Hoe zit het nu met die lijst.. Is het op bedrag of op malen aangevraagd, zoals je eerder zei?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:09 schreef MichielV het volgende:
De lijst duurt tot vrijdag 18 uur en vooral hogerin zitten vaak wat langere klassiekers als Stairway to Heaven die lachend 6 minuten duurt, dus dan past er ook minder in 1 uur.
Vrijdag Ek-stra Weekend! Of Gerard ook komt, hoor ik nog.
of we vragen rick romeijn, gezien zijn weblog heeft ie nogal last van frustraties....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef SunChaser het volgende:
Mag ik anders komen als sidekick?
Is dat niet de lachzak van Edwin Eversquote:Op donderdag 28 december 2006 13:13 schreef evert het volgende:
[..]
of we vragen rick romeijn, gezien zijn weblog heeft ie nogal last van frustraties....
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat niet de lachzak van Edwin Evers
Op aanvraag, check even een paar reacties terug. Ik heb er vanochtend iets na achten wat over gereageerd.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met die lijst.. Is het op bedrag of op malen aangevraagd, zoals je eerder zei?
Ff herhaling van die reactie.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:13 schreef MichielV het volgende:
De lijst is op volgorde van het aantal aanvragen. Als er iemand zo hoog in de lijst nog roept dat ie 4 keer is aangevraagd, zoekt ie niet goed genoeg in de databaseDe voorgaande jaren ging de lijst idd op basis van hoeveel de plaat had opgebracht, maar nu dus puur op het aantal verzoekjes. Niet iedereen kan of wil 50 of 100 euro voor z'n favoriete liedje betalen, dus is rangschikken op aantal requests mer een goed beeld van hoe geliefd een liedje is dan op basis van opbrengst.
quote:Op donderdag 28 december 2006 08:13 schreef MichielV het volgende:
De lijst is op volgorde van het aantal aanvragen. Als er iemand zo hoog in de lijst nog roept dat ie 4 keer is aangevraagd, zoekt ie niet goed genoeg in de databaseDe voorgaande jaren ging de lijst idd op basis van hoeveel de plaat had opgebracht, maar nu dus puur op het aantal verzoekjes. Niet iedereen kan of wil 50 of 100 euro voor z'n favoriete liedje betalen, dus is rangschikken op aantal requests mer een goed beeld van hoe geliefd een liedje is dan op basis van opbrengst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |