quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben wel ontzettend blij dat Kane nergens in de lijst is terug te vinden
het is net als bier. Je moet het leren drinken. Je moet Sinatra leren luisterenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ik ben toch te jong voor Sinatra ben ik bang...Vind het te oubollig....
Mee eens!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat ze nooit afbrand verhalen laten horen, alleen altijd maar van die feel good herrineringen
Ik ben ook net 21, zingt hij heel goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Alhoewel ik wel net 21 ben gewordendus dat zingt hij dan wel goed
Gewoon een mooi afbrand verhaal bij Trijntje, of BZN....of zo!quote:
It was a very good year? Vind t wel een mooi plekje, zou t echt geen puinhoop noemenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk dat deze puinhoop zo hoog staat. Als je denkt aan heel veel nummers die lager staan dan dit, zet je de radio meteen uit.
Wiequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gewoon een mooi afbrand verhaal bij Trijntje, of BZN....of zo!
Of zullen ze dan ineens dat ene nummer van Nirvana gaan afbranden?
hij heeft een mooie stem, maar zijn muziek kan mij ook niet bekorenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ik ben toch te jong voor Sinatra ben ik bang...Vind het te oubollig....Alhoewel ik wel net 21 ben geworden
dus dat zingt hij dan wel goed
Nee, ik ben niet zo'n kenner....quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef Norrage het volgende:
Zo'n alternatievere band...Volgens mij staan er een paar van dat soort bands niet in de top 2000? Weet jij welke?
Ze lezen ook gastenboekreacties voor, of je kunt live mailen, daar komen de meeste reacties van, lijkt me sterk,mocht daar nooit een negatieve reactie bij zittenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eehja, die verhalen horen bij je top 10 die je moet inleveren..logisch dat er geen afbrandverhalen bij zitten, die zet je niet in je Top 10 lijkt me.
Nirvana...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef Norrage het volgende:
@peacemen
Zo'n alternatievere band...Volgens mij staan er een paar van dat soort bands niet in de top 2000? Weet jij welke?
En nog bedankt voor de felicaties
Mwah, Shakira.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef peaceman het volgende:
Het volgende uur begint belabberd, maar herstelt zich gelukkig wel...
ja, idd..op zich geen verkeerde liedjes, maar absoluut geen Top2000-materiaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:57 schreef fanneke het volgende:
Shakira is typisch zo'n vrouwtje dat je moet zien en niet horen
![]()
Daar heb ik ook al mijn beklag over gedaan in een eerder topic.. 4 'stoere zangeressen' die love me do en please please me aan het zingen zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef Jane het volgende:
Wat is die stomme reclame voor Beatles in Concert toch? Lijkt me vreselijk.
Zeker! Echt zo'n zondagochtendnummerquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:06 schreef Terreros85 het volgende:
vind het toch wel een mooi nummer hoor, Sunrise
Ik ben 21 en ik vind Sinatra een van de beste zangers ooit. Sommige nummers zijn iets oubollig, maar er zitten ook schitterende platen tussenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ik ben toch te jong voor Sinatra ben ik bang...Vind het te oubollig....Alhoewel ik wel net 21 ben geworden
dus dat zingt hij dan wel goed
Ja, ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:06 schreef Terreros85 het volgende:
vind het toch wel een mooi nummer hoor, Sunrise
Dat is de ouverture van Tommyquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:09 schreef Impry het volgende:
Ja, hier is die begintune weer!Is dus niet alleen van Frits
Die van George Michael ken ik niet, maar de rest is prima te pruimen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:08 schreef Neleos het volgende:
Ik vind het komende uurtje eigenlijk wel een top-uur.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Norah Jones vind ik dan weer helemaal niks![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Hierna MJ, toen ie nog een klein, lief, schattig negertje was![]()
Ik vind dit soort kindsterretjes altijd een beetje zielig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Hierna MJ, toen ie nog een klein, lief, schattig negertje was![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef peaceman het volgende:
toen was ie nog negert...
zegt een Jantje Smit fan.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind dit soort kindsterretjes altijd een beetje zielig.
leuke meezingers, meer nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jantje Smit was ook niks. Maar als Jan maakt ie goede nummers![]()
He dat is een Jij-bakquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, jij zit hier de hele tijd te zeuren over de smitjes
zoals...?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jantje Smit was ook niks. Maar als Jan maakt ie goede nummers![]()
Nee, want dan moeten the Smiths gedraaid worden op onze bruiloft.....dus doe maar nietquote:
jij mag hem hebben, hoor!quote:
Jij hebt me nog niet gevraagd....quote:
Jij vraagt zómaar Cafca.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt me nog niet gevraagd....![]()
The Samuel L. Jackson five bestaan echtquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:22 schreef Neleos het volgende:
The Jantje Smiths.
Wat een topband zou dat zijn.![]()
Ja maar Cafca is voor een man dan ookquote:
Denk wel gewoon hiervan. Is een heel bekend nummer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:26 schreef Dylanesque het volgende:
is deze melodie ergens van gepikt of ken ik t van dit nummer?
Nou dit is wel een héééééééééééééééééééééééééééééééééééél bekend nummer, dus.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:26 schreef Dylanesque het volgende:
is deze melodie ergens van gepikt of ken ik t van dit nummer?
Oh, ik was nog bij Malle Babbe. Ik dacht al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Denk wel gewoon hiervan. Is een heel bekend nummer.
Dat is zeker een bekende nummer en een goeie ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou dit is wel een héééééééééééééééééééééééééééééééééééél bekend nummer, dus.....
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Denk wel gewoon hiervan. Is een heel bekend nummer.
Lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou dit is wel een héééééééééééééééééééééééééééééééééééél bekend nummer, dus.....
Canned Heat was duidelijk het omgekeerde van Shakira, zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar Cafca is voor een man dan ook![]()
Ik had het ook over Malle Babbequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik was nog bij Malle Babbe. Ik dacht al.
Vertraagde internetstream, denk ik.
Ah, zeg dat dan!quote:
Whehehehe!quote:
Ah, mooi. Kun je mijn OV ook even ophalen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even vluchten naar het postkantoor voor de komende 3 nummers![]()
Ik moet vragen bij welk postkantoor....quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, mooi. Kun je mijn OV ook even ophalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |