abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:29:31 #251
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45039440
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:
Mijn prioriteit gaat meer uit naar een vleugelverdediger en een leider op het middenveld om het verlies van Cocu op te vangen.
Het begint er steeds meer op te lijken dat Cocu er nog een jaartje aan vast gaat plakken volgend seizoen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_45039520
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:
We hebben geen echte spits naast Kluivert en blijkbaar wil Koeman graag meet 4-3-3 spelen. Dus een spits zou niet overbodig zijn. Farfan en Koné kunnen ook in het centrum, maar zijn geen aanspeelpunt. Blijkbaar zagen ze dat in Lazovic wel.

Mijn prioriteit gaat meer uit naar een vleugelverdediger en een leider op het middenveld om het verlies van Cocu op te vangen.
Denk anders dat Simons dat ook wel kan hoor. Op het middenveld heeft PSV momenteel genoeg rondlopen. Simons en Mendéz als ervaren spelers, dan ook nog Väyrynen. Verder als jong talent Affelay en Aissati (die verhuurd zal worden omdat hij niet aan spelen toe komt). Daarnaast nog de Jong en Culina..

Het aantrekken voor een vervanger van cocu is nooit weg natuurlijk.. maar een prioriteit? Nah. Wel is het een prioriteit om een vleugelverdediger voor links aan te trekken.. en daarnaast een aanvaller omdat PSV soms geen potten kan breken voorin.
pi_45040367
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wanneer heb je hem besteld?
Ik meen in de week voor Kerst. Ik dacht de 20e of de 21e.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 januari 2007 @ 17:22:32 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45045786
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Daemician het volgende:

[..]

Naast Farfán en Koné hebben we alleen maar de blessuregevoelige Kluivert.
Beerens, Tardelli en Nguyen komen tekort.
Culina is geen aanvaller maar een middenvelder.
Reis is voor de toekomst en komt pas in de zomer.

In het afgelopen seizoen is vaak genoeg gebleken dat PSV aanvallend wat mist. Daarom zoekt PSV naar 1 of 2 extra aanvallers. Daarbij is het ook niet zeker of Farfán nog lang blijft.
Beerens is ook nog eens verhuurd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45045916
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ik meen in de week voor Kerst. Ik dacht de 20e of de 21e.
Dan zal je hem volgende week wel krijgen, het duurt namelijk een week of drie.

Ik ben al sinds begin November aan het wachten op mijn clubcard..
Inmiddels heb ik al 2x geinformeerd waar de kaart blijft.
Als het goed is krijg ik de kaart eind Januari, maar ondertussen heb ik de wedstrijd tegen Bordeaux gemist (achteraf niet zo erg) en de wedstrijd tegen Arsenal zal ook wel niks worden

Blijkbaar vinden ze het lastig als een tweeling op hetzelfde moment een clubkaart aanvraagd..
pi_45046131
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Beerens is ook nog eens verhuurd
Yep. Omdat ze daar niets mee kunnen momenteel. Zelfde geld voor Nguyen, die wil PSV ook verhuren, of anders uit de A-selectie zetten. Die jongens komen gewoon tekort momenteel, dus zijn voor PSV geen echte optie om in de aanval te zetten. Tardelli staat er ook maar noodgedwongen in soms.

Ik hoop wel dat PSV met een echte versterking voor de aanval komt een dezer weken.. niet weer zo'n Tardelli-figuur..

[ Bericht 2% gewijzigd door Daemician op 05-01-2007 21:52:56 ]
pi_45056687
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Dan zal je hem volgende week wel krijgen, het duurt namelijk een week of drie.
Verwachten jullie dat er dan nog kaarten te koop zijn?
pi_45057055
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Verwachten jullie dat er dan nog kaarten te koop zijn?
Neen.
pi_45058302
Krijgen we nu een Chinees als versterking voor de linksback positie?
quote:
PSV wil Chinees Sun Xiang

Uitgegeven: 5 januari 2007 12:12
Laatst gewijzigd: 5 januari 2007 12:38
EINDHOVEN - PSV hoopt de Chinees Xiang Sun voor de rest van het seizoen te kunnen huren van zijn club Shanghai Shensua. De linksback liep eerder dit seizoen samen met zijn broer Ji Sun stage bij de Eindhovenaren en maakte daarin een redelijke indruk op de technische staf.

