Ongeveer zo'n 0,8 seconden, daarna is het vrije val...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef linda856763 het volgende:
Fons is stoer als altijd. Kan hij al zo goed zitten, BassMiss?
't is je vergeven hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Neuk het volgende:
Bixisba...dingesmariaMag ik ook bij je wonen?
(of ben je nog steeds ontgoocheld, boos, verdrietig, teleurgesteld in/op mij?![]()
)
Ja, eergister zat het echt tot achter zijn oren... Ook fijn met die stukjes onverteerde BV erdoor enzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:14 schreef PM-girl het volgende:
Mooie foto Ireth!
Neuk,ik dacht met de poepfoto van Simon laatst wel een rage te kunnen ontketenen, maar ik mis dan nog 1 foto in jouw serie?
?? Hoebedoelie?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:40 schreef Neuk het volgende:
Stiekemurd: meer van waar dat weg komt <3
meer feauteaux madame!quote:
Soms lukt het ook wel eens een seconde of drie.quote:Op zondag 31 december 2006 17:12 schreef reese.com het volgende:
Klik jij nou zo snel of blijft ie toch wel langer dan die 0.8 seconden zitten?
Ja, ik denk dat het zo een ventje zal worden die je later nog goed herkent in zijn babyfoto's.quote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef PM-girl het volgende:
Hoe bedoel je BassMiss? Dat hij al een echt gezichtje heeft, dat valt mij namelijk ook op!
Helaas momenteel een kopje met een door hem zelfgemaakte kras (ben telkens te laat met nageltjes knippen!)
Ik vind dat altijd moeilijk te zeggen, die mooie grote ogen hebben de jongens toch wel van hun paps, maar ik heb idd wel het idee dat er in Ezra meer van mij zit.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:30 schreef PM-girl het volgende:
Belana, mooie jongen is Ezra toch, en lijkt ie nou op jou? Op een of andere manier komt hij me zo bekend voor.
Ik heb idd het idee dat Ezra nu wat meer een eigen gezichtje krijgtquote:Op maandag 1 januari 2007 22:32 schreef bixister het volgende:
en inderdaad, Ezra, wat een pracht van een kerel. en ik zie nu toch ook wel langzamerhand wat meer een eigen gezichtje ontstaan, ik bedoel: eerst leek ie zoveel op Liam vond ik, en nu ineens niet meer zo. of lag dat toevallig aan 't moment belana?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:18 schreef Mibos het volgende:
Hier eindelijk foto's van Kaithlynn met hulp van Neuk... Thanx
Ja psies! Ik ben al tatoo-fan en dan zo dat koppie van Brent met die tekst er boven is echt heel mooi!quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:22 schreef Neuk het volgende:
Jordy met de stofzuiger. Wat moet het heerlijk zijn om Jordy of Githa te zijn.
Anitra tnx <3 Ik vind het zelf ook echt een toffe pica. De tekst heeft zo echt een extra dimensie ofzo..
Beatrix Potterquote:Op maandag 1 januari 2007 22:39 schreef Igraine het volgende:
Lezen is een serieuze zaak...
[afbeelding]
Great Minds Think Alikequote:Op woensdag 3 januari 2007 01:52 schreef Anitra het volgende:
Ja psies! Ik ben al tatoo-fan en dan zo dat koppie van Brent met die tekst er boven is echt heel mooi!
zit gelijk te denken aan andere hoeken en posities om foto's nemen van je mannen, want het is wel een heel mooi onderwerp zo!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:57 schreef lcicle het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
Jammer genoeg ben ikzelf niet meer zo into Tattoo's sinds ik Merlijn's Papa leerde kennen sindsdien is er bij mij (helaas) niets meer bij gekomen maar ik heb er altijd een zwak voor gehouden.
Erg mooi Neuk! Wees er inderdaad maar trots op!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:04 schreef E.T. het volgende:
Rewimo, misschien hikje van photobucket oid geweest, nu gaan ze wel goed
<herman finkers style> Moek kom'n helpn drukk'n? </herman finkers style>quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:53 schreef Githa het volgende:
Jordy is toch echt te groot om even terug te proppen in de hoop op ook zo'n mooi kraamcadeau![]()
Wat een gaaf kado dat shirtje!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef Neuk het volgende:
[afbeelding]
Geboortekaart-t-shirtje! Cool he? We hebben shirtjes en rompers e.d. gekregen met deze opdruk en dus hij loopt minimaal nog zo'n 18 maand rond met dit ontwerpje![]()
Anitra:veel tats hier, en steeds meer en mister brent zelf is ook een reden voor een bigass one![]()
Dat vond ik ook, daarom staat ie nu in mijn avatarquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:24 schreef lily het volgende:
De foto van Christan op het strand (die nu in je avatar staat, Rewimo) is erg mooi![]()
Hihi, had heb ik al eens gekscherend tegen Michel gezegd... Maar Amber wil niet stilzittenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:18 schreef jessie het volgende:
Wat een supertaart en leuke kadootjes zeg!!!!
En die zwart wit is echt
Amber is echt een modelkindje vind ik. Zo 1 voor een pamperreclame ofzo!
Hij lijkt ook net echtquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:31 schreef bixister het volgende:
amber met dat konijn, hihi ik moest echt 2x kijken, ik dacht even dat ie echt was!
Lief! Morgen zetten we je supermanneke en mijn piratemanneke effe lekker bij mekaarquote:
Haha goed idee!! Als ze dan maar ff lief voor elkaar zijnquote:Lief! Morgen zetten we je supermanneke en mijn piratemanneke effe lekker bij mekaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef Ladybos het volgende:
Thijs
Githa als je mij even je adres doormailt en een foto van het geboortekaartje dan krijg je van mij voor Jordy's 2e verjaardag een shirt met zijn kaartje erop (of iets anders erop als je dat leuker vindt). Enneh, voor al die mensen die dat ook het leukste (kraam)kadootje vinden, zie sig
Wat goed van Ive! Eva kan nog niet terugrollen hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:13 schreef cattie het volgende:
Arwen, wat ben je al een grote meid!!
Ive kon al een tijdje omrollen hoor, de inspiratie was voor mij, om er foto's van te maken.
Ze is nog steeds zo'n klein poppetje hoor, net 8 kilo en ze past nu eindelijk in maatje 80. Ze lijkt vooral zo groot omdat haar gezicht zo veranderd, baby-af.quote:
7 stuks in knuffelvorm, en 1 teigerlappiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:57 schreef Lishe het volgende:
AL DIE TEIGETJES BIJ SUUS! Jee Ireth, dadelijk heeft ze geen plaats meer!
*proest*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie het al, de layout wordt verneukt....![]()
grappig.... ik krijg ineens vroege jeugdherinneringen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:01 schreef Ireth het volgende:
7 stuks in knuffelvorm, en 1 teigerlappie
(en dan zie je nog niet eens de 2 bambi's, de 2 lala's, de ene po, de pooh, de lolli, de ezel en knorretje aan haar voeteneind)
Meimeltje ik heb je gemaild over het ophalen van rompertjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:29 schreef Meimeltje het volgende:
Ze kijken ook echt hetzelfde Maria en Storm!!Lief!
Mijn boeffie
[afbeelding]
grappig is dat. leuk om te zien dat die bewering in de genetica dat een paar met allebei bruine ogen een kind met blauwe ogen kunnen krijgenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:23 schreef Sugar het volgende:
Ja, Stormpje heeft bruine ogen, net als wij allebei. Maria is de uitzondering met haar blauwe oogjes.
Lief zijn ze, he?![]()
Nee en dat is al de tweede keer vandaag dat iemand zegt gemaild te hebben en dat ie niet aangekomen isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:37 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had je al teruggemaild Reese, niet gehad?
dat komt vaak genoeg voor. omgekeerd is uitzonderlijker maar dat kan zelfs ook. het blijkt voor oogkleur namelijk veel minder simpel te liggen dan dat bruin altijd dominant is en blauw altijd recessief. er zijn bijv. ook dominantere typen blauw en andere tussenvormen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
grappig is dat. leuk om te zien dat die bewering in de genetica dat een paar met allebei bruine ogen een kind met blauwe ogen kunnen krijgeninderdaad klopt
dus jullie zijn allebei Bb
Echt?! En ik maar ver-denken, dat een stel met 2 paar blauwe ogen geen kind met bruine ogen kon procuderen. Dat er dan zeker een liefhebbende derde aan te pas was gekomenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef bixister het volgende:
dat komt vaak genoeg voor. omgekeerd is uitzonderlijker maar dat kan zelfs ook. het blijkt voor oogkleur namelijk veel minder simpel te liggen dan dat bruin altijd dominant is en blauw altijd recessief. er zijn bijv. ook dominantere typen blauw en andere tussenvormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |