quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef peaceman het volgende:
743 Cats - Rock 'n roll (I gave you the best years of my life (1974) 745speciaal voor Jane!
Beter laat dan nooit...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef Norrage het volgende:
Dat duurde lang
Wat een goed uurtje! (op BZN na)
Beatles
Stevie(wel met een zeiknummer, hoewel het toch wel erg mooi is
)
STevens
Cats!
Animals!
Al die dieren!
Paul Weller
Maar BZN, Anita
, Trijntje
![]()
quote:Een dame als een toverfee
In een grote BMW
Wil je van 't trottoir afracen
't Zal wel Anita Meyer wezen
Met d'r vent in de WW
Amsterdam holadiee
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:09 schreef Neleos het volgende:
Ik ken al die BZN, Cats en Anita Meyer nummers helemaal niet. Ben wel benieuwd.![]()
Jawel, deuntje is best bekend inderdaad. En het is nog geen slecht deuntje ook hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
't Is toch wel het bekendste nummer van Anita Meyer. Denk dat je het wel kent.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk een mooi uurtje om even wat anders te gaan doen.. aankleden, was opvouwen ofzo...
Beatles Lucy In The Sky With Diamonds
*
die van cats en meyer ken ik welquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:09 schreef Neleos het volgende:
Ik ken al die BZN, Cats en Anita Meyer nummers helemaal niet. Ben wel benieuwd.![]()
Show me the way to kutquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:11 schreef Norrage het volgende:
Yes BZN! De beste band ooit! Is zo goed! Even eenvoor BZN...
Ik kan echt alleen de Kopspijkers parodieen op deze nummers herinnerenDie waren tenminste echt goed
Mon Amour is best wel een goed nummerquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Hierna gelukkig nog maar 1 keer van BZN![]()
MrBadGuy heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
En ja. Ook dit is beter dan een aantal niet nader te noemen bands...
Dit wilde ik ook nog gaan vragenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:10 schreef Impry het volgende:
Blijf het ook een heerlijk liedje vinden wat Frits op de achtergrond draait tijdens het praten!Welk nummer is dat?
The Croky's?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:14 schreef Homdeck het volgende:
In the land of eufraat and the tigris, he blew himself to 20.000 pieces![]()
Welke bands?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
quote:
Geen idee... blackoutquote:
Je geloofwaardigheid wordt niet bepaald groter met dat soort verhalen....quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef Norrage het volgende:
Ik herinner me de eerste keer dat ik dit nummer hoorde dacht ik: Wat een goed nummer? Welke groep is dat? En toen zei mijn moeder dat het Anita Meijer was
Weet iemand dit?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:10 schreef Impry het volgende:
Blijf het ook een heerlijk liedje vinden wat Frits op de achtergrond draait tijdens het praten!Welk nummer is dat?
Ik was heel jongquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid wordt niet bepaald groter met dat soort verhalen....![]()
Musical met een goede naam, waarom zingen ze daar niet de nummers van de geweldige groepquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ze speelt tegenwoordig in de musical The Cats... tenminste in een aantal voorstellingen.
ik zal er eens op lettenquote:
Nog niet op gelet...quote:
Zegt dat iets over mij of over je verhalen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik was heel jong
Niet zo afknappen op mijn verhalen he! Dit is al de 2e of 3e keer!
quote:Weet je welke bands er niet in de top 2000 staan? Toevallig?
die wordt bij mijn weten alleen aan het begin van elk uur gebruiktquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Who - Tommy ouverture?
Dat zou heel goed kunnen idd, vorige week Tommy nog op dvd gekocht en gekekenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Who - Tommy ouverture?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
zijn we nou nog niet uitgecat?
Daarna heb ik geen muziek op de achtergrond gehoord, dus kan bestquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die wordt bij mijn weten alleen aan het begin van elk uur gebruikt
Meestal aan het begin van het uur volgens mij, echt zo'n Frits-muziekjequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
De laatste keer zat er geen muziek achter, dus nog geen idee
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik krijg ook kippenvel van de stem van piet veerman, daarna moetk braken
Neuh, het catten gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
zijn we nou nog niet uitgecat?
alleen jammer dat ie er geluid bij maaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Piet Veerman heeft idd een prachtige stem,
Je komt op een goed moment binnenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:26 schreef Terreros85 het volgende:
Gisteren een bedrijfsuitje. Niet kunnen luisteren. Nu mijn schade inhalen
![]()
Ja, hoor je ze?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
Blijft toch een geweldige band, vind je ook niet Jane?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, hoor je ze?
Nou eerlijk is eerlijk, dit nummer is best te pruimen.
Volgens mij wel een mooi middagjequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je komt op een goed moment binnen![]()
Volgensmij wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef cafca het volgende:
Dit is toch oorspronkelijk helemaal niet van the Cats
Misschien zijn er Volendammers in tha house die antwoord kunnen geven op die vraag? Ik ben zelf geen Cats-deskundige.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef cafca het volgende:
volgens mij van Mac Davisquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef cafca het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zoeken en zoeken, hoor ik de begintune... f*ck dit is instrumentaal... kan iemand mij even waarschuwen in het vervolg als ik het niet weet...
niet in-to palingsoundquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien zijn er Volendammers in tha house die antwoord kunnen geven op die vraag? Ik ben zelf geen Cats-deskundige.
Van Kevin Johnsson oorspronkelijk...dit was één van de vele coversquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef cafca het volgende:
Als jij dan even doet waarschuwen dat je t niet weetquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zoeken en zoeken, hoor ik de begintune... f*ck dit is instrumentaal... kan iemand mij even waarschuwen in het vervolg als ik het niet weet...
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:33 schreef Norrage het volgende:
Yay The Animals!
Tijd om op jezelf te gaan wonenquote:
Ow tja.... dan weet ik de oplossing ook niet... je zou nog wel een koptelefoon kunnen kopen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:35 schreef Norrage het volgende:
Doe ik al. Deze dagen ben ik thuis(maar anders gaan mijn huisgenoten al met de cilinderboor of de cirkelzaag verkeersborden door midden zagen...dat helpt ook niet echt
)
Ze heeft me de Animals laten uitluisteren. Ik heb er nu verteld dat ze tijdens Trijntje moet gaan stofzuigen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow tja.... dan weet ik de oplossing ook niet... je zou nog wel een koptelefoon kunnen kopen?
met total Touch stond ze er ook al inquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef Djeez het volgende:
Nog twee plaatjes, en dan kunnen we heer lijkomdat dan Trijntje Oosterhuis erop komt. Wie zou er in Godsnaam op zo 'n kutplaat gestemd hebben ? Allemaal pas bevallen moeders ? Nou, wij hebben ook sinds een jaar een dochter, maar no way dat mijn vrouw of ik ooit op die plaat zouden stemmen!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef Djeez het volgende:
Nog twee plaatjes, en dan kunnen we heer lijkomdat dan Trijntje Oosterhuis erop komt. Wie zou er in Godsnaam op zo 'n kutplaat gestemd hebben ? Allemaal pas bevallen moeders ? Nou, wij hebben ook sinds een jaar een dochter, maar no way dat mijn vrouw of ik ooit op die plaat zouden stemmen!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze heeft me de Animals laten uitluisteren. Ik heb er nu verteld dat ze tijdens Trijntje moet gaan stofzuigen.
Niet zo negatief man. Trijntje is één van de beste zangeressen van Nederland hoor! Ze schrijft alleen zulke slechte liedjes. Als ze covers doet is het vaak erg goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef Djeez het volgende:
Die Bacharach-plaat is idd best aardig, wat ik ervan gehoord heb..maarja, da's dan ook Bacharachquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet zo negatief man. Trijntje is één van de beste zangeressen van Nederland hoor! Ze schrijft alleen zulke slechte liedjes. Als ze covers doet is het vaak erg goed(en dat ze scheel kijkt kan ze niks aan doen!!
)
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Daar waar Tú staat, moet je "tu" zingen.
Ga stofzuigen of zo!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me maar wassen en aankleden, ik kan/wil Trijntje niet horen of zien![]()
OK, haar stem is wel beter dan die van Anouk ( staat zij er nog in trouwens ? ) maar haar nummers zijn kut. En dat scheel kijken is tot daar aan toe, maar heb je die neus wel es gezien ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet zo negatief man. Trijntje is één van de beste zangeressen van Nederland hoor! Ze schrijft alleen zulke slechte liedjes. Als ze covers doet is het vaak erg goed(en dat ze scheel kijkt kan ze niks aan doen!!
)
Wat maakt het uit hoe iemand er uit ziet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
OK, haar stem is wel beter dan die van Anouk ( staat zij er nog in trouwens ? ) maar haar nummers zijn kut. En dat scheel kijken is tot daar aan toe, maar heb je die neus wel es gezien ?
128Anouk - Nobody’s wifequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
OK, haar stem is wel beter dan die van Anouk ( staat zij er nog in trouwens ? ) maar haar nummers zijn kut. En dat scheel kijken is tot daar aan toe, maar heb je die neus wel es gezien ?
Heel erg! Heeft Marco B ook zo'n last van ...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:43 schreef djenneke het volgende:
ai mai kaikt laikt blai souw houw jauw
Anouk staat 4 keer in de top 700 of zo!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
quote:Well, beer, we've had some great times
When I was seventeen, I drank some very good beer
I drank some very good beer I purchased with a fake ID
My name was Brian McGee
I stayed up listening to Queen
When I was seventeen
Mensen moeten gewoon eens gaan begrijpen dat zingen in het Nederlands niet mooi is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Heel erg! Heeft Marco B ook zo'n last van ...
Ik kan best begrijpen dat zo'n liedje bij sommige mensen sentimentele gevoelens oproept.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef Djeez het volgende:
Wat een zeikverhaal er ook bij van Frits.
Allemaal zo hoogquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
128Anouk - Nobody’s wife
143Anouk - Girl
295Anouk - Michel
420Anouk - Sacrifice
Stef Bos, Boudewijn de Groot, De Dijk, Robert Long, Jazzpolitie, enz.enz.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens gaan begrijpen dat zingen in het Nederlands niet mooi is.
Op een enkele uitzondering na uiteraard![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben wel ontzettend blij dat Kane nergens in de lijst is terug te vinden
het is net als bier. Je moet het leren drinken. Je moet Sinatra leren luisterenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ik ben toch te jong voor Sinatra ben ik bang...Vind het te oubollig....
Mee eens!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat ze nooit afbrand verhalen laten horen, alleen altijd maar van die feel good herrineringen
Ik ben ook net 21, zingt hij heel goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Alhoewel ik wel net 21 ben gewordendus dat zingt hij dan wel goed
Gewoon een mooi afbrand verhaal bij Trijntje, of BZN....of zo!quote:
It was a very good year? Vind t wel een mooi plekje, zou t echt geen puinhoop noemenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk dat deze puinhoop zo hoog staat. Als je denkt aan heel veel nummers die lager staan dan dit, zet je de radio meteen uit.
Wiequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gewoon een mooi afbrand verhaal bij Trijntje, of BZN....of zo!
Of zullen ze dan ineens dat ene nummer van Nirvana gaan afbranden?
hij heeft een mooie stem, maar zijn muziek kan mij ook niet bekorenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ik ben toch te jong voor Sinatra ben ik bang...Vind het te oubollig....Alhoewel ik wel net 21 ben geworden
dus dat zingt hij dan wel goed
Nee, ik ben niet zo'n kenner....quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef Norrage het volgende:
Zo'n alternatievere band...Volgens mij staan er een paar van dat soort bands niet in de top 2000? Weet jij welke?
Ze lezen ook gastenboekreacties voor, of je kunt live mailen, daar komen de meeste reacties van, lijkt me sterk,mocht daar nooit een negatieve reactie bij zittenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eehja, die verhalen horen bij je top 10 die je moet inleveren..logisch dat er geen afbrandverhalen bij zitten, die zet je niet in je Top 10 lijkt me.
Nirvana...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef Norrage het volgende:
@peacemen
Zo'n alternatievere band...Volgens mij staan er een paar van dat soort bands niet in de top 2000? Weet jij welke?
En nog bedankt voor de felicaties
Mwah, Shakira.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef peaceman het volgende:
Het volgende uur begint belabberd, maar herstelt zich gelukkig wel...
ja, idd..op zich geen verkeerde liedjes, maar absoluut geen Top2000-materiaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:57 schreef fanneke het volgende:
Shakira is typisch zo'n vrouwtje dat je moet zien en niet horen
![]()
Daar heb ik ook al mijn beklag over gedaan in een eerder topic.. 4 'stoere zangeressen' die love me do en please please me aan het zingen zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef Jane het volgende:
Wat is die stomme reclame voor Beatles in Concert toch? Lijkt me vreselijk.
Zeker! Echt zo'n zondagochtendnummerquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:06 schreef Terreros85 het volgende:
vind het toch wel een mooi nummer hoor, Sunrise
Ik ben 21 en ik vind Sinatra een van de beste zangers ooit. Sommige nummers zijn iets oubollig, maar er zitten ook schitterende platen tussenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ik ben toch te jong voor Sinatra ben ik bang...Vind het te oubollig....Alhoewel ik wel net 21 ben geworden
dus dat zingt hij dan wel goed
Ja, ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:06 schreef Terreros85 het volgende:
vind het toch wel een mooi nummer hoor, Sunrise
Dat is de ouverture van Tommyquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:09 schreef Impry het volgende:
Ja, hier is die begintune weer!Is dus niet alleen van Frits
Die van George Michael ken ik niet, maar de rest is prima te pruimen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:08 schreef Neleos het volgende:
Ik vind het komende uurtje eigenlijk wel een top-uur.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Norah Jones vind ik dan weer helemaal niks![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Hierna MJ, toen ie nog een klein, lief, schattig negertje was![]()
Ik vind dit soort kindsterretjes altijd een beetje zielig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Hierna MJ, toen ie nog een klein, lief, schattig negertje was![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef peaceman het volgende:
toen was ie nog negert...
zegt een Jantje Smit fan.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind dit soort kindsterretjes altijd een beetje zielig.
leuke meezingers, meer nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jantje Smit was ook niks. Maar als Jan maakt ie goede nummers![]()
He dat is een Jij-bakquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, jij zit hier de hele tijd te zeuren over de smitjes
zoals...?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jantje Smit was ook niks. Maar als Jan maakt ie goede nummers![]()
Nee, want dan moeten the Smiths gedraaid worden op onze bruiloft.....dus doe maar nietquote:
jij mag hem hebben, hoor!quote:
Jij hebt me nog niet gevraagd....quote:
Jij vraagt zómaar Cafca.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt me nog niet gevraagd....![]()
The Samuel L. Jackson five bestaan echtquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:22 schreef Neleos het volgende:
The Jantje Smiths.
Wat een topband zou dat zijn.![]()
Ja maar Cafca is voor een man dan ookquote:
Denk wel gewoon hiervan. Is een heel bekend nummer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:26 schreef Dylanesque het volgende:
is deze melodie ergens van gepikt of ken ik t van dit nummer?
Nou dit is wel een héééééééééééééééééééééééééééééééééééél bekend nummer, dus.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:26 schreef Dylanesque het volgende:
is deze melodie ergens van gepikt of ken ik t van dit nummer?
Oh, ik was nog bij Malle Babbe. Ik dacht al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Denk wel gewoon hiervan. Is een heel bekend nummer.
Dat is zeker een bekende nummer en een goeie ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou dit is wel een héééééééééééééééééééééééééééééééééééél bekend nummer, dus.....
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Denk wel gewoon hiervan. Is een heel bekend nummer.
Lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou dit is wel een héééééééééééééééééééééééééééééééééééél bekend nummer, dus.....
Canned Heat was duidelijk het omgekeerde van Shakira, zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar Cafca is voor een man dan ook![]()
Ik had het ook over Malle Babbequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik was nog bij Malle Babbe. Ik dacht al.
Vertraagde internetstream, denk ik.
Ah, zeg dat dan!quote:
Whehehehe!quote:
Ah, mooi. Kun je mijn OV ook even ophalen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even vluchten naar het postkantoor voor de komende 3 nummers![]()
Ik moet vragen bij welk postkantoor....quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, mooi. Kun je mijn OV ook even ophalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |