Nee hoor, dat zijn breezers.. Jij niet..quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:58 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Nee ensow![]()
Oke stel ik zou het doen, ben ik hetzelfde als zo een sugababes meisje![]()
Die in hun bikini op een site gaan staan ensow![]()
!@^!@$^# ik word echt boos op jouquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:03 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Agh weggehaalt, maakt niet uit ze staan nog op mijn pc![]()
Nopequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:04 schreef Maastrix het volgende:
vreemd dat er toch nog mensen in dordt zijn van mijn leeftijd die ik niet ken, dacht dat die al bijna niet meer bestonden! mijn naam is trouwens kerwin,, weet niet of je er ooit van gehoord hebt
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:05 schreef Dirktator het volgende:
PoedelieWoepsie, je bent geil. Neuqen?
Ze neukt nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:05 schreef Dirktator het volgende:
PoedelieWoepsie, je bent geil. Neuqen?
Myrthe had heeft ze een vriend en hoe heet diequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:06 schreef Maastrix het volgende:
uuhm osman zit in mijn klas, gideon uuhm laura die daar woont is me ex heel lang geleden myrthe of hoe je het ook schrijft heeft ook in me klas gezeten en er wonen vast nog wel meer mensen die ik ken
Ja! Karel!quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:08 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Myrthe had heeft ze een vriend en hoe heet die![]()
![]()
ik denk toch echt dat ik er dichterbij bent dan julliequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:07 schreef Anaalridder het volgende:
Ik ben eerst vlerk!
Als ik zeg niet met jouquote:
Lukt je tog niet, ik probeer dat kreng al 3 jaar in bed te krijgenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef Maastrix het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat ik er dichterbij bent dan jullie*lees zo'n 5 a 10 min fietsen* mja,, ik heb een vriendin...
inderdaad, ik was teleurgesteldquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Als ik zeg niet met jouwil dan dan ook zeggen voor de rest van het volks
![]()
Wie wiequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef Maastrix het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat ik er dichterbij bent dan jullie*lees zo'n 5 a 10 min fietsen* mja,, ik heb een vriendin...
Me gevoel wat doe jequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Als ik zeg niet met jouwil dan dan ook zeggen voor de rest van het volks
![]()
hmm dat zou ik echt niet weten, in die tijd was nienke 1 van haar beste vriendinnen en ze had nog een broer die op voetbal zatquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:08 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Myrthe had heeft ze een vriend en hoe heet die![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Lukt je tog niet, ik probeer dat kreng al 3 jaar in bed te krijgen![]()
Nee, mooie tijd hebben we met die Kerel gehad heh..quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:09 schreef KopieerMachine het volgende:
Karel.. die heb ik lang niet meer gezien.
verquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:10 schreef Maastrix het volgende:
[..]
haha me vriendin is eline, woont in Ambacht
Dus je houd wel van me, maar je wilt niet met me naar bedquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:11 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]ik hou nog wel steeds van je hoor
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dus je houd wel van me, maar je wilt niet met me naar bed![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:11 schreef PPL het volgende:
Tjezis.
Is dit opeens veranderd in het Dordrecht Incrowd Inteelt topic ofzo ?
Onder het motto: "Slikken kreng, anders houd je niet van me!"quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dus je houd wel van me, maar je wilt niet met me naar bed![]()
vorige in friesland, utrecht, limburg.... dus voor mij is het super dichtbij:D maar driekwartier fietsenquote:
Die onthou ikquote:
stadspoldersquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Maar Kerwinwaar ergens woon jij dan
Bedoel je tijntjequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Die onthou ik![]()
Maar ik moet een een verjaardagkado halen voor een niet nader te noemen fokker dus ik ga ervandoor![]()
Nee google maar ofsow, mss krijg je dan wel dezelvde ofoswquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef Anaalridder het volgende:
Al foto's gemaakt van je tieten?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef Anaalridder het volgende:
Al foto's gemaakt van je tieten?
Het is vakantie ensowquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:16 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wat hebben mensen zoals jij eigenlijk te zoeken in zulks een vijandige omgeving? Een heevig verlangen naar den geboorgenheidt?
Waaromquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:19 schreef Dirktator het volgende:
Als ik nu hetzelfde praat als jij ensow, mag ik dan aan je pronte borstjes zitten ensow?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |