1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 20:00:00 254 21:00:00 242 22:00:00 230 23:00:00 218 00:00:00 206 01:00:00 193 02:00:00 181 03:00:00 169 |
Nogmaalsquote:Op donderdag 28 december 2006 19:00 schreef borisz het volgende:
straks 261
Kortom: 3FM blijft hier de komende uren nog wel even aanstaan.quote:266 GEORGE MICHAEL/QUEEN SOMEBODY TO LOVE (live)
265 RED HOT CHILI PEPPERS UNDER THE BRIDGE
264 DIRE STRAITS SULTANS OF SWING
263 DELERIUM/SARAH MCLACHLAN SILENCE (DJ TIESTO MIX)
262 LIVE OVERCOME
261 CHARLY LOWNOISE WONDERFUL DAYS![]()
![]()
260 U2 WINDOW IN THE SKIES
259 ILSE DELANGE GREAT ESCAPE
258 GUNS N' ROSES PATIENCE
257 ELVIS PRESLEY SUSPICIOUS MINDS
256 JUANES CAMISA NEGRA
255 KILLERS MR BRIGHTSIDE
254 COLDPLAY TALK
253 ANOUK GIRL
252 QUEEN INNUENDO
Daar istie dan!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:00 schreef Seraphina het volgende:
Gaat hard zeg. Na het nieuws: 266 GEORGE MICHAEL/QUEEN SOMEBODY TO LOVE (live)
Lees de OP eens, daar staat het in!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:14 schreef timbastiaansen het volgende:
Hoe heet de zogenaamde theme-song eigenlijk, of hoe noem je dat? Dat nummer dat ze 'zongen' toen ze het huis uit kwam (het publiek dan) en erg vaak draaiden?
Geen flauw idee. Dat is al dagenlang een raadsel hier!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:14 schreef timbastiaansen het volgende:
Hoe heet de zogenaamde theme-song eigenlijk, of hoe noem je dat? Dat nummer dat ze 'zongen' toen ze het huis uit kwam (het publiek dan) en erg vaak draaiden?
bloedirritant inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef Impry het volgende:
Ene na het andere vooroordeel over VolendamDie gast denkt over die DJ ook van: ja, je lult ook maar wat
Lekker lijstje hoor.quote:255 KILLERS MR BRIGHTSIDE
254 COLDPLAY TALK
253 ANOUK GIRL (vind ik zelf dan weer minder)
252 QUEEN INNUENDO
Gokjequote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef DaMook het volgende:
Net 2 nummers die ik echt wil horen vallen precies verkeerd. De ene iets voor 23:00 dan sta ik nog te roken voordat ik aan het werk ga en de andere iets na 3 uur en dan heb ik pauze. Beide keren geen radio in de buurt
.
Tot hoelaat morgen duurt de top SR trouwens ?
1 2 3 4 5 6 7 8 | 22:00:00 230 23:00:00 218 00:00:00 206 01:00:00 193 02:00:00 181 03:00:00 169 04:00:00 156 |
Misschien gaat het niet om aantal x aangevraagd maar om het saldo ervan.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef Seraphina het volgende:
Okay, schrap dat over dat nummer 255 31 keer was aangevraagd. Volgens dhr. Muys is nummer 240 11 keer aangevraagd. Tuurlijk. Zucht. Misschien wil Veenstra Veenstra ons morgen een kleine indicatie geven van hoevaak een paar nummers zijn aangevraagd (*zet liefste gezicht op*) (gewoon een steekproefje uit de lijst), want ikke nie meer snap...
Nou, dan gaat het dus gewoon op bedrag...en Michiel Veenstra heeft ons verzekerd dat het op aantal keer aangevraagd gaat. Ik snap bij platen die even vaak zijn aangevraagd het bedrag de positie bepaald, maar volgens mij keek Martijn Muys gewoon niet goed.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Misschien gaat het niet om aantal x aangevraagd maar om het saldo ervan.
Misschien heeft iemand 5000 euro neergelegd voor een nummer en dan zit je al snel met z'n 11en hoger dan met 31 zonder zo'n hoog bedrag.
Hehehe leuk hequote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef DJKoster het volgende:
Het opbellen van mensen begint weer![]()
Welke?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:03 schreef Seraphina het volgende:
Mijn plaatje is bijna aan de beurt! Jeuj!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:03 schreef Seraphina het volgende:
En we zijn idd weer wakker haha.
Rock `n roll!
Mijn plaatje is bijna aan de beurt! Jeuj!
Mjah, het zal iets vroeger worden..quote:Op donderdag 28 december 2006 12:24 schreef DJKoster het volgende:
Volgens mijn excelblaadje om 0:45, redelijk goed geschat dus![]()
Fijn liedje, inderdaad. Al zit ik meer te wachten op Muse die een plaatje of twee later komt.quote:
Ah daar ging het mis. Ik zat TV te kijken: Serious TV.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:33 schreef broer het volgende:
[..]
Er werd een motivatie van ene Annette voorgelezen bij K's Choice.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ah daar ging het mis. Ik zat TV te kijken: Serious TV.
Dus nee Annette, jij hebt niets gemist
Het was Lee Towers die Claudia een 'riem onder het hart' kwam steken
Dan heb je niet veel geslapen, vorige week.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:42 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb in totaal misschien maar iets van 24 uur van het hele Serious Request gebeuren gemist![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 02:00:00 183 03:00:00 171 04:00:00 159 05:00:00 147 06:00:00 135 07:00:00 123 08:00:00 111 09:00:00 99 10:00:00 87 |
Ik zet tijdens Faithless een cd'tje van een leuke band aan en luister daarna nog even verder.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:55 schreef DJKoster het volgende:
Nog even wachten op Faithless en ik ga ook slapen![]()
Het is 'Meds' van Placebo geworden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:25 schreef HPayne het volgende:
Muse - Origin of Symmetry
Dan moet je de hele cd luisteren, want daar staan echt nog veel mooiere liedjes op.quote:
heb een groot deel van de plaat geluisterd. Maar persoonlijk doet die plaat ij veelquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dan moet je de hele cd luisteren, want daar staan echt nog veel mooiere liedjes op.
Is trouwens een cd uit 2005, als ik het goed heb.
Heeeeeeee jij hier?quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb een groot deel van de plaat geluisterd. Maar persoonlijk doet die plaat ij veel
heb Wir Sind Helden trouwens live gezien op Lowlands.............![]()
![]()
![]()
wat een briljant optreden
quote:
Ja , kom net uit de kroeg geroltquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]oi ja kom hier af toe
lekker uitgewerkt?
aan de zuip geweest?quote:
Nee, dat is alleen van de dagen dat ze echt in het huis zaten, niet van de Top Serious Request.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:22 schreef B.A.Trix het volgende:
Kan dat niet gewoon via de link die in de OP staat??
ahaaa tja dan weet ik t ook niet..quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen van de dagen dat ze echt in het huis zaten, niet van de Top Serious Request.
1 2 | nummer 80 10:32:36 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | 12:00:00 65 13:00:00 53 14:00:00 41 15:00:00 30 16:00:00 18 17:00:00 6 18:00:00 -6 |
Ik quote van de site:quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:55 schreef TheVulture het volgende:
het mysterie of het nu om de hoogte van de geldbedragen gaat of om het aantal keren aangevraagd is dus nog niet opgelost... beetje jammer dat ze daar bij 3FM zo vaag over doen...
Dus denk toch dat het gaat om meest aangevraagdequote:De Serious Request is ten einde. Leve de Top Serious Request! De hele week is volgepland met liedjes. De meest aangevraagde hoor je als laatst. Dat is geworden: The Fratellis met Chelsea Dagger.
Ja maar dan hebben ze dus wel een aantal DJ's die opzichtig zitten te prutsen door te verkondigen dat een plaat maar 5 keer is aangevraagd terwijl hij rond de 400 staat... maar misschien kan Veenstra voor ons de exacte aantallen van de top 50 leveren als ie straks begint... snap sowieso niet waarom de aantallen niet vermeld worden... kleine moeite lijkt mequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik quote van de site:
[..]
Dus denk toch dat het gaat om meest aangevraagdeDaarnaast hoor ik ook steeds meer namen die afgekondigd worden bij de plaat.
Ik denk inderdaad dat een paar DJ`s hebben zitten prutsen, in ieder geval Martijn Muys gisteren en eergisteren. Zeggen dat een nummer 31x is aangevraagd en een aantal platen later zeggen dat een andere plaat 11x is aangevraagd...quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben ze dus wel een aantal DJ's die opzichtig zitten te prutsen door te verkondigen dat een plaat maar 5 keer is aangevraagd terwijl hij rond de 400 staat... maar misschien kan Veenstra voor ons de exacte aantallen van de top 50 leveren als ie straks begint... snap sowieso niet waarom de aantallen niet vermeld worden... kleine moeite lijkt me
Ben er toch achter gekomenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ahaaa tja dan weet ik t ook niet..![]()
En nu op Mariaquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Wheheh, je JP B headbangt nu mee op Smells Like Teen Spirit!
Erg jammer dat ik o.a. die heb gemist want wat een geweldige plaat is dat toch, vooral het einde van de plaat staat bij mij altijd extra hard.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:25 schreef HPayne het volgende:
Muse - Origin of Symmetry
hij is afgelopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:35 schreef -Hans- het volgende:
oeh! Meatloaf - Paradise by the dashboard light!
Heerlijk wakker worden met zo'n tekst!!!!!!!!!quote:Killing in the name of!
Some of those that work forces, are the same that burn crosses
Huh!
Killing in the name of!
Killing in the name of
And now you do what they told ya
But now you do what they told ya
Well now you do what they told ya
Those who died are justified, for wearing the badge, they're the chosen whites
You justify those that died by wearing the badge, they're the chosen whites
Uggh!
Killing in the name of!
Killing in the name of
And now you do what they told ya, now you're under control (7 times)
And now you do what they told ya, now you're under control
And now you do what they told ya!
Come on!
Yeah! Come on!
Fuck you, I won't do what you tell me
Fuck you, I won't do what you tell me!
Motherfucker!
Uggh!
Hoe heet deze van U2??quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:32 schreef Dandelion het volgende:
misschien dat mensen het als humor zien...
DIT is pas een fijne plaat
Tsja, dat zou inderdaad kunnen maar dan nog...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:32 schreef Dandelion het volgende:
misschien dat mensen het als humor zien...
DIT is pas een fijne plaat
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, dat zou inderdaad kunnen maar dan nog...![]()
OEH!!!!!!!11 59 METALLICA ENTER SANDMAN
ROCK AND ROLL!
OMG, Fok radio klinkt na zoveel jaar nog steeds kansloosquote:Op donderdag 28 december 2006 18:58 schreef TIM-846 het volgende:7 januari zal Michiel Veenstra 1 uur lang mee presenteren tijdens de ActionRadio Top 100. Actionradio betaalt hiervoor 400 euro! het fragement is hier te beluisteren.
Ik wacht op de lijst mét aantallen.... hoop dat Veenstra die kan aanleverenquote:
Ik ben wel benieuwd wat je daar zo interessant aan vindt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht op de lijst mét aantallen....
en nog eens uuuutwee..quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering wat een lekkere nummers de laatste twee uur. Stuk voor stuk.
.
U2.
U2.
Supertramp.
Radiohead.
Boudewijn de Groot.
enz. enz.
Omdat ik me dan een beeld kan vormen van hoe er gestemd is en hoeveel stemmen een plaat heeft gekregenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je daar zo interessant aan vindt.
O, oké.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Omdat ik me dan een beeld kan vormen van hoe er gestemd is en hoeveel stemmen een plaat heeft gekregen
Maarja je heet broer ipv remy.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:18 schreef broer het volgende:
[..]
O, oké.
Wat mij betreft mogen ze gewoon die plaatjes draaien. Vind ik persoonlijk wel voldoende.
Dat heb ik nou ook!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb bij Blof altijd iets schizofreens... kan ze niet uitstaan maar zing wel hun nummers mee
Wow! ook nog Muse - Bliss met werkelijk een fantastisch einde. één van de beste nummers van Muse, imo.quote:49 AC/DC THUNDERSTRUCK
48 COLDPLAY SCIENTIST
47 COUNTING CROWS ACCIDENTALLY IN LOVE
46 LIVE LIGHTNING CRASHES
45 COLDPLAY FIX YOU
44 UNDERWORLD BORN SLIPPY
43 PRINCE PURPLE RAIN
42 MUSE BLISS
41 KOOKS SHE MOVES IN HER OWN WAY
40 DEEP PURPLE CHILD IN TIME
39 LEGACY HUNGER STRIKE
38 MARY J BLIGE/U2 ONE
37 JOHN LENNON IMAGINE
36 JOHN LEGEND SAVE ROOM
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Siegfried het volgende:
OMG.. Great minds think alike zeg ik dan maar
quote:
Gaat volgens mij over recarnatie. maar... het is wel een nummer waarvoor je in de stemming moet zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
hierna volgt een kutplaat
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Hierna LIVE LIGHTNING CRASHES wat ook al zo'n gevoelig liedje is.
Tja, placentas die op de vloer vallen. Ik zit net aan m'n toast en cappucino.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat volgens mij over recarnatie. maar... het is wel een nummer waarvoor je in de stemming moet zijn.
Echt wel! er zitten nog een boel hele mooie platen aan te komen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan deze smiley wel blijven gebruiken
Eet smakkelijk dan!quote:[quote]Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja, placentas die op de vloer vallen. Ik zit net aan m'n toast en cappucino.
blijf het raar vinden dat ze eigenlijk alleen hier en in Amerika scoren... de rest van de wereld zit er verbazingwekkend niet op te wachtenquote:
Als je toast voor je gevoel op een placenta lijkt, heb je hem gewoon niet hard genoeg gebakken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef Cee het volgende:
Tja, placentas die op de vloer vallen. Ik zit net aan m'n toast en cappucino.
Of je placenta is een beetje te bruin en boterhamvormig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef broer het volgende:
[..]
Als je toast voor je gevoel op een placenta lijkt, heb je hem gewoon niet hard genoeg gebakken.
O, dus dát eten baby's in de baarmoeder.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef Cee het volgende:
Of je placenta is een beetje te bruin en boterhamvormig.![]()
Hij vertelde een uur geleden dat Gerard nog aan het bijkomen is thuis maar dat hij hem wel in de uitzending gaat bellen vanavond.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:12 schreef Seraphina het volgende:
Is eigenlijk al bekend of Gerard er vanavond bij is met Ekstra weekend?
Ekdom is er niet... Veenstra gaat hem wel bellen zei hij netquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:12 schreef Seraphina het volgende:
Is eigenlijk al bekend of Gerard er vanavond bij is met Ekstra weekend?
quote:37 JOHN LENNON IMAGINE
36 JOHN LEGEND SAVE ROOM
Wat een platen zeg!quote:34 LED ZEPPELIN STAIRWAY TO HEAVEN
33 AUTOMATIC MONSTER
quote:What's that coming over the hill
Is it a monster? Is it a monster?
What's that coming over the hill
What's that coming over the hill
What's that coming over the hill?
Mehehe, dat is ook leukquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij vertelde een uur geleden dat Gerard nog aan het bijkomen is thuis maar dat hij hem wel in de uitzending gaat bellen vanavond.
What's that coming over the zee? Is it a stoomboot, is it a stoombooooooot! *TOEOEOEOET*quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef -Hans- het volgende:
Hej Michiel, heb je de Badeend jingle van monster bij de hand?
"What's that coming over the hill? " "is it a badeend is it a badeend? "
Geweldig.
Ja!!! die is helemaal goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
What's that coming over the zee? Is it a stoomboot, is it a stoombooooooot! *TOEOEOEOET*
quote:Sweet child in time you'll see the line
The line that's drawn between the good and the bad
See the blind man shooting at the world
Bullets flying taking toll
If you've been bad, Lord I bet you have
And you've been hit by flying lead
You'd better close your eyes and bow your head
And wait for the ricochet
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:35 schreef Cee het volgende:
One! De goede versie van dit nummer staat op 3.
En vannacht van 1 tot 4 ook weerquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:34 schreef broer het volgende:
Dus Veenstra presenteert nu drie uur en dan van 19 tot 22 uur ook weer? Poeh!
Als hij ondertussen niet eet, is dat bijna een donatie waard.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
En vannacht van 1 tot 4 ook weer![]()
Een 'dagje Ekdommen' dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
Cool! Je doet ook de freaknachtquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ga je toetsenbord spoelen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Siegfried het volgende:
*kut nr*
Als in: veel te vaak gedraaid en ze hebben betere
Held, jij woont in de studio?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |