die optie was nog niet genoemdquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef PICHT het volgende:
Ze verwisselen hem gewoon voor een dubbelganger.
En dat gebeurt vaak.....want broddelwerk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als het niet 100% goed verloopt dan misschien wel![]()
Nou, ga er maar vanuit dat t gewoon helemaal goedgaat hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dat gebeurt vaak.....want broddelwerk.
ik ben een lulletjequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Viking84 het volgende:
Nu ben ik echt weg. Ik lees het morgen wel, stelletje ongevoelige lulletjes.
Ze krijgen nooit klachten achteraf ,dus......quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met die ophanging? Ja, vast wel...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou, ga er maar vanuit dat t gewoon helemaal goedgaat hoor.
Als de beul Sadam nog wat extra pijn wil laten lijden of als ie niet erg ervaren is....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou, ga er maar vanuit dat t gewoon helemaal goedgaat hoor.
Nee dat niet, maar ja als men toch een "waardige" zo pijnloze dood wilt.....dan is er toch een aandachtspunt....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ze krijgen nooit klachten achteraf ,dus......
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef Djep het volgende:
tis echt een leuk topic geworden![]()
gezellig hoor![]()
daarom was/is het pas geleden toch ook opgeschort in welke staat ook alweer ? .. omdat het zo vaak mis ging, dat dat gif niet in de aders kwam maar gewoon ernaast en dat die hele procedure ipv een paar minuten langer dan een half uur duurdequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
"waardig" iemands leven ontnemen zonder toestemming van desbetreffende persoon?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ja als men toch een zo pijnloze dood wilt.....dan is er toch een aandachtspunt....
quote:At that instant the trap opened with a loud bang. He went down kicking. When the rope snapped taut with the body swinging wildly, groans could be heard from within the concealed interior of the scaffold. Finally, the hangman, who had descended from the gallows platform, lifted the black canvas curtain and went inside. Something happened that put a stop to the groans and brought the rope to a standstill. After it was over I was not in the mood to ask what he did, but I assume that he grabbed the swinging body of and pulled down on it. We were all of the opinion that Streicher had strangled.
Verhip!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Djep het volgende:
[..]
die optie was nog niet genoemd![]()
shit, plaatsgenoot gespot![]()
Tja, ik weet eigenlijk niet wat ik van de doodstraf vind. Ik vind het op zich raar als een mens, of mensen een beslissing neemt over het ter dood brengen van een lichamelijk relatief gezond persoon.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
"waardig" iemands leven ontnemen zonder toestemming van desbetreffende persoon?
Interessant,Hij keek en zag dat het goed was
Als je morgen wakker wordt is Sadam waarschijnlijk al dood, dus dan valt er weinig te volgen...nu ook niet trouwens, er zal kort na 4 uur wel een persbericht worden vrijgegeven dat ie dood isquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:47 schreef Babbel1 het volgende:
Even een tvp.. Ik moet morgen werken, dus ik moet naar bed, maar wil het toch wel volgen..
Ik ben benieuwd!
Volgens een blah blah deskundige is het waarschijnlijker dat dan eerst de noodtoestand wordt uitgeroepen, dus dat is misschien nog wel spannend.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je morgen wakker wordt is Sadam waarschijnlijk al dood, dus dan valt er weinig te volgen...nu ook niet trouwens, er zal kort na 4 uur wel een persbericht worden vrijgegeven dat ie dood is![]()
Heeft ie net alle nieuws jaaroverzichten gemist en komt hij ook niet in die van 2007quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:51 schreef TC03 het volgende:
Wel spijtig dat ie nu net nog tot het lijstje van doden in 2006 behoort.
Jammer dat ik niet zo'n interessante-ontwikkelingen-in-de-wereld-alarm op mijn wekker heb.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Volgens een blah blah deskundige is het waarschijnlijker dat dan eerst de noodtoestand wordt uitgeroepen, dus dat is misschien nog wel spannend.
beterquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heeft ie net alle nieuws jaaroverzichten gemist en komt hij ook niet in die van 2007![]()
Tja het is echt te triest dat Saddam gezien wordt als offer voor de Eeuwigequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh ja, en het schijnt dat Saddams volgelingen vandaag het offerfeest hebben ipv zondag.
Hoe bedoel je: a kick in the balls
Ach CNN zal toch wel een beknopte berichtgeving doen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef arneaux het volgende:
Er is toch echt geen fuck te zien hoor om 4 uur. Hoogstens een persbericht ofzo.
Idd in 2 staten, ik meen Texas en Californie?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef moussie het volgende:
[..]
daarom was/is het pas geleden toch ook opgeschort in welke staat ook alweer ? .. omdat het zo vaak mis ging, dat dat gif niet in de aders kwam maar gewoon ernaast en dat die hele procedure ipv een paar minuten langer dan een half uur duurde
Natuurlijk komen er rellen, daar kun je wel vanuit gaan. En ik weet niet wat CNN gaat doen. Immers, de tiet van Janet was ook al teveel, dan lijkt me een verhanging al helemaal niet wenselijk. Maarja, het blijft Amerika dus het is afwachten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ach CNN zal toch wel een beknopte berichtgeving doen?
Ik hoef de executie niet te zien maar ben wel benieuwd naar de reacties en gevolgen.
Blijft het rustig of komen er rellen?
Idd. Hoe waardig kan dat dan zijn?...Maar ja ik ben ook tegen de doodstraf....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
"waardig" iemands leven ontnemen zonder toestemming van desbetreffende persoon?
Interessant,Hij keek en zag dat het goed was
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga hier op m'n werk toch even een tv opzoeken.
ik denk dat die berichtgeving in de eerste paar uren niks anders is dan "er komt net binnen dat Sadam Hoessein om deze tijd is opgehangen" voor de rest valt er weinig te verslaan. Dan is het wachten tot de beelden vrijgegeven wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ach CNN zal toch wel een beknopte berichtgeving doen?
Ik hoef de executie niet te zien maar ben wel benieuwd naar de reacties en gevolgen.
Blijft het rustig of komen er rellen?
quote:
Ik dacht dat ze m dat afgepakt hadden.quote:Donderdag kreeg Saddam bezoek van zijn twee halfbroers, zei een andere advocaat uit het team, Badee Izzat Aref. Hij had daar zelf om gevraagd en hij heeft zijn persoonlijke eigendommen aan hen overhandigd, zei Aref. Volgens een topambtenaar van het ministerie van defensie overhandigde Saddam een van zijn halfbroers ook zijn testament. Een woordvoerder van het tribunaal dat hem veroordeelde, ontkende echter dat Saddam bezoek had gehad van zijn familie.
Dan is dit topic al lang dicht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:47 schreef Babbel1 het volgende:
Even een tvp.. Ik moet morgen werken, dus ik moet naar bed, maar wil het toch wel volgen..
Kut, nu word het nog aanlokkelijk ook om te wachten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef Djep het volgende:
MUj, nu hoor ik op CNN dat t ook zou kunnen dat ie binnen een uur zou kunnen plaats vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |