Hihi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Ik gok dat je het webmaillinkje van @Home niet vaak gebruikt.
Ah, er bestaat al een 'grappig en leuk'-categorie.quote:
Ik zou er een echt lijkende weblog van makenquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:22 schreef Bupatih het volgende:
Wat denken jullie?
Moet ik het zo laten staan? Die weblog van Aniek?
Of moet ik het 'GeenStijl en Viva, ga dood'- en 'Kusjes, Bupatih'-gebeuren weghalen in de hoop dat de Viva-redactie er op een gegeven moment naar gaat kijken en denkt: "OMG!!! [afbeelding] We hebben gewoon naar een écht bestaande weblog gelinkt!!!!"
Dat wordt dan morgenochtend-werk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er een echt lijkende weblog van maken![]()
Als ik het nu 'voortzet', dus doe wat ik hierboven beschreef, is het niet echt een herhaling van een grap te noemen, hè.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:24 schreef broer het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel tijd je er nog in wilt steken. Ik zou denken dat de grap wel gemaakt is. Maar aan de andere kant: mensen kunnen geen genoeg krijgen van de herhaling van een grap, dus misschien moet je het gewoon voortzetten.
Zou je dat voor mij kunnen fixen? Voor morgenochtend graag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:26 schreef Isabeau het volgende:
Piramides, nee, sorry.
Ja, dat mag. Ik noem het de herhaling van een grap.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:26 schreef Bupatih het volgende:
Als ik het nu 'voortzet', dus doe wat ik hierboven beschreef, is het niet echt een herhaling van een grap te noemen, hè.
Ik zou het liever 'het beter uitwerken / bijschaven van een grap' noemen.
Heb je een uurtje?quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:27 schreef Bupatih het volgende:
Zou je dat voor mij kunnen fixen? Voor morgenochtend graag.
Maar de grap is nog niet compleet, aangezien de redactie van de Viva (het blad dus, niet het forum) het nog niet onder ogen heeft gekregen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Ik noem het de herhaling van een grap.
Het punt is wel duidelijk. Steek je energie liever in een nieuwe grap, denk ik dan.
En ik wil voor de rectificatie gaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar de grap is nog niet compleet, aangezien de redactie van de Viva (het blad dus, niet het forum) het nog niet onder ogen heeft gekregen.
Zie: http://www.viva.nl/meepraten/forum/viva/Viva.htm?FTAdid=672
Ja, hè.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:32 schreef broer het volgende:
Wat een leuke smiley, eigenlijk: [afbeelding].
Dat dóé ik al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:33 schreef broer het volgende:
Je kunt ondertussen ook gewoon in het dagelijks leven grappen maken, Bupa.
Zeg eens iets scherps als je in de kroeg bent, op straat loopt, op school bent, aan het vakken vullen bent.
O, je gaat voor het grote werk. Dan moet je (kennelijk) toch nog wat geduld hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:34 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat vergt dan ook geen enkele voorbereiding. Of geduld.
Ja, "lekker aanrommelen", maar ondertussen denk ik wel "jeez, wat doe ik nu ondermaats!"quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:43 schreef broer het volgende:
Komt vanzelf, Bupa. Lekker aanrommelen nu. Op een gegeven moment ga je er vanzelf meer tijd en aandacht aan besteden. En dan komt het vast goed.
Ik kijk nooit sip.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:44 schreef broer het volgende:
Ook met dat sip kijken, gok ik.
O, in dat geval: doe eens wat beter je best!quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:45 schreef Bupatih het volgende:
Ja, "lekker aanrommelen", maar ondertussen denk ik wel "jeez, wat doe ik nu ondermaats!"
Hoi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:45 schreef broer het volgende:
Overigens is ruim tweehonderd posts op één avond een record voor LPT-begrippen, volgens mij.
Hoi, teruglezers.
Misschien moet je even stiekem mijn AT bekijken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:28 schreef LXIV het volgende:
Welke topics lees je dan nog meer buiten de TTK-LPT?
En kijk je ook wel eens stiekem in de AT van andere TTK-LPT'ers om te zien waar zij zich nog meer ophouden?
Doe ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je even stiekem mijn AT bekijken.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan 10 uur te denken.
Hoezo? Wordt er weer gevoetbald vanmiddag?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:48 schreef JAM het volgende:
Dit gaat me allemaal te snel hoor. Ik zie jullie wel in deel 180. Of 181.
Dat is maar zeer de vraag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:10 schreef broer het volgende:
Kom je zonder die bezorging wel goed het nieuwe jaar in?
Moet ik links- of rechtsaf?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef broer het volgende:
Kun je hem niet achterna rennen?
Ik heb erover opgebeld.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:26 schreef broer het volgende:
O, mooi. Zorg je dat je dan de bel wél hoort?
Ik word helemaal niet genoemd in je fotoboek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Bupatih het volgende:
Nou, wat jij wil.
Goedemiddag, altezamen.
Altesaam?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Bupatih het volgende:
Maar hoe zegt Neef Herbert dat dan?
Wel. Jij bent die ene.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet genoemd in je fotoboek.
Waarom zou ik íédereen uit TTKLPT apart gaan noemen in m'n fotoboek als het ook zo kan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je tegen iedereen.![]()
Ben ik weer niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis IQM.
Ik heet 'broer', hoor. En ik was maar een paar minuutjes weg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis IQM.
Spam dat eens niet overal rond, rekel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
[Terugblik] Januari
[Terugblik] Februari
[Terugblik] Maart
[Terugblik] April
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik was wachtende op een bezorging. Lag er net een briefje in de bus. 'Niemand thuis.' Hoezo, niemand thuis? Niet goed aangebeld!
Is het jaar al om danquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef broer het volgende:
Het is niet echt een volledig jaaroverzicht, hè?
En nu gaan ze het morgen weer langsbrengen, maar dan ben ik er helemaal nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Met dien verschille dat ik er gister achterkwam dat mijn bel het idd niet doet
.
Jaaroverzichten worden doorgaans aan het eind van een jaar gepresenteerd. Niet daarna.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaroverzichten worden doorgaans aan het eind van een jaar gepresenteerd. Niet daarna.
Ik heb niemand gezien hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef broer het volgende:
Volgens mij is Lienekien écht de postbode achterna gerend.
Hijg, hijg, hijg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef broer het volgende:
Volgens mij is Lienekien écht de postbode achterna gerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |