abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45001190
Geen Lazovic

En ik las in de Metro van gisteren een terugblik op de eerste seizoenshelft. Daarin werd onder andere Ron Jans gevraagd wie hij de beste speler vond in de Eredivisie. Zijn antwoord:
quote:
Gomes. Hij lijkt wel Inspector Gadget met die telescooparmen van hem.
Mooie opmerking
pi_45001213
Zodra hij weg is bij psv word ik fan van hem. Geweldige gozer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erwtensoep op 04-01-2007 14:54:32 ]
Houd van een lijntje.
pi_45001232
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We zijn altijd een opstap gebleven, het probleem is echter dat veel spelers die opstap overslaan. Dat komt dus door het bosman-arrest. Ze kunnen nu veel vaker rechtstreeks naar een grotere club gaan en zelfs als dat niet gebeurt hebben ze opeens heel wat meer clubs die ze als opstap kunnen gebruiken. Bij supertalenten uit Brazilië zullen we in 99,99% van de gevallen neffe de pot pissen. Ze kosten 15-20 miljoen en heel de top van Europa wil ze hebben. Met Gomes en Alex hebben we het geluk dat er voor verdedigers en keepers niet in eerste instantie aan Brazilianen gedacht wordt bij de meeste clubs. Dat zou overigens ook heel snel kunnen veranderen.

Een laatste voetnoot: Alex is niet van PSV, hij speelt bij ons bij de gratie van Chelsea en bewijst daarmee juist dat PSV niet meer in staat is toptalenten uit Brazilië te halen. De enige Braziliaan die wij sinds Ronaldo (en dat is toch echt al LANG geleden beste vrienden) hebben gehaald die ook daadwerkelijk geslaagd is bij PSV is Gomes. Dat moet voldoende zeggen dacht ik zo...
Zaráte was vóór Toulon voor 2 miljoen euro op te halen . Rivas is nu nog goedkoop, Guardado ( naar verluidt minder goed dan Rivas) speelde zich op het WK in de kijker van topclubs en kost nu een hoop euro's. Vóór het WK kostte hij ook maar een paar miljoen of zo. Het is denk ik zaak voor PSV om direct toe te slaan wanneer een toptalent z'n opwachting maakt. Als de PSV-scouting de grote toernooien afwacht, moet PSV het doen met de tweede garnituur van die talenten. Ik begrijp ook wel dat het lastig is om elke keer naar Argentinië en Brazilië af te reizen en daarom moet PSV gewoon elke 3 maanden of zo een lading DVD's van de competitiewedstrijden in die landen naar Eindhoven laten verschepen. Matiás Fernandéz heeft nu net bij Villarreal getekend: Vorig jaar zag ik hem voetballen tegen o.a. Nederland en was hij als enige gevaarlijk aan Chileense zijde. Hij was destijds niet sinds een week aan het voetballen, dus ik denk dan bij mezelf: Had PSV hem niet al in 2003/2004 kunnen scouten? Colombia had op het WK-20 ook een superlichting: Daar is toch genoeg te halen, lijkt me?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45014873
quote:
Pepe Pla op huurbasis naar Levante

Jong PSV'er Pepe Plá wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan het Spaanse Levante in zijn vaderland. De 19-jarige verdediger speelde nog niet mee in het eerste van PSV. Levante heeft na de huurperiode een optie tot koop.

Valencia CF
Dat bevestigde manager voetbalzaken Stan Valckx donderdag. Plá, voluit José Plá Moya, speelde deels vorig en het huidige seizoen in Jong PSV. Hij kan zowel linksback als ook centraal spelen. Voordat hij naar Eindhoven kwam doorliep Plá - van 25 januari 1987 - de jeugdopleiding van Valencia CF. Ook was hij aanvoerder van Spanje onder 18. Plá speelde al wel mee in het eerste elftal van PSV tijdens de voorbereiding van het huidige seizoen (onder meer uit tegen KVSK United in Lommel), maar nog niet eerder in een officiële competitie- of toernooi. Hij zal per direct worden verhuurd aan Levante, wat uitkomt in de Spaanse Primera Division.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45014990
Zou het nog wat met hem worden? Echt oud is hij nog niet, zo vreemd is het niet dat hij nog niet veel heeft gespeeld, de verdediging van PSV staat redelijk ok.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_45015317
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Zodra hij weg is bij psv word ik fan van hem. Geweldige gozer.
dat ben je nu toch al wel?
pi_45023857
quote:
'Real Madrid wil 28 miljoen betalen voor Alex'
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 4 januari om 22:44

Leão, de trainer van het Braziliaanse Corinthians, heeft vandaag verteld waarom zijn club niet in staat zou zijn om PSV-verdediger Alex te huren. Volgens hem dwarsboomt Chelsea de transfer, omdat het Spaanse Real Madrid met een megabod zich heeft gemeld. De Spanjaarden zouden maar liefst 28 miljoen euro willen betalen voor de diensten van Alex, zo weet Leão tegenover Timao te melden.

De steunpilaar van de Eindhovense verdediging liet afgelopen week weten alleen te vertrekken voor een club met de grootte van Chelsea. De enige club waar Alex in zijn geboorteland voor zou willen spelen, is echter Corinthians. Want met Leão werkte de Braziliaanse international in het verleden bij Sao Paulo al succesvol samen.

Het verhaal van Leão wordt ook nog eens ondersteund met de transfer van Alcides naar PSV. Benfica kon een transfer van Alcides in de zomer nog voorkomen, maar zou onder de druk van eigenaar Chelsea nu afscheid hebben moeten nemen van hun voorstopper. Daarbij blijven de Londenaren het salaris van Alcides door betalen in de tijd dat hij bij PSV speelt.
toch jammer dat ie maar op huurbasis bij psv zit
pi_45024007
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dat ben je nu toch al wel?
Houd van een lijntje.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:30:29 #234
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45024252
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:19 schreef toma het volgende:

[..]

Tsja, van de andere kant: zonder de huurconstructie had ie sowieso nooit bij PSV gespeeld en nu hebben we toch 3 jaar van hem kunnen genieten. Mede door hem heeft PSV meer aanzien gekregen in Europa en daar mogen we ook blij mee zijn. En we mogen trots zijn dat hij voor onze club heeft gespeeld. Het zou alleen zuur zijn als hij in de winterstop zou verkassen, maar ik denk (en hoop ook ongelofelijk) dat dat bericht niet waar is. Aan het einde van het seizoen zijn we hem wel sowieso kwijt, maar daar hield iedereen wel rekening mee lijkt me.
pi_45024462
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:19 schreef toma het volgende:

[..]

Bron? Zover ik weet liep het huurcontract van Alcides bij Benfica namelijk gewoon af deze winter.

Edit:
Nevermind, bron al gevonden. Daarnaast beëindigt Benfica het huurcontract per 1 januari inderdaad, in plaats van dat het afloopt, dus kan er een kern van waarheid in zitten..
quote:
De 21-jarige Alcides (foto, midden) is eigendom van Chelsea, maar speelt op huurbasis bij Benfica. De Portugese topclub zal het huurcontract echter per 1 januari beëindigen, waardoor PSV haar kans ruikt.
Bron: http://www.fcupdate.nl/ni(...)_markt_voor_alcides/

Hoop dat er geen bal van dit gerucht klopt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Daemician op 05-01-2007 00:12:28 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:28:31 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45025994
Tot mijn verbazing is PSV v Arsenal trouwens zo goed als uitverkocht, verbaasd me toch wel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45026058
quote:
De enige club waar Alex in zijn geboorteland voor zou willen spelen, is echter Corinthians. Want met Leão werkte de Braziliaanse international in het verleden bij Sao Paulo al succesvol samen.
Alex heeft nooit bij Sao Paulo gespeeld, waar komt dit bericht vandaan?
pi_45026130
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Tot mijn verbazing is PSV v Arsenal trouwens zo goed als uitverkocht, verbaasd me toch wel.
Lijkt me logisch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:34:49 #239
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45026167
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Lijkt me logisch?
Mwah, weer Arsenal, hoge toegangsprijzen, carnavalsdinsdag.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45026398
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mwah, weer Arsenal, hoge toegangsprijzen, carnavalsdinsdag.
Kaartje kostte me 42.50 euro
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:46:17 #241
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45026498
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Kaartje kostte me 42.50 euro
de mijne 40 euri

Na 2 keer genaaid te zijn door PSV heeft PSV zich nu wel aan de UEFA regeltjes te houden.
Een kaartje voor het bezoekersvak moet evenveel kosten als een vergelijkbaar vak voor thuissupporter.
De vorige 2 keren betaalde ik respectievelijk 49 en 50 euro voor een groepswedstrijd, nu dus 40 euro voor een 2e ronde wedstrijd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45026598
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

de mijne 40 euri

Na 2 keer genaaid te zijn door PSV heeft PSV zich nu wel aan de UEFA regeltjes te houden.
Een kaartje voor het bezoekersvak moet evenveel kosten als een vergelijkbaar vak voor thuissupporter.
De vorige 2 keren betaalde ik respectievelijk 49 en 50 euro voor een groepswedstrijd, nu dus 40 euro voor een 2e ronde wedstrijd
Die kaartjes kostten toen iets van 30-35 euro in de bovenste hoeken voor het thuisvak, dan ben je wel genaaid ja.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:52:04 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45026663
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:49 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Die kaartjes kostten toen iets van 30-35 euro in de bovenste hoeken voor het thuisvak, dan ben je wel genaaid ja.
Klopt, nu kost ZZ, in de tegenovergestelde hoek van het uitvak ook 40 euri dus ze hebben er van geleerd.

PSV supporters betalen trouwens 72,50 voor de uitwedstrijd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45027905
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Alex heeft nooit bij Sao Paulo gespeeld, waar komt dit bericht vandaan?
Van de grootste roddelsite die er bestaat op het gebied van voetbal.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=37748

Alex speelde voorheen inderdaad bij Santos. Santos ligt trouwens wel in São Paulo.
Zo lang het niet op VI staat weiger ik overigens sowieso het bericht te geloven
pi_45033852
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Nog enige kans dat ik binnenkort nog een paar kaartjes weet te bemachtigen? Het duurt zo lang voordat mijn club-card binnen is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 januari 2007 @ 12:16:45 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45034756
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Nog enige kans dat ik binnenkort nog een paar kaartjes weet te bemachtigen? Het duurt zo lang voordat mijn club-card binnen is
wanneer heb je hem besteld?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:40:12 #247
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45035611
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
PSV supporters betalen trouwens 72,50 voor de uitwedstrijd.
Zwaar belachelijk he of vind je van niet?
Al zit het uitvak wel op een mooie plek in het stadion toch?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:56:54 #248
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45036156
Lazovic niet naar PSV, jullie blij,
Lavovic blijft bij Vitesse, wij blij.
Wel grappig, dat 'onderzoek' van VI, alsof de gemiddelde supporter objectief naar spelers kan kijken. Waarom hebben jullie trouwens nog een spits nodig ? Volgens mij hebben jullie geen problemen toch?
En waarschijnlijk wordt het dan toch weer een VD Schaaf gevalletje...
Maximaal 4 regels
pi_45039063
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:56 schreef Tha_Mars het volgende:
Lazovic niet naar PSV, jullie blij,
Lavovic blijft bij Vitesse, wij blij.
Wel grappig, dat 'onderzoek' van VI, alsof de gemiddelde supporter objectief naar spelers kan kijken. Waarom hebben jullie trouwens nog een spits nodig ? Volgens mij hebben jullie geen problemen toch?
En waarschijnlijk wordt het dan toch weer een VD Schaaf gevalletje...
Naast Farfán en Koné hebben we alleen maar de blessuregevoelige Kluivert.
Beerens, Tardelli en Nguyen komen tekort.
Culina is geen aanvaller maar een middenvelder.
Reis is voor de toekomst en komt pas in de zomer.

In het afgelopen seizoen is vaak genoeg gebleken dat PSV aanvallend wat mist. Daarom zoekt PSV naar 1 of 2 extra aanvallers. Daarbij is het ook niet zeker of Farfán nog lang blijft.
pi_45039189
We hebben geen echte spits naast Kluivert en blijkbaar wil Koeman graag meet 4-3-3 spelen. Dus een spits zou niet overbodig zijn. Farfan en Koné kunnen ook in het centrum, maar zijn geen aanspeelpunt. Blijkbaar zagen ze dat in Lazovic wel.

Mijn prioriteit gaat meer uit naar een vleugelverdediger en een leider op het middenveld om het verlies van Cocu op te vangen.
We sure are cute for two ugly people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')