"We willen hem nu huren om te kijken of we een volwaardige PSV-speler van hem kunnen maken", zegt technisch manager Stan Valckx. Als het PSV lukt om de Chinese verdediger te huren, met een optie op koop, zoekt de club alleen nog een spits.

Valckx: "Daar ligt onze prioriteit en daar hebben we ook wel wat budget voor. We hebben de laatste dagen spitsen uit alle windstreken aangeboden gekregen, maar daar zat de ideale kandidaat nog niet bij. Maar we wanhopen nog lang niet. We hebben nog drieënhalve week."

bron
pi_45059256
Dan zal zijn broer wel naar een andere Eredivisieclub vertrekken. Xiang Sun wilde het liefst samen met zijn broer vertrekken. Een half jaar huren kan nooit kwaad, ik vind het verstandige constructies.
That's all folks!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:03:24 #261
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45060572
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:40 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zwaar belachelijk he of vind je van niet?
De prijs op zich wel al is het dezelfde prijs Arsenal supporters zelfook betalen op vergelijkbare plaatsen, Brugge betaa;de trouwens iets van 66 pond bij de sperz in de UEFA Cup
quote:
Al zit het uitvak wel op een mooie plek in het stadion toch?
Onderste ring in de hoek.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 6 januari 2007 @ 01:09:31 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45062735
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Krijgen we nu een Chinees als versterking voor de linksback positie?
[..]

bron
hij was heel goed bevallen na de stage. Alleen hij wilde toch alleen met zn broer komen?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45067019
Toch nog 3,5 miljoen op Danko geboden , maar dat is gewoon teweinig

Jullie mogen Addo wel deze kant op sturen
pi_45071098
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 08:35 schreef vitessezuid113 het volgende:

Lamey krijgen jullie er gratis bij
Patat Friet
pi_45075116
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:27 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Lamey krijgen jullie er gratis bij
pi_45076609
quote:

Dapper dat ze dat afwijzen. Sportief zeker slim, maar het is de vraag of Vitesse ooit nog zo'n bod op Lazovic krijgt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45077187
We betalen Feyenoord pas in de zomer , en 2 miel verdienen op Lazovic is te weinig.

Danko is veel meer waard op het moment
pi_45086589
quote:
KRO-programma Spoorloos enige optie om PSV-huurling Robert op te sporen

EINDHOVEN - Derk Bolt - de verslaggever van het KRO-kijcijferkanon Spoorloos - lijkt inmiddels afgereisd te zijn naar het Spaanse vastenland. Hij moet PSV-huurling Robert terug zien te vinden. De geboren Braziliaan - momenteel uitkomend voor Betis Sevilla - heeft zich nog steeds niet gemeld bij zijn huidige club uit de Primera Division. Betis had de aanvaller op 29 december jongstleden terugverwacht.

Diverse bronnen zeggen ervan uit te gaan dat Robert een breuk wil forceren om vervolgens aan de bak te geraken in het voetbalmekka Mexico. Een terugkeer naar PSV (Ronald Koeman speelde onlangs openlijk met de gedachte de spits terug te roepen naar Eindhoven, red.) schijnt Robert zelf ab-so-luut niet te zien zitten.
Bron: PSV.blog.nl
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:02:22 #269
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45087891
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:34 schreef Daemician het volgende:

[..]

Bron: PSV.blog.nl
Blij toe dat ie niet meer hier wil voetballen. Het enige goede dat hij heeft laten zien was die gruwelijk goed genomen penalty tegen Lyon in de CL. En werkweigeraars hebben we geen behoefte aan. Zie Leandro. Waar is die ondertussen gebleven eigenlijk??
pi_45088342
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef Lemming22 het volgende:

[..]
En werkweigeraars hebben we geen behoefte aan. Zie Leandro. Waar is die ondertussen gebleven eigenlijk??
Hopelijk is hij dood, heeft ie geen club meer of heeft hij een verschrikkelijke blessure opgelopen
Patat Friet
pi_45089298
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Blij toe dat ie niet meer hier wil voetballen. Het enige goede dat hij heeft laten zien was die gruwelijk goed genomen penalty tegen Lyon in de CL. En werkweigeraars hebben we geen behoefte aan. Zie Leandro. Waar is die ondertussen gebleven eigenlijk??
Vind het ook totaal niet erg als hij niet meer voor PSV wil en zal voetballen.. maar heb wel graag dat PSV nog een paar miljoen verdiend door hem aan een club in Mexico te verpatsen ofzo.

Leandro is via Porto en São Paulo bij Cruzeiro uitgekomen geloof ik. Bij Porto en São had hij trouwens ook een mislukte periode.
pi_45089500
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
We betalen Feyenoord pas in de zomer , en 2 miel verdienen op Lazovic is te weinig.
Krijgen die nog een deel van een eventuele transfersom?
This post is gonna be legendary!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:34:53 #273
79837 Lemming22
pi_45091820
Joepie! Onze verloren zoon is terug!
quote:
6/1/2007 - Robert na 9 dagen terug bij Betis
(Gepost door RvN)

De Braziliaan Robert arriveerde zaterdag weer in Sevilla. Afgezonderd van de selectie werkte hij een individuele training af. De van PSV gehuurde spits kwam negen dagen te laat. Diens zaakwaarnemer had gisteren al aangekondigd dat hij vandaag weer zou verschijnen en dat ze met Betis Sevilla om de tafel zouden gaan zitten. De club beraadt zich op disciplinaire maatregelen.
PSV Netwerk
In Mexico bevestigden de clubs Tigres en Atlas serieuze interesse te hebben voor Robert. Media in Spanje vermoeden dat Robert door zijn gedrag een transfer wil forceren. Een bron rondom de club Atlas liet in Mexicaanse media weten dat die club de door PSV gevraagde transfersom wel wil betalen, maar dat Betis Sevilla daar bovenop nog een fors bedrag wil.
En nou heel gauw verkopen aan een van die Mexicaanse clubs! Ik vraag me alleen af, wat heeft Betis voor geld te eisen? Zij hebben hem slechts gehuurd toch? Ik snap dat ze een afkoopsom voor het huurcontract moeten betalen, maar dat lijkt mij geen "fors bedrag"..
pi_45091950
Edit: grrr.. je was me voor Lemming!
Edit2: Ik ben gewoon kei hard aan het slapen.. x.x
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Lemming22 het volgende:
Joepie! Onze verloren zoon is terug!
[..]

En nou heel gauw verkopen aan een van die Mexicaanse clubs! Ik vraag me alleen af, wat heeft Betis voor geld te eisen? Zij hebben hem slechts gehuurd toch? Ik snap dat ze een afkoopsom voor het huurcontract moeten betalen, maar dat lijkt mij geen "fors bedrag"..
Nee inderdaad, Robert is alleen maar gehuurd.. en die afkoopsom kan nooit zo erg fors zijn. :/
Hoop dat ie snel verkocht wordt! Is toch weer minimaal 3 miljoen voor PSV

[ Bericht 41% gewijzigd door Daemician op 06-01-2007 22:54:46 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 02:06:44 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45098800
quote:

als we nou gewoon Addo jullie kant opdoen en jullie houden Lazo.... dan gaan we er dubbel op vooruit
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45099063
Jammer had dat spoorloos wel willen zien
pi_45103693
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef Barney.Stinson het volgende:

[..]

Krijgen die nog een deel van een eventuele transfersom?
We hebben hem nu gehuurd van Feyenoord , maar we hebben we hem al gekocht ,alleen mogen we dat in de zomer betalen , zelfde verhaal met Dingsdag bij Heerenveen die hebben ze nu ook gehuurd en die betalen ons dan in de zomer.
pi_45103712
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als we nou gewoon Addo jullie kant opdoen en jullie houden Lazo.... dan gaan we er dubbel op vooruit
Is Addo dan zo slecht , lazo willen we natuurlijk wel houden
pi_45103761

ik belde om 0.25 naar m'n thuis met oud&nieuw en hoorde van 't goeie nieuws van de kazen en joden
pi_45104890
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Valt reuze mee. Addo is bij PSV een goede bank warmhouder, zeurt niet, en geeft 100% wanneer hij aan de bak moet. Voor PSV komt hij gewoon net tekort. Met de komst van Alcides heeft PSV 4 spelers voor centraal achterin. Alex, Salcido, da Costa en Alcides. Hij heeft dus geen toekomst bij PSV en wil graag per direct vertrekken.

Best een miskoop geweest trouwens, is namelijk 7 jaar terug 10 miljoen gulden voor betaald en heeft amper in de basis gestaan. Vitesse mag hem wel kopen, als ze interesse hebben, al hebben ze genoeg concurrentie daar er belangstelling voor Addo schijnt te zijn vanuit nederland, engeland en portugal.
pi_45106052
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:38 schreef Daemician het volgende:
Edit: grrr.. je was me voor Lemming!
Edit2: Ik ben gewoon kei hard aan het slapen.. x.x
[..]

Nee inderdaad, Robert is alleen maar gehuurd.. en die afkoopsom kan nooit zo erg fors zijn. :/
Niet? Hij heeft gewoon een overeenkomst met Betis en die worden ernstig benadeeld als er zomaar ineens een speler wil vertrekken. Als er geen afspraken zijn gemaakt over tussentijds vertrek kan Betis in principe vragen wat ze willen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45106094
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet? Hij heeft gewoon een overeenkomst met Betis en die worden ernstig benadeeld als er zomaar ineens een speler wil vertrekken. Als er geen afspraken zijn gemaakt over tussentijds vertrek kan Betis in principe vragen wat ze willen....
Lijkt me dat zoiets wel is afgesproken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 7 januari 2007 @ 13:47:28 #283
79837 Lemming22
pi_45106518
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:33 schreef dndiek het volgende:

[..]

Lijkt me dat zoiets wel is afgesproken
Ik denk niet dat ze afspraken maken over wanneer iemand tussentijds wil vertrekken. Dat geeft niet echt vertrouwen aan de overeenkomst. Dat is bijna hetzelfde als trouwen onder huwelijkse voorwaarden... Alvast wat dingen regelen voor het uit elkaar gaan als je net bij elkaar komt, omdat je toch verwacht dat het neit goed zal gaan.

Ik denk wel dat er regelementen zijn voor dit soort gevallen en dat Betis niet zo maar kan vragen wat ze willen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 13:50:59 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45106647
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

voor het PSV niveau komt hij absoluut tekort; dat demonstreert hij elke keer weer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45112476
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Daemician het volgende:

[..]

Valt reuze mee. Addo is bij PSV een goede bank warmhouder, zeurt niet, en geeft 100% wanneer hij aan de bak moet. Voor PSV komt hij gewoon net tekort. Met de komst van Alcides heeft PSV 4 spelers voor centraal achterin. Alex, Salcido, da Costa en Alcides. Hij heeft dus geen toekomst bij PSV en wil graag per direct vertrekken.

Best een miskoop geweest trouwens, is namelijk 7 jaar terug 10 miljoen gulden voor betaald en heeft amper in de basis gestaan. Vitesse mag hem wel kopen, als ze interesse hebben, al hebben ze genoeg concurrentie daar er belangstelling voor Addo schijnt te zijn vanuit nederland, engeland en portugal.
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor het PSV niveau komt hij absoluut tekort; dat demonstreert hij elke keer weer
Het is meer speculeren , nu die ene verdediger uit Amerika niet doorgaat , hij zal het wel niet worden , het lijkt mij wel een goede voor vites , Dus Addo zal wel naar een andere club verkassen .

Ik vond hem ook niet slecht op het WK afgelopen zomer.

En zolang Alex en Salcido er bij jullie staat heeft Addo geen kans nee .
pi_45112623
Hoe erg Addo het soms ook laat liggen op het veld, hij blijft voor mij een cultheld. Ik snap dat daar nooit spelers op gecontracteerd worden, maar hij is ook de ideale reserve. Zal het toch wel ietwat jammer vinden als hij weg zou gaan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45113475
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:42 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

[..]

Het is meer speculeren , nu die ene verdediger uit Amerika niet doorgaat , hij zal het wel niet worden , het lijkt mij wel een goede voor vites , Dus Addo zal wel naar een andere club verkassen .

Ik vond hem ook niet slecht op het WK afgelopen zomer.

En zolang Alex en Salcido er bij jullie staat heeft Addo geen kans nee .
Vergeet da Costa en Alcides niet Addo maakt ook geen kans ten opzichte van die twee.

Voor een club als Vitesse zou Addo inderdaad wel een goede zijn, maar denk inderdaad dat Addo naar een andere club zal verkassen, ergens in het buitenland.
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe erg Addo het soms ook laat liggen op het veld, hij blijft voor mij een cultheld. Ik snap dat daar nooit spelers op gecontracteerd worden, maar hij is ook de ideale reserve. Zal het toch wel ietwat jammer vinden als hij weg zou gaan.
Het is inderdaad wel ietwat jammer, maar goed, het is niet anders. Nu kan PSV nog iets voor hem vangen, hij is in juli transfervrij en zal dan sowieso vertrekken. Dus beter dat hij nu vertrekt dan in juli
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 19:36:33 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45118165
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
probleem van hem is dat af en toe ook moet invallen en dan doet hij weer domme dingen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45119648
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

probleem van hem is dat af en toe ook moet invallen en dan doet hij weer domme dingen
Vooral in de CL heeft hij al voor menig hartverzakking gezorgd

Nee, een topper zal hij nooit worden, als hij geen reserve meer wil zijn zal hij wel weggaan vrees ik....
Patat Friet
  zondag 7 januari 2007 @ 21:47:23 #290
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45124206
Zoals tegen Bordeaux dat hij gewoon de paal voorbij loopt............
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 21:50:42 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45124389
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:47 schreef PyTh het volgende:
Zoals tegen Bordeaux dat hij gewoon de paal voorbij loopt............
ja dat was echt bizar dom daar moet ik maar steeds aan denken. Hoe kan hij daar ou buiten de goal eindigen ook nog voorbij en achter Gomes..........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45127555
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja dat was echt bizar dom daar moet ik maar steeds aan denken. Hoe kan hij daar ou buiten de goal eindigen ook nog voorbij en achter Gomes..........
Idd, dat viel mij meteen op . Maar Addo is een leuke voetballer die nooit zeurt , maar net te kort voor PSV in de (europese) wedstrijden. Maar er moeten niet te veel weggaan he, wie gaat PSV halen? Die Algerijn? Of toch die Braziliaan?
  zondag 7 januari 2007 @ 23:22:00 #293
11102 knep
Mountainfreak
pi_45128665
Zo waarschijnlijk morgen toch even Arsenal uit boeken .
  zondag 7 januari 2007 @ 23:24:13 #294
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_45128750
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Idd, dat viel mij meteen op . Maar Addo is een leuke voetballer die nooit zeurt , maar net te kort voor PSV in de (europese) wedstrijden. Maar er moeten niet te veel weggaan he, wie gaat PSV halen? Die Algerijn? Of toch die Braziliaan?
Die Algerijn en Wederson (ik neem aan dat je die bedoelt) komen niet. Hij stond nu al min of meer op het derde plan en dat is door de komst van Alcides niet echt verandert.

Dus laat hem maar lekker ballen bij een mindere club dan PSV.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_45128771
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Addo speelt centraal achterin.. niet op links back.
Centraal achterin heeft PSV Alex, Salcido, Da Costa en straks Alcides.
Rechtsback Kromkamp en Reiziger, die ook linksback kan spelen.
Verder kan Salcido ook linksback spelen en Alcides kan ook rechtsback spelen.

Linksback zijn ze bezig met de Chinees Sun Xiang die een tijd terug op stage was bij PSV.
Wederson (braziliaan) is te duur (5 miljoen) en van Belhadj (die algerijn) zijn ze niet helemaal zeker van zijn kwaliteiten en is veel te duur (6 miljoen).

Addo, Lamey en Ball mogen inpakken. (addo wil zelf weg)
de Bock willen ze verhuren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 23:50:19 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45129646
desnoods kunnen Simons en Cocu een linie terug!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45130071
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef rubbereend het volgende:
Precies.
Mendez kan overigens ook wel een beetje uit de voeten rechts achterin.

Genoeg mogelijkheden dus!
pi_45132247
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef rubbereend het volgende:
Daar pleit ik al 2 jaar voor!
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 januari 2007 @ 02:06:12 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45133007
quote:
Op maandag 8 januari 2007 01:18 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Daar pleit ik al 2 jaar voor!
maar ze zijn op het middenveld nog een slag beter, dus dat zou een beetje jammer zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 8 januari 2007 @ 08:16:48 #300
79837 Lemming22
pi_45134542
[quote]Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[/quote

Ik vind de verdediging toch altijd een stuk minder stabiel ogen als een van die twee achterin staat, en Cocu vind ik eigenlijk te langzaam voor de centrale plek achterin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')