keer proberen eindelijk goed getypt, op dat tekentje na dan) hebben gezien naar een toneelstukje zitten kijkenquote:De executie vond plaats op een militaire basis in Târgovişte en werd als bewijs van hun dood gefilmd en wereldwijd per televisie vertoond. Later bleek dat de getoonde executie op de tv in scène was gezet en dat de echte executie al iets eerder had plaatsgevonden.
Bij de NOS laten ze het zeker niet zien. Die zijn steriel. Misscihen bij RTL nieuws....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou denk het niet, hoor. Ze zullen wel zeggen dat de beelden openbaar zijn gemaakt, maar ze gaan dat écht niet laten zien.
copy and paste will do the trickquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia hebben de mensen die de dood van Ceausescu (na 4 keer proberen eindelijk goed getypt, op dat tekentje na dan) hebben gezien naar een toneelstukje zitten kijken.
ik ook, maar daar moeten ze het niet om laten. Ik erger me verschrikkelijk aan die kinderachtige dreigementen constantquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef Ludacriss het volgende:
Voorzie keiharde aanslagen helaas.
wat denk jijquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Effe een vraagje:
Als saddam gedood word breekt de hel toch los daar of niet?
Onder de aanhangers ja, maar hoeveel zijn er daarvan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Effe een vraagje:
Heb nog een bunker in het bezit dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat denk jij, en hier ook! Begin maar vast met het inrichten van je schuilkelder!
Als ik hoofdredacteur was zat ik nu ook in spoedoverleg. Aan de ene kant denk ik wel uitzenden, het is nieuws en een stukje geschiedenis, maar aan de andere kant weet ik ook dat veel mensen er niet op zitten te wachten. Moeilijk....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij de NOS laten ze het zeker niet zien. Die zijn steriel. Misscihen bij RTL nieuws....
De beelden die ik heb gezien waren behoorlijk echt. Ze staan online, kan ze even niet vinden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia hebben de mensen die de dood van Ceausescu (na 4 keer proberen eindelijk goed getypt, op dat tekentje na dan) hebben gezien naar een toneelstukje zitten kijken.
Maar dat hebben ze bij Ceauşescu toch ook uitgezonden(al lees ik net dat het een toneelstuk was)? Ik meen dat ik dat als kind heb gezien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou denk het niet, hoor. Ze zullen wel zeggen dat de beelden openbaar zijn gemaakt, maar ze gaan dat écht niet laten zien.
Dat weet ik niet, maar ik verwacht dan gemeene aanslagen enzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onder de aanhangers ja, maar hoeveel zijn er daarvan?
Dat had Djeppie dus ook...Ik wist wel dat ze "slecht" waren. Maar dat je dan daarom dood moest...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De beelden die ik heb gezien waren behoorlijk echt. Ze staan online, kan ze even niet vinden.
Hier een transcriptie van het snelle showproces. De eerste keer dat ik zag was ik erg jong. Ik vond het zo erg voor die oude man en vrouw. Later begreep ik pas wie het waren...
http://www.timisoara.com/timisoara/rev/trialscript.html
Ik zou t uitzending, met een goed aankondiging en niet meteen patsboem de verhanging. Aan de andere kant, de zappers kunnen er ook midden in vallenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als ik hoofdredacteur was zat ik nu ook in spoedoverleg. Aan de ene kant denk ik wel uitzenden, het is nieuws en een stukje geschiedenis, maar aan de andere kant weet ik ook dat veel mensen er niet op zitten te wachten. Moeilijk....
Ik ben wel benieuwd, dus ik hoop dat je het filmpje nog vindtquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De beelden die ik heb gezien waren behoorlijk echt. Ze staan online, kan ze even niet vinden.
Hier een transcriptie van het snelle showproces. De eerste keer dat ik zag was ik erg jong. Ik vond het zo erg voor die oude man en vrouw. Later begreep ik pas wie het waren...
http://www.timisoara.com/timisoara/rev/trialscript.html
Dat lijkt me sterk. Laatst nog een docu over gezien, trouwens. Verrassend interessant wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tja, misschien ook op andere plaatsen op de wereld....wie weet....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Effe een vraagje:
Die kans zit er idd in. Het brengt zeker wat te weeg onder de aanhangers. Maar ja, wat zou er gebeuren als Saddam niet zou worden ge-executeerd, dat mobiliseert dan weer zijn tegenstanders, met aanslagen....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:28 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik verwacht dan gemeene aanslagen enzo![]()
Precies. Ik zou het denk ik ook uitzenden, maar er zullen vele negatieve reacties volgen op het uitzenden daarvan. Maar mogelijk weten we snel het antwoord, maar ik verwacht een relletjequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou t uitzending, met een goed aankondiging en niet meteen patsboem de verhanging. Aan de andere kant, de zappers kunnen er ook midden in vallennatuurlijk.
Kunnen we vast even opwarmenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, dus ik hoop dat je het filmpje nog vindt.
Waarom worden executies in the USA eigenlijk niet uitgezonden? Ze willen toch een afschrikwekkende werking? Uitzenden dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Precies. Ik zou het denk ik ook uitzenden, maar er zullen vele negatieve reacties volgen op het uitzenden daarvan. Maar mogelijk weten we snel het antwoord, maar ik verwacht een relletje![]()
http://www.ceausescu.org/ceausescu_media/trial.htmlquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, dus ik hoop dat je het filmpje nog vindt.
Ach het is het laatste intime stukje van die persoon. Eventueel met familie. Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom worden executies in the USA eigenlijk niet uitgezonden? Ze willen toch een afschrikwekkende werking? Uitzenden dus.![]()
http://www.documentaire.nl/doc.asp?oId=2194quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Laatst nog een docu over gezien, trouwens. Verrassend interessant wel.
En slow motions, zien wanneer hij precies zijn nek breekt enzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef Tatutatu het volgende:
Hopelijk gebruiken ze wel iets van 10 camera's met close ups etc.
In the USA zijn de slachtoffers of nabestaanden er ook bij...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach het is het laatste intime stukje van die persoon. Eventueel met familie. Daar kan ik me wel in vinden.
Tja, de dood heeft ook iets raars....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:35 schreef Iblardi het volgende:
Al dat speculeren over de vraag wanneer hij zal hangen vind ik eerlijk gezegd al een beetje luguber. Dat het moment waarop je de pijp uitgaat een soort evenement wordt. En ik volg het evengoed.
Bij de Paus was het precies hetzelfde, alhoewel onder andere omstandighedenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:35 schreef Iblardi het volgende:
Al dat speculeren over de vraag wanneer hij zal hangen vind ik eerlijk gezegd al een beetje luguber. Dat het moment waarop je de pijp uitgaat een soort evenement wordt. En ik volg het evengoed.
Is het een strop zonder "drop"quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En slow motions, zien wanneer hij precies zijn nek breekt enzo![]()
Ik krijg nou wel "zin" om die executie van die twee te zien. Kijken of ik eht me goed herinner.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
http://www.ceausescu.org/ceausescu_media/trial.html
Hier de aankomst bij de "rechtzaal" en een stukje proces. Dit is niet van de executie dus.
Dat is niet beschaafd , vandaar dat USA ook enkel schone oorlogen voert met infraroodfilmpjes voor het publiek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom worden executies in the USA eigenlijk niet uitgezonden? Ze willen toch een afschrikwekkende werking? Uitzenden dus.![]()
Bij verhanging is het juist de bedoeling dat je je nekt breekt. Als je door verstikken om het leven komt zijn het echt amateurs.quote:
Is dat zo??quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij omhoog wordt getrokken en dan gaat stikken?![]()
Waar zie je dat??quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef Drumpie het volgende:
Pff gaat wel snel die dood, ik dacht dat het altijd ging van dat die beetje zwibberd zoals en vis op het droge
Als het niet helemaal goed gaat dan kan dat gebeuren, maar normaal ben je meteen verlamd volgensmijquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef Drumpie het volgende:
Pff gaat wel snel die dood, ik dacht dat het altijd ging van dat die beetje zwibberd zoals en vis op het droge
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik krijg nou wel "zin" om die executie van die twee te zien. Kijken of ik eht me goed herinner.![]()
Kijken of je die docu kunt zien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.documentaire.nl/doc.asp?oId=2194
(geen link naar de uitzending zelf)
Hij was eerst in zijn geheel te downloaden vanaf een Nederlandse site, Ceausescu.nl , maar die is weg!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef Viking84 het volgende:
waarom is de executie van Ceauşescu zelf nergens te zien?
Nee, een valluik...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij omhoog wordt getrokken en dan gaat stikken?![]()
Ok, dat dacht ik al. Is iig iets beschaafder.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, een valluik...Zoals ze in Singapore doen.
procedure:
1 Beul komt dag van te voren het gewicht en lengte bepalen....
2 Beul zoekt in tabel aan de hand van gegevens onder 1 de lengte van de val (drop) op...
3 De ter dood veroordeelde gaat valluik staan met zwarte kap op zijn hoofd. (ziet dus niets)
4 Beul doet strop met juiste lengte om de hals
5 Valluik wordt geopend
6 Als het goed is breekt de nek direct, maar niet zodanig dat het hoofd eraf gerukt wordt. Luitert dus nauw....
Dat klopt ja.......Er zijn echter verschillende methoden....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij verhanging is het juist de bedoeling dat je je nekt breekt. Als je door verstikken om het leven komt zijn het echt amateurs.
Je laat m toch gewoon een end naar beneden flikkeren? Dan hoef je zijn lengte en zo toch niet te weten??quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al. Is iig iets beschaafder.
Tja, als het goed is is de persoon in een notime dood..........Het is wellicht "humaner" dan the lethal injection, veelvuldig in the USA gedaan....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al. Is iig iets beschaafder.
Het gaat om de tijd en dus valversnelling die voor genoeg energie moet zorgen. En die energie breekt vervolgens zijn nek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef Djep het volgende:
[..]
Je laat m toch gewoon een end naar beneden flikkeren? Dan hoef je zijn lengte en zo toch niet te weten??
Te korte drop: nek breekt nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef Djep het volgende:
[..]
Je laat m toch gewoon een end naar beneden flikkeren? Dan hoef je zijn lengte en zo toch niet te weten??
Gewicht enzo is wel belangrijk, als de val te zacht is dan breekt ie zijn nek niet en dan stikt ie en als de val te hard is dan gaat zijn hele hoofd er af. Dus best wel belangrijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef Djep het volgende:
[..]
Er bestaan daarvoor tabellen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gewicht enzo is wel belangrijk, als de val te zacht is dan breekt ie zijn nek niet en dan stikt ie en als de val te hard is dan gaat zijn hele hoofd er af. Dus best wel belangrijk![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:47 schreef Drumpie het volgende:
Net gaf iemand link met ophanging via YouTube check dat is even pagina 1 volgens mij
Het hele onderwerp is eigenlijk best luguber, ook als je leest wat er fout kan gaan bij de verschillende executie methodenquote:
Hmm, interessante materie dus!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat om de tijd en dus valversnelling die voor genoeg energie moet zorgen. En die energie breekt vervolgens zijn nek.
ik zie niks. Lijkt me ook niet dat dat tussen al het 'normale' materiaal staat. Ik hoef me toch hopelijk niet aan te melden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:47 schreef Drumpie het volgende:
Net gaf iemand link met ophanging via YouTube check dat is even pagina 1 volgens mij
Ach, Natuurkunde.quote:
Onder het plaatje van een hangende Sadam staat een linkquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zie niks. Lijkt me ook niet dat dat tussen al het 'normale' materiaal staat. Ik hoef me toch hopelijk niet aan te melden?.
En dat is dus niet genoeg. Sterkte van de nekwervels verschillen van persoon tot persoon. Reken maar dat ervaring ook telt......quote:
Ach bij een bepaalde snelheid en hoek breekt alles lijkt mij. Ze zullen wel een ondergrens hanteren. Anyhow, vreemd om hierover na te denken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dat is dus niet genoeg. Sterkte van de nekwervels verschillen van persoon tot persoon. Reken maar dat ervaring ook telt......![]()
Een ondergrens ( minimaal om nek te breken) maar ook een bovengrens (anders kop eraf) vergt toch praktische ervaring..........Maar idd. Het is niet mijn tak van sport. Ik ben dan ook tegen de doodstraf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach bij een bepaalde snelheid en hoek breekt alles lijkt mij. Ze zullen wel een ondergrens hanteren. Anyhow, vreemd om hierover na te denken.
Och ja, Theo van Gogh werd gefileerd op straat. Zo bijzonder is het nu ook weer niet...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef NeoTribalist het volgende:
Live executiesDat was 20 jaar geleden science fiction.
O o o , waar gaan we toch heen met onze "beschaving"
![]()
Ach, een tvoptreden van Bonnie St Clair is ook een live executie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef NeoTribalist het volgende:
![]()
Las volgens mij in parool 1.5 meter.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een ondergrens ( minimaal om nek te breken) maar ook een bovengrens (anders kop eraf) vergt toch praktische ervaring..........Maar idd. Het is niet mijn tak van sport. Ik ben dan ook tegen de doodstraf.
Ik ga ff kijken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Onder het plaatje van een hangende Sadam staat een link![]()
Voor Saddam?? Want het is geenstandaardlengtequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Las volgens mij in parool 1.5 meter.
Ah. Als ik wakkerben is Saddam dood. Apart.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:00 schreef Arcee het volgende:
Morgenochtend, nu in Journaal op Ned. 1.
Dan blijf je er toch voor op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:01 schreef arneaux het volgende:
Ah. Als ik wakkerben is Saddam dood. Apart.
Daar ga ik iig niet op wachtenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:
Mogelijk om 4:00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Niets dan respect voor de doden he.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef Djep het volgende:
Trouwens, als die kop eraf valt, das toch niet erg??
Dacht ik ook al. Als t zo gaat als op die video's maakt t geen ruk uit. Maar ik ben bang dat die kop dan van t schavot afknikkertquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef Djep het volgende:
Ik dacht dat ze het hadden over 6 uur morgenochtend Bagdadtijd..(4uur Nederlandse tijd).. Ik vind het ook allemaal erg luguber ("ook al is het Saddam"), maar ik ben dan ook tegen de doodstraf in het algemeen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:35 schreef Iblardi het volgende:,
maar wordt t ook live uitgezonden?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:
Mogelijk om 4:00 uur Nederlandse tijd.
Oh ja ik las ook dat ze zijn persoonlijke bezittingen hadden weggehaald. Bedoelen ze daarmee spullen die hij in zijn cel had? En waarom halen ze dat weg??quote:
Ach ja, dan heb je t wel live gezien. Jaren later zal men nog vragen: waar was je toen saddam opgehangen werd?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
blijf je ervoor op dan? Dat is wel sneu dan.
Ik vroeg me al af waar je bleef om ff lekker te zeiken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou hier ben ik dus! Moet ik ff over jou heen zeiken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef om ff lekker te zeiken.
Nee meid, je hebt je ding weer ff kunnen doen. Weten wanneer je moet stoppen he.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou hier ben ik dus! Moet ik ff over jou heen zeiken?
en jij bepaalt zeker wanneer dat isquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee meid, je hebt je ding weer ff kunnen doen. Weten wanneer je moet stoppen he.
Dan komt-ie hierbij te hangen:quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef Djep het volgende:
Hoezo? Dit zijn behoorlijke "events". Als dit binnen nu en twee uurtjes zou gebeuren zou ik het ook nog wel even afwachten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hmm, niet geheel onaardig...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan komt-ie hierbij te hangen:
[afbeelding]
Dat lijkt me niet.quote:
Je leerlingen zullen je haten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij bepaalt zeker wanneer dat is. Ik ga net zo lang door met wat ik wil tot ik zelf vind dat het tijd is om te stoppen. En als je hier niets inhoudelijks te melden hebt, dan tyf je maar weer op, hoor, want je gaat off-topic. Nou daag!
.
Amerika wilt Irak nog verder het zwarte gat in sleuren zo voor het slacht feest. Wat en kut land.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand zullen ze wel denkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef Djep het volgende:
Je zal trouwens daar als pastoor of ander soort geestelijke staan...Zoals ik zie op die filmpjes van Youtube. Hoe denkt een pastoor over executies? Volgende week eens aan een bisschop vragen.
Ik kan het me wel voorstellen, het is toch geschiedenis. Net als een vliegtuig live in een toren zien vliegen, het is een vreselijke gebeurtenis, maar je hebt wel wat om te vertellenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het oordelen probereren over te laten aan de Heer. Althans, de meeste pastoors die ik ken wel, denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand zullen ze wel denken![]()
quote:Executie Saddam mogelijk vannacht
` De Iraakse ex-dictator Saddam Hussein
wordt mogelijk vannacht geëxecuteerd.De
Iraakse autoriteiten overleggen nu met
de Amerikanen over de laatste details.
Komen ze er niet uit,dan wordt Saddam
Hussein mogelijk pas na het Offerfeest
opgehangen.Dat feest begint morgen en
valt samen met de pelgrimage naar Mekka
en eindigt op 6 januari.
Er heerst onduidelijkheid over de plek
waar Saddam nu is.Berichten dat hij al
door de Amerikanen is overgedragen aan
Irak,zijn tegengesproken.De Amerikanen
zouden Saddam pas op het laatste moment
willen overdragen om te voorkomen dat
hij wordt mishandeld of vernederd.
Voor het geval ze hoogtevrees hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Djep het volgende:
Oh ja, waarom moeten ze altijd een zak over het hoofd?
Jij doet een universitaire opleiding?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik word toch geen lerares. Ben geen HBO'er
.
Ik weet dat ik soms als een HBO'er klink, maar ik studeer toch echt aan een universiteit (vierdejaars nu).quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij doet een universitaire opleiding?
Kan je dat zelf niet bedenken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Djep het volgende:
ik denk dat hun gezicht er niet zo fijn uit ziet op het moment dat de dood het meest nabij is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Djep het volgende:
doodsangst, telt dat ook?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Voor het geval ze hoogtevrees hebben![]()
Je klinkt eerder als een gefrustreerde doos.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik soms als een HBO'er klink, maar ik studeer toch echt aan een universiteit (vierdejaars nu).
Maar hoe deden ze dat met de electrische stoel, dan? En met de dodelijke injectie??quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik denk dat hun gezicht er niet zo fijn uit ziet op het moment dat de dood het meest nabij is.
ook doek volgens mij. Heb ik iig in the Green Mile gezienquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Maar hoe deden ze dat met de electrische stoel, dan? En met de dodelijke injectie??
ja, ik moet nodig weer eens neuken, nou goed? Doei!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je klinkt eerder als een gefrustreerde doos.
Nou verder dan dat hun gezicht er niet zo fijn uit ziet, kom ik niet. Daarom vroeg ik me ook af hoe ze dat bij de andere methodes deden.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ook doek volgens mij. Heb ik iig in the Green Mile gezien.
ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, ik moet nodig weer eens neuken, nou goed? Doei!
Waardigheid?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Djep het volgende:
[..]
Als je wakker wordt is ie doodquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik ga slapies doen. Weltrusten allemaal!
![]()
.
Even ontopic graagquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En op de electrische stoel dan? Dan kijk je ook niet zo gezellig, denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waardigheid?
Denk ook niet dat het een prettig gezicht voor anderen is om de horror in het gezicht te zien van diegene die opgehangen wordt.
ja, ik moet nodig weer eens neuken
Dan moet je wel snel zijn, want om 4:00 uur hangt-ie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef Viking84 het volgende:
kut voor hem.
En 200 jaar geleden was het een dorpsfeest...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef NeoTribalist het volgende:
![]()
Hebben ze ook een zak over hun hoofdquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef Djep het volgende:
[..]
En op de electrische stoel dan? Dan kijk je ook niet zo gezellig, denk ik.
ik ga even met m'n vibrator bezig zo dadelijk, ben ik met 5 min klaarquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je wel snel zijn, want om 4:00 uur hangt-ie.
Maar je ruikt wel lekker.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef Djep het volgende:
[..]
En op de electrische stoel dan? Dan kijk je ook niet zo gezellig, denk ik.
Nou ik denk dat die door de val al wel breekt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef Radegast het volgende:
Hoelang zou ie moeten hangen voor ie z'n nek breekt?
Ah ok.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hebben ze ook een zak over hun hoofd![]()
volgens mij ziet dat er minder angstaanjagend uit. Iemand die geëlectrocuteerd wordt begint heavy te shaken op z'n stoel en iemand die een injectie krijgt die slaapt gewoon in volgens mij danquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef Djep het volgende:
[..]
Ah ok.
En met de dodelijke injectie niet?
Door de val breekt hij zn nek. Dus, meteen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef Radegast het volgende:
Hoelang zou ie moeten hangen voor ie z'n nek breekt?
spuit11quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Door de val breekt hij zn nek. Dus, meteen.
Je krijgt eerst een slaapmiddel voor de dodelijke injectie. Geen eng gezicht dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef Djep het volgende:
[..]
Ah ok.
En met de dodelijke injectie niet?
Ok, thnx.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
volgens mij ziet dat er minder angstaanjagend uit. Iemand die geëlectrocuteerd wordt begint heavy te shaken op z'n stoel en iemand die een injectie krijgt die slaapt gewoon in volgens mij dan
Ze zullen vast wel het moment filmen waarop de doek over z'n hoofd wordt gelegd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef Djep het volgende:
[..]
Ok, thnx.
Maareh, in het kader van "we filmen alles en we laten alles zien" , kunnen ze dus die kap net zo goed niet om doen.![]()
![]()
Ik neem aan van niet, welke zender ook niet, ik denk dat het binnenkort zeker ook op internet staat dus even afwachten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
Huisgenoot :"Is het live? Zo ja, op welk net?"
Iedereen heeft er wel zin in zeg..
Stuiptrekkingen anders vaak wel. Zelfs met spierverslappers....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je krijgt eerst een slaapmiddel voor de dodelijke injectie. Geen eng gezicht dus![]()
Hij sparttelt nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:36 schreef NeoTribalist het volgende:
ik hoop dat ie het overleeft!, zal wel grappig zijn als het live is...zon spartellende saddam ...wehhehehehe![]()
Nee dat snap ik zelf ook wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:36 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet, welke zender ook niet, ik denk dat het binnenkort zeker ook op internet staat dus even afwachten.
hoezo nietquote:
3 chemicalienquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:36 schreef Foo_niks het volgende:
dodelijke injectie is een twee of drie-stappenplan (ben ik even kwijt)
Het grootste probleem is dat vrijwel geen enkele arts als beul wil optreden. Dus beul is nooit een arts. En om de aders aan te prikken schijnt bijzonder lastig te zijn. Zeker als de aderen door drugsgebruik zijn aangetast/verkleind. mislukt dus vaak.quote:Stap 1 wil nog wel eens problemen geven ,als de patient sterker is dan verwacht was ,gevolg een slaapjes doen en vervelend aan het eind komen
die optie was nog niet genoemdquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef PICHT het volgende:
Ze verwisselen hem gewoon voor een dubbelganger.
En dat gebeurt vaak.....want broddelwerk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als het niet 100% goed verloopt dan misschien wel![]()
Nou, ga er maar vanuit dat t gewoon helemaal goedgaat hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dat gebeurt vaak.....want broddelwerk.
ik ben een lulletjequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Viking84 het volgende:
Nu ben ik echt weg. Ik lees het morgen wel, stelletje ongevoelige lulletjes.
Ze krijgen nooit klachten achteraf ,dus......quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met die ophanging? Ja, vast wel...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou, ga er maar vanuit dat t gewoon helemaal goedgaat hoor.
Als de beul Sadam nog wat extra pijn wil laten lijden of als ie niet erg ervaren is....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou, ga er maar vanuit dat t gewoon helemaal goedgaat hoor.
Nee dat niet, maar ja als men toch een "waardige" zo pijnloze dood wilt.....dan is er toch een aandachtspunt....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ze krijgen nooit klachten achteraf ,dus......
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef Djep het volgende:
tis echt een leuk topic geworden![]()
gezellig hoor![]()
daarom was/is het pas geleden toch ook opgeschort in welke staat ook alweer ? .. omdat het zo vaak mis ging, dat dat gif niet in de aders kwam maar gewoon ernaast en dat die hele procedure ipv een paar minuten langer dan een half uur duurdequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
"waardig" iemands leven ontnemen zonder toestemming van desbetreffende persoon?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ja als men toch een zo pijnloze dood wilt.....dan is er toch een aandachtspunt....
quote:At that instant the trap opened with a loud bang. He went down kicking. When the rope snapped taut with the body swinging wildly, groans could be heard from within the concealed interior of the scaffold. Finally, the hangman, who had descended from the gallows platform, lifted the black canvas curtain and went inside. Something happened that put a stop to the groans and brought the rope to a standstill. After it was over I was not in the mood to ask what he did, but I assume that he grabbed the swinging body of and pulled down on it. We were all of the opinion that Streicher had strangled.
Verhip!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Djep het volgende:
[..]
die optie was nog niet genoemd![]()
shit, plaatsgenoot gespot![]()
Tja, ik weet eigenlijk niet wat ik van de doodstraf vind. Ik vind het op zich raar als een mens, of mensen een beslissing neemt over het ter dood brengen van een lichamelijk relatief gezond persoon.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
"waardig" iemands leven ontnemen zonder toestemming van desbetreffende persoon?
Interessant,Hij keek en zag dat het goed was
Als je morgen wakker wordt is Sadam waarschijnlijk al dood, dus dan valt er weinig te volgen...nu ook niet trouwens, er zal kort na 4 uur wel een persbericht worden vrijgegeven dat ie dood isquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:47 schreef Babbel1 het volgende:
Even een tvp.. Ik moet morgen werken, dus ik moet naar bed, maar wil het toch wel volgen..
Ik ben benieuwd!
Volgens een blah blah deskundige is het waarschijnlijker dat dan eerst de noodtoestand wordt uitgeroepen, dus dat is misschien nog wel spannend.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je morgen wakker wordt is Sadam waarschijnlijk al dood, dus dan valt er weinig te volgen...nu ook niet trouwens, er zal kort na 4 uur wel een persbericht worden vrijgegeven dat ie dood is![]()
Heeft ie net alle nieuws jaaroverzichten gemist en komt hij ook niet in die van 2007quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:51 schreef TC03 het volgende:
Wel spijtig dat ie nu net nog tot het lijstje van doden in 2006 behoort.
Jammer dat ik niet zo'n interessante-ontwikkelingen-in-de-wereld-alarm op mijn wekker heb.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Volgens een blah blah deskundige is het waarschijnlijker dat dan eerst de noodtoestand wordt uitgeroepen, dus dat is misschien nog wel spannend.
beterquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heeft ie net alle nieuws jaaroverzichten gemist en komt hij ook niet in die van 2007![]()
Tja het is echt te triest dat Saddam gezien wordt als offer voor de Eeuwigequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh ja, en het schijnt dat Saddams volgelingen vandaag het offerfeest hebben ipv zondag.
Hoe bedoel je: a kick in the balls
Ach CNN zal toch wel een beknopte berichtgeving doen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef arneaux het volgende:
Er is toch echt geen fuck te zien hoor om 4 uur. Hoogstens een persbericht ofzo.
Idd in 2 staten, ik meen Texas en Californie?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef moussie het volgende:
[..]
daarom was/is het pas geleden toch ook opgeschort in welke staat ook alweer ? .. omdat het zo vaak mis ging, dat dat gif niet in de aders kwam maar gewoon ernaast en dat die hele procedure ipv een paar minuten langer dan een half uur duurde
Natuurlijk komen er rellen, daar kun je wel vanuit gaan. En ik weet niet wat CNN gaat doen. Immers, de tiet van Janet was ook al teveel, dan lijkt me een verhanging al helemaal niet wenselijk. Maarja, het blijft Amerika dus het is afwachten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ach CNN zal toch wel een beknopte berichtgeving doen?
Ik hoef de executie niet te zien maar ben wel benieuwd naar de reacties en gevolgen.
Blijft het rustig of komen er rellen?
Idd. Hoe waardig kan dat dan zijn?...Maar ja ik ben ook tegen de doodstraf....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
"waardig" iemands leven ontnemen zonder toestemming van desbetreffende persoon?
Interessant,Hij keek en zag dat het goed was
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga hier op m'n werk toch even een tv opzoeken.
ik denk dat die berichtgeving in de eerste paar uren niks anders is dan "er komt net binnen dat Sadam Hoessein om deze tijd is opgehangen" voor de rest valt er weinig te verslaan. Dan is het wachten tot de beelden vrijgegeven wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ach CNN zal toch wel een beknopte berichtgeving doen?
Ik hoef de executie niet te zien maar ben wel benieuwd naar de reacties en gevolgen.
Blijft het rustig of komen er rellen?
quote:
Ik dacht dat ze m dat afgepakt hadden.quote:Donderdag kreeg Saddam bezoek van zijn twee halfbroers, zei een andere advocaat uit het team, Badee Izzat Aref. Hij had daar zelf om gevraagd en hij heeft zijn persoonlijke eigendommen aan hen overhandigd, zei Aref. Volgens een topambtenaar van het ministerie van defensie overhandigde Saddam een van zijn halfbroers ook zijn testament. Een woordvoerder van het tribunaal dat hem veroordeelde, ontkende echter dat Saddam bezoek had gehad van zijn familie.
Dan is dit topic al lang dicht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:47 schreef Babbel1 het volgende:
Even een tvp.. Ik moet morgen werken, dus ik moet naar bed, maar wil het toch wel volgen..
Kut, nu word het nog aanlokkelijk ook om te wachten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef Djep het volgende:
MUj, nu hoor ik op CNN dat t ook zou kunnen dat ie binnen een uur zou kunnen plaats vinden
en misschien rellenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik denk dat die berichtgeving in de eerste paar uren niks anders is dan "er komt net binnen dat Sadam Hoessein om deze tijd is opgehangen" voor de rest valt er weinig te verslaan. Dan is het wachten tot de beelden vrijgegeven worden![]()
Maar CNN kennende zullen ze er wel een hele non-nieuws show van maken![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben zo'n stoere nachtwacht.
En de tv is inmiddels gevonden![]()
'Waar was jij toen Saddam werd verhangen?'quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:04 schreef Bolter het volgende:
Shiit, duurt het nog zo lang? Hmm wel interessant, het is geschiedenis. Zo van "Kinders, opa zal eens vertellen over SH"
4:00 nederlandse tijd en 6:00 baghdad toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:04 schreef rudedeltadude het volgende:
net op NOS meldde men dat de verwachting 6:00 uur nederlandse tijd is
RTL om 04.00 uur. Groene zone schijnen getuigen te verzamelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:04 schreef rudedeltadude het volgende:
nee, ik hoorde hem zeggen 06:00 ned tijdquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef Drumpie het volgende:
[..]
4:00 nederlandse tijd en 6:00 baghdad toch?
Met al die verschillende tijden die genoemd worden door verschillende media lijkt het erop alsof niemand het echt weet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:04 schreef rudedeltadude het volgende:
Dat kan ook goed hoor. Dat we drek achteraf beelden te zien krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Met al die verschillende tijden die genoemd worden door verschillende media lijkt het erop alsof niemand het echt weet.
Waarschijnlijk is de man al lang dood![]()
Of zegt CNN dat alleen voor de kijkcijfers? Het zou mij niks verbazen iigquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef Djep het volgende:
MUj, nu hoor ik op CNN dat t ook zou kunnen dat t al binnen een uur zou kunnen plaats vinden en in ieder geval binnen drie uur.
Als ik zo je fobo ziequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Niet op dat niveau gaan beginnen hè![]()
als ze dan maar ons vannacht de beelden laten zien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Met al die verschillende tijden die genoemd worden door verschillende media lijkt het erop alsof niemand het echt weet.
Waarschijnlijk is de man al lang dood![]()
reken er maar niet op, als de man al dood was hadden we allang verklaring gehadquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Djep het volgende:
[..]
als ze dan maar ons vannacht de beelden laten zien.
niet als je als offer gaatquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef Onderbroek het volgende:
nog 3 uurtjes...die gozer zal nu wel flink in de stress zitten
neuh, ik reken nergens op. Fantaseren doe ik wel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Drumpie het volgende:
[..]
reken er maar niet op, als de man al dood was hadden we allang verklaring gehad
0% kans.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Djep het volgende:
[..]
als ze dan maar ons vannacht de beelden laten zien.
Hier zou ik niet op kunnen "Fantaseren"quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:11 schreef Djep het volgende:
[..]
neuh, ik reken nergens op. Fantaseren doe ik wel!
Laat ik hier eens niet op in gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Als ik zo je fobo zie
maar nu weer ontopic![]()
Hij kan net dood zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Drumpie het volgende:
[..]
reken er maar niet op, als de man al dood was hadden we allang verklaring gehad
duh, in de zin van: ze laten ons vast live de beelden zien... Dat lijkt mij een fantasie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:12 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hier zou ik niet op kunnen "Fantaseren"![]()
dat denk ik ook niet dat die beelden naar buiten zullen worden gebrachtquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:13 schreef Djep het volgende:
[..]
duh, in de zin van: ze laten ons vast live de beelden zien... Dat lijkt mij een fantasie
Big Brother....quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet dat die beelden naar buiten zullen worden gebracht
Bush wordt op t laatste moment ingevlogenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef CherryLips het volgende:
misschien staat er gewoon iemand met z'n telefoon te filmen en staat dat zo op youtube.
ik heb wel filmbeelden gezien van vlak voor en vlak na de executie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef Viking84 het volgende:
waarom is de executie van Ceauşescu zelf nergens te zien?
Denk je dat nou echt? ik neem aan dat ze daar heus wel opgelet hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef CherryLips het volgende:
misschien staat er gewoon iemand met z'n telefoon te filmen en staat dat zo op youtube.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Samsonneke het volgende:
Hoi*leest al anderhalf uur mee
*
Gnaaf.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Samsonneke het volgende:
Hoi*leest al anderhalf uur mee
*
Bron.quote:In de 19e eeuw werd ontdekt dat de ideale vallengte berekend kon worden door 1260 te delen door het gewicht van de veroordeelde (in ponden). Iemand van 50,8 kilogram (112 pond) zou een val een 3,43 meter (11,25 voet) moeten maken om een onmiddellijke dood te veroorzaken. Later werd de formule gecorrigeerd voor de leeftijd, geslacht, lichamelijke conditie en postuur. Door deze "ideale" val breekt de nek en wordt ook het ruggenmerg op een hoog niveau onderbroken (meestal tussen de 1e en de 2e wervel, hangman's fracture), waardoor onmiddellijk een verlamming van het gehele lichaam inclusief de ademhalingsspieren optreedt, zodat de veroordeelde niet meer kan spartelen en niet meer kan ademen. Daarnaast drukt het eigen lichaamsgewicht ook de halsslagaders dicht zodat de hersenen niet meer van bloed worden voorzien. Meestal zal vooral door dat laatste binnen circa tien seconden bewusteloosheid intreden en de hartdood na circa acht minuten.
Vast wel, maar het kan. Stiekem hoef ik het ook niet te zien, maar de sensatiebeluste kant van me is toch benieuwdquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? ik neem aan dat ze daar heus wel opgelet hebben
Ach, dat is gewoon pure menselijke nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel, maar het kan. Stiekem hoef ik het ook niet te zien, maar de sensatiebeluste kant van me is toch benieuwd.
Ik denk zelf dat er niet heel veel mensen bij de executie aanwezig zullen zijn?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel, maar het kan. Stiekem hoef ik het ook niet te zien, maar de sensatiebeluste kant van me is toch benieuwd.
Pffff.quote:
Ik zie CNN al voor me, met tig langsrollende balkjes, keigroot LIVE en twintig andere balkjes en twee verschillende beelden terwijl er eigenlijk niks meer te vertellen valt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Berkery het volgende:
Krijgen we dan net zo'n dramatische persconferentie als toen ie gearresteerd werd?
'Ladies and gentlemen....we've hung him!'
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Berkery het volgende:
Krijgen we dan net zo'n dramatische persconferentie als toen ie gearresteerd werd?
LOLquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Berkery het volgende:
Ik bedenk net dat ik trek krijg!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb nog toastjes over van vanavond, dus ik kan wel ff vooruit.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb nog toastjes over van vanavond, dus ik kan wel ff vooruit.
De zoveelste keer dat hij zo'n topic opentquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:23 schreef arneaux het volgende:
Ik ga ervantussen. Het beste aan iedereen hier. en daar ook al iemand die wegwil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |