Ja psies! Ik ben al tatoo-fan en dan zo dat koppie van Brent met die tekst er boven is echt heel mooi!quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:22 schreef Neuk het volgende:
Jordy met de stofzuiger. Wat moet het heerlijk zijn om Jordy of Githa te zijn.
Anitra tnx <3 Ik vind het zelf ook echt een toffe pica. De tekst heeft zo echt een extra dimensie ofzo..
Beatrix Potterquote:Op maandag 1 januari 2007 22:39 schreef Igraine het volgende:
Lezen is een serieuze zaak...
[afbeelding]
Great Minds Think Alikequote:Op woensdag 3 januari 2007 01:52 schreef Anitra het volgende:
Ja psies! Ik ben al tatoo-fan en dan zo dat koppie van Brent met die tekst er boven is echt heel mooi!
zit gelijk te denken aan andere hoeken en posities om foto's nemen van je mannen, want het is wel een heel mooi onderwerp zo!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:57 schreef lcicle het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
Jammer genoeg ben ikzelf niet meer zo into Tattoo's sinds ik Merlijn's Papa leerde kennen sindsdien is er bij mij (helaas) niets meer bij gekomen maar ik heb er altijd een zwak voor gehouden.
Erg mooi Neuk! Wees er inderdaad maar trots op!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:04 schreef E.T. het volgende:
Rewimo, misschien hikje van photobucket oid geweest, nu gaan ze wel goed
<herman finkers style> Moek kom'n helpn drukk'n? </herman finkers style>quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:53 schreef Githa het volgende:
Jordy is toch echt te groot om even terug te proppen in de hoop op ook zo'n mooi kraamcadeau![]()
Wat een gaaf kado dat shirtje!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef Neuk het volgende:
[afbeelding]
Geboortekaart-t-shirtje! Cool he? We hebben shirtjes en rompers e.d. gekregen met deze opdruk en dus hij loopt minimaal nog zo'n 18 maand rond met dit ontwerpje![]()
Anitra:veel tats hier, en steeds meer en mister brent zelf is ook een reden voor een bigass one![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |