quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef peaceman het volgende:
743 Cats - Rock 'n roll (I gave you the best years of my life (1974) 745speciaal voor Jane!
Beter laat dan nooit...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef Norrage het volgende:
Dat duurde lang
Wat een goed uurtje! (op BZN na)
Beatles
Stevie(wel met een zeiknummer, hoewel het toch wel erg mooi is
)
STevens
Cats!
Animals!
Al die dieren!
Paul Weller
Maar BZN, Anita
, Trijntje
![]()
quote:Een dame als een toverfee
In een grote BMW
Wil je van 't trottoir afracen
't Zal wel Anita Meyer wezen
Met d'r vent in de WW
Amsterdam holadiee
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:09 schreef Neleos het volgende:
Ik ken al die BZN, Cats en Anita Meyer nummers helemaal niet. Ben wel benieuwd.![]()
Jawel, deuntje is best bekend inderdaad. En het is nog geen slecht deuntje ook hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
't Is toch wel het bekendste nummer van Anita Meyer. Denk dat je het wel kent.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk een mooi uurtje om even wat anders te gaan doen.. aankleden, was opvouwen ofzo...
Beatles Lucy In The Sky With Diamonds
*
die van cats en meyer ken ik welquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:09 schreef Neleos het volgende:
Ik ken al die BZN, Cats en Anita Meyer nummers helemaal niet. Ben wel benieuwd.![]()
Show me the way to kutquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:11 schreef Norrage het volgende:
Yes BZN! De beste band ooit! Is zo goed! Even eenvoor BZN...
Ik kan echt alleen de Kopspijkers parodieen op deze nummers herinnerenDie waren tenminste echt goed
Mon Amour is best wel een goed nummerquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Hierna gelukkig nog maar 1 keer van BZN![]()
MrBadGuy heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
En ja. Ook dit is beter dan een aantal niet nader te noemen bands...
Dit wilde ik ook nog gaan vragenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:10 schreef Impry het volgende:
Blijf het ook een heerlijk liedje vinden wat Frits op de achtergrond draait tijdens het praten!Welk nummer is dat?
The Croky's?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:14 schreef Homdeck het volgende:
In the land of eufraat and the tigris, he blew himself to 20.000 pieces![]()
Welke bands?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
quote:
Geen idee... blackoutquote:
Je geloofwaardigheid wordt niet bepaald groter met dat soort verhalen....quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef Norrage het volgende:
Ik herinner me de eerste keer dat ik dit nummer hoorde dacht ik: Wat een goed nummer? Welke groep is dat? En toen zei mijn moeder dat het Anita Meijer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |