Misschien gaat het niet om aantal x aangevraagd maar om het saldo ervan.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef Seraphina het volgende:
Okay, schrap dat over dat nummer 255 31 keer was aangevraagd. Volgens dhr. Muys is nummer 240 11 keer aangevraagd. Tuurlijk. Zucht. Misschien wil Veenstra Veenstra ons morgen een kleine indicatie geven van hoevaak een paar nummers zijn aangevraagd (*zet liefste gezicht op*) (gewoon een steekproefje uit de lijst), want ikke nie meer snap...
Nou, dan gaat het dus gewoon op bedrag...en Michiel Veenstra heeft ons verzekerd dat het op aantal keer aangevraagd gaat. Ik snap bij platen die even vaak zijn aangevraagd het bedrag de positie bepaald, maar volgens mij keek Martijn Muys gewoon niet goed.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Misschien gaat het niet om aantal x aangevraagd maar om het saldo ervan.
Misschien heeft iemand 5000 euro neergelegd voor een nummer en dan zit je al snel met z'n 11en hoger dan met 31 zonder zo'n hoog bedrag.
Hehehe leuk hequote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef DJKoster het volgende:
Het opbellen van mensen begint weer![]()
Welke?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:03 schreef Seraphina het volgende:
Mijn plaatje is bijna aan de beurt! Jeuj!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:03 schreef Seraphina het volgende:
En we zijn idd weer wakker haha.
Rock `n roll!
Mijn plaatje is bijna aan de beurt! Jeuj!
Mjah, het zal iets vroeger worden..quote:Op donderdag 28 december 2006 12:24 schreef DJKoster het volgende:
Volgens mijn excelblaadje om 0:45, redelijk goed geschat dus![]()
Fijn liedje, inderdaad. Al zit ik meer te wachten op Muse die een plaatje of twee later komt.quote:
Ah daar ging het mis. Ik zat TV te kijken: Serious TV.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:33 schreef broer het volgende:
[..]
Er werd een motivatie van ene Annette voorgelezen bij K's Choice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |