oliebollenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Oliebollen
Tenminste, zo denk ik er nu nog over. Op nieuwjaarsdag is het: oliebollen
Tevens tvp.
done, haal adres maar weg.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:53 schreef amaranta het volgende:
fufr je keyboard ligt hier klaar
Smijt je dan ook dat kastje weg?quote:
Doh!quote:
heel kewl. meisje probeert nu alle knopjes uitquote:Op donderdag 28 december 2006 11:53 schreef amaranta het volgende:
fufr je keyboard ligt hier klaar
Ik ben nog bezig de bierflesjes van mijn kamer naar beneden aan het sjouwenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:33 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig de bierflesjes van mijn kamer naar beneden aan het sjouwen
Zwengel je msn eens aan ofzoquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:33 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig de bierflesjes van mijn kamer naar beneden aan het sjouwen
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef r8ality het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8296/20be4131/index.html
Zweden.
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:24 schreef febster het volgende:
Ik heb net Firefox 2.0 gedownload, maar hoe stel ik ook alweer in dat ik met mijn rechtermuisknop een bladwijzer kan klikken en dan aan kan geven dat hij die in een nieuwe tab moeten openen?
Ja dat dacht ik dus ook...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Staat standaard geinstaleerd hier, weet niet beter of dat dat zo hoort?
topquote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef FUFR het volgende:
@ Mex-Amaranta, Manual gevonden.
Onze Firefox helpdeskquote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef daNpy het volgende:
Middelmouse knop gebruiken, de instelling in nieuwe tab openen staat trouwens standaard aan dus werkt de LMB ook.
Nog steeds boos op ons omdat wij beter zijn?quote:
Helmonders zitten er hier al vanaf deel 1quote:Op donderdag 28 december 2006 21:52 schreef Hellemond het volgende:
Mogen wij ook komen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:56 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Nog steeds boos op ons omdat wij beter zijn?
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmonders zitten er hier al vanaf deel 1![]()
Helmonders zie je overal toch![]()
14?!quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:35 schreef FUFR het volgende:
![]()
zo, een van mijn laatste postjes voor dit jaar.
Morgen waarschijnlijk geen pc activities ivm 14 jaar getrouwd zijn, dus ik wens jullie allemaal alvast
[galm] een geloekig nieuwjaar [/galm]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maastricht schijnt leuk te zijn...quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:46 schreef Ingridh007 het volgende:ga je iets leuks doen FUFR?
Vandaag: de hal!
Ik overweeg een zwaar exotische print (behang) ipv gebroken wit verven
en das dan alleen nog het getrouwde deelquote:
Leek mij ook al weinig gezien jouw leeftijdquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
en das dan alleen nog het getrouwde deel
quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:51 schreef DuchessX het volgende:
Goodmornin'
* duch dalijk naar kapper gaat
Sterktequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
kerstreces
Mooie tijd om eens wat klassieke concerten door de cd-speler te gooien
30 maar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sterkte
Ik heb nog 30 cd's met klassieke muziek die ik moet luisteren om de mooiste nummers eruit te halen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lopen net 2 meisjes van een jaar of 20 langs mijn huis, staan stil, hoor je zo: "Oooh, die ogen, wat mooi!!"
Zit de poes voor het raam te koekeloeren
5 minuten later:
KLABATS!
Een duitse dog die tegen je raam springt omdat ie het poesje wil vangen
Home Alone is ook spannendquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaah, zoveel actie vind je niet op TV hoor
Hmmm kan ik je kat eens een weekend lenen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lopen net 2 meisjes van een jaar of 20 langs mijn huis, staan stil, hoor je zo: "Oooh, die ogen, wat mooi!!"
Zit de poes voor het raam te koekeloeren
En dan? Samen met die kat voor het raam gaan zitten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hmmm kan ik je kat eens een weekend lenen?
Die kat voor het raam zetten en vrouwen lokkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
En dan? Samen met die kat voor het raam gaan zitten?.
af en toe heb je best wel een goed idee...maar dat is nu niet het gevalquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:23 schreef r8ality het volgende:
Een bord ophangen of wat? "Vond je de ogen van mijn kat al mooi, wacht maar tot je de mijne ziet!", o.i.d..
Kattenmepperquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die kat voor het raam zetten en vrouwen lokken
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond zie je inderdaad overal. Sterker vanaf vrijdagavond 12 januari wekelijks op TV met een eigen item in een BNN programma.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het moest verboden wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:29 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Helmond zie je inderdaad overal. Sterker vanaf vrijdagavond 12 januari wekelijks op TV met een eigen item in een BNN programma.
Ja, als onderdeel van GeenStijl tv toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:29 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Helmond zie je inderdaad overal. Sterker vanaf vrijdagavond 12 januari wekelijks op TV met een eigen item in een BNN programma.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Ow en niet te vergeten Helmond en haar bewoners.
Ik zie dat je de reacties bij ons op de weblog al las.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, als onderdeel van GeenStijl tv toch?.
Ten eerste GeenStijl tv.
Ten tweede, blij zijn met een plekje in GeenStijl tv.
Ten derde, niet doorhebben dat ze je (of je stad) voor lul zetten in een wekelijks tv item.
Lijkt wel een limbo met dat duits.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:40 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Ik zie dat je de reacties bij ons op de weblog al las.
Maar bedenk 'Was sich liebt das neckt sich'. En wij kunnen wel tegen een stootje hoor.
Wij spreken onze talen in Helmond.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt wel een limbo met dat duits.
Hoe jij het noemen wiltquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:21 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Wij spreken onze talen in Helmond.
Kijk...en door dit soort meningen over Helmond ben ik er juist zo trots op Helmonder te zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Ow en niet te vergeten Helmond en haar bewoners.
Ga meteen een trein zoeken of een brug.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:39 schreef bleiblei het volgende:
Gecondoleerd Flow.
Lekkere start voor het nieuwe jaar weer.
Wat ben jij een achterlijke idiootquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ga meteen een trein zoeken of een brug.
Mijn god, dat heeft toch geen lor met 2007 te maken.
Ik meld toch alleen dat een vervelende start is?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:23 schreef r8ality het volgende:
Ahja, en nu ben ik een idioot. Omdat ik jou erop wijs dat je met zo'n negatieve instelling wel heel kansloos overkomt. Okee.
Waar zeg ik dat heel 2007 verneukt is?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef r8ality het volgende:
Ik stond niet te dansen toen mijn opa overleden is. Maar goed, mensen zijn oud, of hebben kanker en gaan nou eenmaal dood. Big deal, hoort bij het leven. Toen heb ik toch ook niet lopen roepen dat heel 2002 verneukt was.
Mafkees.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:36 schreef febster het volgende:
*bloemetjes strooit*
moet ik nog mee gaan uitkijken dadelijk moet ik een boom gaan koppen ipv knuffelen![]()
Euuhhmmm, de winterEfteling?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef DuchessX het volgende:
Drie keer raden waar ik net geweest ben![]()
Shit, te weinig drank erin gedaan. Proef het niet echtquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:09 schreef FlowDesign het volgende:
Gurlie (en ik ook een beetje) is (zijn) oliebollen aan het bakken
Het tweede pak is met 400ml water, 50ml cognac v.s.o.p. en 50ml Grand Marnier
Wauw wat een beautyquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:58 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Copyright, Stormqueen
Bah.quote:Op zondag 31 december 2006 00:04 schreef DuchessX het volgende:
Verdoving is uitgewerkt. Gelukkig geen pijn. Maar wel een gat, ze hebben het niet gevuld zodat de smerigheid eruit kan lopen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:58 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Copyright, Stormqueen
quote:Op zondag 31 december 2006 02:08 schreef DuchessX het volgende:
Ik wil naar bed met mijn spannende boek
[afbeelding]
Terwijl de zon opkomt boven een schilderachtig Grieks
eiland, ligt het levenloze lichaam van Carla Finch op een
eenzame weg...
Helen North is de enige die weet wat zich die laatste nacht
heeft afgespeeld - en met wie. Zij heeft een goede reden om
te liegen tegen de politie. Achtervolgd door wroeging keert
Helen terug naar Engeland, waar ze probeert haar oude leven
op te pakken.
Tot ze Daniel ontmoet, de man waar Carla zoveel van
hield...
Hartstocht en verraad, jaloezie en geweld. Een krachtig
geschreven in-één-adem-uit thriller over echte vrouwen,
met een totaal onverwacht plot.
Joanna Hines - De laatste liefdesnacht
En jij leest ook wat je wil lezen. Natuurlijk is het kut. En ik weet ook wel hoe het is om een opa te verliezen. Maar omdat dat dan een slecht begin van 2007 te noemen gaat echt totaal nergens over.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:12 schreef FlowDesign het volgende:
Het is wel eerder een nare afsluiting van het jaar dan een slecht begin, maar ik had dan ook geen medeleven van Joost verwacht. Die moet altijd stoer doen en weet niet hoe het is om iets te geven om je familieleden, zo is zijn familie denk ik nou eenmaal. Maakt het niet minder kwalijk hoor. "Ach je opa is overleden, ja dat hoort er gewoon bij hè?"
Kap er nou eens mee!quote:Op zondag 31 december 2006 02:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
En jij leest ook wat je wil lezen. Natuurlijk is het kut. En ik weet ook wel hoe het is om een opa te verliezen. Maar omdat dat dan een slecht begin van 2007 te noemen gaat echt totaal nergens over.
En waarom is het zo moeilijk om te accepteren dat oude mensen doodgaan? Mag dat tegenwoordig niet meer ofzo?
Jup, soort van... is van een kussen in muizenvormquote:Op zondag 31 december 2006 00:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hangt er een staart boven hem?
Aha vraagstuk opgelost, hij heeft er de hele nacht van wakker gelegenquote:Op zondag 31 december 2006 12:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jup, soort van... is van een kussen in poezenvorm
130 miljoen euro aan loten verkochtquote:Nederlanders hebben de afgelopen maand zo'n 4,75 miljoen oudejaarsloten gekocht. Dat is een record. Er zijn 5 miljoen lotnummers in omloop gebracht. De loterij hoopt vandaag de laatste 250.000 stuks te verkopen.
Gisteren was er een ware run op de loten. Per uur gingen er 50.000 loten over de toonbank. Veel kopers gaven nog steeds de voorkeur aan het getal 7 hoewel de statistieken uitwijzen dat de nummers 8 en 0 het beduidend beter doen.
De hoofdprijs is vanavond 20 miljoen euro belastingvrij. In totaal wordt er 85 miljoen euro verdeeld. Naast de hoofdprijs is er een jackpot met 12,2 miljoen euro, en zijn er ook nog vijf prijzen van één miljoen euro. De meeste lotenkopers (70%) kochten een heel lot en 30% een half lot. Nieuw dit jaar is het 'twinlot' waarmee je samen met iemand anders op één lotnummer kan meespelen.
quote:Op zondag 31 december 2006 12:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Aha vraagstuk opgelost, hij heeft er de hele nacht van wakker gelegen
Dat maakt het toch niet minder erg of wel soms?quote:Op zondag 31 december 2006 02:50 schreef r8ality het volgende:
En waarom is het zo moeilijk om te accepteren dat oude mensen doodgaan? Mag dat tegenwoordig niet meer ofzo?
Ach joh, tis maar internet/ Fok!. Als je niet tegen zijn lompe postgedrag hier kan moet je opzouten en heb je hier niets te zoeken.quote:Op zondag 31 december 2006 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet minder erg of wel soms?
Ik geloof dat alle vrouwen geslaagd zijn voor de testquote:Op zondag 31 december 2006 13:53 schreef FlowDesign het volgende:
Goede test om te zien of een vrouw siliconentieten heeft
http://freenet-homepage.de/dimeticon/jump/jump.html
Niet alle volgens mij.quote:Op zondag 31 december 2006 14:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle vrouwen geslaagd zijn voor de test.
Die met het groene broekjequote:Op zondag 31 december 2006 14:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zit er eentje tussen zonder siliconen ja?.
*terugzoekt* verrekquote:Op zondag 31 december 2006 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die met het groene broekje
Trouwens... nu ik even kijk zijn het maar 2 dames
Willem en Sennekequote:Op zondag 31 december 2006 15:09 schreef r8ality het volgende:
Also, als jullie me zoeken, ik ben buiten aan het stoken.
Post hier eventueel wat ik op moet blazen.
met kanonslagen?quote:Op zondag 31 december 2006 15:09 schreef r8ality het volgende:
Also, als jullie me zoeken, ik ben buiten aan het stoken.
Post hier eventueel wat ik op moet blazen.
Pas op voor spetters die richting je oog gaanquote:Op zondag 31 december 2006 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met kanonslagen?
dan zul je niet veel verder komen dan een hondendrol. Doe eens
Is de keuring weer in Parijs?quote:Op zondag 31 december 2006 15:15 schreef bleiblei het volgende:
1 van die ouwe bakken die voor de deur staan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn er weer weg van!.
sssst!quote:Op zondag 31 december 2006 15:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pas op voor spetters die richting je oog gaan.
Wie weet waar die betonnen units voor zijn?quote:
Daar rijdt toch zoon kraan overheen die die betonplaten vanuit de "opslag" op vrachtwagens kan hijsen?quote:Op zondag 31 december 2006 15:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wie weet waar die betonnen units voor zijn?
Ik wist het pas toen ik daar werkte en iemand het mij vertelde![]()
Kun je nagaan wat er met mijn gelaatskleur gebeurde toen ik het nog zwart verfdequote:
U gaat door voor de magnetronquote:Op zondag 31 december 2006 16:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar rijdt toch zoon kraan overheen die die betonplaten vanuit de "opslag" op vrachtwagens kan hijsen?
Idemquote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef DuchessX het volgende:
Gelukkig nieuwjaar eindhoventopicmensjes
OUWEquote:Op maandag 1 januari 2007 03:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja wat wil je.
Ben A) op leeftijd
en B) is het toch al 3:21
Ik heb vanochtend ook een gensneuveld bushokje gezien, en het station van Geldrop was ook half ontploftquote:Op maandag 1 januari 2007 16:45 schreef ArTiC het volgende:
beste wensen allemaal
2007 is hier goed begonnen...bij 2 auto's op de parkeerplaats hier zijn ruiten ingeslagen...gelukkig niet de mijne maar toch erg vervelend...hopelijk worden degenen die het gedaan hebben gepakt...maar dat zal wel ijdele hoop zijn
Jaloers?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:49 schreef amaranta het volgende:
Juup en Duchessx...nou is het wel genoeg geweeest met die hormonen! Ga een keer flink van bil en dan hebben we weer een paar maanden rust!
Triest. Neem verantwoording voor het huisdier en blijf thuis of breng hem onder bij voor hem bekende mensen zoals misschien jouw ouders.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand een goed kattenpension in de aanbieding? Alvast voor de zomervakantie
Vroeger brachten we em naar Kattenpension Aagje, maar ik wil een luxere
100% mee eensquote:Op maandag 1 januari 2007 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Triest. Neem verantwoording voor het huisdier en blijf thuis of breng hem onder bij voor hem bekende mensen zoals misschien jouw ouders.
Ik zal nooit eigen plezier voor laten gaan, onze beesten gaan niet naar een pension o.i.d.
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand een goed kattenpension in de aanbieding? Alvast voor de zomervakantie
Vroeger brachten we em naar Kattenpension Aagje, maar ik wil een luxere
Ik vind het in een pension stoppen van een huisdier (op enorme uitzondering zoals ziekte en geen opvangplek bij vertrouwde mensen kunnen vinden na) net alsof je een fiets wegzet die je voorlopig niet gebruikt. Het maakt een huisdier voor mij net een gebruiksvoorwerpquote:
tis juist omdat onze vakantie waarschijnlijk die van mn ouders gaat overlappen.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Triest. Neem verantwoording voor het huisdier en blijf thuis of breng hem onder bij voor hem bekende mensen zoals misschien jouw ouders.
Ik zal nooit eigen plezier voor laten gaan, onze beesten gaan niet naar een pension o.i.d.
Oke, het pleit voor jou dat jij hem iig wel een 5 sterren pension zoektquote:Op maandag 1 januari 2007 20:59 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
tis juist omdat onze vakantie waarschijnlijk die van mn ouders gaat overlappen.
Ik neem verantwoording door er nu 1 te boeken waar ie in goede handen is, en dump em niet last minute in 1 of ander vaag pension in een hokje van 1 bij 1 waar ie niet naar buiten kan.
Deslaat erop dat sommige mensen het overdreven vinden om voor je huisdier nu al een luxe pension te reserveren met een mooie buitenren enz.
Paprika chipsquote:Op maandag 1 januari 2007 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat? Hmmmmmm ff denken..... shoarma?
Wat ga je doen?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef r8ality het volgende:
Om 8.45 thuiskomen en dan om 16.15 aanwezig zijn op de familienieuwsjaarborrel bij m'n ouders, is nooit grappig. Gaaaaaaar!
Tas inpakken slapen.
Tot zaterdag.
Kan ook niet altijd even leuk zijn hiero.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:54 schreef Juup© het volgende:
Saaie boel.
Het verbaasd me dat je daar naar toe gaat. Ik dacht dat je schijt had aan 'familie'.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef r8ality het volgende:
Om 8.45 thuiskomen en dan om 16.15 aanwezig zijn op de familienieuwsjaarborrel bij m'n ouders, is nooit grappig. Gaaaaaaar!
Tas inpakken slapen.
Tot zaterdag.
Als ze dood gaan is dat niet ergquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat je daar naar toe gaat. Ik dacht dat je schijt had aan 'familie'.
soms kan het niet anders. je kunt niet altijd anderen op je dieren laten passen, zeker niet in de vakantietijd.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het in een pension stoppen van een huisdier (op enorme uitzondering zoals ziekte en geen opvangplek bij vertrouwde mensen kunnen vinden na) net alsof je een fiets wegzet die je voorlopig niet gebruikt. Het maakt een huisdier voor mij net een gebruiksvoorwerp![]()
Dan ga je niet op vakantie. Had je maar aan moeten denken voordat je een huisdier nam. Stel jij wilt op vakantie maar kind(eren) kan(kunnen) niet mee. Dump jij die dan ook in een internaat of zo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
soms kan het niet anders. je kunt niet altijd anderen op je dieren laten passen, zeker niet in de vakantietijd.
ik breng Thijs of naar vrienden of naar de Vorsterdijk. Daar heeft ie het goed, misschien wel beter dan thuis met al die honden daar.
je kunt kinderen niet met huisdieren vergelijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ga je niet op vakantie. Had je maar aan moeten denken voordat je een huisdier nam. Stel jij wilt op vakantie maar kind(eren) kan(kunnen) niet mee. Dump jij die dan ook in een internaat of zo?
mits aangelijndquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kunt kinderen niet met huisdieren vergelijken.
kinderen kunnen mee op vakantie, een hond of kat meenemen betekent dat je beter thuis kunt blijven, je kuntniet naar musea, restaurants of andere gelegenheden met een huisdier. Kinderen worden wel bijna overal binnengelaten.
zo slecht hebben poezies en doggies het niet eens bij een kennel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind persoonlijk dat er wel heel overdreven wordt gereageerd op het onderbrengen van een huisdier voor vakantieperiode. Ik moet er niet aan denken dat ik de komende 15 jaar niet langer dan een dag van huis kan vanwege een poes.![]()
Mensen die vinden dat iemand die zijn of haar huisdier echt niet naar een pension kan, goed, dat is inderdaad je eigen vrije keuze. En ja, als je er dus voor kiest om dan de rest van je leven niet meer van huis te gaan moet je ook zelf weten. Maar ga alsjeblieft geen mensen veroordelen die voor een weekje een goed onderkomen zoeken voor hun dier omdat ze zelf een keer op vakantie willen. Komop zeg.
Daar hebben wij (schoon)ouders voorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind persoonlijk dat er wel heel overdreven wordt gereageerd op het onderbrengen van een huisdier voor vakantieperiode. Ik moet er niet aan denken dat ik de komende 15 jaar niet langer dan een dag van huis kan vanwege een poes.![]()
Mensen die vinden dat iemand die zijn of haar huisdier echt niet naar een pension kan, goed, dat is inderdaad je eigen vrije keuze. En ja, als je er dus voor kiest om dan de rest van je leven niet meer van huis te gaan moet je ook zelf weten. Maar ga alsjeblieft geen mensen veroordelen die voor een weekje een goed onderkomen zoeken voor hun dier omdat ze zelf een keer op vakantie willen. Komop zeg.
Jij vergeet de chinees.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Daar hebben wij (schoon)ouders voor
SQ:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Daar hebben wij (schoon)ouders voor
1 van de hoogtepunten iddquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ze maken mij de pis nie lauw!
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=26135
Toch maak je me regelmatig aan het lachen.quote:
Wat is dat, sociaal doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:00 schreef r8ality het volgende:
Nieuwjaar, sociaal doen, enz.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:00 schreef r8ality het volgende:
Nieuwjaar, asociaal doen, enz.
Wij (Crash, gurlie en ik) waren boarden in Landgraafquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wij (Crash, gurlie en ik) waren boarden in Landgraaf
Gurlie kan het na een uurtje of 6 a 7 al zelfstandigDankzij mijn geweldige privéles natuurlijk
![]()
Wij vonden 13:00u al vroeg zatquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
bb en ik hebben een topprestatie geleverd: we zijn om 10:15 opgestaan
Wat zal het ons zwaar vallen als de vakantie voorbij is
woohooquote:
Dat kan, zou je het geld over kunnen maken, hoeft niet nu direct, maar is voor mij wat prettiger, contant geld is bij mij per defenitie al opquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
woohoo![]()
kan ik die maandag ophalen bij je?
Wat is dat, mns?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef amaranta het volgende:
mex? zou je even op mns kunnen komen pleees
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
20 cylinder of blaas jij er zoveel uit met racen?
Da's goed nieuwsquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:39 schreef febster het volgende:
Zoww lekker druk
Met een beetje geluk ben ik overigens een week/anderhalve week van mijn pfeiffer af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |