"Daar doen we het voor."quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:00 schreef vosss het volgende:
"De TT sprak me erg aan...."
Ze hebben allen een perfecte smaak als het gaat om hun idool uitkiezen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze hebben wel wat van mekaar weg, Bupa. De dames in kwestie.
Zoveel zijn er vast wel langsgekomen in mijn fotoboek. Maar niet met een foto.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Is dat je doel, Bupatih? 179 jonge meisjes in je fotoboek?
En ik ga voor kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoveel zijn er vast wel langsgekomen in mijn fotoboek. Maar niet met een foto.
Maar nee, dat is niet mijn doel.
Is mijn profiel zó vrouwelijk dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik dacht voor een fractie van een seconde dat Bupa een lekker wijf was, trouwens,
toen ik in z'n fotoboek gluurde.
Geen idee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is mijn profiel zó vrouwelijk dan?
Nou, het zijn wel allemaal een beetje tutjes, of niet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:09 schreef Bupatih het volgende:
En ik ga voor kwaliteit, niet kwantiteit.
Davis.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kristin wie?
Dat kan ik prima zelf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil in deze slowchatreeks best doen alsof ik een lekker wijf ben, Do2. Als jij dat fijner vindt.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel allemaal een beetje tutjes, of niet?
Jou, broer en Kristin Davis.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wie noem jij hier 'oude bokken', trouwens?
Die is wel mooi. En een grappig personage in SATC.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:12 schreef Bupatih het volgende:
Davis.
Actrice.
Sex and the City.
41.
En ja, dat laatste is haar leeftijd.
Hehe. Zijn we het toch nog ergens over eens deze nacht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Die is wel mooi. En een grappig personage in SATC.
Ze stonden al in mijn fotoboek. Dus, ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zijn jullie nu echt te beroerd om even een linkje van die Kris-dinges hier weg te zetten?
Niet in álle gevallen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:17 schreef broer het volgende:
[..]
O. Dan vergis ik me waarschijnlijk.
Sex and the City dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wat - de neuk - is nu weer SATC?
O, dat bedoelde je met 'kaasmeisje'.quote:
Ik keek ook alleen maar vanwege háár.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ja...Natuurlijk.
Die serie waar ik niet om kan lachen. Nu weet ik het weer.
Niet elke dag, hoor. Zo ben ik dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik keek ook alleen maar vanwege háár.
Ik vind het woord 'comedy' dan ook totaal verkeerd gekozen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die serie waar ik niet om kan lachen.
Ik heb het ooit eens een kans gegeven...Maar ik kan er echt niks mee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Al kan ik er vaak wél om lachen. Dat dan weer wel.
Jij staat gewoon niet voldoende in contact met jouw vrouwelijke ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb het ooit eens een kans gegeven...Maar ik kan er echt niks mee.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zal het zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan prima doen alsof jij een lekker wijf bent, bedoelde ik, Bupa.
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doet Fok bij jullie ook raar?
quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er loopt nog een hele mooie vrouw rond van boven de 40, trouwens.
Tenminste, waarvan ik het bestaan weet.
Tenminste, als ik de media mag geloven.
"Goh, Do2. Vertel eens."quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er loopt nog een hele mooie vrouw rond van boven de 40, trouwens.
Tenminste, waarvan ik het bestaan weet.
Tenminste, als ik de media mag geloven.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]You are very nice. I like. I wanna make romance inside you. Let's make the sexy-time. Wa wa wee wah
Wat is haar precieze leeftijd?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kom...Alsof jullie geen idee hebben.
Clairy Polak?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kom...Alsof jullie geen idee hebben.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:39 schreef Bupatih het volgende:
De enige, mooie, 'wat oudere' vrouw uit Nederland die ik me zo kan bedenken, isCarice
.
Oh. Ik dacht dat het over Nederlandse vrouwen ging.quote:
Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dat arme kind is ook amper dertig.
Wat wil je, als twee paar ogen terugstaren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Dat neemt niet weg dat ze bijzonder goed te bekijken is.
Ja, ja! Zie je hier maar eens uit te lullen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
Vandaar de aanhalingstekens.
Nee. Maar ik dacht dat dus gewoon. Of ik dacht dat ik dat had gelezen. Ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo,
die Kris-huppelepup is toch ook geen Nederlandse...
Monica Bellucciquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Dat neemt niet weg dat ze bijzonder goed te bekijken is.
Ik keek alleen maar naar haar gezicht. Echt waar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:42 schreef Bupatih het volgende:
Wat wil je, als twee paar ogen terugstaren.
Nou, ik dacht eerst dat ze wel ouder was dan 30, maar dat ze er juist zo jong uitziet. Een soort Kristin Davis dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ja! Zie je hier maar eens uit te lullen.
Goeie poging. Ik geloof je.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
Nou, ik dacht eerst dat ze wel ouder was dan 30, maar dat ze er juist zo jong uitziet. Een soort Kristin Davis dus.
Maar ze blijkt er dus jong uit te zien én jong te zijn.
True.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ietwat ordinair, Bupa.
Die is al 40 ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze stonden al in mijn fotoboek. Dus, ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Ja, en die heeft dan weer zo'n blik in haar ogen die zegt dat ze Zuid-Afrika niet kan aanwijzen op de wereldkaart, Bupa.
Haar beroep houdt dan ook alleen maar mooi zijn in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Ja, en die heeft dan weer zo'n blik in haar ogen die zegt dat ze Zuid-Afrika niet kan aanwijzen op de wereldkaart, Bupa.
Zij is jong van geest. En voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:53 schreef SKETSj het volgende:
Ja niets. Ik dacht je hebt het over jonge meisjes.
Wát? We zitten hier op een Nederlands forum.quote:Ik vroeg me een tijd gelee hoe d F ze dat nou doet. Ze is vast Vegetarisch..
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Dit vind ik nou erg mooi:
[afbeelding]
Maar er zit geen lang haar aan, dus het zal jullie wel niet kunnen bekoren.
Zie mij eens vieze poep praten.quote:
Mwoa..Ach...Hmz.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[afbeelding]
Ja, maar dan mag ik toch wel iets meer verwachten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:51 schreef Bupatih het volgende:
Haar beroep houdt dan ook alleen maar mooi zijn in.
Ja, hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag ik toch wel iets meer verwachten?
Ook mooi. Maar ik vind haar juist in de clip van 'Torn' zo leuk.quote:
Wat betekent dat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mwoa..Ach...Hmz.
Ja, die muziek. Dat is inderdaad wel even het verstand op nul, dan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is de muziek, wellicht, broer.
Dat moet je dan gewoon even niet doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat ik dat verschrikkelijke zeiknummer er meteen bijdenk, dus.
Het lukt me niet...quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:01 schreef broer het volgende:
[..]
Dat moet je dan gewoon even niet doen.
Ik ook. Hoe laat moet je beginnen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet morgen nog werken, bedenk ik me opeens.
She's 'Torn',quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[afbeelding]
Precies. Tijd om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:04 schreef Bupatih het volgende:
I'm all out of faith, this is how I feel
I'm cold and I am shamed lying naked on the floor
Illusion never changed into something real
I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn
You're a little late, I'm already torn. Torn.
Ladiedadieda.
Trusten, Do.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Precies. Tijd om te gaan slapen.
Truste, mensen.
(. )
Ja. Maar ze drukt het 'Poëtisch' uit. Dat gevoel vind ze dus lekker!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Koud en beschaamd. Foei voor de smiley.
O. Ja, sorry, ik snap vrouwen over het algemeen niet. Dus ik vind het niet gek dat ik er alweer naast zat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:10 schreef SKETSj het volgende:
Ja. Maar ze drukt het 'Poëtisch' uit. Het gevoel vind ze lekker!![]()
Voor een smiley met veel opties hebben we altijd nog de huillach.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:10 schreef broer het volgende:
Helemaal niet. Dat is een heel vriendelijke smiley.
Of een vreselijk sarcastische. Zó veel opties in één smiley. Het is gewoon fantastisch.
Moet je dat per se híér komen vertellen? Hier waar de TTKLPT'ers zitten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:12 schreef Svensational het volgende:
Waarom staan er geen TTKLPT'ers in je FoBo-favorietenlijstje, Bupa?
Geeft niet. Die fout maken veel mannenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
O. Ja, sorry, ik snap vrouwen over het algemeen niet. Dus ik vind het niet gek dat ik er alweer naast zat.
Nee, die is niet stom!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:12 schreef Bupatih het volgende:
Voor een smiley met veel opties hebben we altijd nog de huillach.
Nou, ik vind het een goeie tip. De volgende keer dat ik een naakt, beschaamd en naakt meisje op de vloer zie liggen, pak ik de zweep erbij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:13 schreef SKETSj het volgende:
Geeft niet. Die fout maken veel mannen
Ben jij de Almachtige Vrouwenbegrijper?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:13 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Geeft niet. Die fout maken veel mannen
(Hence: waarom vrouwen zich vaak niet begrepen voelen..)
Zo had ik het nog niet bekeken. En zo zie ik mezelf ook niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij de Almachtige Vrouwenbegrijper?
Ik was dan ook niet helemaal serieus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:18 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. En zo zie ik mezelf ook niet.
Bescheidenheid loont hah. Maar nu je het zegt..
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:14 schreef Bupatih het volgende:
Omdat het lijstje enigszins gedateerd is, Sven.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.
Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen.
Nou ja, hij had tijd over natuurlijk de laatste maanden!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Ik heb net dat fotoboek van je eens helemaal doorgescrolld (?), Bupatih.
Hoe lang doe je daar nou over om zoiets bij elkaar te ouwehoeren?
Ik word genoemdquote:- Net als in TTK LPT:
# Die en die. En och, die ook. En ja, die ene ook. Samen met die andere vooral. En laten we vooral hem niet vergeten.
Hmm. Sommige dingen zijn al eerder ontstaan. In de eerste versie van mijn fobo-tekst.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Ik heb net dat fotoboek van je eens helemaal doorgescrolld (?), Bupatih.
Hoe lang doe je daar nou over om zoiets bij elkaar te ouwehoeren?
Helemaal niet! Toen moest hij klonen maken. En grappen bedenken waarmee hij GeenStijl onderuit kon halen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:23 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, hij had tijd over natuurlijk de laatste maanden!
Die quotes van zogenaamde FOK!users (ik noem een Croupouque, Tokay, Svensational, yvonne...) verzinnen, kostte me meer tijd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm. Sommige dingen zijn al eerder ontstaan. In de eerste versie van mijn fobo-tekst.
De rest is er geleidelijk bijgekomen. En uiteindelijk is het omgetoverd tot een ... overzichtelijk geheel (voor zover dat gelukt is).
Maar om zoiets bij elkaar te ouwehoeren, doe ik eigenlijk niet zo lang.
Ja, dat is wel waar, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:25 schreef Bupatih het volgende:
En uiteindelijk is het omgetoverd tot een ... overzichtelijk geheel
Een Bupatih-biografie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar, inderdaad.
Nou, ik hoop dat er ooit nog een mooie biografie uit voortkomt.
Toen was ik niet meer geband, rekel!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:25 schreef broer het volgende:
En grappen bedenken waarmee hij GeenStijl onderuit kon halen.
Dat bepalen wij wel. Dus begin maar te vertellen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:29 schreef Bupatih het volgende:
Want een échte is lang niet zo interessant, denk ik.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:35 schreef Bupatih het volgende:
http://www.waarbenjij.nu
Heb ik nu de site gesloopt?
Maar ik heb ze toen ook niet bedacht!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je in die tijd de grappen hebt uitgevoerd?
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel. Dus begin maar te vertellen.
Kun je wel lachen, maar daar gaat mijn grap.quote:
Pff... Details.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:36 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik heb ze toen ook niet bedacht!
Niks speciaals. Maar een beetje leesvoer is zo midden in de nacht niet onwelkom. Dus begin maar bij het begin.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:37 schreef Bupatih het volgende:
Wat wil je weten?
Hihi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je wel lachen, maar daat gaat mijn grap.
Maar het gaat jullie helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Details.
[..]
Niks speciaals. Maar een beetje leesvoer is zo midden in de nacht niet onwelkom. Dus begin maar bij het begin.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:20 schreef Bupatih het volgende:
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.
Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen.
Ik heb jou nochtans als eerste genoemd!quote:
Heet ik daar anders of zo? Ik zie het echt niet...quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb jou nochtans als eerste genoemd!
Onder het kopje 'Van wie ben je fan?':quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heet ik daar anders of zo? Ik zie het echt niet...
quote:- Net als in TTK LPT:
# Die en die. En och, die ook. En ja, die ene ook. Samen met die andere vooral. En laten we vooral hem niet vergeten.
Nee, dat is waar. Maar hé, het had gekund dat je erin zou trappen, toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:41 schreef Bupatih het volgende:
Maar het gaat jullie helemaal niks aan.
Nooit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:47 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar hé, het had gekund dat je erin zou trappen, toch?
Ik zou een iets hoger levensdoel nemen als ik jou was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga ooit de beste Nederlandstalige comedy-film aller tijden schrijven.
Ja. Is dat gek?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:47 schreef Bupatih het volgende:
Maar heb jij je Posts Per Pagina staan op 52?
Nee. Heus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou een iets hoger levensdoel nemen als ik jou was.
Een nobelprijs winnen voor de beste nederlandstalige comedy?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
Ik zou een iets hoger levensdoel nemen als ik jou was.
Nou, standaard staat het ingesteld op 25 pagina's als je uitgelogd bent en 50 als je ingelogd bent, geloof ik. Waarom zou je het veranderen in 52?quote:
Als die bestond had Bupa hem alleen met deze intentie al moeten winnen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
Een nobelprijs winnen voor de beste nederlandstalige comedy?
Omdat je dan niet die vervelende laatste pagina hebt waar maar één post op staat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:50 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zou je het veranderen in 52?
....quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Omdat je dan niet die vervelende laatste pagina hebt waar maar één post op staat.
Ik weet al wat voor persoon de hoofdpersoon is en waar het zich afspeelt. Maar verder weet ik nog niks.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat moet wel, ja. Als het een leuke comedy moet worden, tenminste.
...quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat je dan niet die vervelende laatste pagina hebt waar maar één post op staat.
Ja, ik weet het. Dat zou je wel denken. Maar de waarheid is dat ik gewoon heerlijk oppervlakkig en praktisch ben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat er een diepere gedachte achter zou liggen. Maar helaas.
Wat een matige moderator, zeg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:55 schreef broer het volgende:
O, Isa. Ik had al een topic report verstuurd. Maar wil je dit te vroeg geopende topic sluiten? LPT 179.
Misschien moet ik vaker in de index van TTK kijkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:55 schreef broer het volgende:
O, Isa. Ik had al een topic report verstuurd. Maar wil je dit te vroeg geopende topic sluiten? LPT 179.
Deze moet ik quoten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet ik vaker in de index van TTK kijken
Ik heb een slotje.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik vaker in de index van TTK kijken
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:58 schreef Isabeau het volgende:van mij mag je.
Waarom ben je eigenlijk nog wakker?
Jullie hebben het wel getroffen qua moderatorsquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:00 schreef broer het volgende:
En dan die quote van Ollie erbij zoeken dat A_R zijn forum verkwanselt.
Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Jullie hebben het wel getroffen qua moderators![]()
Nog een uurtje wakker blijven, dan staat AR alweer op.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik zie die A_R toch nooit...
En up.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:35 schreef Bupatih het volgende:
http://www.waarbenjij.nu
Heb ik nu de site gesloopt?
Misschien ziet die dan wél dat eigenlijk deze op slot hoort en niet die van mij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:04 schreef Isabeau het volgende:
Nog een uurtje wakker blijven, dan staat AR alweer op.
Nu verwacht ik natuurlijk ook een link naar mijn fotoboek op jouw 'Isabeau's eigen pagina'.quote:
Onder een kopje met 'fans'?quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:10 schreef Bupatih het volgende:
Nu verwacht ik natuurlijk ook een link naar mijn fotoboek op jouw 'Isabeau's eigen pagina'.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hallo. Ik heb niet eens echt gekeken. Die andere TT was natuurlijk bagger.
Ik ben niet zo'n Bordewijk-fan.quote:
O, ik wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben niet zo'n Bordewijk-fan.
Hihi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Ik gok dat je het webmaillinkje van @Home niet vaak gebruikt.
Ah, er bestaat al een 'grappig en leuk'-categorie.quote:
Ik zou er een echt lijkende weblog van makenquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:22 schreef Bupatih het volgende:
Wat denken jullie?
Moet ik het zo laten staan? Die weblog van Aniek?
Of moet ik het 'GeenStijl en Viva, ga dood'- en 'Kusjes, Bupatih'-gebeuren weghalen in de hoop dat de Viva-redactie er op een gegeven moment naar gaat kijken en denkt: "OMG!!! [afbeelding] We hebben gewoon naar een écht bestaande weblog gelinkt!!!!"
Dat wordt dan morgenochtend-werk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er een echt lijkende weblog van maken![]()
Als ik het nu 'voortzet', dus doe wat ik hierboven beschreef, is het niet echt een herhaling van een grap te noemen, hè.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:24 schreef broer het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel tijd je er nog in wilt steken. Ik zou denken dat de grap wel gemaakt is. Maar aan de andere kant: mensen kunnen geen genoeg krijgen van de herhaling van een grap, dus misschien moet je het gewoon voortzetten.
Zou je dat voor mij kunnen fixen? Voor morgenochtend graag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:26 schreef Isabeau het volgende:
Piramides, nee, sorry.
Ja, dat mag. Ik noem het de herhaling van een grap.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:26 schreef Bupatih het volgende:
Als ik het nu 'voortzet', dus doe wat ik hierboven beschreef, is het niet echt een herhaling van een grap te noemen, hè.
Ik zou het liever 'het beter uitwerken / bijschaven van een grap' noemen.
Heb je een uurtje?quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:27 schreef Bupatih het volgende:
Zou je dat voor mij kunnen fixen? Voor morgenochtend graag.
Maar de grap is nog niet compleet, aangezien de redactie van de Viva (het blad dus, niet het forum) het nog niet onder ogen heeft gekregen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Ik noem het de herhaling van een grap.
Het punt is wel duidelijk. Steek je energie liever in een nieuwe grap, denk ik dan.
En ik wil voor de rectificatie gaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar de grap is nog niet compleet, aangezien de redactie van de Viva (het blad dus, niet het forum) het nog niet onder ogen heeft gekregen.
Zie: http://www.viva.nl/meepraten/forum/viva/Viva.htm?FTAdid=672
Ja, hè.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:32 schreef broer het volgende:
Wat een leuke smiley, eigenlijk: [afbeelding].
Dat dóé ik al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:33 schreef broer het volgende:
Je kunt ondertussen ook gewoon in het dagelijks leven grappen maken, Bupa.
Zeg eens iets scherps als je in de kroeg bent, op straat loopt, op school bent, aan het vakken vullen bent.
O, je gaat voor het grote werk. Dan moet je (kennelijk) toch nog wat geduld hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:34 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat vergt dan ook geen enkele voorbereiding. Of geduld.
Ja, "lekker aanrommelen", maar ondertussen denk ik wel "jeez, wat doe ik nu ondermaats!"quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:43 schreef broer het volgende:
Komt vanzelf, Bupa. Lekker aanrommelen nu. Op een gegeven moment ga je er vanzelf meer tijd en aandacht aan besteden. En dan komt het vast goed.
Ik kijk nooit sip.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:44 schreef broer het volgende:
Ook met dat sip kijken, gok ik.
O, in dat geval: doe eens wat beter je best!quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:45 schreef Bupatih het volgende:
Ja, "lekker aanrommelen", maar ondertussen denk ik wel "jeez, wat doe ik nu ondermaats!"
Hoi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:45 schreef broer het volgende:
Overigens is ruim tweehonderd posts op één avond een record voor LPT-begrippen, volgens mij.
Hoi, teruglezers.
Misschien moet je even stiekem mijn AT bekijken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:28 schreef LXIV het volgende:
Welke topics lees je dan nog meer buiten de TTK-LPT?
En kijk je ook wel eens stiekem in de AT van andere TTK-LPT'ers om te zien waar zij zich nog meer ophouden?
Doe ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je even stiekem mijn AT bekijken.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan 10 uur te denken.
Hoezo? Wordt er weer gevoetbald vanmiddag?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:48 schreef JAM het volgende:
Dit gaat me allemaal te snel hoor. Ik zie jullie wel in deel 180. Of 181.
Dat is maar zeer de vraag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:10 schreef broer het volgende:
Kom je zonder die bezorging wel goed het nieuwe jaar in?
Moet ik links- of rechtsaf?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef broer het volgende:
Kun je hem niet achterna rennen?
Ik heb erover opgebeld.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:26 schreef broer het volgende:
O, mooi. Zorg je dat je dan de bel wél hoort?
Ik word helemaal niet genoemd in je fotoboek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Bupatih het volgende:
Nou, wat jij wil.
Goedemiddag, altezamen.
Altesaam?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Bupatih het volgende:
Maar hoe zegt Neef Herbert dat dan?
Wel. Jij bent die ene.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet genoemd in je fotoboek.
Waarom zou ik íédereen uit TTKLPT apart gaan noemen in m'n fotoboek als het ook zo kan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je tegen iedereen.![]()
Ben ik weer niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis IQM.
Ik heet 'broer', hoor. En ik was maar een paar minuutjes weg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis IQM.
Spam dat eens niet overal rond, rekel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
[Terugblik] Januari
[Terugblik] Februari
[Terugblik] Maart
[Terugblik] April
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik was wachtende op een bezorging. Lag er net een briefje in de bus. 'Niemand thuis.' Hoezo, niemand thuis? Niet goed aangebeld!
Is het jaar al om danquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef broer het volgende:
Het is niet echt een volledig jaaroverzicht, hè?
En nu gaan ze het morgen weer langsbrengen, maar dan ben ik er helemaal nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Met dien verschille dat ik er gister achterkwam dat mijn bel het idd niet doet
.
Jaaroverzichten worden doorgaans aan het eind van een jaar gepresenteerd. Niet daarna.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaroverzichten worden doorgaans aan het eind van een jaar gepresenteerd. Niet daarna.
Ik heb niemand gezien hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef broer het volgende:
Volgens mij is Lienekien écht de postbode achterna gerend.
Hijg, hijg, hijg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef broer het volgende:
Volgens mij is Lienekien écht de postbode achterna gerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |