Het zijn er eigenlijk meerdere. Lange Frans & Baas B. Omdat ik die verrote pleurisliedjes van ze ('ga je mee naar Diemen-Zuid, want je ziet er lekker uit' en andere meuk) compleet zat ben.
(In hetzelfde rijtje noem ik ook Ali B, Partysquad, enzovoort. Dat ene TMF anthem dat nu constant op de radio is, kan ik echt NIET aanhoren.)
-----
Dan is er nog Marco Borsato. Die constante ideale schoonzoon-houding en bestudeerde emotionele blikken in clips en tijdens optredens, ik gelóóf die man om de een of andere reden niet als 'ie zingt.
Deze review op Musicmeter.nl komt best wel overeen met mijn eigen gevoelens:
"In verband met SInterklaas heb ik een half uur in een mediamarkt moeten doorbrengen en vervolgens in een Van Leest. In beide zaken werd Marco zo ongeveer letterlijk mijn strot in geperst. En wat was dat kut. Ik geeft toe, ben toch al geen fan maar dit concert was vreselijk overgeregisseerd. Wat een megaleuke "oprecht enthousiaste" man is Marco toch ! Het was een VRESELIJKE KLEFFE bedoening waarbij Marco zo ongeveer om de drie seconden heel emotioneel zijn ogen dichtknijpt en zogenaamd getergd uithaalt. Geen enkele spontaniteit, alles ingestudeerd en over-the-top zwaar aangezet. Vooral dat gedoe rond Warchild (al kan en wil ik hem tegelijk niet ontzeggen dat hij zijn imago niet inzet voor iets goeds). Nog kleffer was Dromen zijn bedrog waarover Ali B een soort r'n'b diarree heen drapeerde, waardoor het NOG ERGER werd dan het origineel al was. Met buikpijn (en een paar fatsoenlijke CD's) heb ik Van Leest verlaten."
-----
Andere braakgevallen: Gwen Stefani (ooit leuk, nu een neppe en overgestyleerde trol die ronduit tenenkrommende muziek maakt), Victoria Koblenko (zie eerste reply).
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2006 09:52:33 ]