quote:
Deed 'ie zeer?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:31 schreef yvonne het volgende:
Diepe, diepe zucht
Zagen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:31 schreef yvonne het volgende:
Diepe, diepe zucht
kwam je klaar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:31 schreef yvonne het volgende:
Diepe, diepe zucht
Nee, dan had je het wel gehoord.quote:
Is het niet de kloon van Brechtje?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:
Zeg pepeoelwoepsietje, je woont in Dordrecht hè?
Waar?
Vogelbuurt waarohmmmquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:
Zeg pepeoelwoepsietje, je woont in Dordrecht hè?
Waar?
Dordt-Breda, moet lukken.quote:
BRECHTJE?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:36 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Is het niet de kloon van Brechtje?![]()
Neee dudequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:36 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Mooi, lekker ver weg.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:30 schreef VaderJacob het volgende:
Snel, ga op je rug liggen en douw een vuurpijl in je kut![]()
JE?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, lekker ver weg.
En hoe oud ben je?
Puhlease :[wquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:36 schreef Dirktator het volgende:
[..]
18.5 en uh 21 dagenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, lekker ver weg.
En hoe oud ben je?
Hoe weet je hetquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Vraag niet hoe ik het weet![]()
...![]()
Zagen zagen wiede wiede wagenquote:
Hoe weet je dat?quote:
Ik zeg: Belgische FOK! MEET in Brussel! 4 februari!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Puhlease :[w
Ik ben 4 feb in Brussel
EN TOEN PAKTE IK MIJN 9MM GUN EN TOEN KNALDE IK DIE HOEREMUIS DEAUD.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Zagen zagen wiede wiede wagen
Jan kwam thuis om een boterham te vragen
Vader was niet thuis
Moeder was niet thuis
Piep! zei de muis in het voorhuis
Kijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb het met je zusje gedaan!
Ik zeg, neequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:39 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik zeg: Belgische FOK! MEET in Brussel! 4 februari!![]()
Weneerquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb het met je zusje gedaan!
Tja, je enige kans om je toekomstige schoonzoon te ontmoeten en die laat je zomaar voorbij gaan.quote:
oy!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:40 schreef yvonne het volgende:
Zullen we het adres even weghalen heren?!
Ja god als je na 15 dagen nog niet met me naar bed wil dan neem ik je zusje welquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Weneer![]()
tijdens of na onze 15 daagse samenzijn
USERquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jezelf quoten, dat is Zoooo t0taly '150k user
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Foto's van zusje ?
Dan doe je ook eens aan cultuur en kom je ook naar het KLMquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Tja, je enige kans om je toekomstige schoonzoon te ontmoeten en die laat je zomaar voorbij gaan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:43 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja god als je na 15 dagen nog niet met me naar bed wil dan neem ik je zusje wel![]()
enihcaMreeipoKquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef KopieerMachine het volgende:
oh, ik stond van rechts naar links kopieren.
Post nou je zusje maarquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]wrijf het er nog maar in
[centraal] Vuurwerk(gooierij)quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:45 schreef Maastrix het volgende:
nog een ontploffing gehoord ofzo?
Jij ben zeker een engerdquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:47 schreef Maastrix het volgende:
hmm nooit gezienwaar in de vogelbuurt woon je ergens? bij dat schooltje of meer bij vogelplein?
Was Brechtje daar ook bij soms?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:48 schreef Maastrix het volgende:
ik ben een vriend van TheSorrow volgens mij had je daar ook al wat mee zitten pratenof niet maarja engerd? k weet niet,, lang zwart haar zwarte kleding...
Volledig correctquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef Maastrix het volgende:
ik hoorde van hem alleen dat hij wat ging afspreken en dat ie in elkaar getimmerd zou worden volgens mij door jou? kan dat kloppen
huhquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef Maastrix het volgende:
ik hoorde van hem alleen dat hij wat ging afspreken en dat ie in elkaar getimmerd zou worden volgens mij door jou? kan dat kloppen
Connection reset by peer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:52 schreef Dirktator het volgende:
Ik ben een peer.
Connection reset by snear.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Connection reset by peer.
Jij bent dat dus die dat kut-geintje altijd flikt!
quote:
Nee ensowquote:
Rianne jij staat ook in je bikini op sugababesquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:58 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Nee ensow![]()
Oke stel ik zou het doen, ben ik hetzelfde als zo een sugababes meisje![]()
Die in hun bikini op een site gaan staan ensow![]()
pwndquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Rianne jij staat ook in je bikini op sugababes![]()
Heb bewijsmateriaal
Dudequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Rianne jij staat ook in je bikini op sugababes![]()
Heb bewijsmateriaal
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:57 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]![]()
![]()
er was btw iemand die voor 1000 euro vuurwerk had gekocht hoor ik nu
ik had ze alleen naar jou gestuurdquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:01 schreef VaderJacob het volgende:
Het is dat ik ze hier niet mag posten!
Agh weggehaalt, maakt niet uit ze staan nog op mijn pcquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:01 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
KIJK!!
http://www.sugababes.nl/*MiZz*AnGel*
Ik doe er alleen nix meer mee ensow
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik ken iemand die heeft 2 jaar geleden voor 20.000 euro vuurwerk gelocht, hij had een minivrachtwagen vol
![]()
Het was wel mooi, gelukkig zou ik dat geld erzelf nooit aan besteden![]()
Nee hoor, dat zijn breezers.. Jij niet..quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:58 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Nee ensow![]()
Oke stel ik zou het doen, ben ik hetzelfde als zo een sugababes meisje![]()
Die in hun bikini op een site gaan staan ensow![]()
!@^!@$^# ik word echt boos op jouquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:03 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Agh weggehaalt, maakt niet uit ze staan nog op mijn pc![]()
Nopequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:04 schreef Maastrix het volgende:
vreemd dat er toch nog mensen in dordt zijn van mijn leeftijd die ik niet ken, dacht dat die al bijna niet meer bestonden! mijn naam is trouwens kerwin,, weet niet of je er ooit van gehoord hebt
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:05 schreef Dirktator het volgende:
PoedelieWoepsie, je bent geil. Neuqen?
Ze neukt nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:05 schreef Dirktator het volgende:
PoedelieWoepsie, je bent geil. Neuqen?
Myrthe had heeft ze een vriend en hoe heet diequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:06 schreef Maastrix het volgende:
uuhm osman zit in mijn klas, gideon uuhm laura die daar woont is me ex heel lang geleden myrthe of hoe je het ook schrijft heeft ook in me klas gezeten en er wonen vast nog wel meer mensen die ik ken
Ja! Karel!quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:08 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Myrthe had heeft ze een vriend en hoe heet die![]()
![]()
ik denk toch echt dat ik er dichterbij bent dan julliequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:07 schreef Anaalridder het volgende:
Ik ben eerst vlerk!
Als ik zeg niet met jouquote:
Lukt je tog niet, ik probeer dat kreng al 3 jaar in bed te krijgenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef Maastrix het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat ik er dichterbij bent dan jullie*lees zo'n 5 a 10 min fietsen* mja,, ik heb een vriendin...
inderdaad, ik was teleurgesteldquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Als ik zeg niet met jouwil dan dan ook zeggen voor de rest van het volks
![]()
Wie wiequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef Maastrix het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat ik er dichterbij bent dan jullie*lees zo'n 5 a 10 min fietsen* mja,, ik heb een vriendin...
Me gevoel wat doe jequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Als ik zeg niet met jouwil dan dan ook zeggen voor de rest van het volks
![]()
hmm dat zou ik echt niet weten, in die tijd was nienke 1 van haar beste vriendinnen en ze had nog een broer die op voetbal zatquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:08 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Myrthe had heeft ze een vriend en hoe heet die![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Lukt je tog niet, ik probeer dat kreng al 3 jaar in bed te krijgen![]()
Nee, mooie tijd hebben we met die Kerel gehad heh..quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef KopieerMachine het volgende:
Karel.. die heb ik lang niet meer gezien.
verquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:10 schreef Maastrix het volgende:
[..]
haha me vriendin is eline, woont in Ambacht
Dus je houd wel van me, maar je wilt niet met me naar bedquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:11 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]ik hou nog wel steeds van je hoor
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dus je houd wel van me, maar je wilt niet met me naar bed![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:11 schreef PPL het volgende:
Tjezis.
Is dit opeens veranderd in het Dordrecht Incrowd Inteelt topic ofzo ?
Onder het motto: "Slikken kreng, anders houd je niet van me!"quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dus je houd wel van me, maar je wilt niet met me naar bed![]()
vorige in friesland, utrecht, limburg.... dus voor mij is het super dichtbij:D maar driekwartier fietsenquote:
Die onthou ikquote:
stadspoldersquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Maar Kerwinwaar ergens woon jij dan
Bedoel je tijntjequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Die onthou ik![]()
Maar ik moet een een verjaardagkado halen voor een niet nader te noemen fokker dus ik ga ervandoor![]()
Nee google maar ofsow, mss krijg je dan wel dezelvde ofoswquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef Anaalridder het volgende:
Al foto's gemaakt van je tieten?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef Anaalridder het volgende:
Al foto's gemaakt van je tieten?
Het is vakantie ensowquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:16 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wat hebben mensen zoals jij eigenlijk te zoeken in zulks een vijandige omgeving? Een heevig verlangen naar den geboorgenheidt?
Waaromquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:19 schreef Dirktator het volgende:
Als ik nu hetzelfde praat als jij ensow, mag ik dan aan je pronte borstjes zitten ensow?
Fotoquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:18 schreef Maastrix het volgende:
pas op de kans is groot dat je mij tegenkomt in de stad rond een uur of 12dan heb ik pauze namelijk
Film je het wel even..quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:19 schreef Dirktator het volgende:
Als ik nu hetzelfde praat als jij ensow, mag ik dan aan je pronte borstjes zitten ensow?
Nou gewoon. Het geeft mij voldoening. En misschien jou ook.quote:
Ik heb 3.5 lotenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Over twee dagen wordt ik miljonair. Ik denk ik meldt het effe![]()
ps. maak ik dan meer kans![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:20 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nou gewoon. Het geeft mij voldoening. En misschien jou ook.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:23 schreef Anaalridder het volgende:
Wacht even de jackpot is al zo goed als weg.. Werd vandaag gebeld of ik zo verrast mogelijk wilde doen als ze me op kwamen halen.
Zeg nou maar eerlijk dat je hem al wou posten op blz 2quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:23 schreef Dirktator het volgende:
Even een kênkerkacheltje ft. Bas en Aad van Toor tussendoor! He, dat rijmt!![]()
[afbeelding]
Pfff, je probeert je eigen topic aan ons aan te smeren, dat gaat dus niet door heur!quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:23 schreef Dirktator het volgende:
Even een kênkerkacheltje ft. Bas en Aad van Toor tussendoor! He, dat rijmt!![]()
[afbeelding]
Stiekem, maar ik durfde niet want je bent te mooiquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:26 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Zeg nou maar eerlijk dat je hem al wou posten op blz 2maar je wou een regel die rijmde ensow
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef Maastrix het volgende:
[..]
[afbeelding]
beetje vage mja boeie
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef Maastrix het volgende:
[..]
[afbeelding]
beetje vage mja boeie
quote:
Tieten kunnen wonderen doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:39 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]maar jaaaaaaaaaa
Topic wordt een beetje dood....
Nu vaderjacob weg is mijn honey poney![]()
darwin award en R.I.P. aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:11 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mwoah, ik denk dat TS rustig aan het sterven is. R.I.P. enzo
Nee manquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:11 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mwoah, ik denk dat TS rustig aan het sterven is. R.I.P. enzo
Ik heb je volgens mij (weet cker) gezien bij de macquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef Maastrix het volgende:
[..]
[afbeelding]
beetje vage mja boeie
Leuke grapquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:19 schreef eQuaL het volgende:
Goed topic
1 april!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:19 schreef eQuaL het volgende:
Goed topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |