Het begint er steeds meer op te lijken dat Cocu er nog een jaartje aan vast gaat plakken volgend seizoen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:
Mijn prioriteit gaat meer uit naar een vleugelverdediger en een leider op het middenveld om het verlies van Cocu op te vangen.
Denk anders dat Simons dat ook wel kan hoor. Op het middenveld heeft PSV momenteel genoeg rondlopen. Simons en Mendéz als ervaren spelers, dan ook nog Väyrynen. Verder als jong talent Affelay en Aissati (die verhuurd zal worden omdat hij niet aan spelen toe komt). Daarnaast nog de Jong en Culina..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:
We hebben geen echte spits naast Kluivert en blijkbaar wil Koeman graag meet 4-3-3 spelen. Dus een spits zou niet overbodig zijn. Farfan en Koné kunnen ook in het centrum, maar zijn geen aanspeelpunt. Blijkbaar zagen ze dat in Lazovic wel.
Mijn prioriteit gaat meer uit naar een vleugelverdediger en een leider op het middenveld om het verlies van Cocu op te vangen.
Beerens is ook nog eens verhuurdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Daemician het volgende:
[..]
Naast Farfán en Koné hebben we alleen maar de blessuregevoelige Kluivert.
Beerens, Tardelli en Nguyen komen tekort.
Culina is geen aanvaller maar een middenvelder.
Reis is voor de toekomst en komt pas in de zomer.
In het afgelopen seizoen is vaak genoeg gebleken dat PSV aanvallend wat mist. Daarom zoekt PSV naar 1 of 2 extra aanvallers. Daarbij is het ook niet zeker of Farfán nog lang blijft.![]()
Dan zal je hem volgende week wel krijgen, het duurt namelijk een week of drie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik meen in de week voor Kerst. Ik dacht de 20e of de 21e.
Yep. Omdat ze daar niets mee kunnen momenteel. Zelfde geld voor Nguyen, die wil PSV ook verhuren, of anders uit de A-selectie zetten. Die jongens komen gewoon tekort momenteel, dus zijn voor PSV geen echte optie om in de aanval te zetten. Tardelli staat er ook maar noodgedwongen in soms.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Beerens is ook nog eens verhuurd
Verwachten jullie dat er dan nog kaarten te koop zijn?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Dan zal je hem volgende week wel krijgen, het duurt namelijk een week of drie.
Neen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Verwachten jullie dat er dan nog kaarten te koop zijn?
quote:PSV wil Chinees Sun Xiang
Uitgegeven: 5 januari 2007 12:12
Laatst gewijzigd: 5 januari 2007 12:38
EINDHOVEN - PSV hoopt de Chinees Xiang Sun voor de rest van het seizoen te kunnen huren van zijn club Shanghai Shensua. De linksback liep eerder dit seizoen samen met zijn broer Ji Sun stage bij de Eindhovenaren en maakte daarin een redelijke indruk op de technische staf.
"We willen hem nu huren om te kijken of we een volwaardige PSV-speler van hem kunnen maken", zegt technisch manager Stan Valckx. Als het PSV lukt om de Chinese verdediger te huren, met een optie op koop, zoekt de club alleen nog een spits.
Valckx: "Daar ligt onze prioriteit en daar hebben we ook wel wat budget voor. We hebben de laatste dagen spitsen uit alle windstreken aangeboden gekregen, maar daar zat de ideale kandidaat nog niet bij. Maar we wanhopen nog lang niet. We hebben nog drieënhalve week."
De prijs op zich wel al is het dezelfde prijs Arsenal supporters zelfook betalen op vergelijkbare plaatsen, Brugge betaa;de trouwens iets van 66 pond bij de sperz in de UEFA Cupquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zwaar belachelijk he of vind je van niet?
Onderste ring in de hoek.quote:Al zit het uitvak wel op een mooie plek in het stadion toch?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Krijgen we nu een Chinees als versterking voor de linksback positie?![]()
[..]
bron
Lamey krijgen jullie er gratis bijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jullie mogen Addo wel deze kant op sturen![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lamey krijgen jullie er gratis bij
Dapper dat ze dat afwijzen. Sportief zeker slim, maar het is de vraag of Vitesse ooit nog zo'n bod op Lazovic krijgt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Toch nog 3,5 miljoen op Danko geboden , maar dat is gewoon teweinig![]()
Bron: PSV.blog.nlquote:KRO-programma Spoorloos enige optie om PSV-huurling Robert op te sporen
EINDHOVEN - Derk Bolt - de verslaggever van het KRO-kijcijferkanon Spoorloos - lijkt inmiddels afgereisd te zijn naar het Spaanse vastenland. Hij moet PSV-huurling Robert terug zien te vinden. De geboren Braziliaan - momenteel uitkomend voor Betis Sevilla - heeft zich nog steeds niet gemeld bij zijn huidige club uit de Primera Division. Betis had de aanvaller op 29 december jongstleden terugverwacht.
Diverse bronnen zeggen ervan uit te gaan dat Robert een breuk wil forceren om vervolgens aan de bak te geraken in het voetbalmekka Mexico. Een terugkeer naar PSV (Ronald Koeman speelde onlangs openlijk met de gedachte de spits terug te roepen naar Eindhoven, red.) schijnt Robert zelf ab-so-luut niet te zien zitten.
Blij toe dat ie niet meer hier wil voetballen. Het enige goede dat hij heeft laten zien was die gruwelijk goed genomen penalty tegen Lyon in de CL. En werkweigeraars hebben we geen behoefte aan. Zie Leandro. Waar is die ondertussen gebleven eigenlijk??quote:
Hopelijk is hij dood, heeft ie geen club meer of heeft hij een verschrikkelijke blessure opgelopenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En werkweigeraars hebben we geen behoefte aan. Zie Leandro. Waar is die ondertussen gebleven eigenlijk??
Vind het ook totaal niet erg als hij niet meer voor PSV wil en zal voetballen.. maar heb wel graag dat PSV nog een paar miljoen verdiend door hem aan een club in Mexico te verpatsen ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Blij toe dat ie niet meer hier wil voetballen. Het enige goede dat hij heeft laten zien was die gruwelijk goed genomen penalty tegen Lyon in de CL. En werkweigeraars hebben we geen behoefte aan. Zie Leandro. Waar is die ondertussen gebleven eigenlijk??
Krijgen die nog een deel van een eventuele transfersom?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
We betalen Feyenoord pas in de zomer , en 2 miel verdienen op Lazovic is te weinig.
En nou heel gauw verkopen aan een van die Mexicaanse clubs! Ik vraag me alleen af, wat heeft Betis voor geld te eisen? Zij hebben hem slechts gehuurd toch? Ik snap dat ze een afkoopsom voor het huurcontract moeten betalen, maar dat lijkt mij geen "fors bedrag"..quote:6/1/2007 - Robert na 9 dagen terug bij Betis
(Gepost door RvN)
De Braziliaan Robert arriveerde zaterdag weer in Sevilla. Afgezonderd van de selectie werkte hij een individuele training af. De van PSV gehuurde spits kwam negen dagen te laat. Diens zaakwaarnemer had gisteren al aangekondigd dat hij vandaag weer zou verschijnen en dat ze met Betis Sevilla om de tafel zouden gaan zitten. De club beraadt zich op disciplinaire maatregelen.
PSV Netwerk
In Mexico bevestigden de clubs Tigres en Atlas serieuze interesse te hebben voor Robert. Media in Spanje vermoeden dat Robert door zijn gedrag een transfer wil forceren. Een bron rondom de club Atlas liet in Mexicaanse media weten dat die club de door PSV gevraagde transfersom wel wil betalen, maar dat Betis Sevilla daar bovenop nog een fors bedrag wil.
Nee inderdaad, Robert is alleen maar gehuurd.. en die afkoopsom kan nooit zo erg fors zijn. :/quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Lemming22 het volgende:
Joepie! Onze verloren zoon is terug!
[..]
En nou heel gauw verkopen aan een van die Mexicaanse clubs! Ik vraag me alleen af, wat heeft Betis voor geld te eisen? Zij hebben hem slechts gehuurd toch? Ik snap dat ze een afkoopsom voor het huurcontract moeten betalen, maar dat lijkt mij geen "fors bedrag"..
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Toch nog 3,5 miljoen op Danko geboden , maar dat is gewoon teweinig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |