En dat is dus niet genoeg. Sterkte van de nekwervels verschillen van persoon tot persoon. Reken maar dat ervaring ook telt......quote:
Ach bij een bepaalde snelheid en hoek breekt alles lijkt mij. Ze zullen wel een ondergrens hanteren. Anyhow, vreemd om hierover na te denken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dat is dus niet genoeg. Sterkte van de nekwervels verschillen van persoon tot persoon. Reken maar dat ervaring ook telt......![]()
Een ondergrens ( minimaal om nek te breken) maar ook een bovengrens (anders kop eraf) vergt toch praktische ervaring..........Maar idd. Het is niet mijn tak van sport. Ik ben dan ook tegen de doodstraf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach bij een bepaalde snelheid en hoek breekt alles lijkt mij. Ze zullen wel een ondergrens hanteren. Anyhow, vreemd om hierover na te denken.
Och ja, Theo van Gogh werd gefileerd op straat. Zo bijzonder is het nu ook weer niet...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef NeoTribalist het volgende:
Live executiesDat was 20 jaar geleden science fiction.
O o o , waar gaan we toch heen met onze "beschaving"
![]()
Ach, een tvoptreden van Bonnie St Clair is ook een live executie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef NeoTribalist het volgende:
Live executiesDat was 20 jaar geleden science fiction.
O o o , waar gaan we toch heen met onze "beschaving"
![]()
Las volgens mij in parool 1.5 meter.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een ondergrens ( minimaal om nek te breken) maar ook een bovengrens (anders kop eraf) vergt toch praktische ervaring..........Maar idd. Het is niet mijn tak van sport. Ik ben dan ook tegen de doodstraf.
Ik ga ff kijken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Onder het plaatje van een hangende Sadam staat een link![]()
Voor Saddam?? Want het is geenstandaardlengtequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Las volgens mij in parool 1.5 meter.
Ah. Als ik wakkerben is Saddam dood. Apart.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:00 schreef Arcee het volgende:
Morgenochtend, nu in Journaal op Ned. 1.
Dan blijf je er toch voor op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:01 schreef arneaux het volgende:
Ah. Als ik wakkerben is Saddam dood. Apart.
Daar ga ik iig niet op wachtenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:
Mogelijk om 4:00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Niets dan respect voor de doden he.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef Djep het volgende:
Trouwens, als die kop eraf valt, das toch niet erg??
Dacht ik ook al. Als t zo gaat als op die video's maakt t geen ruk uit. Maar ik ben bang dat die kop dan van t schavot afknikkertquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef Djep het volgende:
Ik dacht dat ze het hadden over 6 uur morgenochtend Bagdadtijd..(4uur Nederlandse tijd).. Ik vind het ook allemaal erg luguber ("ook al is het Saddam"), maar ik ben dan ook tegen de doodstraf in het algemeen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:35 schreef Iblardi het volgende:,
Al dat speculeren over de vraag wanneer hij zal hangen vind ik eerlijk gezegd al een beetje luguber. Dat het moment waarop je de pijp uitgaat een soort evenement wordt. En ik volg het evengoed.
maar wordt t ook live uitgezonden?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:
Mogelijk om 4:00 uur Nederlandse tijd.
Oh ja ik las ook dat ze zijn persoonlijke bezittingen hadden weggehaald. Bedoelen ze daarmee spullen die hij in zijn cel had? En waarom halen ze dat weg??quote:
Ach ja, dan heb je t wel live gezien. Jaren later zal men nog vragen: waar was je toen saddam opgehangen werd?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
blijf je ervoor op dan? Dat is wel sneu dan.
Ik vroeg me al af waar je bleef om ff lekker te zeiken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou hier ben ik dus! Moet ik ff over jou heen zeiken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef om ff lekker te zeiken.
Nee meid, je hebt je ding weer ff kunnen doen. Weten wanneer je moet stoppen he.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou hier ben ik dus! Moet ik ff over jou heen zeiken?
en jij bepaalt zeker wanneer dat isquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee meid, je hebt je ding weer ff kunnen doen. Weten wanneer je moet stoppen he.
Dan komt-ie hierbij te hangen:quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef Djep het volgende:
Hoezo? Dit zijn behoorlijke "events". Als dit binnen nu en twee uurtjes zou gebeuren zou ik het ook nog wel even afwachten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hmm, niet geheel onaardig...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan komt-ie hierbij te hangen:
[afbeelding]
Dat lijkt me niet.quote:
Je leerlingen zullen je haten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij bepaalt zeker wanneer dat is. Ik ga net zo lang door met wat ik wil tot ik zelf vind dat het tijd is om te stoppen. En als je hier niets inhoudelijks te melden hebt, dan tyf je maar weer op, hoor, want je gaat off-topic. Nou daag!
.
Amerika wilt Irak nog verder het zwarte gat in sleuren zo voor het slacht feest. Wat en kut land.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wel apart dat dat ineens zo razend snel gaat.
Oog om oog, tand om tand zullen ze wel denkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef Djep het volgende:
Je zal trouwens daar als pastoor of ander soort geestelijke staan...Zoals ik zie op die filmpjes van Youtube. Hoe denkt een pastoor over executies? Volgende week eens aan een bisschop vragen.
Ik kan het me wel voorstellen, het is toch geschiedenis. Net als een vliegtuig live in een toren zien vliegen, het is een vreselijke gebeurtenis, maar je hebt wel wat om te vertellenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het oordelen probereren over te laten aan de Heer. Althans, de meeste pastoors die ik ken wel, denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand zullen ze wel denken![]()
quote:Executie Saddam mogelijk vannacht
` De Iraakse ex-dictator Saddam Hussein
wordt mogelijk vannacht geëxecuteerd.De
Iraakse autoriteiten overleggen nu met
de Amerikanen over de laatste details.
Komen ze er niet uit,dan wordt Saddam
Hussein mogelijk pas na het Offerfeest
opgehangen.Dat feest begint morgen en
valt samen met de pelgrimage naar Mekka
en eindigt op 6 januari.
Er heerst onduidelijkheid over de plek
waar Saddam nu is.Berichten dat hij al
door de Amerikanen is overgedragen aan
Irak,zijn tegengesproken.De Amerikanen
zouden Saddam pas op het laatste moment
willen overdragen om te voorkomen dat
hij wordt mishandeld of vernederd.
Voor het geval ze hoogtevrees hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Djep het volgende:
Oh ja, waarom moeten ze altijd een zak over het hoofd?
Jij doet een universitaire opleiding?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik word toch geen lerares. Ben geen HBO'er
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |