Omdat ik me dan een beeld kan vormen van hoe er gestemd is en hoeveel stemmen een plaat heeft gekregenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je daar zo interessant aan vindt.
O, oké.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Omdat ik me dan een beeld kan vormen van hoe er gestemd is en hoeveel stemmen een plaat heeft gekregen
Maarja je heet broer ipv remy.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:18 schreef broer het volgende:
[..]
O, oké.
Wat mij betreft mogen ze gewoon die plaatjes draaien. Vind ik persoonlijk wel voldoende.
Dat heb ik nou ook!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb bij Blof altijd iets schizofreens... kan ze niet uitstaan maar zing wel hun nummers mee
Wow! ook nog Muse - Bliss met werkelijk een fantastisch einde. één van de beste nummers van Muse, imo.quote:49 AC/DC THUNDERSTRUCK
48 COLDPLAY SCIENTIST
47 COUNTING CROWS ACCIDENTALLY IN LOVE
46 LIVE LIGHTNING CRASHES
45 COLDPLAY FIX YOU
44 UNDERWORLD BORN SLIPPY
43 PRINCE PURPLE RAIN
42 MUSE BLISS
41 KOOKS SHE MOVES IN HER OWN WAY
40 DEEP PURPLE CHILD IN TIME
39 LEGACY HUNGER STRIKE
38 MARY J BLIGE/U2 ONE
37 JOHN LENNON IMAGINE
36 JOHN LEGEND SAVE ROOM
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Siegfried het volgende:
OMG.. Great minds think alike zeg ik dan maar
quote:
Gaat volgens mij over recarnatie. maar... het is wel een nummer waarvoor je in de stemming moet zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
hierna volgt een kutplaat
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Hierna LIVE LIGHTNING CRASHES wat ook al zo'n gevoelig liedje is.
Tja, placentas die op de vloer vallen. Ik zit net aan m'n toast en cappucino.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat volgens mij over recarnatie. maar... het is wel een nummer waarvoor je in de stemming moet zijn.
Echt wel! er zitten nog een boel hele mooie platen aan te komen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan deze smiley wel blijven gebruiken
Eet smakkelijk dan!quote:[quote]Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja, placentas die op de vloer vallen. Ik zit net aan m'n toast en cappucino.
blijf het raar vinden dat ze eigenlijk alleen hier en in Amerika scoren... de rest van de wereld zit er verbazingwekkend niet op te wachtenquote:
Als je toast voor je gevoel op een placenta lijkt, heb je hem gewoon niet hard genoeg gebakken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef Cee het volgende:
Tja, placentas die op de vloer vallen. Ik zit net aan m'n toast en cappucino.
Of je placenta is een beetje te bruin en boterhamvormig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef broer het volgende:
[..]
Als je toast voor je gevoel op een placenta lijkt, heb je hem gewoon niet hard genoeg gebakken.
O, dus dát eten baby's in de baarmoeder.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef Cee het volgende:
Of je placenta is een beetje te bruin en boterhamvormig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |