Nee, komen op 2 puntenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat Twente AZ voorbij bij deze stand?

nee, verschil is 5 punt.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Damzkieee het volgende:

dat zou ik knap vindenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Damzkieee het volgende:

quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Mr.Mills het volgende:
GVD fluit die Blom voor buitenspel, daar hebben we geen 20.000 euro voor betaald
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:47 schreef knep het volgende:
[..]
Jullie beruchte 2e helft moet nog komen![]()

Schiet Huntelaar ook nog op de paal ookquote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Mr.Mills het volgende:
GVD fluit die Blom voor buitenspel, daar hebben we geen 20.000 euro voor betaald

Balletje is rond hequote:Op woensdag 27 december 2006 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt niet normaal, ado moet thuis toch wel kunnen winnen van rkc
2 overwinnigen![]()

Hoofdquote:Op woensdag 27 december 2006 20:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Grygera met een bloedoor

hoop het wel, bloed uit je oor is ernstigquote:

"Lucky Ajax tweede na Handsbal Sneijder"quote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef Moody het volgende:
Ik zie de krantenkoppen alweer voor me: AZ verliest van mazzelteam Twente, mede dankzij de vele blessures

quote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
"Lucky Ajax tweede na Handsbal Sneijder"

Mwah, Twente heeft op zich een goed team en verkeren in goede doen. Ik als AZ fan vind dit dan ook niet een echte verrassing, hoewel het wel kl*te is uiteraard.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef Moody het volgende:
Ik zie de krantenkoppen alweer voor me: AZ verliest van mazzelteam Twente, mede dankzij de vele blessures

quote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jan van Halst

Gentenaar liet hem expres doorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Dat was dus echt geen buitenspel, daar had Roda een doelpunt verdiend.

quote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jan van Halst

Te hopen dat ze niet de grensrechters van helft wisselen, hebben ze weer die gast tegenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef okee6 het volgende:
Hopen dat scheids en grens worden gewisseld halverwege, anders kan Roda beter maar eerder naar huis.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |