Ik dacht dat die hoes nog tijdelijk was, het echte artwork wordt nog een verrassing dusquote:Op zondag 3 februari 2013 12:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Geweldig toffe hoes ook trouwens zo op het eerste gezicht
Ohjaquote:Op zondag 3 februari 2013 12:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat die hoes nog tijdelijk was, het echte artwork wordt nog een verrassing dus
Die blauwe? Mwoah, kan nog wel een mooiere voor in de plaats komen dacht ik zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohjaik vond dit al een mooie hoes
Ik vind hem wel subtiel het is geloof ik de oefenruimte (ofzo) ik kan nog geen hoog resolutie plaatje vinden.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:42 schreef Trashcanman het volgende:
Eerste luisterbeurt atm, vooralsnog niet verkeerd nee.
[..]
Die blauwe? Mwoah, kan nog wel een mooiere voor in de plaats komen dacht ik zo.
Ik vind hem wel mooi, alleen die letters "mbv" vind ik zo kitscherig lelijk overkomen. Ze hadden de tekst moeten weglaten of gewoon, zoals bij de cover van Loveless, heel klein onderin de naam moeten zetten.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind hem wel subtiel het is geloof ik de oefenruimte (ofzo) ik kan nog geen hoog resolutie plaatje vinden.
[ afbeelding ]
Ik zie een computer effecten pedaaltjes.. een reflectie van mbv (of nog een ander woord), foto's luxaflex, etc. best een intrigerende hoes.
Vind hem juist wel lekker.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef Trollscience het volgende:
is this and yes is echt om te janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |