Dat is maar zeer de vraag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:10 schreef broer het volgende:
Kom je zonder die bezorging wel goed het nieuwe jaar in?
Moet ik links- of rechtsaf?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef broer het volgende:
Kun je hem niet achterna rennen?
Ik heb erover opgebeld.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:26 schreef broer het volgende:
O, mooi. Zorg je dat je dan de bel wél hoort?
Ik word helemaal niet genoemd in je fotoboek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Bupatih het volgende:
Nou, wat jij wil.
Goedemiddag, altezamen.
Altesaam?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Bupatih het volgende:
Maar hoe zegt Neef Herbert dat dan?
Wel. Jij bent die ene.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet genoemd in je fotoboek.
Waarom zou ik íédereen uit TTKLPT apart gaan noemen in m'n fotoboek als het ook zo kan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je tegen iedereen.![]()
Ben ik weer niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis IQM.
Ik heet 'broer', hoor. En ik was maar een paar minuutjes weg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis IQM.
Spam dat eens niet overal rond, rekel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
[Terugblik] Januari
[Terugblik] Februari
[Terugblik] Maart
[Terugblik] April
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik was wachtende op een bezorging. Lag er net een briefje in de bus. 'Niemand thuis.' Hoezo, niemand thuis? Niet goed aangebeld!
Is het jaar al om danquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef broer het volgende:
Het is niet echt een volledig jaaroverzicht, hè?
En nu gaan ze het morgen weer langsbrengen, maar dan ben ik er helemaal nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Met dien verschille dat ik er gister achterkwam dat mijn bel het idd niet doet
.
Jaaroverzichten worden doorgaans aan het eind van een jaar gepresenteerd. Niet daarna.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaroverzichten worden doorgaans aan het eind van een jaar gepresenteerd. Niet daarna.
Ik heb niemand gezien hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef broer het volgende:
Volgens mij is Lienekien écht de postbode achterna gerend.
Hijg, hijg, hijg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef broer het volgende:
Volgens mij is Lienekien écht de postbode achterna gerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |