sushi met surimi erin = godquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat zijn in jullie must haves om de eerste schreden op het sushi zelf maak pad te zetten?
Dus wat heb je echt nodig en welke zijn in jullie ogen het makelijkste te maken?
Offtopicquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Waar heb je dat mooie bakje vandaan? Mijn moeder zeurt om bento voor de lunch, maar ik vind al die tupperware bakjes bij elkaar zo onhandig.
Iedereen heeft zulke mooie sushi! Ik heb ooit eens een vage poging ondernomen en dat was zo mislukt dat ik maar verder ben gegaan met onigiri. (Er kan weinig mis gaan met balletjes en driehoekjes.)
Van mij wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:50 schreef zquing het volgende:
zou ik ook mogen komen de 17e maart?
Wil ook wel wat andere gaan proberen zal dus dit topic nog een keer goed doorspittenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
euhm, hetzelfde als op die clinic?
zorg ervoor dat je het goeie spul in huis hebt
Jij gaat ook iets leuks doen tochquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Veel plezier allemaal!
*nog maar wat plaatjes gaat kijken van sushi*
Vond het erg leuk, lekker en leerzaam.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:35 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en golfer gaan zo naar het huis van Oblivion om de handjes en de scherpe messen eens flink uit de mouwen te laten 'rollen' aldaar![]()
Het was stom, vies en vervelendquote:Op zondag 18 maart 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Vond het erg leuk, lekker en leerzaam.
Verslag en foto's volgen morgen.
mee eens is..... Ik wou er ook bij zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 11:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was stom, vies en vervelend
want ik was er niet !!!![]()
Ben wel benieuwd naar de foto's en het verslagquote:Op zondag 18 maart 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Vond het erg leuk, lekker en leerzaam.
Verslag en foto's volgen morgen.
Alles! is te gebruiken, hebben we gisteren geleerd, en ook ondervondenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:25 schreef Annemiek78 het volgende:
Op de clinc gebruikte ze alleen surimi/ tonijn/ zalm als vulling ... Maar volgens mijn kan je er veel meer tussen rollen... sowieso komkommer en advocado en gemarineerde pompoenschil en rettich.. (Dat is ook gebruik op de clinic.) Iemand nog meer lekkere suggesties???
Ik denk zelf dat wortel (in combinatie met nog ander ingredient) erg lekker zal zijn. en/of reepjes Ei..
Op de markt in amstelveen.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:38 schreef zquing het volgende:
Hadden jullie alle vis gekocht op de markt? Of hadden jullie nog vis gehaald bij een viswinkel?
We wassen onze handen en tijdens het maken zitten je handen ook steeds in kommetjes met water om de rijst niet aan je handen te laten plakken.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:01 schreef SHE het volgende:
Ik moet er bijna van huilen!!!
Trouwens, waar zijn de handschoentjes ?![]()
plaatsje claimtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:18 schreef Tha_Butcha het volgende:
NEEEEEEEE
heb ik een vette sushi workshop gemist
wanneer gaan we in de retry? *huis in utrecht beschikbaar stelt*
zelf gemaaktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
@ Zwaalie en Mirugai waar hadden jullie de omelet gehaald?
Hoe maak je deze precies?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:49 schreef mirugai het volgende:
@Oblivion: nog interesse in de sushi masterclass?![]()
Zijn er trouwens nog mensen (in de regio A'dam) die interesse hebben in een tamagoyaki? Ik moet het maar weer 'ns oefenen en als ik er dan iemand blij mee kan maken ... kost je de prijs van de ingredienten (doos goede eieren, wat extra ingredienten ... een eurootje of twee, drie max)
Zo'n ding dus:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |