Lijkt me wel, zien is geloven in dit geval.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Misschien werd het al gezegd in het vorige topic, maar zijn er ook mensen die de tape gaan bekijken? Het zal een vreemde kijkervaring zijn voor ons westerlingen.
Ik denk dat ik het wel ga kijken, ik kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Misschien werd het al gezegd in het vorige topic, maar zijn er ook mensen die de tape gaan bekijken? Het zal een vreemde kijkervaring zijn voor ons westerlingen.
Wij FOK!kers zijn de tubgirl en de goatse al gewend. Op zich zal het niet zo schokkend zijn, denk ik zo. Het is volgens mij niet zo dat er nu veel bloed aan te pas komt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Neuh. Geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gelezen dat vele Irakezen in de rij stonden om de beul te worden en aangezien hij over is gedragen aan Irak denk ik dat het een Irakees wordtquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga het ook bekijken denk ik, al vind ik het wel een beetje ranzig van mezelf. Saddam krijgt wel een doek over zijn hoofd, hoop ik? En wie is de beul? Een Irakees of een westerling?
Wat denk je zelf? Overgedragen aan de Irakis. veroordeeld door de Irakis.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga het ook bekijken denk ik, al vind ik het wel een beetje ranzig van mezelf. Saddam krijgt wel een doek over zijn hoofd, hoop ik? En wie is de beul? Een Irakees of een westerling?
Wel apart dat dat ineens zo razend snel gaat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat vele Irakezen in de rij stonden om de beul te worden en aangezien hij over is gedragen aan Irak denk ik dat het een Irakees wordt![]()
Idd, ik kan me nu nog niet voorstellen dat het binnen enkele uren waarschijnlijk al afgelopen is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wel apart dat dat ineens zo razend snel gaat.
Ik vind het ook vreemd. Waarom zit er opeens zon haast achter?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je lol hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het is geschiedenis. Hoeveel mensen hebben wel niet de beelden van bijv. Elena en Nicolae Ceauşescu hun dood gekeken?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Tja, zoals het zo vaak gaat. Als je klik ziet, dan klik je.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:15 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Neuh. Geen behoefte aan.
Is natuurlijk ook waar. Zand erover zullen ze wel denkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef Bolter het volgende:
Denk dat dat misschien maar het beste is. Als zij het nu nog gaan rekken dan krijg je enkel maar gerel.
niet precies bekend......misschien bij het vliegveld waar de Amerikanen hem aan de Irakezen overdragen....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef Steve-O het volgende:
Waar willen ze die kerel precies ophangen ?
knap dat je die naam goed kan typenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het is geschiedenis. Hoeveel mensen hebben wel niet de beelden van bijv. Elena en Nicolae Ceauşescu hun dood gekeken?
nou denk het niet, hoor. Ze zullen wel zeggen dat de beelden openbaar zijn gemaakt, maar ze gaan dat écht niet laten zien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
In de late journaals zullen ze misschien het wel laten zien......Met een waarschuwing vooraf...
waarom denk je dat...'traditie' bij executies?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef _The_General_ het volgende:
Als het gaat gebeuren dan zal het vroeg in de ochtend zijn.
Voor dat figuurtje heb ik moeten googlenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
knap dat je die naam goed kan typen. Ik ken die figuren trouwens niet.
Idd, overdag moeten ze het iig niet doen. Wie er behoefte aan heeft kan zodra de beelden er zijn wel op internet kijkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
In de late journaals zullen ze misschien het wel laten zien......Met een waarschuwing vooraf...
Ja vast wel.....maar ik weet niet of ik er na ga kijken......Niet zo goed voor je geest denk ik....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, overdag moeten ze het iig niet doen. Wie er behoefte aan heeft kan zodra de beelden er zijn wel op internet kijken![]()
Volgens Wikipedia hebben de mensen die de dood van Ceausescu (na 4 keer proberen eindelijk goed getypt, op dat tekentje na dan) hebben gezien naar een toneelstukje zitten kijkenquote:De executie vond plaats op een militaire basis in Târgovişte en werd als bewijs van hun dood gefilmd en wereldwijd per televisie vertoond. Later bleek dat de getoonde executie op de tv in scène was gezet en dat de echte executie al iets eerder had plaatsgevonden.
Bij de NOS laten ze het zeker niet zien. Die zijn steriel. Misscihen bij RTL nieuws....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou denk het niet, hoor. Ze zullen wel zeggen dat de beelden openbaar zijn gemaakt, maar ze gaan dat écht niet laten zien.
copy and paste will do the trickquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia hebben de mensen die de dood van Ceausescu (na 4 keer proberen eindelijk goed getypt, op dat tekentje na dan) hebben gezien naar een toneelstukje zitten kijken.
ik ook, maar daar moeten ze het niet om laten. Ik erger me verschrikkelijk aan die kinderachtige dreigementen constantquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef Ludacriss het volgende:
Voorzie keiharde aanslagen helaas.
wat denk jijquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Effe een vraagje:
Als saddam gedood word breekt de hel toch los daar of niet?
Onder de aanhangers ja, maar hoeveel zijn er daarvan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Effe een vraagje:
Als saddam gedood word breekt de hel toch los daar of niet?
Heb nog een bunker in het bezit dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat denk jij, en hier ook! Begin maar vast met het inrichten van je schuilkelder!
Als ik hoofdredacteur was zat ik nu ook in spoedoverleg. Aan de ene kant denk ik wel uitzenden, het is nieuws en een stukje geschiedenis, maar aan de andere kant weet ik ook dat veel mensen er niet op zitten te wachten. Moeilijk....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij de NOS laten ze het zeker niet zien. Die zijn steriel. Misscihen bij RTL nieuws....
De beelden die ik heb gezien waren behoorlijk echt. Ze staan online, kan ze even niet vinden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia hebben de mensen die de dood van Ceausescu (na 4 keer proberen eindelijk goed getypt, op dat tekentje na dan) hebben gezien naar een toneelstukje zitten kijken.
Maar dat hebben ze bij Ceauşescu toch ook uitgezonden(al lees ik net dat het een toneelstuk was)? Ik meen dat ik dat als kind heb gezien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou denk het niet, hoor. Ze zullen wel zeggen dat de beelden openbaar zijn gemaakt, maar ze gaan dat écht niet laten zien.
Dat weet ik niet, maar ik verwacht dan gemeene aanslagen enzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onder de aanhangers ja, maar hoeveel zijn er daarvan?
Dat had Djeppie dus ook...Ik wist wel dat ze "slecht" waren. Maar dat je dan daarom dood moest...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De beelden die ik heb gezien waren behoorlijk echt. Ze staan online, kan ze even niet vinden.
Hier een transcriptie van het snelle showproces. De eerste keer dat ik zag was ik erg jong. Ik vond het zo erg voor die oude man en vrouw. Later begreep ik pas wie het waren...
http://www.timisoara.com/timisoara/rev/trialscript.html
Ik zou t uitzending, met een goed aankondiging en niet meteen patsboem de verhanging. Aan de andere kant, de zappers kunnen er ook midden in vallenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als ik hoofdredacteur was zat ik nu ook in spoedoverleg. Aan de ene kant denk ik wel uitzenden, het is nieuws en een stukje geschiedenis, maar aan de andere kant weet ik ook dat veel mensen er niet op zitten te wachten. Moeilijk....
Ik ben wel benieuwd, dus ik hoop dat je het filmpje nog vindtquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De beelden die ik heb gezien waren behoorlijk echt. Ze staan online, kan ze even niet vinden.
Hier een transcriptie van het snelle showproces. De eerste keer dat ik zag was ik erg jong. Ik vond het zo erg voor die oude man en vrouw. Later begreep ik pas wie het waren...
http://www.timisoara.com/timisoara/rev/trialscript.html
Dat lijkt me sterk. Laatst nog een docu over gezien, trouwens. Verrassend interessant wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |