soms kan het niet anders. je kunt niet altijd anderen op je dieren laten passen, zeker niet in de vakantietijd.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het in een pension stoppen van een huisdier (op enorme uitzondering zoals ziekte en geen opvangplek bij vertrouwde mensen kunnen vinden na) net alsof je een fiets wegzet die je voorlopig niet gebruikt. Het maakt een huisdier voor mij net een gebruiksvoorwerp![]()
Dan ga je niet op vakantie. Had je maar aan moeten denken voordat je een huisdier nam. Stel jij wilt op vakantie maar kind(eren) kan(kunnen) niet mee. Dump jij die dan ook in een internaat of zo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
soms kan het niet anders. je kunt niet altijd anderen op je dieren laten passen, zeker niet in de vakantietijd.
ik breng Thijs of naar vrienden of naar de Vorsterdijk. Daar heeft ie het goed, misschien wel beter dan thuis met al die honden daar.
je kunt kinderen niet met huisdieren vergelijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ga je niet op vakantie. Had je maar aan moeten denken voordat je een huisdier nam. Stel jij wilt op vakantie maar kind(eren) kan(kunnen) niet mee. Dump jij die dan ook in een internaat of zo?
mits aangelijndquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kunt kinderen niet met huisdieren vergelijken.
kinderen kunnen mee op vakantie, een hond of kat meenemen betekent dat je beter thuis kunt blijven, je kuntniet naar musea, restaurants of andere gelegenheden met een huisdier. Kinderen worden wel bijna overal binnengelaten.
zo slecht hebben poezies en doggies het niet eens bij een kennel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind persoonlijk dat er wel heel overdreven wordt gereageerd op het onderbrengen van een huisdier voor vakantieperiode. Ik moet er niet aan denken dat ik de komende 15 jaar niet langer dan een dag van huis kan vanwege een poes.![]()
Mensen die vinden dat iemand die zijn of haar huisdier echt niet naar een pension kan, goed, dat is inderdaad je eigen vrije keuze. En ja, als je er dus voor kiest om dan de rest van je leven niet meer van huis te gaan moet je ook zelf weten. Maar ga alsjeblieft geen mensen veroordelen die voor een weekje een goed onderkomen zoeken voor hun dier omdat ze zelf een keer op vakantie willen. Komop zeg.
Daar hebben wij (schoon)ouders voorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind persoonlijk dat er wel heel overdreven wordt gereageerd op het onderbrengen van een huisdier voor vakantieperiode. Ik moet er niet aan denken dat ik de komende 15 jaar niet langer dan een dag van huis kan vanwege een poes.![]()
Mensen die vinden dat iemand die zijn of haar huisdier echt niet naar een pension kan, goed, dat is inderdaad je eigen vrije keuze. En ja, als je er dus voor kiest om dan de rest van je leven niet meer van huis te gaan moet je ook zelf weten. Maar ga alsjeblieft geen mensen veroordelen die voor een weekje een goed onderkomen zoeken voor hun dier omdat ze zelf een keer op vakantie willen. Komop zeg.
Jij vergeet de chinees.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Daar hebben wij (schoon)ouders voor
SQ:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Daar hebben wij (schoon)ouders voor
1 van de hoogtepunten iddquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ze maken mij de pis nie lauw!
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=26135
Toch maak je me regelmatig aan het lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |