USERquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jezelf quoten, dat is Zoooo t0taly '150k user
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Foto's van zusje ?
Dan doe je ook eens aan cultuur en kom je ook naar het KLMquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Tja, je enige kans om je toekomstige schoonzoon te ontmoeten en die laat je zomaar voorbij gaan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:43 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja god als je na 15 dagen nog niet met me naar bed wil dan neem ik je zusje wel![]()
enihcaMreeipoKquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef KopieerMachine het volgende:
oh, ik stond van rechts naar links kopieren.
Post nou je zusje maarquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]wrijf het er nog maar in
[centraal] Vuurwerk(gooierij)quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:45 schreef Maastrix het volgende:
nog een ontploffing gehoord ofzo?
Jij ben zeker een engerdquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:47 schreef Maastrix het volgende:
hmm nooit gezienwaar in de vogelbuurt woon je ergens? bij dat schooltje of meer bij vogelplein?
Was Brechtje daar ook bij soms?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:48 schreef Maastrix het volgende:
ik ben een vriend van TheSorrow volgens mij had je daar ook al wat mee zitten pratenof niet maarja engerd? k weet niet,, lang zwart haar zwarte kleding...
Volledig correctquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef Maastrix het volgende:
ik hoorde van hem alleen dat hij wat ging afspreken en dat ie in elkaar getimmerd zou worden volgens mij door jou? kan dat kloppen
huhquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef Maastrix het volgende:
ik hoorde van hem alleen dat hij wat ging afspreken en dat ie in elkaar getimmerd zou worden volgens mij door jou? kan dat kloppen
Connection reset by peer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:52 schreef Dirktator het volgende:
Ik ben een peer.
Connection reset by snear.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Connection reset by peer.
Jij bent dat dus die dat kut-geintje altijd flikt!
quote:
Nee ensowquote:
Rianne jij staat ook in je bikini op sugababesquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:58 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Nee ensow![]()
Oke stel ik zou het doen, ben ik hetzelfde als zo een sugababes meisje![]()
Die in hun bikini op een site gaan staan ensow![]()
pwndquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Rianne jij staat ook in je bikini op sugababes![]()
Heb bewijsmateriaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |