Nog steeds boos op ons omdat wij beter zijn?quote:
Helmonders zitten er hier al vanaf deel 1quote:Op donderdag 28 december 2006 21:52 schreef Hellemond het volgende:
Mogen wij ook komen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:56 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Nog steeds boos op ons omdat wij beter zijn?
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmonders zitten er hier al vanaf deel 1![]()
Helmonders zie je overal toch![]()
14?!quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:35 schreef FUFR het volgende:
![]()
zo, een van mijn laatste postjes voor dit jaar.
Morgen waarschijnlijk geen pc activities ivm 14 jaar getrouwd zijn, dus ik wens jullie allemaal alvast
[galm] een geloekig nieuwjaar [/galm]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maastricht schijnt leuk te zijn...quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:46 schreef Ingridh007 het volgende:ga je iets leuks doen FUFR?
Vandaag: de hal!
Ik overweeg een zwaar exotische print (behang) ipv gebroken wit verven
en das dan alleen nog het getrouwde deelquote:
Leek mij ook al weinig gezien jouw leeftijdquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
en das dan alleen nog het getrouwde deel
quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:51 schreef DuchessX het volgende:
Goodmornin'
* duch dalijk naar kapper gaat
Sterktequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
kerstreces
Mooie tijd om eens wat klassieke concerten door de cd-speler te gooien
30 maar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sterkte
Ik heb nog 30 cd's met klassieke muziek die ik moet luisteren om de mooiste nummers eruit te halen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lopen net 2 meisjes van een jaar of 20 langs mijn huis, staan stil, hoor je zo: "Oooh, die ogen, wat mooi!!"
Zit de poes voor het raam te koekeloeren
5 minuten later:
KLABATS!
Een duitse dog die tegen je raam springt omdat ie het poesje wil vangen
Home Alone is ook spannendquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaah, zoveel actie vind je niet op TV hoor
Hmmm kan ik je kat eens een weekend lenen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lopen net 2 meisjes van een jaar of 20 langs mijn huis, staan stil, hoor je zo: "Oooh, die ogen, wat mooi!!"
Zit de poes voor het raam te koekeloeren
En dan? Samen met die kat voor het raam gaan zitten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hmmm kan ik je kat eens een weekend lenen?
Die kat voor het raam zetten en vrouwen lokkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
En dan? Samen met die kat voor het raam gaan zitten?.
af en toe heb je best wel een goed idee...maar dat is nu niet het gevalquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:23 schreef r8ality het volgende:
Een bord ophangen of wat? "Vond je de ogen van mijn kat al mooi, wacht maar tot je de mijne ziet!", o.i.d..
Kattenmepperquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die kat voor het raam zetten en vrouwen lokken
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond zie je inderdaad overal. Sterker vanaf vrijdagavond 12 januari wekelijks op TV met een eigen item in een BNN programma.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het moest verboden wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:29 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Helmond zie je inderdaad overal. Sterker vanaf vrijdagavond 12 januari wekelijks op TV met een eigen item in een BNN programma.
Ja, als onderdeel van GeenStijl tv toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:29 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Helmond zie je inderdaad overal. Sterker vanaf vrijdagavond 12 januari wekelijks op TV met een eigen item in een BNN programma.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Ow en niet te vergeten Helmond en haar bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |