abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45099063
Jammer had dat spoorloos wel willen zien
pi_45103693
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef Barney.Stinson het volgende:

[..]

Krijgen die nog een deel van een eventuele transfersom?
We hebben hem nu gehuurd van Feyenoord , maar we hebben we hem al gekocht ,alleen mogen we dat in de zomer betalen , zelfde verhaal met Dingsdag bij Heerenveen die hebben ze nu ook gehuurd en die betalen ons dan in de zomer.
pi_45103712
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als we nou gewoon Addo jullie kant opdoen en jullie houden Lazo.... dan gaan we er dubbel op vooruit
Is Addo dan zo slecht , lazo willen we natuurlijk wel houden
pi_45103761

ik belde om 0.25 naar m'n thuis met oud&nieuw en hoorde van 't goeie nieuws van de kazen en joden
pi_45104890
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Valt reuze mee. Addo is bij PSV een goede bank warmhouder, zeurt niet, en geeft 100% wanneer hij aan de bak moet. Voor PSV komt hij gewoon net tekort. Met de komst van Alcides heeft PSV 4 spelers voor centraal achterin. Alex, Salcido, da Costa en Alcides. Hij heeft dus geen toekomst bij PSV en wil graag per direct vertrekken.

Best een miskoop geweest trouwens, is namelijk 7 jaar terug 10 miljoen gulden voor betaald en heeft amper in de basis gestaan. Vitesse mag hem wel kopen, als ze interesse hebben, al hebben ze genoeg concurrentie daar er belangstelling voor Addo schijnt te zijn vanuit nederland, engeland en portugal.
pi_45106052
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:38 schreef Daemician het volgende:
Edit: grrr.. je was me voor Lemming!
Edit2: Ik ben gewoon kei hard aan het slapen.. x.x
[..]

Nee inderdaad, Robert is alleen maar gehuurd.. en die afkoopsom kan nooit zo erg fors zijn. :/
Niet? Hij heeft gewoon een overeenkomst met Betis en die worden ernstig benadeeld als er zomaar ineens een speler wil vertrekken. Als er geen afspraken zijn gemaakt over tussentijds vertrek kan Betis in principe vragen wat ze willen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45106094
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet? Hij heeft gewoon een overeenkomst met Betis en die worden ernstig benadeeld als er zomaar ineens een speler wil vertrekken. Als er geen afspraken zijn gemaakt over tussentijds vertrek kan Betis in principe vragen wat ze willen....
Lijkt me dat zoiets wel is afgesproken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 7 januari 2007 @ 13:47:28 #283
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45106518
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:33 schreef dndiek het volgende:

[..]

Lijkt me dat zoiets wel is afgesproken
Ik denk niet dat ze afspraken maken over wanneer iemand tussentijds wil vertrekken. Dat geeft niet echt vertrouwen aan de overeenkomst. Dat is bijna hetzelfde als trouwen onder huwelijkse voorwaarden... Alvast wat dingen regelen voor het uit elkaar gaan als je net bij elkaar komt, omdat je toch verwacht dat het neit goed zal gaan.

Ik denk wel dat er regelementen zijn voor dit soort gevallen en dat Betis niet zo maar kan vragen wat ze willen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 13:50:59 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45106647
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

voor het PSV niveau komt hij absoluut tekort; dat demonstreert hij elke keer weer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45112476
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Daemician het volgende:

[..]

Valt reuze mee. Addo is bij PSV een goede bank warmhouder, zeurt niet, en geeft 100% wanneer hij aan de bak moet. Voor PSV komt hij gewoon net tekort. Met de komst van Alcides heeft PSV 4 spelers voor centraal achterin. Alex, Salcido, da Costa en Alcides. Hij heeft dus geen toekomst bij PSV en wil graag per direct vertrekken.

Best een miskoop geweest trouwens, is namelijk 7 jaar terug 10 miljoen gulden voor betaald en heeft amper in de basis gestaan. Vitesse mag hem wel kopen, als ze interesse hebben, al hebben ze genoeg concurrentie daar er belangstelling voor Addo schijnt te zijn vanuit nederland, engeland en portugal.
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor het PSV niveau komt hij absoluut tekort; dat demonstreert hij elke keer weer
Het is meer speculeren , nu die ene verdediger uit Amerika niet doorgaat , hij zal het wel niet worden , het lijkt mij wel een goede voor vites , Dus Addo zal wel naar een andere club verkassen .

Ik vond hem ook niet slecht op het WK afgelopen zomer.

En zolang Alex en Salcido er bij jullie staat heeft Addo geen kans nee .
pi_45112623
Hoe erg Addo het soms ook laat liggen op het veld, hij blijft voor mij een cultheld. Ik snap dat daar nooit spelers op gecontracteerd worden, maar hij is ook de ideale reserve. Zal het toch wel ietwat jammer vinden als hij weg zou gaan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45113475
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:42 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

[..]

Het is meer speculeren , nu die ene verdediger uit Amerika niet doorgaat , hij zal het wel niet worden , het lijkt mij wel een goede voor vites , Dus Addo zal wel naar een andere club verkassen .

Ik vond hem ook niet slecht op het WK afgelopen zomer.

En zolang Alex en Salcido er bij jullie staat heeft Addo geen kans nee .
Vergeet da Costa en Alcides niet Addo maakt ook geen kans ten opzichte van die twee.

Voor een club als Vitesse zou Addo inderdaad wel een goede zijn, maar denk inderdaad dat Addo naar een andere club zal verkassen, ergens in het buitenland.
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe erg Addo het soms ook laat liggen op het veld, hij blijft voor mij een cultheld. Ik snap dat daar nooit spelers op gecontracteerd worden, maar hij is ook de ideale reserve. Zal het toch wel ietwat jammer vinden als hij weg zou gaan.
Het is inderdaad wel ietwat jammer, maar goed, het is niet anders. Nu kan PSV nog iets voor hem vangen, hij is in juli transfervrij en zal dan sowieso vertrekken. Dus beter dat hij nu vertrekt dan in juli
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 19:36:33 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45118165
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
probleem van hem is dat af en toe ook moet invallen en dan doet hij weer domme dingen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45119648
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

probleem van hem is dat af en toe ook moet invallen en dan doet hij weer domme dingen
Vooral in de CL heeft hij al voor menig hartverzakking gezorgd

Nee, een topper zal hij nooit worden, als hij geen reserve meer wil zijn zal hij wel weggaan vrees ik....
Patat Friet
  zondag 7 januari 2007 @ 21:47:23 #290
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45124206
Zoals tegen Bordeaux dat hij gewoon de paal voorbij loopt............
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 21:50:42 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45124389
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:47 schreef PyTh het volgende:
Zoals tegen Bordeaux dat hij gewoon de paal voorbij loopt............
ja dat was echt bizar dom daar moet ik maar steeds aan denken. Hoe kan hij daar ou buiten de goal eindigen ook nog voorbij en achter Gomes..........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45127555
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja dat was echt bizar dom daar moet ik maar steeds aan denken. Hoe kan hij daar ou buiten de goal eindigen ook nog voorbij en achter Gomes..........
Idd, dat viel mij meteen op . Maar Addo is een leuke voetballer die nooit zeurt , maar net te kort voor PSV in de (europese) wedstrijden. Maar er moeten niet te veel weggaan he, wie gaat PSV halen? Die Algerijn? Of toch die Braziliaan?
  zondag 7 januari 2007 @ 23:22:00 #293
11102 knep
Mountainfreak
pi_45128665
Zo waarschijnlijk morgen toch even Arsenal uit boeken .
  zondag 7 januari 2007 @ 23:24:13 #294
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_45128750
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Idd, dat viel mij meteen op . Maar Addo is een leuke voetballer die nooit zeurt , maar net te kort voor PSV in de (europese) wedstrijden. Maar er moeten niet te veel weggaan he, wie gaat PSV halen? Die Algerijn? Of toch die Braziliaan?
Die Algerijn en Wederson (ik neem aan dat je die bedoelt) komen niet. Hij stond nu al min of meer op het derde plan en dat is door de komst van Alcides niet echt verandert.

Dus laat hem maar lekker ballen bij een mindere club dan PSV.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_45128771
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Addo speelt centraal achterin.. niet op links back.
Centraal achterin heeft PSV Alex, Salcido, Da Costa en straks Alcides.
Rechtsback Kromkamp en Reiziger, die ook linksback kan spelen.
Verder kan Salcido ook linksback spelen en Alcides kan ook rechtsback spelen.

Linksback zijn ze bezig met de Chinees Sun Xiang die een tijd terug op stage was bij PSV.
Wederson (braziliaan) is te duur (5 miljoen) en van Belhadj (die algerijn) zijn ze niet helemaal zeker van zijn kwaliteiten en is veel te duur (6 miljoen).

Addo, Lamey en Ball mogen inpakken. (addo wil zelf weg)
de Bock willen ze verhuren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 23:50:19 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45129646
desnoods kunnen Simons en Cocu een linie terug!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45130071
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef rubbereend het volgende:
Precies.
Mendez kan overigens ook wel een beetje uit de voeten rechts achterin.

Genoeg mogelijkheden dus!
pi_45132247
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef rubbereend het volgende:
Daar pleit ik al 2 jaar voor!
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 januari 2007 @ 02:06:12 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45133007
quote:
Op maandag 8 januari 2007 01:18 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Daar pleit ik al 2 jaar voor!
maar ze zijn op het middenveld nog een slag beter, dus dat zou een beetje jammer zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 8 januari 2007 @ 08:16:48 #300
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45134542
[quote]Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[/quote

Ik vind de verdediging toch altijd een stuk minder stabiel ogen als een van die twee achterin staat, en Cocu vind ik eigenlijk te langzaam voor de centrale plek achterin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')