vorige in friesland, utrecht, limburg.... dus voor mij is het super dichtbij:D maar driekwartier fietsenquote:
Die onthou ikquote:
stadspoldersquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Maar Kerwinwaar ergens woon jij dan
Bedoel je tijntjequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Die onthou ik![]()
Maar ik moet een een verjaardagkado halen voor een niet nader te noemen fokker dus ik ga ervandoor![]()
Nee google maar ofsow, mss krijg je dan wel dezelvde ofoswquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef Anaalridder het volgende:
Al foto's gemaakt van je tieten?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef Anaalridder het volgende:
Al foto's gemaakt van je tieten?
Het is vakantie ensowquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:16 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wat hebben mensen zoals jij eigenlijk te zoeken in zulks een vijandige omgeving? Een heevig verlangen naar den geboorgenheidt?
Waaromquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:19 schreef Dirktator het volgende:
Als ik nu hetzelfde praat als jij ensow, mag ik dan aan je pronte borstjes zitten ensow?
Fotoquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:18 schreef Maastrix het volgende:
pas op de kans is groot dat je mij tegenkomt in de stad rond een uur of 12dan heb ik pauze namelijk
Film je het wel even..quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:19 schreef Dirktator het volgende:
Als ik nu hetzelfde praat als jij ensow, mag ik dan aan je pronte borstjes zitten ensow?
Nou gewoon. Het geeft mij voldoening. En misschien jou ook.quote:
Ik heb 3.5 lotenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Over twee dagen wordt ik miljonair. Ik denk ik meldt het effe![]()
ps. maak ik dan meer kans![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:20 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nou gewoon. Het geeft mij voldoening. En misschien jou ook.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:23 schreef Anaalridder het volgende:
Wacht even de jackpot is al zo goed als weg.. Werd vandaag gebeld of ik zo verrast mogelijk wilde doen als ze me op kwamen halen.
Zeg nou maar eerlijk dat je hem al wou posten op blz 2quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:23 schreef Dirktator het volgende:
Even een kênkerkacheltje ft. Bas en Aad van Toor tussendoor! He, dat rijmt!![]()
[afbeelding]
Pfff, je probeert je eigen topic aan ons aan te smeren, dat gaat dus niet door heur!quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:23 schreef Dirktator het volgende:
Even een kênkerkacheltje ft. Bas en Aad van Toor tussendoor! He, dat rijmt!![]()
[afbeelding]
Stiekem, maar ik durfde niet want je bent te mooiquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:26 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Zeg nou maar eerlijk dat je hem al wou posten op blz 2maar je wou een regel die rijmde ensow
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef Maastrix het volgende:
[..]
[afbeelding]
beetje vage mja boeie
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef Maastrix het volgende:
[..]
[afbeelding]
beetje vage mja boeie
quote:
Tieten kunnen wonderen doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:39 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]maar jaaaaaaaaaa
Topic wordt een beetje dood....
Nu vaderjacob weg is mijn honey poney![]()
darwin award en R.I.P. aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:11 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mwoah, ik denk dat TS rustig aan het sterven is. R.I.P. enzo
Nee manquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:11 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mwoah, ik denk dat TS rustig aan het sterven is. R.I.P. enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |