De Ep's & Isn't Anything iig klinken een stuk frisserquote:Op zondag 13 mei 2012 16:57 schreef On het volgende:
Heeft iemand de geremasterde versie van Loveless al gehoord? Ben benieuwd naar de verschillen met het origineel. Pitchfork begon weer met tienen te smijten.
oh Japan... Dat is net niet te doen met het OV.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:59 schreef emokid het volgende:
Jaaaa ze gaan weer toeren.. In 2013.
http://m.pitchfork.com/ne(...)return-to-the-stage/
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef Arn0 het volgende:
"We are preparing to go live with the new album/website this evening. We will make an announcement as soon as its up."
Het gaat dan toch gebeuren
Mja, het was dus eerst gewoon een kwestie van de webmaster die de permissies niet goed gezet had. Hoe amateuristisch kan je zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 01:52 schreef Maxerazzi het volgende:
Altijd leuk als websites plat gaan op dit soort momenten.
Lekkere webmaster ben je dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mja, het was dus eerst gewoon een kwestie van de webmaster die de permissies niet goed gezet had. Hoe amateuristisch kan je zijn
O mocht dat gaan gebeuren, kaartjes en wel gelijk! De show in de effenaar staat me nog steeds scherp bij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh Japan... Dat is net niet te doen met het OV.
Maar dit houdt wel de deur open voor een eventuele europesche tour
quote:The album is available in three formats:
Download only
cd/download
180g vinyl/cd/download
All formats will be on sale from today, the download will be immediate, the vinyl and cd will be posted to all purchasers within 3 weeks of purchase date.
the download is available in 3 formats:
16bit 44.1 K WAV file (cd quality)
320kbps MP3
24 96k WAV file
01. she found now
02. only tomorrow
03. who sees you
04. is this and yes
05. if i am
06. new you
07. in another way
08. nothing is
09. wonder 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat die hoes nog tijdelijk was, het echte artwork wordt nog een verrassing dusquote:Op zondag 3 februari 2013 12:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Geweldig toffe hoes ook trouwens zo op het eerste gezicht
Ohjaquote:Op zondag 3 februari 2013 12:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat die hoes nog tijdelijk was, het echte artwork wordt nog een verrassing dus
Die blauwe? Mwoah, kan nog wel een mooiere voor in de plaats komen dacht ik zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohjaik vond dit al een mooie hoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |