Eindhovenaar gaat naar London in het Updown Court wonen: bliebliequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:45 schreef DuchessX het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaai hier. Wat is iedereen aant doen?
discriminatisering van onze bijna zweedse medemensquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:38 schreef r8ality het volgende:
Mag ik even heel ernstig snel in de OP teruggevonden worden?.
Bedankt.
Josti geloof ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:45 schreef Blueman het volgende:
OC stopt ermee?
Wie was hier die verslaafde van die serie ook alweer? FD toch?
Zeker!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:35 schreef Blueman het volgende:
Rome is gaaf he FD!
ik kijk NCIS, meer series met afkortingen kan ik geestelijk niet aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zeker!Wil er graag nog een keer naar terug
r8ality keek The O.C. en Ferry ook vast wel![]()
En CSI dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kijk NCIS, meer series met afkortingen kan ik geestelijk niet aan
dat kijk ik eigenlijk nooit.quote:
B&B, ATWT kun je gewoon 6 maanden negeren en dan mis je nog nietsquote:
Dat je lui bent wisten we gister alquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:11 schreef gurlie het volgende:
Hm, wat zal ik eens gaan eten?
- Pasta
- Iets ondefinieerbaars uit de vriezer
- Friet uit oliebollenvet, en tevens voor de derde keer deze week ofzo.
- Omelet
Of toch maar boodschappen doen? Geen zininin.
Ik ook. Koffie royaal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat je lui bent wisten we gister al.
Ik heb lekker ijs als toetje.
Neemt niet weg dat zij dat opgeschreven heeft en inmiddels binnen is........... helaas flow, gemiste kans....quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef FlowDesign het volgende:
Sonja Bakker my ass!![]()
Alles wat die heks schrijft kan een kind van 12 nog wel bedenken
Zijn mensen die niet af kunnen vallen echt zó desparate dat ze niet inzien dat ze opgelicht zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat zij dat opgeschreven heeft en inmiddels binnen is........... helaas flow, gemiste kans....
In de vorige topics stond je er blijkbaar ook niet in. Ik heb alleen maar gecut en pastedquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:38 schreef r8ality het volgende:
Mag ik even heel ernstig snel in de OP teruggevonden worden?.
Bedankt.
Wij hebben gegriekt. Ik had ossenhaasquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:11 schreef gurlie het volgende:
Hm, wat zal ik eens gaan eten?
- Pasta
- Iets ondefinieerbaars uit de vriezer
- Friet uit oliebollenvet, en tevens voor de derde keer deze week ofzo.
- Omelet
Of toch maar boodschappen doen? Geen zininin.
Ja natuurlijk, ik die het topic notabene heb opgericht sta er niet bij als regelmatige bezoekerquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:50 schreef DuchessX het volgende:
[..]
In de vorige topics stond je er blijkbaar ook niet in. Ik heb alleen maar gecut en pasted
Maar je staat er nu in ieder geval bij
Jammie, gaan wij zaterdag bij mijn moeder eten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:53 schreef Ingridh007 het volgende:
ik heb de helft weggegooid, ik denk dat ik 150 gram kip, 100 gram aardap en 200 gram rode kool.
rode kool
Ach knuffelkuskroelquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik die het topic notabene heb opgericht sta er niet bij als regelmatige bezoeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |