quote:Gomes. Hij lijkt wel Inspector Gadget met die telescooparmen van hem.
Zaráte was vóór Toulon voor 2 miljoen euro op te halenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn altijd een opstap gebleven, het probleem is echter dat veel spelers die opstap overslaan. Dat komt dus door het bosman-arrest. Ze kunnen nu veel vaker rechtstreeks naar een grotere club gaan en zelfs als dat niet gebeurt hebben ze opeens heel wat meer clubs die ze als opstap kunnen gebruiken. Bij supertalenten uit Brazilië zullen we in 99,99% van de gevallen neffe de pot pissen. Ze kosten 15-20 miljoen en heel de top van Europa wil ze hebben. Met Gomes en Alex hebben we het geluk dat er voor verdedigers en keepers niet in eerste instantie aan Brazilianen gedacht wordt bij de meeste clubs. Dat zou overigens ook heel snel kunnen veranderen.
Een laatste voetnoot: Alex is niet van PSV, hij speelt bij ons bij de gratie van Chelsea en bewijst daarmee juist dat PSV niet meer in staat is toptalenten uit Brazilië te halen. De enige Braziliaan die wij sinds Ronaldo (en dat is toch echt al LANG geleden beste vrienden) hebben gehaald die ook daadwerkelijk geslaagd is bij PSV is Gomes. Dat moet voldoende zeggen dacht ik zo...
quote:Pepe Pla op huurbasis naar Levante
Jong PSV'er Pepe Plá wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan het Spaanse Levante in zijn vaderland. De 19-jarige verdediger speelde nog niet mee in het eerste van PSV. Levante heeft na de huurperiode een optie tot koop.
Valencia CF
Dat bevestigde manager voetbalzaken Stan Valckx donderdag. Plá, voluit José Plá Moya, speelde deels vorig en het huidige seizoen in Jong PSV. Hij kan zowel linksback als ook centraal spelen. Voordat hij naar Eindhoven kwam doorliep Plá - van 25 januari 1987 - de jeugdopleiding van Valencia CF. Ook was hij aanvoerder van Spanje onder 18. Plá speelde al wel mee in het eerste elftal van PSV tijdens de voorbereiding van het huidige seizoen (onder meer uit tegen KVSK United in Lommel), maar nog niet eerder in een officiële competitie- of toernooi. Hij zal per direct worden verhuurd aan Levante, wat uitkomt in de Spaanse Primera Division.
dat ben je nu toch al wel?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Zodra hij weg is bij psv word ik fan van hem. Geweldige gozer.
toch jammer dat ie maar op huurbasis bij psv zitquote:'Real Madrid wil 28 miljoen betalen voor Alex'
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 4 januari om 22:44
Leão, de trainer van het Braziliaanse Corinthians, heeft vandaag verteld waarom zijn club niet in staat zou zijn om PSV-verdediger Alex te huren. Volgens hem dwarsboomt Chelsea de transfer, omdat het Spaanse Real Madrid met een megabod zich heeft gemeld. De Spanjaarden zouden maar liefst 28 miljoen euro willen betalen voor de diensten van Alex, zo weet Leão tegenover Timao te melden.
De steunpilaar van de Eindhovense verdediging liet afgelopen week weten alleen te vertrekken voor een club met de grootte van Chelsea. De enige club waar Alex in zijn geboorteland voor zou willen spelen, is echter Corinthians. Want met Leão werkte de Braziliaanse international in het verleden bij Sao Paulo al succesvol samen.
Het verhaal van Leão wordt ook nog eens ondersteund met de transfer van Alcides naar PSV. Benfica kon een transfer van Alcides in de zomer nog voorkomen, maar zou onder de druk van eigenaar Chelsea nu afscheid hebben moeten nemen van hun voorstopper. Daarbij blijven de Londenaren het salaris van Alcides door betalen in de tijd dat hij bij PSV speelt.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat ben je nu toch al wel?![]()
Tsja, van de andere kant: zonder de huurconstructie had ie sowieso nooit bij PSV gespeeld en nu hebben we toch 3 jaar van hem kunnen genieten. Mede door hem heeft PSV meer aanzien gekregen in Europa en daar mogen we ook blij mee zijn. En we mogen trots zijn dat hij voor onze club heeft gespeeld. Het zou alleen zuur zijn als hij in de winterstop zou verkassen, maar ik denk (en hoop ook ongelofelijk) dat dat bericht niet waar is. Aan het einde van het seizoen zijn we hem wel sowieso kwijt, maar daar hield iedereen wel rekening mee lijkt me.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:19 schreef toma het volgende:
[..]
toch jammer dat ie maar op huurbasis bij psv zit![]()
![]()
Bron? Zover ik weet liep het huurcontract van Alcides bij Benfica namelijk gewoon af deze winter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:19 schreef toma het volgende:
[..]
toch jammer dat ie maar op huurbasis bij psv zit![]()
![]()
Bron: http://www.fcupdate.nl/ni(...)_markt_voor_alcides/quote:De 21-jarige Alcides (foto, midden) is eigendom van Chelsea, maar speelt op huurbasis bij Benfica. De Portugese topclub zal het huurcontract echter per 1 januari beëindigen, waardoor PSV haar kans ruikt.
Alex heeft nooit bij Sao Paulo gespeeld, waar komt dit bericht vandaan?quote:De enige club waar Alex in zijn geboorteland voor zou willen spelen, is echter Corinthians. Want met Leão werkte de Braziliaanse international in het verleden bij Sao Paulo al succesvol samen.
Lijkt me logisch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Tot mijn verbazing is PSV v Arsenal trouwens zo goed als uitverkocht, verbaasd me toch wel.
Kaartje kostte me 42.50 euroquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah, weer Arsenal, hoge toegangsprijzen, carnavalsdinsdag.
de mijne 40 euriquote:
Die kaartjes kostten toen iets van 30-35 euro in de bovenste hoeken voor het thuisvak, dan ben je wel genaaid ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de mijne 40 euri
Na 2 keer genaaid te zijn door PSV heeft PSV zich nu wel aan de UEFA regeltjes te houden.
Een kaartje voor het bezoekersvak moet evenveel kosten als een vergelijkbaar vak voor thuissupporter.
De vorige 2 keren betaalde ik respectievelijk 49 en 50 euro voor een groepswedstrijd, nu dus 40 euro voor een 2e ronde wedstrijd
Klopt, nu kost ZZ, in de tegenovergestelde hoek van het uitvak ook 40 euri dus ze hebben er van geleerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die kaartjes kostten toen iets van 30-35 euro in de bovenste hoeken voor het thuisvak, dan ben je wel genaaid ja.
Van de grootste roddelsite die er bestaat op het gebied van voetbal.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alex heeft nooit bij Sao Paulo gespeeld, waar komt dit bericht vandaan?
Nog enige kans dat ik binnenkort nog een paar kaartjes weet te bemachtigen? Het duurt zo lang voordat mijn club-card binnen isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Tot mijn verbazing is PSV v Arsenal trouwens zo goed als uitverkocht, verbaasd me toch wel.
wanneer heb je hem besteld?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nog enige kans dat ik binnenkort nog een paar kaartjes weet te bemachtigen? Het duurt zo lang voordat mijn club-card binnen is
Zwaar belachelijk he of vind je van niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
PSV supporters betalen trouwens 72,50 voor de uitwedstrijd.
Naast Farfán en Koné hebben we alleen maar de blessuregevoelige Kluivert.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:56 schreef Tha_Mars het volgende:
Lazovic niet naar PSV, jullie blij,
Lavovic blijft bij Vitesse, wij blij.
Wel grappig, dat 'onderzoek' van VI, alsof de gemiddelde supporter objectief naar spelers kan kijken. Waarom hebben jullie trouwens nog een spits nodig ? Volgens mij hebben jullie geen problemen toch?
En waarschijnlijk wordt het dan toch weer een VD Schaaf gevalletje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |