Ongeveer zo'n 0,8 seconden, daarna is het vrije val...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef linda856763 het volgende:
Fons is stoer als altijd. Kan hij al zo goed zitten, BassMiss?
't is je vergeven hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Neuk het volgende:
Bixisba...dingesmariaMag ik ook bij je wonen?
(of ben je nog steeds ontgoocheld, boos, verdrietig, teleurgesteld in/op mij?![]()
)
Ja, eergister zat het echt tot achter zijn oren... Ook fijn met die stukjes onverteerde BV erdoor enzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:14 schreef PM-girl het volgende:
Mooie foto Ireth!
Neuk,ik dacht met de poepfoto van Simon laatst wel een rage te kunnen ontketenen, maar ik mis dan nog 1 foto in jouw serie?
?? Hoebedoelie?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:40 schreef Neuk het volgende:
Stiekemurd: meer van waar dat weg komt <3
meer feauteaux madame!quote:
Soms lukt het ook wel eens een seconde of drie.quote:Op zondag 31 december 2006 17:12 schreef reese.com het volgende:
Klik jij nou zo snel of blijft ie toch wel langer dan die 0.8 seconden zitten?
Ja, ik denk dat het zo een ventje zal worden die je later nog goed herkent in zijn babyfoto's.quote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef PM-girl het volgende:
Hoe bedoel je BassMiss? Dat hij al een echt gezichtje heeft, dat valt mij namelijk ook op!
Helaas momenteel een kopje met een door hem zelfgemaakte kras (ben telkens te laat met nageltjes knippen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |