quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zou ik ook worden van die resultaten
Kneus, geen valse standen door gevenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef Damzkieee het volgende:
Sorry BIJNA 0-1!! Excuses
ik was te lui om de BIJ erbij te posten
Heb je wel gelijk smsjes teruggehad??quote:Op woensdag 27 december 2006 20:27 schreef Incolumis het volgende:
pff die planet internet stream is kut zeg, zie elke 10 secs weer een nieuw beeldje
Ik kreeg er een 48 uurs ban voorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef Damzkieee het volgende:
Sorry BIJNA 0-1!! Excuses
ik was te lui om de BIJ erbij te posten
Hejm ook wel die vlegelquote:Op woensdag 27 december 2006 20:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kneus, geen valse standen door geven![]()
![]()
ja 22:20quote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef Houniet het volgende:
zend Talpa/Tien nog wat uit vanavond?
En terecht bij jouquote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik kreeg er een 48 uurs ban voor![]()
quote:
ja het ligt gewoon aan de verbinding, terwijl ik een 8mbit verbinding heb, beeld is gewoon extreem hakkeligquote:Op woensdag 27 december 2006 20:27 schreef Version1 het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk smsjes teruggehad??
Ajax - Rodaquote:
bedanktquote:
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Overtreding ajax of niet,
gifjes kom maar ?
Ik heb zo'n gevoel dat het weer gezellig gaat worden vanavondquote:Op woensdag 27 december 2006 20:34 schreef Damzkieee het volgende:
Komen die anti Ajacieden weer. Allemaal effe een nummertje trekken jongens!
nog 2 goals er bij en ik ben bestevredenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:35 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het weer gezellig gaat worden vanavond![]()
Vooral als ze verliezen is het altijd beregezellig, maar dat zie ik niet gebeuren. Hoewel het nog geen rust is hequote:Op woensdag 27 december 2006 20:35 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het weer gezellig gaat worden vanavond![]()
Weheheh wat zei die?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:35 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit de Chinees te kijken, maar was ook verbaasd dat hij telt..
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vooral als ze verliezen is het altijd beregezellig, maar dat zie ik niet gebeuren. Hoewel het nog geen rust is he
Ga huilenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:37 schreef EminemRulezz het volgende:
buitenspel roda, terwijl het 3 meter scheelde. Geen buitenspel dus. Ajax de scheids omgekocht ?e
ik kan niet zien of sneijder die bal uit zn handen tikt ofzoquote:Op woensdag 27 december 2006 20:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
kijk eens naar de linkerhand?
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:37 schreef EminemRulezz het volgende:
buitenspel roda, terwijl het 3 meter scheelde. Geen buitenspel dus. Ajax de scheids omgekocht ?e
Jij denkt dat die keeper de bal voor de grap loslaat?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kan niet zien of sneijder die bal uit zn handen tikt ofzo
Echt wel. Kut KNJB.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:37 schreef EminemRulezz het volgende:
...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef venomsnake het volgende:
Ajax heeft buiten die hands goal trouwens nog geen kans gehad..
het is geen Gomez ofzoquote:Op woensdag 27 december 2006 20:40 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Jij denkt dat die keeper de bal voor de grap loslaat?
Jezus man, wat een zeikerd ben jij. Ga zelf fluiten man.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:38 schreef EminemRulezz het volgende:
tuurlijk is het hands. check dat 2e gifje
Vind jequote:Op woensdag 27 december 2006 20:41 schreef kollie het volgende:
Ajax voetbalt wel goed zeg.
idd, jammerquote:Op woensdag 27 december 2006 20:42 schreef Roycoooooo het volgende:
Klaas pakt nog wel eens een kaart![]()
Neujquote:Op woensdag 27 december 2006 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Huntelaar had nog een keer geel moeten krijgen ?
Live wedstrijden via Internet streams #15quote:Op woensdag 27 december 2006 20:42 schreef Drasss het volgende:
Is er nog ergens live waar je potjes kan bekijken. Of is alleen Planet de enige optie?
www.digitenne.nlquote:Op woensdag 27 december 2006 20:42 schreef Drasss het volgende:
Is er nog ergens live waar je potjes kan bekijken. Of is alleen Planet de enige optie?
Alles behalve nec-heerenveenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:42 schreef knep het volgende:
jorien, op hoeveel wedstrijden heb je gewed?
Mwah viel nog wel mee, op zo'n plaats.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Huntelaar had nog een keer geel moeten krijgen ?
Behoorlijke fluitconcerten @ Utrecht, Heracles houdt t nog redelijk vol de eerste helftquote:Op woensdag 27 december 2006 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alles behalve nec-heerenveen
maar de meeste zijn gewoon fun combo's
Alleen Utrecht en ADO moet wel echt ff winnen
Als hij wat doed, valt het altijd zo op, zo lomp dat die isquote:Op woensdag 27 december 2006 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Waar die huntelaar allemaal mee bezig is??![]()
[afbeelding]
wat een pannekoek is het ookquote:Op woensdag 27 december 2006 20:44 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Die volgt in de vrije uurtjes de Amsterdam Admiralsquote:Op woensdag 27 december 2006 20:44 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
scorebordjournalistiek!quote:Op woensdag 27 december 2006 20:45 schreef Moody het volgende:
2-0 Twente
Smullen wat van Gaal gaat zeggen
Als ie zo doorgaat krijgt ie nog wel rood.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:44 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Nee, komen op 2 puntenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat Twente AZ voorbij bij deze stand?
nee, verschil is 5 punt.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Damzkieee het volgende:
dat zou ik knap vindenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Mr.Mills het volgende:
GVD fluit die Blom voor buitenspel, daar hebben we geen 20.000 euro voor betaald
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:47 schreef knep het volgende:
[..]
Jullie beruchte 2e helft moet nog komen![]()
Schiet Huntelaar ook nog op de paal ookquote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Mr.Mills het volgende:
GVD fluit die Blom voor buitenspel, daar hebben we geen 20.000 euro voor betaald
Balletje is rond hequote:Op woensdag 27 december 2006 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt niet normaal, ado moet thuis toch wel kunnen winnen van rkc
2 overwinnigen![]()
Hoofdquote:Op woensdag 27 december 2006 20:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Grygera met een bloedoor
hoop het wel, bloed uit je oor is ernstigquote:
"Lucky Ajax tweede na Handsbal Sneijder"quote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef Moody het volgende:
Ik zie de krantenkoppen alweer voor me: AZ verliest van mazzelteam Twente, mede dankzij de vele blessures
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
"Lucky Ajax tweede na Handsbal Sneijder"
Mwah, Twente heeft op zich een goed team en verkeren in goede doen. Ik als AZ fan vind dit dan ook niet een echte verrassing, hoewel het wel kl*te is uiteraard.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef Moody het volgende:
Ik zie de krantenkoppen alweer voor me: AZ verliest van mazzelteam Twente, mede dankzij de vele blessures
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jan van Halst
Gentenaar liet hem expres doorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Dat was dus echt geen buitenspel, daar had Roda een doelpunt verdiend.
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jan van Halst
Te hopen dat ze niet de grensrechters van helft wisselen, hebben ze weer die gast tegenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef okee6 het volgende:
Hopen dat scheids en grens worden gewisseld halverwege, anders kan Roda beter maar eerder naar huis.
quote:
Geweldige foto!quote:
daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:56 schreef Moody het volgende:
[..]
De enige Ajax-bikkel van de afgelopen 10 jaar
Rarara wie floot Feyenoord in de Kuip met 3-1 langs ADO Den Haag? Dezelfde Kevin Blom! En ze noemen hem hét talent van Nederlandquote:Op woensdag 27 december 2006 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Te hopen dat ze niet de grensrechters van helft wisselen, hebben ze weer die gast tegen
Boehoe.. ook al geen bikkels..quote:Op woensdag 27 december 2006 20:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebben
waar?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:57 schreef Longmen het volgende:
Waarom keept Gentenar btw? (ja val pas later in)
Speelt bij Ajaxquote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
waar?
gentenaar is toch Nec?
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
waar?
gentenaar is toch Nec?
Waar ben jij de afgelopen paar jaar geweest?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
waar?
gentenaar is toch Nec?
Was gelijk mijn gedachtequote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Speelt bij Ajax
Herkenbare tussenstand, trouwens.
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
waar?
gentenaar is toch Nec?
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef Jnk18 het volgende:
Nu hopen dat ze de 2e helft niks gaan weggeven!
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef Jnk18 het volgende:
Nu hopen dat ze de 2e helft niks gaan weggeven!
Klopt inderdaad, Ajax heeft een deal gemaakt met NEC, Gentenaar weer terug naar NEC en Denneboom naar Ajax. Goeie deal hé ?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
waar?
gentenaar is toch Nec?
Steek heeft last van een steek ofzoquote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef Longmen het volgende:
Maar Gentenaar omdat?
Stekelenburg is ziekquote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef Longmen het volgende:
Maar Gentenaar omdat?
Alleen met de kerst hequote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, Ajax heeft een deal gemaakt met NEC, Gentenaar weer terug naar NEC en Denneboom naar Ajax. Goeie deal hé ?
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
Aardig wat vuurwerk al bij Ajax, wordt 31 dec nog leuk in het Polman
quote:Geen vuurwerk in stadion
Amsterdam, 27 dec 2006
Zoals bekend is het afsteken van vuurwerk in het stadion ten strengste verboden. Ook rond de feestdagen verzoekt Ajax zijn supporters vriendelijk doch dringend geen vuurwerk mee te nemen.
Het afsteken van vuurwerk berokkent de medesupporters, maar ook de club grote schade. De gezondheid van andere Ajax-fans wordt ernstig in gevaar gebracht. Naast het feit dat de club gestraft wordt met een geldboete wordt ook de dader individueel vervolgd. Degene die vuurwerk afsteekt voor, tijdens of na een wedstrijd, wacht een stadionverbod van 18 maanden plus een boete van minimaal 450 euro.
De club vraagt supporters die anderen vuurwerk zien afsteken, dit direct te melden bij de stewards. Het publieke belang en dat van Ajax staan voorop. Laten we ook rondom de feestdagen van alle Ajax-duels een veilig en fraai voetbalfeest maken!
Steek is ziekquote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef Longmen het volgende:
Maar Gentenaar omdat?
De meesten kunnen niet lezen hequote:
Nou eigenlijk 0-1 hoor. Grygera liep dik buitenspel. Kut KNJB.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef EminemRulezz het volgende:
Eigenlijk 1-0 ajaxNaja 1-1 dan, met die buitenspel goal die geen buitenspel was
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef Parafernalia het volgende:
wat een reacties zeg![]()
ja ik volg het allemaal niet meer zo...
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
He waarom keept Gentenaar eigenlijk?
De vader van de broer van de melkboer was jarig, en daarom moest Stekelenburg bier tappen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat NEC vandaag moet spelenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Die blunderkeeper is ziekjesquote:Op woensdag 27 december 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
nu wel ja thx. Krijg je als je de hele dag weg bent.quote:
"een hakje, wat is dat eigenlijk?" aldus een verbaasde Feyenoord speler.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:04 schreef Malibu-06 het volgende:
De Ajax-spelers begonnen alweer met vervelende hakjes enzo.
ik moest lachenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
"een hakje, wat is dat eigenlijk?" aldus een verbaasde Feyenoord speler.
Als dit een poging tot humor is, dan is die jammerlijk mislukt.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
"een hakje, wat is dat eigenlijk?" aldus een verbaasde Feyenoord speler.
Vond m op zich vrij aardigquote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als dit een poging tot humor is, dan is die jammerlijk mislukt.
De eerste?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef Devrim_ het volgende:
Op welke Tele2 webstream kanaal is Ajax - Roda te vinden?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als dit een poging tot humor is, dan is die jammerlijk mislukt.
Ik voorspel dat AZ in de tweede helft helemaal van de mat wordt gespeeldquote:Op woensdag 27 december 2006 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Lens voor Arveladze
Jeremain, Jeremain Leeeens, Jeremain, Jeremain Leeeens
Zal wel een keertje lekker zijn eigenlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat AZ in de tweede helft helemaal van de mat wordt gespeeld![]()
![]()
Eenschquote:Op woensdag 27 december 2006 21:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zal wel een keertje lekker zijn eigenlijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Vroeg ik jou iets?
Nou?
Nee..hou je bek nou maar!
Jij bepaalt niet wanneer ik iets zeg. Als je het topic gewoon volgt weet je dat het al 2-0 is.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Vroeg ik jou iets?
Nou?
Nee..hou je bek nou maar!
Ik ga niet een heel topic doorlopen..Get real ofzoquote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wanneer ik iets zeg. Als je het topic gewoon volgt weet je dat het al 2-0 is.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ga niet een heel topic doorlopen..Get real ofzo![]()
Dan kijk je even op teletekst.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ga niet een heel topic doorlopen..Get real ofzo![]()
Dat heb ik toch ook gedaan...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan kijk je even op teletekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |