Giselaquote:Op donderdag 28 december 2006 22:48 schreef Mr_Booze het volgende:
Voor mezelf nog.
BTW: Vivi die belspel presentatrice heb je ook haar naam?![]()
Hier maak je geen vrienden mee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:09 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
eigenlijk dat hele RTL boelervaart inclusief daphne bunskoekje
dat went welquote:
Gaby van Nimwegen is er ook zo eentje .. die stem alleen al, argh, en dan gecombineerd met haar mimiek .. bah bah bahquote:
Die is er al een jaar of 2 mee gestopt hoor, ze woont nu op Bonaire oid met man en kind.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:41 schreef moussie het volgende:
[..]
Gaby van Nimwegen is er ook zo eentje .. die stem alleen al, argh, en dan gecombineerd met haar mimiek .. bah bah bah
bij mij gaat de TV dan ook meteen uit zodra ik ook maar iets zie of hoor van haar, ik wordt gewoon agressief van dat mens
Je mag ook al ondersteunen anders gaan veel gehate celebs niet door. BTW Slowchatten doen je maar in het andere topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die is er al een jaar of 2 mee gestopt hoor, ze woont nu op Bonaire oid met man en kind.
Die ondersteun ik ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:31 schreef conleche het volgende:
Ik ondersteun Rita Verdonk en wil ook nog Geert Wilders nomineren
Nee hoor, ze is weer terug in de nacht op SBS. Ik stem trouwens voor Daphne Deckers en de verschrikking Victoria Koblenko. God straft meteen!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die is er al een jaar of 2 mee gestopt hoor, ze woont nu op Bonaire oid met man en kind.
Dahpne is al door in deze ronde heeft geen zin om haar nog een stem te geven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is weer terug in de nacht op SBS. Ik stem trouwens voor Daphne Deckers en de verschrikking Victoria Koblenko. God straft meteen!
Die is dood.quote:
Burgelijke tuthola en Koningin van de o zo flauwe woordspelingen die ze dan ook in 50 interviews laat horen, dus volkomen ingestudeerd. Moest ook in het begin van haar carriere altijd laten weten dat ze vwo had gedaan en dus heus niet van de straat was. Who cares!quote:Waarom die afkeer tegenover Daphne Dekkers?!
Carry Tefsenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:40 schreef Mr_Booze het volgende:
- Freezor: Wie is die laatste vrouw op dat plaatje?
Nou, als dát t is..quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Burgelijke tuthola en Koningin van de o zo flauwe woordspelingen die ze dan ook in 50 interviews laat horen, dus volkomen ingestudeerd. Moest ook in het begin van haar carriere altijd laten weten dat ze vwo had gedaan en dus heus niet van de straat was. Who cares!
Nietes:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef Vivi het volgende:
Ik heb ook mijn best gedaan de meest irritante foto's op te zoeken
helaas, ik had nog even gehoopt dat het een herhaling was wat ik daar hoorde of een nachtmerrie of zo, maar ze zijn terug .. en zij doet weer belspelletjes, nu bij SBS6 .. bleghquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:44 schreef static het volgende:
En vergeet die verschrikkelijke Mari vd Ven niet.
Ja die is al door maar betekend nog niet dat die wint.quote:
Heb ik er die niet bij staan ben effe aan het checke hij hoort bij nominaties te staan. Ik moet de lijst toch effe updaten voor Jort Kelder nominatie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:33 schreef conleche het volgende:
Vergeet Bassie niet asjeblieft.....wat een kutclown
Je zit ruim binnen de tijd volgende week donderdag eindigd de nominatie/ondersteun ronde.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:41 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik nomineer Emile Ratelband eventjes.
Of ben ik al te laat.
O ja, en Jomanda ook natuurlijk (een ondersteunende stem).quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
ik ondersteun: Piet Paulusma, Maxime Verhagen, Carlo Boszhard en last but not least Jomanda.
Bovenstaande personen ondersteun ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:28 schreef Mr_Booze het volgende:
Nominerend (ondersteuning nodig anders niet door!)
Sylvana Simons
Jan Smit
Georgina Verbaan
Kelly van der Veer
Jort Kelder
Emiel Ratelband
Ik heb bepaald dat doden ook mee mogen doen die kun je namelijk ook haten.quote:Op zondag 31 december 2006 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik zie nu al een paar keer alexander litvinenko voorbij komen.
die is toch echt dood hoor.
Bijgewerkt tot Freezorquote:Op zondag 31 december 2006 11:31 schreef Freezor het volgende:
Ik ondersteun Loes Luca
O dat is natuurlijk voor de categorie: 'Meeste gehate dode celeb'?quote:Op zondag 31 december 2006 11:12 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik heb bepaald dat doden ook mee mogen doen die kun je namelijk ook haten.Ik ga nu nieuwe tussenstand maken is weer wat gebeurd.
Er staan twee doden in de lijst en die zijn nog allebij niet door dus ik denk niet dat er een komt maar als er een komt moet ik er natuurlijk wel minstens twee hebben.quote:Op zondag 31 december 2006 12:37 schreef QTPi het volgende:
[..]
O dat is natuurlijk voor de categorie: 'Meeste gehate dode celeb'?
Eens even zien welke kwallen ik nog kan ondersteunen...
Ja hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 13:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mag ik Jeroen Nieuwenhuize nog even nomineren?
Bijgewerkt.quote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ondersteun Cees Geel.
Oja. *Ril*.quote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ondersteun Cees Geel.
Vind ik eigelijk ook wel mmm zal ik de einddatum van deze ronde verplaatsen naar morgen in plaats van donderdag?quote:Op zondag 31 december 2006 15:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oja. *Ril*.
Zijn er inmiddels niet al genoeg nominaties?
Of naar nu! En dan? In 2tallen gaan afvinken ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Vind ik eigelijk ook wel mmm zal ik de einddatum van deze ronde verplaatsen naar morgen in plaats van donderdag?
Ja, ik vind ook nu het is wel mooi geweest met nomineren alleen we doen niet aan afvinken vind ik zo afgezaagd doen ze in tv forum ook al. Ik wil mijn idee van categorieën toch doorvoeren.quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of naar nu! En dan? In 2tallen gaan afvinken ofzo?
quote:Op zondag 31 december 2006 15:52 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook nu het is wel mooi geweest met nomineren alleen we doen niet aan afvinken vind ik zo afgezaagd doen ze in tv forum ook al. Ik wil mijn idee van categorieën toch doorvoeren.
Mededeling: Nominatie/Ondersteun ronde is nu afgelopen je kunt niet meer nomineren/ondersteunen. De datum op de OP geld dus niet meer.
Ik ga nu categorieën verdelen en kijken hoe ik de categorie ronde ga doen. Zo gebeurd.![]()
Daar zou een aparte categorie voor moeten komen:quote:Op zondag 31 december 2006 17:11 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik had bijna Lucille gestemd overdreven wijf.![]()
Je mag er maar twee uitkiezen en op die stemmen zie vorige pagina voor meer uitleg op 3 Januari 2007 dan is de vertegenwoordiger voor deze categorie een feit en die mag door naar de finale.quote:Op zondag 31 december 2006 19:16 schreef Zuignapje het volgende:
Puntje voor: Nada van Nie
Puntje voor: Tooske
Puntje voor: Bridget
Waar zijn de mannen?
Dankje, ik heb het bijgewerkt.quote:Op zondag 31 december 2006 19:56 schreef apestaartje het volgende:
Mariska Hulscher had vóór de tussenstand toch al twee stemmen in plaats van één? Klein telfoutje, dus.
Lees de opdracht nog eensquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:06 schreef Koningin het volgende:
1. Mariah Carey
2. Kraaijkamp jr.
3. Tori Spelling
Als me nog wat invalt dan meld ik het wel.
OKquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:29 schreef QTPi het volgende:
Het is trouwens Myrna Goossen (niet Mirna Goossens)
Ze blijft irritantquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:29 schreef QTPi het volgende:
Het is trouwens Myrna Goossen (niet Mirna Goossens)
Zij was eerste dus Mariska Hulscher heeft gewonnen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef conleche het volgende:
Mariska Hulscher
Nee die heb ik ingedeeld bij TV acteurquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hoort Hans Kraaij jr hier trouwens ook niet bij?
Dan stem ik in die categorie wel op hemquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:23 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nee die heb ik ingedeeld bij TV acteur
Bekijk zijn programma's eens goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is Hans Kraai Jr. een acteur en geen presentator?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bekijk zijn programma's eens goed![]()
Stemmen bedoel je dat gaat helaas niet omdat je geen eerlijke waarneming hebt van meningen van FOK!-users over celebs en daar gaat dit tournament over.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:22 schreef Koningin het volgende:
Mannelijke tv-presentator (SHO)
Evert Santegoeds
Piet Paulusma
Internationale Celebrity
Tori Spelling
Mariah Carey
Die hele lijst zou ik het liefst nomineren...
Weet ik eigelijk wel maar het kwam zo goed uit en ik kende haar ook maar amper.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Muziek (Acts)
Lange Frans
Geer en Goor (eigenlijk alleen Goor)
B-Celebrity’s
Rachel Hazes
Viola Holt
Euh, Dakota Fanning mag dan een vreselijk irritant kind zijn, maar het is echt geen B-celebrity hoor. Het is een (wonder boven wonder) succesvol actricetje.
Politiek
Geert Wilders
Maxime Verhagen
Had je hem moeten nomineren in de nominatie/ondersteun ronde btw als ie echt goed gehaat werd op dit forum zou hij wel genoemd worden maar dat is hij niet. Dus ik denk dat niet dat hij ver gekomen zou zijn maar ik weet natuurlijk niks zeker.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jammer dat Wiegel niet bij politiek staat trouwens. Die gast komt altijd wel weer uit een donker hoekje om wat loze uitspraken te doen en dan met staart tussen de benen te vertrekken. Hoe irritant echt.
Genoteerd Rachel Hazes is door naar de finale. Ik kom dadelijk met een nieuwe lijst.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Rachel Hazes.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:32 schreef Mr_Booze het volgende:
Nieuw categoriëën nieuwe kansen. In deze categorieën vinden we de o.a gehaatte mode-nazi's/nichten.
Presentatie (Belspel, TMF/MTV, Radio en overige presentatie vorm)
Valerio Zeno
Karl Noten
Mode (Stylisten, modellen)
Yfke Sturm
Maik de Boer
Cabaret
Freek de Jonge
Dolf Jansen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:01 [b]Film/TV (Acteur)
John Kraaijkamp Jr.
Johnny de Mol
Film/TV (Actrices)
Victoria Koblenko
Ellemiek Vermolen
Auteurs (Columnisten, literatuur) / Nieuws presentatie
Harry Mulisch
Clairy Polak
Kies a.u.b twee uit elke categorie die ik genoemd heb in de post van (Mr_Booze - vrijdag 12 januari 2007 @ 22:01) zoals de rest boven je doet. Ik tel anders die stemmen niet mee en Fiona is de nominatie ronde niet doorgekomen is al helemaal niet verkiesbaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:16 schreef PrinceLu het volgende:
Wilma Nanninga, Victoria Koblenko en Fiona Hering.
Heb alleen de OP gelezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:27 schreef Mr_Booze het volgende:
Kies a.u.b twee uit elke categorie die ik genoemd heb in de post van (Mr_Booze - vrijdag 12 januari 2007 @ 22:01) zoals de rest boven je doet. Ik tel anders die stemmen niet mee en Fiona is de nominatie ronde niet doorgekomen is al helemaal niet verkiesbaar.
Ja natuurlijk het is gekomen door het topic: Zeik hier je meest gehate celeb af.. Als je op het SHO forum zit ken je ook de minder bekende celebs.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:29 schreef D.Rose het volgende:
het begrip 'celeb' is ruim genomen zie ik
Zie bovenstaande post van mij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:50 schreef Numbie het volgende:
Britney Spears is momenteel echt verschrikkelijk vind ik... Ze komt over als een te dikke dronken snol.
Oja shit verkeerd overgenomen.. uhmm dan veranderen we de categorie in Mannelijke TV persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:14 schreef arneaux het volgende:
Sinds wanneer is Hans Kraaij Jr. een acteur?
Maar dat is hij nu niet meer. Hij presenteerd nu vooral sport programma's dat is zijn hoofdberoep waardoor hij tot het grote publiek bekend is geworden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Hans is ook zanger, heeft in '97 een nr1 hit gescoord
Een keer stemmen en twee uitkiezen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:35 schreef Mr_Booze het volgende:
De Finale!![]()
Internationale Celebrity: Tom Cruise
TV-presentatrice (SHO): Mariska Hulscher
TV-presentator (SHO): Robert Jensen
Muziek (Act): Lange Frans
Politiek: Geert Wilders
B-Celebrity's: Rachel Hazes
Presentatie (Belspel, TMF/MTV, Radio en overige presentatie vorm): Mental Theo
Cabaret: Dolf Jansen
Mode (Stylisten, modellen): Yfke Sturm
Auteurs (Columnisten, literatuur) / Nieuws presentatie: Emiel Ratelband
Vrouwelijke TV-persoonlijkheid: Victoria Koblenko
Mannelijke TV-persoonlijkheid: Hans Kraaij Jr.
Nou we beginnen, dit is de finale je mag 1 keer stemmen en twee uikiezen wie je het meest haat uit de bovenstaande genomineerden. Elke genomineerde is vertegenwoordiger van zijn categorie en dus het meest gehaat in die categorie dit hebben we bepaald na veel stemmen in de categorie ronde.
Dus stem en bepaal mee wie de meest gehate celeb wordt!
Einde stemmen over 1 week!
Ja dat is de bedoeling helemaal goed gedaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een keer stemmen en twee uitkiezen?
Ik ga voor Geert Wilders en Victoria Koblenko.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:15 schreef doeka het volgende:
Hans Kraaij Jr. en Victoria Koblenko
De vier posters.. boven mij het is niet de bedoeling dat je gaat kiezen tussen wilders of hans kraaij junior.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hans Kraaij Jr.
De post van Koningin was nogal misleidend.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
De vier posters.. boven mij het is niet de bedoeling dat je gaat kiezen tussen wilders of hans kraaij junior.
Kijk alleen naar mijn posts voor tussenstanden en waar je uit moet kiezen.![]()
Linkje: [UITSLAG] De ALLERvervelendste BN'er is.....quote:
Als er iemand zin heeft in een Nabespreek Uitslag topic hoef je het maar te zeggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Linkje: [UITSLAG] De ALLERvervelendste BN'er is.....
Dat klopt..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Terechte winnaar. Wat een ontzettende kwal is het toch
Dan ben je waarschijnlijk in de minderheid met deze mening.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind hem niet echt irritant eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |