abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 18:47:48 #1
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44545974
Nou, ik haat Victoria Koblenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van d'r, die stukjes tekst van d'r in die gratis krant doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens intelligent zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.

In eerste instantie vond ik d'r wel een lekker wijf, maar nadat ik een paar keer op televisie had gezien dat ze denkt dat haar mening ertoe doet, was ik d'r in één klap spuugzat. En dat zelfs de serieuzere journalist van Nederland haar serieus durft te nemen, maakt het er niet beter op!

En Nikkie Plessen ook, met die rattekop van d'r.

Zo, nou, da moes ik effe kwijt.

PS. Redelijk zijn mag in dit topic, is geen vereiste.
Nee jij bent lekker. =X
  maandag 18 december 2006 @ 18:50:20 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_44546064
Alle BN-ers die niet blond zijn. Ik kots erop
Lang leve mij! *O*
pi_44546177
ze is wel geil
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_44546237
Een uitstekend topic en een goed moment om even te kotsen over die misselijke pad der wanstaltigheid Robert Jensen

Dit vadsige stuk uit de hand gelopen biochemische gruwelijkheid is wat mij betreft HET icoon van de volledige wansmaak en alles dat NIET grappig is.

Ik kots niet alleen op zijn bestaan, doch ook op zijn familie, aangetrouwde familie, vrienden, kennissen en tennisvrienden, die ik allen met liefde door een leger bulldozers zou laten ombrengen ware het niet dat ik niet de middelen bezit voor een dergelijke actie.

Jensen .. STERF !

En ja ik haat hem.
underground forever baby
pi_44546282
Nou, ik haat Alexander Litvinenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van hem, die stukjes tekst van d'r in die spionnenblaadjes doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens vergiftigd zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.

. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44546287
Oprah Winfrey.

Met haar dikke kop.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 18 december 2006 @ 18:58:42 #7
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_44546344
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef JediMindTricks het volgende:
Nou, ik haat Alexander Litvinenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van hem, die stukjes tekst van d'r in die spionnenblaadjes doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens vergiftigd zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.

[afbeelding]

En dat eeuwige opscheppen: oehoe, ik lekker staatsgeheimpjes waar jullie niks van weten nenenenene.

Om te kotsen
Lang leve mij! *O*
  ESF Reporter maandag 18 december 2006 @ 19:27:29 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_44547465
Ik maak liever geen woorden vuil aan Ellemieke Vermolen.
  maandag 18 december 2006 @ 19:33:17 #9
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_44547731
andries knevel

zum kotsen

De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_44548153

Peter Lusse met zijn happy Jostikop. Gelukkig nog amper op TV te zien, maar wat een irritante kerel is dat zeg. Vooral zijn reclame voor Smiths waren tranentrekkend.
  maandag 18 december 2006 @ 20:15:16 #11
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44549412
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]

Peter Lusse met zijn happy Jostikop. Gelukkig nog amper op TV te zien, maar wat een irritante kerel is dat zeg. Vooral zijn reclame voor Smiths waren tranentrekkend.
ik vond dat inderdaad een rete irritante kerel!

daarbij vind ik Jan Mulder echt een ramp! wat een plofkop en wat een mauwerig gedrag! bwhuh!
put
your
clothes
on!
  maandag 18 december 2006 @ 20:27:19 #12
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_44549895

Idols
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_44550436
kom op mensen , argumenten en scheldkanonades wil ik zien !
underground forever baby
pi_44556386
Gordon. Ooit vond ik hem nog wel enigsinds grappig maar ik kots nu echt op die kerel. ZIjn kop, zijn haar, zijn zogenaamde "zangtalent", zijn gruwelijke baggere domme idiote smerige lelijke pokke houding etc etc.
Need i say more?
pi_44556433
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef Laton het volgende:
Jensen .. STERF !
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 18 december 2006 @ 23:25:12 #16
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_44556728
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Wat is er mis met hem? Hij is toch heel aardig en grappig?
pi_44556782
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Zeg!, wil je mij niet doodwensen alsjeblieft?
Hem mag wel.
  maandag 18 december 2006 @ 23:47:44 #18
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_44557338
Victoria Beckham! Uitgescheten, afgebafte, irritante spitsmuis smoel van der Gatverdamme zeg
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
  maandag 18 december 2006 @ 23:52:46 #19
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44557466
Clairy Polak

Te overduidelijk PVDA'er

Hoewel ze de laatste tijd wel meevalt..
pi_44557754

Loes Luca.
Vindt zichzelf volgens mij het topje van de Nederlandse theaterwereld-ijsberg, maar verdient wat mij betreft die titel alleen maar omdat mijn testikels er iedere keer als zij weer op de buis verschijnt direct af dreigen te vriezen. Haar stem is een vreemdsoortig mengsel tussen het geluid van een Rotterdamse havenarbeider en een Wassenaarse slachtkalkoen, vergelijkbaar met een afwasspons die omwikkeld met prikkeldraad tergend traag over een schoolbord heen wordt getrokken.
Ze duikt werkelijk overal op, maar waarom? Ze is niet grappig, ze kan niet uitzonderlijk goed zingen, het enige wat ze doet is overdreven 'gezellig' lachen en een zangtoon voortbrengen die van heinde en verre bronstige giraffes aantrekt. Brrrrrr. Ik heb medelijden met het hondje op de foto hierboven, die zo te zien liever een sprong maakt en doodvriest in het ijskoude vervuilde Rotterdamse water dan nog maar één seconde in de klauwen van dit wezen te verkeren.
pi_44557770
Natasia uit de goudenkooi. Wat een lelijk opeisende schreeuwlelijk wijf is dat zeg. En nu denkt die teef dat ze nog kan zingen ook. Wat een stem, wat raal. Om van te kotsen. En dan denken dat ZIJ alles kan opeisen omdat ZIJ kindjes en een man heeft. Ja IQ-loos varken dat wist je ook al voordat je daar naar binnen ging. Strontsnol.

Hieronder het varken in kwestie:

-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:14:54 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44558005
Gaat de goede kant op.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44558290
Die eikel van dat voetbal programma..

Ik meen dat hij stukjes schrijft voor de krant?

(Ik weet zijn naam even niet.. )
pi_44558360
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:29 schreef Frappelsien het volgende:
Die eikel van dat voetbal programma..

Ik meen dat hij stukjes schrijft voor de krant?

(Ik weet zijn naam even niet.. )
Hugo Borst?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:05:14 #25
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44558982
Tineke Schouten!

Wat een grafhoer zeg. Grappen die m'n humorloze grootvader vijftig jaar geleden al aan m'n vader vertelde, sketches die tot op de laatste seconde te voorspellen zijn, 'gewaagd' over seks praten waarbij zelfs Andries Knevel nog bij in slaap valt en een gemaakt Utrechts accent waarbij de gemiddelde sterrenwijker het kippenvel van op z'n rug zal staan.

Absoluut niet grappig, en hooguit ordinair. Wat een wijf zeg, dat ze door het podium mag zakken van slechtheid.
Nee jij bent lekker. =X
pi_44559021

Can't stand the woman...
Noot noot.
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:16:54 #27
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44559129
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef PrinceLu het volgende:
Nou, ik haat Victoria Koblenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van d'r, die stukjes tekst van d'r in die gratis krant doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens intelligent zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.

[afbeelding]

In eerste instantie vond ik d'r wel een lekker wijf, maar nadat ik een paar keer op televisie had gezien dat ze denkt dat haar mening ertoe doet, was ik d'r in één klap spuugzat. En dat zelfs de serieuzere journalist van Nederland haar serieus durft te nemen, maakt het er niet beter op!

En Nikkie Plessen ook, met die rattekop van d'r.

PS. Redelijk zijn mag in dit topic, is geen vereiste.
Ik kan me volledig vinden in je beargumentatie, ik vind haar ook een vreselijk mens. Ik op haar columns en kreeg kromme tenen van haar optreden in het programma Thuis op Talpa indertijd. Wat een walgelijk, zelfingenomen, semi-interessant denkend te zijn persoonlijkheid. Met stip bij mij op nummer 1 van meest gehate BN'er. Brrrrrr, wat een vreselijke type.
pi_44561083
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:33 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Hugo Borst?
Jip
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:23:24 #29
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44561143
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44561169

Paris

Boris

Ernst & Bobbie

James Cunt

Pete Doherty

Lange Frans & Boer B

Yes R

+

Jacco de Greeuw 'zangert' van Johan

[ Bericht 23% gewijzigd door Megalomaniac op 19-12-2006 09:51:07 ]
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_44561210
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:23 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Zeg.. jij hoort te slapen
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:36:39 #32
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44561343
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:29 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Zeg.. jij hoort te slapen
Ja graag Werd om half 9 wakker al
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44561364
Het zijn er eigenlijk meerdere. Lange Frans & Baas B. Omdat ik die verrote pleurisliedjes van ze ('ga je mee naar Diemen-Zuid, want je ziet er lekker uit' en andere meuk) compleet zat ben.

(In hetzelfde rijtje noem ik ook Ali B, Partysquad, enzovoort. Dat ene TMF anthem dat nu constant op de radio is, kan ik echt NIET aanhoren.)

-----

Dan is er nog Marco Borsato. Die constante ideale schoonzoon-houding en bestudeerde emotionele blikken in clips en tijdens optredens, ik gelóóf die man om de een of andere reden niet als 'ie zingt.

Deze review op Musicmeter.nl komt best wel overeen met mijn eigen gevoelens:
"In verband met SInterklaas heb ik een half uur in een mediamarkt moeten doorbrengen en vervolgens in een Van Leest. In beide zaken werd Marco zo ongeveer letterlijk mijn strot in geperst. En wat was dat kut. Ik geeft toe, ben toch al geen fan maar dit concert was vreselijk overgeregisseerd. Wat een megaleuke "oprecht enthousiaste" man is Marco toch ! Het was een VRESELIJKE KLEFFE bedoening waarbij Marco zo ongeveer om de drie seconden heel emotioneel zijn ogen dichtknijpt en zogenaamd getergd uithaalt. Geen enkele spontaniteit, alles ingestudeerd en over-the-top zwaar aangezet. Vooral dat gedoe rond Warchild (al kan en wil ik hem tegelijk niet ontzeggen dat hij zijn imago niet inzet voor iets goeds). Nog kleffer was Dromen zijn bedrog waarover Ali B een soort r'n'b diarree heen drapeerde, waardoor het NOG ERGER werd dan het origineel al was. Met buikpijn (en een paar fatsoenlijke CD's) heb ik Van Leest verlaten."

-----

Andere braakgevallen: Gwen Stefani (ooit leuk, nu een neppe en overgestyleerde trol die ronduit tenenkrommende muziek maakt), Victoria Koblenko (zie eerste reply).

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2006 09:52:33 ]
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:47:48 #34
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44561556

Ik walg en kots van deze man
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:50:14 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44561609

Dit walgelijk onoogelijke kreng . Kweelstem, debiele teksten (voorzover het er uit op te maken is tussen het gekweel door).

Dat er iemand is dit dit verwerpelijke creatuur uberhaupt kan aanzien zonder pijn in de ogen..

*blind haat*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44561625
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:47 schreef Elounda het volgende:
[afbeelding]

Ik walg en kots van deze man
Oeh, eens, die man heeft echt het IQ van een ananas
pi_44561642
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]

Dit walgelijk onoogelijke kreng . Kweelstem, debiele teksten (voorzover het er uit op te maken is tussen het gekweel door).

Dat er iemand is dit dit verwerpelijke creatuur uberhaupt kan aanzien zonder pijn in de ogen..

*blind haat*.
Onooglijk???
pi_44561649

Carlo Boszhard

Vroeger kon ik er nog hard om lachen, maar als ik hem nu op tv zie..

Hij heeft tegenwoordig een vieze uitstraling en een arrogante houding
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:53:49 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44561675
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:52 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Onooglijk???
Zum kotsen werkelijk waar .
Get woke, go broke!
pi_44561699
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zum kotsen werkelijk waar .
Of is het gewoon frustratie omdat je haar niet kunt krijgen?
Kom op man ze is bloedmooi!!!!
pi_44561841
Uit de grond van mijn hart haat ik Peter Timofeeff. Sinds zijn snor er af is is het iets minder, maar wie heeft het ooit bedacht om deze in het verkeerde land geboren Duitser op t.v. te laten komen. Met zijn eeuwige dubbel breasted jasjes en zijn 2 meter brede schouders en logge lijf. Dat misselijkmakende accent .
En dan voorspelt hij ook nog altijd kutweert.

En nee, ik ben niet gefrustreerd omdat ik hem niet kan krijgen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:03:13 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44561876
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:54 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Of is het gewoon frustratie omdat je haar niet kunt krijgen?
Kom op man ze is bloedmooi!!!!
Ik meen het 100% .

Ik zou dr nog niet willen met al kreeg ik geld terug. Ik bemoei me meestal niet eens met celebs, hele wereldje boeit me niet. Maar dit kreng zou ik zo keihard de deur uittrappen.

Echt zooooo'n walgelijk mormel...
Get woke, go broke!
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:03:49 #43
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44561892
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:01 schreef bloodymary het volgende:
Uit de grond van mijn hart haat ik Peter Timofeeff. Sinds zijn snor er af is is het iets minder, maar wie heeft het ooit bedacht om deze in het verkeerde land geboren Duitser op t.v. te laten komen. Met zijn eeuwige dubbel breasted jasjes en zijn 2 meter brede schouders en logge lijf. Dat misselijkmakende accent .
En dan voorspelt hij ook nog altijd kutweert.

En nee, ik ben niet gefrustreerd omdat ik hem niet kan krijgen.
Toch gefrustreerd om dat ie altijd kutweert voorspelt????

Pssst..Bloody Mary: het is van origine een Rus...

En inderdaad een stomme kerel
pi_44562086
Ah, ik wist niet eens dat het een Rus was. Maar ik bedoelde meer dat hij van type een Duitser is.
pi_44564073
Kan niet kiezen, heb een rijtje van lui die bij mij een allergische reactie veroorzaken zoals hoofdpijn, kotsneigingen, rode vlekken etc. vanwege het hebben van leeg(dom)hoofd, mediageilheid, arrogantie, geldbelust, smakeloosheid, humorloos en variaties daarvan. In willekeurige volgorde:

J. Smit, F. Bauer (+ al zijn familieleden, zingend of niet), die 3 Toppers, J. Spijkerman, J. Mol, B. Maasland, N. van Nie, J. Mulder, Jannes, C. van Breukhoven+eega, P. Brard, Viool+Bonnie, R. Jensen, C v/d Horst, alle BelBabes, A. Knevel, (alle EO-ers), Y. Jaspers, R. Oerlemans, M. van Nieuwkerk, C. de Breij, Leco, I v/d Laar, E, Vermolen, H. Huisman, P, Hilton, Lange Frans & Baas B, M. Borsato+eega, H. Kraay jr, A. Hunkar, I. Niehe, R. Brandsteder, T. Breugem, B. Barend, C. Boszhard, M. Buch, M. van Dam, Wendy van Dijk, Jochem van Gelder, M. Helwegen, M. Hulscher, Kim-Lian van der Meij, H. Mens, C. Mourali, T. de Nooij, P. Paulusma, M. Peterzon, H. Pijpers, P. J. Rens, S. Simons, C.Tensen, S. van de Vaart, A. Witzier, E. de Zwart.

Om maar wat te noemen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:41:36 #46
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44564165
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:38 schreef Suko het volgende:
Kan niet kiezen, heb een rijtje van lui die bij mij een allergische reactie veroorzaken zoals hoofdpijn, kotsneigingen, rode vlekken etc. vanwege het hebben van leeg(dom)hoofd, mediageilheid, arrogantie, geldbelust, smakeloosheid, humorloos en variaties daarvan. In willekeurige volgorde:

J. Smit, F. Bauer (+ al zijn familieleden, zingend of niet), die 3 Toppers, J. Spijkerman, J. Mol, B. Maasland, N. van Nie, J. Mulder, Jannes, C. van Breukhoven+eega, P. Brard, Viool+Bonnie, R. Jensen, C v/d Horst, alle BelBabes, A. Knevel, (alle EO-ers), Y. Jaspers, R. Oerlemans, M. van Nieuwkerk, C. de Breij, Leco, I v/d Laar, E, Vermolen, H. Huisman, P, Hilton, Lange Frans & Baas B, M. Borsato+eega, H. Kraay jr, A. Hunkar, I. Niehe, R. Brandsteder, T. Breugem, B. Barend, C. Boszhard, M. Buch, M. van Dam, Wendy van Dijk, Jochem van Gelder, M. Helwegen, M. Hulscher, Kim-Lian van der Meij, H. Mens, C. Mourali, T. de Nooij, P. Paulusma, M. Peterzon, H. Pijpers, P. J. Rens, S. Simons, C.Tensen, S. van de Vaart, A. Witzier, E. de Zwart.

Om maar wat te noemen.
Tjee Suko........kijk je überhaupt nog wel eens tv?
pi_44564433
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef Elounda het volgende:

[..]

Tjee Suko........kijk je überhaupt nog wel eens tv?
Zal wel niet meevallen dan.
pi_44564586
@ Elounda+Megalomaniac, héél gericht dus, pc heeft voorkeur en het scheelt dat ik een ouwe kijkdoos bezit met weinig zender-keuzes, bv Talpa staat er al niet op, dat scheelt.
pi_44564640
Ik moet zeggen dat ik op Y. Jaspers, M. van Nieuwkerk en C. de Breij, je rijtje helemaal deel. Ik mis alleen nog P. Timofeeff.....
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:01:36 #50
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44564646
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:59 schreef Suko het volgende:
@ Elounda, héél gericht dus, en het scheelt dat ik een ouwe kijkdoos bezit met weinig zender-keuzes, bv Talpa staat er al niet op, dat scheelt.
Ja, dan kan me er iets bij voorstellen, want het rijtje wat jij opnoemt komt, als je niet selectief kijkt, wel heel erg vaak langs op de kwelbuis....... ben het overigens met het grootste gedeelte van je opsomming zeker eens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')