Ja heel goed. Ik zit in de luxe positie dat ik vandaag kan doen waar ik zin in heb. Ik word bijna besluiteloos van alle verschillende opties!quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
SJORS!![]()
Met mij gaat het goed hoor!!!!!!!! Met u!??!
De traditionele man-vrouw rol blijkt gewoon evolutionair bepaald..quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
hihi
Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker
Network Access Message: The page cannot be displayedquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
hihi
Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Network Access Message: The page cannot be displayed
Maareh, waar ging het over? Dat vrouwen gemiddeld dikkere tieten hebben dan mensen?
quote:Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 29 december 2006 @ 11:23
Vrouwen die de kans om borstkanker te krijgen willen verkleinen, zouden vaker de stofzuiger ter hand moeten nemen. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat huishoudelijke taken het risico op borstkanker aanmerkelijk verkleinen, meldde de Britse krant The Times vrijdag.
Vrouwen die in de vruchtbare leeftijd zijn, hebben 30 procent minder kans op de ziekte als ze vijf keer per week 30 tot 45 minuten schrobben en poetsen. Vrouwen die de overgang achter de rug hebben, zouden het risico met 20 procent zien afnemen.
De onderzoekers voor het Britse kankerinstituut bestudeerden de gegevens van meer dan 200.000 vrouwen uit negen Europese landen. In de ruim zes jaar dat de vrouwen werden gevolgd, kregen bijna 3500 van hen borstkanker.
De onderzoekers wijzen erop dat alle vormen van beweging die niet met het werk te maken hebben, tegen de kankersoort helpt. Huishoudelijk werk zou echter het meeste effect hebben.
Vrouwen hebben dikkere tieten dus.quote:
Gelukkig wel, gemiddeld een kleine D-cup geloof ik.quote:
Jeeh - dat zal een hoop Lolo Ferrari's vergen, om de voorkomende A'tjes te compenseren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gelukkig wel, gemiddeld een kleine D-cup geloof ik.
Eigenlijk vind ik Cup-C wel de maximale grote waarbij borsten mooi blijven.
Altijd leuk, als mensen weigeren te reageren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je de arbeidspositie en sociale positie van moslims in de VS en in Europa eens vergelijken.![]()
Ik heb het niet gelezen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Altijd leuk, als mensen weigeren te reageren.
Nee, het was ook niet gericht tegen jou, maar tegen Napalm. Die met zijn "vergelijkingen" aan komt zetten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen.![]()
Even wat nagesnuffeld: D is (zoals je op je klompen kan aanvoelen) niet de gemiddelde grootte, maar inmiddels wel de meest voorkomende grootte (er zit weinig boven en veel onder, dus het gemiddelde ligt lager).quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Jeeh - dat zal een hoop Lolo Ferrari's vergen, om de voorkomende A'tjes te compenseren.
Hoezo dan, je vond ze niet leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je hebt jezelf deze keer wel overtroffen.
Ik wil net zeggen.quote:
En aan jou is niets bijzonders te merken. De geneugten van het werklozenbestaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Aoristus het volgende:
Het is duidelijk weer vrijdag. Johan loopt zich weer uit te sloven en Pberends moet zijn werk nog even snel af maken voor het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |