En dat eeuwige opscheppen: oehoe, ik lekker staatsgeheimpjes waar jullie niks van weten nenenenene.quote:Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef JediMindTricks het volgende:
Nou, ik haat Alexander Litvinenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van hem, die stukjes tekst van d'r in die spionnenblaadjes doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens vergiftigd zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.
[afbeelding]
Zo, nou, da moes ik effe kwijt.
ik vond dat inderdaad een rete irritante kerel!quote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Peter Lusse met zijn happy Jostikop. Gelukkig nog amper op TV te zien, maar wat een irritante kerel is dat zeg. Vooral zijn reclame voor Smiths waren tranentrekkend.
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!quote:
Wat is er mis met hem? Hij is toch heel aardig en grappig?quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!
Zeg!, wil je mij niet doodwensen alsjeblieft?quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!
Hugo Borst?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:29 schreef Frappelsien het volgende:
Die eikel van dat voetbal programma..
Ik meen dat hij stukjes schrijft voor de krant?
(Ik weet zijn naam even niet..)
Ik kan me volledig vinden in je beargumentatie, ik vind haar ook een vreselijk mens. Ikquote:Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef PrinceLu het volgende:
Nou, ik haat Victoria Koblenko. En met mij velen, geloof ik.Dat arrogante elitaire gedrag van d'r, die stukjes tekst van d'r in die gratis krant doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens intelligent zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.
![]()
[afbeelding]
In eerste instantie vond ik d'r wel een lekker wijf, maar nadat ik een paar keer op televisie had gezien dat ze denkt dat haar mening ertoe doet, was ik d'r in één klap spuugzat.En dat zelfs de serieuzere journalist van Nederland haar serieus durft te nemen, maakt het er niet beter op!
En Nikkie Plessen ook, met die rattekop van d'r.
Zo, nou, da moes ik effe kwijt.![]()
PS. Redelijk zijn mag in dit topic, is geen vereiste.
Oeh, eens, die man heeft echt het IQ van een ananasquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:47 schreef Elounda het volgende:
[afbeelding]
Ik walg en kots van deze man
Onooglijk???quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Dit walgelijk onoogelijke kreng. Kweelstem, debiele teksten (voorzover het er uit op te maken is tussen het gekweel door).
Dat er iemand is dit dit verwerpelijke creatuur uberhaupt kan aanzien zonder pijn in de ogen..
*blind haat*.
Zum kotsen werkelijk waarquote:
Of is het gewoon frustratie omdat je haar niet kunt krijgen?quote:
Ik meen het 100%quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Of is het gewoon frustratie omdat je haar niet kunt krijgen?
Kom op man ze is bloedmooi!!!!![]()
Toch gefrustreerd om dat ie altijd kutweert voorspelt????quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:01 schreef bloodymary het volgende:
Uit de grond van mijn hart haat ik Peter Timofeeff. Sinds zijn snor er af is is het iets minder, maar wie heeft het ooit bedacht om deze in het verkeerde land geboren Duitser op t.v. te laten komen. Met zijn eeuwige dubbel breasted jasjes en zijn 2 meter brede schouders en logge lijf. Dat misselijkmakende accent.
En dan voorspelt hij ook nog altijd kutweert.
En nee, ik ben niet gefrustreerd omdat ik hem niet kan krijgen.
Tjee Suko........kijk je überhaupt nog wel eens tv?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:38 schreef Suko het volgende:
Kan niet kiezen, heb een rijtje van lui die bij mij een allergische reactie veroorzaken zoals hoofdpijn, kotsneigingen, rode vlekken etc. vanwege het hebben van leeg(dom)hoofd, mediageilheid, arrogantie, geldbelust, smakeloosheid, humorloos en variaties daarvan. In willekeurige volgorde:
J. Smit, F. Bauer (+ al zijn familieleden, zingend of niet), die 3 Toppers, J. Spijkerman, J. Mol, B. Maasland, N. van Nie, J. Mulder, Jannes, C. van Breukhoven+eega, P. Brard, Viool+Bonnie, R. Jensen, C v/d Horst, alle BelBabes, A. Knevel, (alle EO-ers), Y. Jaspers, R. Oerlemans, M. van Nieuwkerk, C. de Breij, Leco, I v/d Laar, E, Vermolen, H. Huisman, P, Hilton, Lange Frans & Baas B, M. Borsato+eega, H. Kraay jr, A. Hunkar, I. Niehe, R. Brandsteder, T. Breugem, B. Barend, C. Boszhard, M. Buch, M. van Dam, Wendy van Dijk, Jochem van Gelder, M. Helwegen, M. Hulscher, Kim-Lian van der Meij, H. Mens, C. Mourali, T. de Nooij, P. Paulusma, M. Peterzon, H. Pijpers, P. J. Rens, S. Simons, C.Tensen, S. van de Vaart, A. Witzier, E. de Zwart.
Om maar wat te noemen.![]()
Zal wel niet meevallen dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tjee Suko........kijk je überhaupt nog wel eens tv?![]()
Ja, dan kan me er iets bij voorstellen, want het rijtje wat jij opnoemt komt, als je niet selectief kijkt, wel heel erg vaak langs op de kwelbuis....... ben het overigens met het grootste gedeelte van je opsomming zeker eens...quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:59 schreef Suko het volgende:
@ Elounda, héél gericht dus, en het scheelt dat ik een ouwe kijkdoos bezit met weinig zender-keuzes, bv Talpa staat er al niet op, dat scheelt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |