Giselaquote:Op donderdag 28 december 2006 22:48 schreef Mr_Booze het volgende:
Voor mezelf nog.
BTW: Vivi die belspel presentatrice heb je ook haar naam?![]()
Hier maak je geen vrienden mee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:09 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
eigenlijk dat hele RTL boelervaart inclusief daphne bunskoekje
dat went welquote:
Gaby van Nimwegen is er ook zo eentje .. die stem alleen al, argh, en dan gecombineerd met haar mimiek .. bah bah bahquote:
Die is er al een jaar of 2 mee gestopt hoor, ze woont nu op Bonaire oid met man en kind.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:41 schreef moussie het volgende:
[..]
Gaby van Nimwegen is er ook zo eentje .. die stem alleen al, argh, en dan gecombineerd met haar mimiek .. bah bah bah
bij mij gaat de TV dan ook meteen uit zodra ik ook maar iets zie of hoor van haar, ik wordt gewoon agressief van dat mens
Je mag ook al ondersteunen anders gaan veel gehate celebs niet door. BTW Slowchatten doen je maar in het andere topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die is er al een jaar of 2 mee gestopt hoor, ze woont nu op Bonaire oid met man en kind.
Die ondersteun ik ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:31 schreef conleche het volgende:
Ik ondersteun Rita Verdonk en wil ook nog Geert Wilders nomineren
Nee hoor, ze is weer terug in de nacht op SBS. Ik stem trouwens voor Daphne Deckers en de verschrikking Victoria Koblenko. God straft meteen!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die is er al een jaar of 2 mee gestopt hoor, ze woont nu op Bonaire oid met man en kind.
Dahpne is al door in deze ronde heeft geen zin om haar nog een stem te geven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is weer terug in de nacht op SBS. Ik stem trouwens voor Daphne Deckers en de verschrikking Victoria Koblenko. God straft meteen!
Die is dood.quote:
Burgelijke tuthola en Koningin van de o zo flauwe woordspelingen die ze dan ook in 50 interviews laat horen, dus volkomen ingestudeerd. Moest ook in het begin van haar carriere altijd laten weten dat ze vwo had gedaan en dus heus niet van de straat was. Who cares!quote:Waarom die afkeer tegenover Daphne Dekkers?!
Carry Tefsenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:40 schreef Mr_Booze het volgende:
- Freezor: Wie is die laatste vrouw op dat plaatje?
Nou, als dát t is..quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Burgelijke tuthola en Koningin van de o zo flauwe woordspelingen die ze dan ook in 50 interviews laat horen, dus volkomen ingestudeerd. Moest ook in het begin van haar carriere altijd laten weten dat ze vwo had gedaan en dus heus niet van de straat was. Who cares!
Nietes:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef Vivi het volgende:
Ik heb ook mijn best gedaan de meest irritante foto's op te zoeken
helaas, ik had nog even gehoopt dat het een herhaling was wat ik daar hoorde of een nachtmerrie of zo, maar ze zijn terug .. en zij doet weer belspelletjes, nu bij SBS6 .. bleghquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:44 schreef static het volgende:
En vergeet die verschrikkelijke Mari vd Ven niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |