Dat zou ik zeer positief vinden!quote:Op woensdag 27 december 2006 10:52 schreef ruud_fr het volgende:
las net in de krant dat Feyenoord een enquete gaat houden onder de supporters om de thuiswedstrijden voortaan op zaterdagavond te spelen, van mij mag het wel
Wat is dat voor een onzin? Sinds wanneer mag je geen uitspraken over feitelijke bewezen delicten meer doen? Hij is toch gewoon een moordenaar?quote:Kluivert weigert aangifte te doen
De kwetsende spreekkoren aan het adres van Patrick Kluivert tijdens Feyenoord-PSV blijven zonder gevolgen. Scheidsrechter Ruud Bossen maakte op het wedstrijdformulier géén melding van de beledigingen („Er was geen sprake van aanhoudende spreekkoren”) en ook justitie onderneemt geen actie. De Rotterdamse politie arresteerde weliswaar vier mensen die deelnamen aan de spreekkoren, maar moest de daders korte tijd later weer laten gaan. Omdat Kluivert weigerde aangifte te doen tegen de Feyenoord-fans was er geen zaak.
Zucht.... doe niet alsof je er verstand van hebt. Een moordenaar is iemand die iemand doodt met voorbedachte rade. Kluivert beging een strafbaar feit (te hard rijden) en reedt daardoor een onoplettende automobilist dood. Dan ben je schuldig aan zijn dood, maar je bent zeker geen moordenaar.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat is dat voor een onzin? Sinds wanneer mag je geen uitspraken over feitelijke bewezen delicten meer doen? Hij is toch gewoon een moordenaar?
Doodslag is zo'n moeilijk woord om een spreekkoor van te maken he!quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht.... doe niet alsof je er verstand van hebt. Een moordenaar is iemand die iemand doodt met voorbedachte rade. Kluivert beging een strafbaar feit (te hard rijden) en reedt daardoor een onoplettende automobilist dood. Dan ben je schuldig aan zijn dood, maar je bent zeker geen moordenaar.
Als Kluivert een moordenaar was had hij wel minstens een paar jaar de bak in gegaan, denk je niet?
Niet voor rede vatbaar, hahahaha. Kom maar weer terug als je wat nuttigs te melden hebt, joodje.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht.... doe niet alsof je er verstand van hebt. Een moordenaar is iemand die iemand doodt met voorbedachte rade. Kluivert beging een strafbaar feit (te hard rijden) en reedt daardoor een onoplettende automobilist dood. Dan ben je schuldig aan zijn dood, maar je bent zeker geen moordenaar.
Als Kluivert een moordenaar was had hij wel minstens een paar jaar de bak in gegaan, denk je niet?
Maar goed, voor een genuanceerde mening over Kluivert hoef je niet bij Feyenoorders te zijn. De mensen in dit topic die trots op die spreekkoren zijn, zoals jij, zijn gewoon enorm zielige figuren. Maar goed, ze zijn toch al vaak niet genoeg voor rede vatbaar om dit te beseffen.
Misschien moet je gewoon je bek houden over dingen waar je geen verstand van hebt voortaan?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:13 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doodslag is zo'n moeilijk woord om een spreekkoor van te maken he!
sinds wanneer is het een strafbaar feit als een burger een andere burger van moord beschuldigt?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
klopt, want dat is volledig off-topicquote:Maar goed, voor een genuanceerde mening over Kluivert hoef je niet bij Feyenoorders te zijn.
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je bek houden over dingen waar je geen verstand van hebt voortaan?![]()
Zelfs jullie eigen aanvoerder schaamde zich rot. En terecht.
Ik vind het goed. Avond wedstrijden brengen altijd meer sfeer met zich mee,quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef twi het volgende:
Ik neem aan dat jullie massaal "nee" gaan stemmen op de peiling of jullie op zaterdag willen gaan voetballen?
waarom denk je dat? ik stem ja iigquote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef twi het volgende:
Ik neem aan dat jullie massaal "nee" gaan stemmen op de peiling of jullie op zaterdag willen gaan voetballen?
Onder seizoenkaarthoudersquote:Op woensdag 27 december 2006 12:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaan ze die enquete houden? En onder wie?
Als het onterecht is, is dat wel strafbaar.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:21 schreef ruud_fr het volgende:
sinds wanneer is het een strafbaar feit als een burger een andere burger van moord beschuldigt?
Krijgt iedereen een brief thuis?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Onder seizoenkaarthouders
moet begin van nieuwe seizoen in gaan
Is het niet laag om veels te hard te rijden in een bebouwde kom in dronken toestand ?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het onterecht is, is dat wel strafbaar, maar goed.
Zoals ik al zei, jullie zijn niet voor rede vatbaar. Jullie kunnen niet bedenken dat iemand onterecht voor moordenaar uitschelden, terwijl zijn kinderen op de tribune zitten, niets met voetbal te maken heeft.
Voor jullie is dat gewoon geworden, en jullie vinden het zelfs 'stoer'.
Dat zegt wat over hoe laag jullie gezonken zijn.
Ja als je een SCC hebquote:Op woensdag 27 december 2006 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Krijgt iedereen een brief thuis?
Ik kan me dat wel indenken, het interesseert me gewoonweg niet... Daarbij is alles geoorloofd om invloed uit te oefenen op een wedstrijd.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het onterecht is, is dat wel strafbaar, maar goed.
Zoals ik al zei, jullie zijn niet voor rede vatbaar. Jullie kunnen niet bedenken dat iemand onterecht voor moordenaar uitschelden, terwijl zijn kinderen op de tribune zitten, niets met voetbal te maken heeft.
ja joh, scheer alle Feyenoorders maar weer over een kamquote:Op woensdag 27 december 2006 12:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het onterecht is, is dat wel strafbaar.
Maar goed.....
Supporters die spelers van een andere club in elkaar slaan is idd wel goed te pratenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja joh, scheer alle Feyenoorders maar weer over een kam
spreekkoren bij andere clubs (ook die van jou) gaan gelukkig altijd over voetbal![]()
Wij zijn satanquote:Op woensdag 27 december 2006 12:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
spreekkoren bij andere clubs (ook die van jou) gaan gelukkig altijd over voetbal![]()
Waar scheer ik alle Feyenoorders over een kam dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
overal waar je het woord jullie gebruiktquote:Op woensdag 27 december 2006 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar scheer ik alle Feyenoorders over een kam dan?
dichtgeluldquote:Op woensdag 27 december 2006 12:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
overal waar je het woord jullie gebruikt
Snap ik niet. Toen Jorien in Studio Voetbal was zei hij dat er zes miljoen beschikbaar was voor versterkingen. Vervolgens kochten ze Charisteas, Buijs en Tiendalli. Die hebben volgens mij echt geen zes miljoen gekost in totaal...quote:Op woensdag 27 december 2006 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Bosz in het AD vandaag, er is geen geld voor versterkingen in de winterstop
En jij dat braaf geloven?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap ik niet. Toen Jorien in Studio Voetbal was zei hij dat er zes miljoen beschikbaar was voor versterkingen. Vervolgens kochten ze Charisteas, Buijs en Tiendalli. Die hebben volgens mij echt geen zes miljoen gekost in totaal...
Ja die man gaat ook met FSV bus altijd mee, hij is labielquote:Op woensdag 27 december 2006 13:07 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand nog die Feyenoorder gezien die een bloemetje aan die kipkluivert gaf?
Zeker, en relaxt zondag niks doenquote:Op woensdag 27 december 2006 13:56 schreef gitaarsnaar het volgende:
omdat meneertje Kluivert wordt toegezongen gelijk weer het land in rep en roer.
Zaterdagavondwedstrijden zijn ok trouwens. Geeft de Kuip toch iets extra.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Bosz in het AD vandaag, er is geen geld voor versterkingen in de winterstop
Het geeft iets extra's omdat het maar af en toe in de avond is. Als je meteen elke wedstrijd op zaterdag zou spelen zou dat ook verdwijnen. Vind zaterdagavond wel oké, maar hoef van mij niet elke wedstrijd. Zolang we maar van die klote 12.30 afkomen.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:56 schreef gitaarsnaar het volgende:
omdat meneertje Kluivert wordt toegezongen gelijk weer het land in rep en roer.
Zaterdagavondwedstrijden zijn ok trouwens. Geeft de Kuip toch iets extra.![]()
kan daarna toch, doe ik ookquote:Op woensdag 27 december 2006 14:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat op zaterdagavond veel mensen uit willen.
Feyenoord is geen club voor provincialenquote:Op woensdag 27 december 2006 14:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet als je van buiten Rotterdam komtTenzij je er blijft en rechtstreeks de N&W ofzo ingaat
Ik denk dat het hele eftal zich kapot schaamde. Behalve Danny Buijs misschienquote:Op woensdag 27 december 2006 12:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Misschien moet jij je bek eens dicht houden over dingen waar je geen verstand van hebt! Onze aanvoerder ondernam pas actie nadat Bossen hem er op aansprak!
Het was wel lachen om te zien hoe die Cocuquote:Op woensdag 27 december 2006 14:19 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele eftal zich kapot schaamde. Behalve Danny Buijs misschien![]()
Amenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar goed, voor een genuanceerde mening over Kluivert hoef je niet bij Feyenoorders te zijn. De mensen in dit topic die trots op die spreekkoren zijn, zoals jij, zijn gewoon enorm zielige figuren. Maar goed, ze zijn toch al vaak niet genoeg voor rede vatbaar om dit te beseffen.
Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 13:07 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand nog die Feyenoorder gezien die een bloemetje aan die kipkluivert gaf?
Het leek er toch verdacht veel op in het interview na de wedstrijd, dat hij volledig achter zijn actie stondquote:Op woensdag 27 december 2006 12:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Misschien moet jij je bek eens dicht houden over dingen waar je geen verstand van hebt! Onze aanvoerder ondernam pas actie nadat Bossen hem er op aansprak!
Opzouten nou![]()
Het hield wel op daarnaquote:Op woensdag 27 december 2006 14:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Het leek er toch verdacht veel op in het interview na de wedstrijd, dat hij volledig achter zijn actie stond
ik kom van buiten Rotterdam en als er op zaterdag een wedstrijd is blijf ik nog een daarna nog altijd minstens een uurtje in de kroeg, dan een half uur naar huis rijden en dan kun je nog prima ergens heen.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet als je van buiten Rotterdam komtTenzij je er blijft en rechtstreeks de N&W ofzo ingaat
Dood door schuld bedoel je.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:13 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doodslag is zo'n moeilijk woord om een spreekkoor van te maken he!
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:44 schreef Happel het volgende:
Het is gewoon een moordenaar, punt .
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:44 schreef Happel het volgende:
Het is gewoon een moordenaar, punt
Zolang het niet rascistisch is of extreem kwetsend ("van Gaal die heeft een kankerwijf"quote:Op woensdag 27 december 2006 18:07 schreef Keltie het volgende:
Intimidatie hoort bij het voetbal.
Stond daar Het Legioen, met hoofdletters aangezien er maar 1 echt Legioen is, 'vroeger' ook niet bekend om? De intimidatie?
Als je daar, als bezoeker/ speler, niet tegenkan moet je maar lekker wegblijven ofzo..
De Kuip moet kolken, De Kuip moet beven. Maakt mij niet uit wat er daarbij van de tribunnes komt..
Domme zak hooi natuurlijk. Niet dat het mij wat interesseert, hoe iemand over mij denkt. Heb overigens geen idee waar dat domme op slaat.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar ja, blijkbaar denk je of grappig te zijn, of je bent gewoon een domme zak hooi.
Thuisblijven is leukerquote:Op woensdag 27 december 2006 18:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zolang het niet rascistisch is of extreem kwetsend ("van Gaal die heeft een kankerwijf")
Inderdaad. Ik heb me weer dood geërgerd aan de media.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Spreekkoren worden overal gezongen, gebeurd het bij Feyenoord is het ineens groot voorpagina nieuws.![]()
en dan nog verbaasd zijn dat er spreekkoren tegen Kluivert zijn. Dat kon een mongooltje zelfs al melden toen Kluivert weer in Nederland ging voetballenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Spreekkoren worden overal gezongen, gebeurd het bij Feyenoord is het ineens groot voorpagina nieuws.![]()
Zonder die "provencialen" zou het een flink stuk leger zijn in de Kuip!quote:Op woensdag 27 december 2006 14:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is geen club voor provincialen![]()
![]()
quote:
Ach gaan we op die tourquote:Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
Wat interesseert ons die media nou?
Marice de Hond wijst in de media gewoon iemand anders als moordernaar aan. Dan mogen wij zeker niks over Kluivert zeggen?
Kluivert is in onze regio gewoon alitijd een mikpunt, heeft hij het zelf naar gemaakt. Lekker belangrijk ook verder, zolang hij met knikkende knieën naar de Kuip rijdt hebben wij ons doel bereikt.
sukkelquote:Op woensdag 27 december 2006 18:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Eens even kijken of je het ook nog zo'n geweldig spreekkoor vond als je vriendin komend jaar kapot ging aan kanker
Dat ze die weg doen,quote:Benjamin de Ceulaer heeft niet te klagen over interesse van Eredivisieclubs. De aanvaller van Feyenoord mag in de winterstop vertrekken en hoopt binnen enkele dagen een contract bij Roda JC, RKC Waalwijk of SC Heerenveen te tekenen.
Alle drie de clubs hebben zich bij Feyenoord gemeld over een mogelijke overgang van de Belg, meldt de belgische website Voetbal Belgie. Heerenveen is wat betreft prestaties gezien de meest interessante optie voor De Ceulaer. De Friezen staan op de zesde plaats, terwijl Roda JC en RKC Waalwijk terug te vinden zijn op respectievelijk de 9e en 18e plaats van de Eredivisie.
Als Benji de overstap naar zijn oude werkgever RKC Waalwijk maakt, komt hij daar een oude bekende tegen. Mark Wotte, die de jeugdinternational twee jaar geleden naar De Kuip haalde, werd daar onlangs aangesteld om de Brabantse club voor degradatie te behoeden.
Provinciaaltje meldt zichquote:Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zonder die "provencialen" zou het een flink stuk leger zijn in de Kuip!
Overigens vind ik de zaterdagavond wel relaxt rond een uurtje of half 8 ofzo! Zondagmiddag 14:30 is natuurlijk het enige echte voetbaltijdstip, maar puur vanuit mijn eigen voorkeur mag het best op zaterdag avond!
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Eens even kijken of je het ook nog zo'n geweldig spreekkoor vond als je vriendin komend jaar kapot ging aan kanker
Niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo en vrijdag Excelsior - Feyenoord
wie gaan
wat denken we er van
Haha je mag het zelf wel even iemand inwrijven dat z'n vrouw net overleden is, maar als het om jezelf gaat is het opeens niet relevant?quote:
Nee, het is niet relevant hoe ik daarover denk.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Haha je mag het zelf wel even iemand inwrijven dat z'n vrouw net overleden is, maar als het om jezelf gaat is het opeens niet relevant?Sukkel.
En daarom mag je maar even iemand z'n overleden vrouw voor kankerwijf uitmaken?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, het is niet relevant hoe ik daarover denk.
Ik sta nl niet dag in, dag uit met m'n (in zijn geval) arrogante kuttekop in de publieke belangstelling.
Hoge bomen vangen veel wind en meer van dat soort gezeik.
Wat ben jij toch ook een tyfuskneusquote:Maargoed, thuisblijvers die zeggen hoe de mensen zich in het stadion moeten gedragen![]()
Provocatie.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En daarom mag je maar even iemand z'n overleden vrouw voor kankerwijf uitmaken?![]()
Huilen om een spreekkoortje, maar ondertussen wel iemand voor sukkel/tyfuskneus uitmaken.quote:[..]
Wat ben jij toch ook een tyfuskneus![]()
Er zijn grenzen.quote:
Van mij mag er best gezongen worden dat van Gaal een sukkel of een tyfuskneus is hoor.quote:Huilen om een spreekkoortje, maar ondertussen wel iemand voor sukkel/tyfuskneus uitmaken.
Ja, dat is echt hetzelfde als dat ik gericht ga roepen dat Keltie een tyfuswijf heeft nadat bij mij bekend is dat ze de tyfus hadquote:Wat als ik nou een vriendin had die vorig jaar aan tyfus was overleden?
![]()
Mwah.quote:
Kwetsen = kwetsen.quote:[..]
Van mij mag er best gezongen worden dat van Gaal een sukkel of een tyfuskneus is hoor.
[..]
Maakt, als het waar zou zijn, niet uit in welke vorm je het giet.quote:Ja, dat is echt hetzelfde als dat ik gericht ga roepen dat Keltie een tyfuswijf heeft nadat bij mij bekend is dat ze de tyfus had![]()
Jah, ik zit hier, samen met de trommeljosti, het toetsenbord onder te kwijlenquote:Jij bent écht zwakzinnig he?
Jah, want in de bouw werken alleen sukkels/ tyfuskneuzen/ zwakzinnigenquote:Ga lekker naar de bouw ofzo.
In dit geval niet, want volgens de regels van de KNVB mogen er geen spreekkoren plaatsvinden.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet, er zijn gradaties.
Wat hebben de regels van de KNVB er mee te maken?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
In dit geval niet, want volgens de regels van de KNVB mogen er geen spreekkoren plaatsvinden.
Spreekkoren is, met een grote groep, het beledigen van iemand.
Daar snap ik de ballen ook van? Wordt de nieuwe Lazovic denk ik. Volgend seizoen speelt ie bij een subtopper als Vitesse en maakt ie de ene geweldige actie na de andere. Hoop ik voor hem en voor Feyenoord, misschien opent dat de ogen van bepaalde mensen binnen de club.quote:
Het gaat over spreekkoren, die zijn aan banden gelegd.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat hebben de regels van de KNVB er mee te maken?
quote:ADVIESCOMMISSIE: ONTOELAATBARE SPREEKKOREN
De adviescommissie tuchtrecht, waarin ondermeer scheidsrechters, oud-coaches, juristen, rechterlijke macht en vertegenwoordigers van de spelers zitting hebben, heeft besloten een lijst met niet-toelaatbaar geachte spreekkoren op te stellen.
De adviescommissie is unaniem van mening dat een dergelijke lijst kort, eenvoudig en duidelijk dient te zijn, zodat in ieder geval richting alle betrokkenen (de scheidsrechter, clubs, spelers en supporters) zoveel mogelijk duidelijkheid bestaat over wat wel en wat niet toelaatbaar wordt geacht. Het bestuur betaald voetbal heeft besloten om het advies van de commissie over te nemen. Dit betekent dat de scheidsrechters vanaf dit weekend onderstaande lijst zullen hanteren bij de beoordeling van eventuele spreekkoren.
Spreekkoren zijn alle gevallen waarin kwetsende, beledigende, bedreigende, racistische en/of discriminerende teksten vanaf de tribune worden geroepen. Niet toelaatbare spreekkoren zijn: alle verwijzingen naar 'hoer', ziekten en geslachtsdelen en alle kwetsende, beledigende, bedreigende, racistische of discriminerende verwijzingen naar ras, geloof of bevolkingsgroep, zoals
- oerwoudgeluiden
- imitaties van geitengemekker/schapengeblaat
- 'hamas'
- gesis
- vuurwerkgeluiden
- geitenneuker
Andere spreekkoren dan genoemde kunnen ook reden zijn tot het stilleggen c.q. staken van een wedstrijd indien sprake is van kwetsende of discriminerende spreekkoren.
De KNVB heeft al in september nieuwe richtlijnen opgesteld, die door de landelijke overheid zijn overgenomen. Daarna bleef er behoefte bestaan aan verdere duidelijkheid.
‘Er is geen sprake van nieuw beleid. Met deze lijst, die overigens niet limitatief is, wordt tegemoetgekomen aan de gevraagde duidelijkheid’, aldus een woordvoerder van de KNVB.
Volgens mij ging het er meer over wat je zelf de grens vindt. Alles of niets slaat natuurlijk nergens op, de wereld is niet zwart-wit.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het gaat over spreekkoren, die zijn aan banden gelegd.
Dat Malibu nogal hypocriet is, kan de KNVB niets aan doen.
Beledigen mag, maar niet te erg
Persoonlijk ben ik meer van de "alles of niets" (in mijn geval dus "alles") aanpak.
Bijna iedereen heeft ooit wel eens iets gestolen, maar wordt ook niet zijn hele leven voor dief uitgemaakt. Beetje trieste uitspraak niet? Hij heeft de gevolgen als onderstaan en draagt de gevolgen nog steeds met zich mee.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Als je zoiets gedaan hebt moet je ook maar instaan voor de gevolgen die het heeft, dus ook de zogenoemde spreekkoren.
Uiteraard wordt het door alles en iedereen in de media en hier op fok weer overdreven maar dat is geen uitzondering meer.
Fluitconcert was inderdaad oorverdovend!
Ik moet bijna lachen als het niet zo triest zou zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 20:11 schreef erkel het volgende:
Hij heeft de gevolgen als onderstaan en draagt de gevolgen nog steeds met zich mee.
Dus omdat ik vind dat er met spreekkoren geen grens hoeft te zijn ben ik zwakzinnig/ sukkel/ tyfusmongool (of zoiets)? Lekker danquote:Op woensdag 27 december 2006 20:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er meer over wat je zelf de grens vindt. Alles of niets slaat natuurlijk nergens op, de wereld is niet zwart-wit.
precies en de gevolgen zal hij altijd met zich meedragen als hij weer in de kuip komt. Voor hem is het lang niet zo erg als voor de nabestaanden.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft ooit wel eens iets gestolen, maar wordt ook niet zijn hele leven voor dief uitgemaakt. Beetje trieste uitspraak niet? Hij heeft de gevolgen als onderstaan en draagt de gevolgen nog steeds met zich mee.
Een zak chips stelen in je jeugd is natuurlijk even erg als iemand dood rijden en iemand verkrachtenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft ooit wel eens iets gestolen, maar wordt ook niet zijn hele leven voor dief uitgemaakt. Beetje trieste uitspraak niet? Hij heeft de gevolgen als onderstaan en draagt de gevolgen nog steeds met zich mee.
Maar volgens mij zijn we in de kuip niet racistisch toch? Ik niet tenminste, dat zou pas hypocriet zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik vind racistische spreekkoren wel wat te ver gaan
[hypocriet he]
Eens een dief, altijd een dief is ook heel geen bekend gezegde of wel?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik denk dat er toen weinig Fokkers in het stadion zatenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Die spreekkoren over de overleden vrouw van Van Gaal, dát is pas ziek.(Wat vinden/vonden de Fokkers daar eigenlijk van?)
Ja gezellig, nog zo'n discussie.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Gezeik over spreekkoren altijd, vind het allemaal best meevallen. Die spreekkoren over de overleden vrouw van Van Gaal, dát is pas ziek.(Wat vinden/vonden de Fokkers daar eigenlijk van?) Kluivert een moordenaar noemen omdat hij iemand heeft dood gereden is misschien nog wel één van de minst erge spreekkoren omdat het dicht tegen de waarheid aan zit. Tenzij je natuurlijk verwacht dat spreekkoren in het voetbal genuanceerd zijn en een feitelijke weergave van de werkelijkheid.
quote:Dear Sir
Thank you for your e-mail
We can confirm that the away fan allocation for English Premier League matches is approximately 3000. We currently have no confirmed information on the away fan allocation for the match below.
Thank you for your query
Regards
Paul
Tottenham Hotspur FC Ticket Office
Mwah, matches tegen ajax komen we heel niet racistisch uit de hoek neequote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn we in de kuip niet racistisch toch? Ik niet tenminste, dat zou pas hypocriet zijn.
Ach zo'n Postma wordt helemaal afgemaakt door media en de supporters van elke club. Maar dan hoor je niemand klagen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Overigens waren ze in Engeland een stuk harder voor kluivert dan dat wij waren.
Ik zie in racistisch meer iets als oerwoud geluiden.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, matches tegen ajax komen we heel niet racistisch uit de hoek nee![]()
Vorig jaar tegen Boukhari waren we ook heel niet racistisch![]()
Minimaal 39pond voor tickets in thuisvakken. Bovendien moet je al eerder kaarten hebben besteld daaro. Iemand enig idee hoe streng ze daarin zijn?quote:
ow oke, ik ga wel in het uitvakquote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Minimaal 39pond voor tickets in thuisvakken. Bovendien moet je al eerder kaarten hebben besteld daaro. Iemand enig idee hoe streng ze daarin zijn?
Denk het ook niet, maar daarom kan je er nu wel een mening over hebben.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat er toen weinig Fokkers in het stadion zaten![]()
Aanwezig (duur kaartje, pffff), gelijkspel.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
wie gaan
wat denken we er van
Ik zou niet durven, voor je het weet heb je Uli in je nek hangenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn we in de kuip niet racistisch toch? Ik niet tenminste, dat zou pas hypocriet zijn.
Was erg hard.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar daarom kan je er nu wel een mening over hebben.
Ikquote:Op woensdag 27 december 2006 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
wie gaan
Dat weet je bij Feyenoord nooitquote:wat denken we er van
Nee, zijn 'we' niet. Racisten werden vroeger al de Kuip uitgeslagen. Gebeurd nu ook gewoon, wanneer er duidelijke signalen zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
"We gaan op jodenjacht".quote:Op woensdag 27 december 2006 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, zijn 'we' niet. Racisten werden vroeger al de Kuip uitgeslagen. Gebeurd nu ook gewoon, wanneer er duidelijke signalen zijn.
Pfff.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
"We gaan op jodenjacht".
"Moslim met een jodenster"
"Joden gaan eraan"
"Het zijn maar kutkankerjoden"
"Ssssssssst"
Zit imho een racistische lading aan
Allebei delicten, maar voor de ene mag je je hele leven nageschreeuwd en mee gekwetst wordenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Een zak chips stelen in je jeugd is natuurlijk even erg als iemand dood rijden en iemand verkrachten![]()
Jij begint erover.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Allebei delicten, maar voor de ene mag je je hele leven nageschreeuwd en mee gekwetst worden![]()
Die verkrachtiging is nooit bewezen. Is maar weer een bewijs hoe triest je bent, door zulke dingen erbij te halen.
Is dat het enige woord wat voorkomt in je vocabulaire: triest?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Allebei delicten, maar voor de ene mag je je hele leven nageschreeuwd en mee gekwetst worden![]()
Die verkrachtiging is nooit bewezen. Is maar weer een bewijs hoe triest je bent, door zulke dingen erbij te halen.
Het gaat mij om het feit dat om iemand kwetsen met dingen die zijn gebeurd in het verleden en waarvoor hij al geboet heeft, niet echt getuigd van een hoog intelligentie niveau en respect voor een groot voetballer.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij begint erover.
Wel jammer dat je hier geen reactie op geeft:
"Eens een dief, altijd een dief is ook heel geen bekend gezegde of wel?
En waarom hebben mensen met een strafblad dan zo'n moeite met het vinden van een baan?
Beetje simpel, vind je ook niet?"
Normaal gebruik ik het niet zo vaak nee, maar op de 1 of andere manier is het enige juiste woord voor sommige personen in dit topic.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat het enige woord wat voorkomt in je vocabulaire: triest?
Haal er dan niet van die mongolide dingen bij.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat om iemand kwetsen met dingen die zijn gebeurd in het verleden en waarvoor hij al geboet heeft, niet echt getuigd van een hoog intelligentie niveau en respect voor een groot voetballer.
Interesseert mij het nou of het een groot voetballer is (geweest).quote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat om iemand kwetsen met dingen die zijn gebeurd in het verleden en waarvoor hij al geboet heeft, niet echt getuigd van een hoog intelligentie niveau en respect voor een groot voetballer.
Het uitkafferen van kluivert heeft echt geen drol te maken met de hoogte van iemands intelligentie niveau.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is, je ne sais quois, triest.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Haal er dan niet van die mongolide dingen bij.
Dat dikgedrukte klinkt altijd wel leuk, het word er hier (op Fok!) vaker bijgehaald, maar is totaal niet van toepassing.
Ik ben voornamelijk Feijenoordsupporter. Van voetbal kan ik ook wel genieten, zolang ajax er niet in voorkomt.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:28 schreef erkel het volgende:
Ik ben naast Feyenoord supporter ook nog voetbalsupporter, dat mis ik wel bij sommige hier.
Och,ik heb wel respect voor Kluivert hoor.Respect dat hij overal mee weggekomen is.Toch knap:iemand kapot rijden,verkrachting.Moet ik toch ook eens allemaal doen.....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Idem. Al word het zonder Feijenoord wel lastigquote:Op woensdag 27 december 2006 21:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk Feijenoordsupporter. Van voetbal kan ik ook wel genieten, zolang ajax er niet in voorkomt.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:40 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Och,ik heb wel respect voor Kluivert hoor.Respect dat hij overal mee weggekomen is.Toch knap:iemand kapot rijden,verkrachting.Moet ik toch ook eens allemaal doen.....
Ik heb werkelijk geen ideen. Gok dat we niet worden gezien als voetballiefhebbers, maar als tuig dat de destructie van het voetbal als voornaamste zaak ziet?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat "ik ben voornamelijk voetbalsupporter" ermee te maken dan?
Ik ben alleen Feijenoordsupporter.Interesseert me niet wat NAC,NEC,Twente en al die die andere boerencluppies doen,hoef ik ook niet zien ook(om maar te zwijgen over dat zielige Nederlands Elftal).Die samenvattingen op Talpa kunnen me dan ook gestolen worden.Ik lees 't allemaal wel op teletekst....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:28 schreef erkel het volgende:
Ik ben naast Feyenoord supporter ook nog voetbalsupporter, dat mis ik wel bij sommige hier.
Hij heeft helemaal niemand verkracht!quote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Een zak chips stelen in je jeugd is natuurlijk even erg als iemand dood rijden en iemand verkrachten![]()
Verander dan je naam ff in Feyenoord_lad, ipv football_ladquote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ik ben alleen Feijenoordsupporter.Interesseert me niet wat NAC,NEC,Twente en al die die andere boerencluppies doen,hoef ik ook niet zien ook(om maar te zwijgen over dat zielige Nederlands Elftal).Die samenvattingen op Talpa kunnen me dan ook gestolen worden.Ik lees 't allemaal wel op teletekst....
Te ver idd. Maar als er iemand is die het verdiende...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar daarom kan je er nu wel een mening over hebben.
Nee.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef erkel het volgende:
Football is meer een gangbare naam voor een andere sport dan voetbal![]()
Kom jij in Engeland maar eens aankakken met je "soccer"quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Verander dan je naam ff in Feyenoord_lad, ipv football_lad
Football is meer een gangbare naam voor een andere sport dan voetbal![]()
Ok was ff in de war met de VS, my badquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kom jij in Engeland maar eens aankakken met je "soccer"![]()
Hij bedoelt Jantje,Truusje en de kinderen die als 'n stelletje josti's met die vlaggetjes lopen te zwaaien.Die zondags twijfelen over of naar 'n meubelcentrum gaan of naar 't voetbal.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat "ik ben voornamelijk voetbalsupporter" ermee te maken dan?
Die ik liever niet in De Kuip zie? Die persoontjes bedoel je nu?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Hij bedoelt Jantje,Truusje en de kinderen die als 'n stelletje josti's met die vlaggetjes lopen te zwaaien.Die zondags twijfelen over of naar 'n meubelcentrum gaan of naar 't voetbal.
Pfff, daar kan ik me echt aan irriteren.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Hij bedoelt Jantje,Truusje en de kinderen die als 'n stelletje josti's met die vlaggetjes lopen te zwaaien.Die zondags twijfelen over of naar 'n meubelcentrum gaan of naar 't voetbal.
marokkanen en hagenezenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Erasmusch het volgende:
Tegen Krakau merkte je pas hoeveel idioten er op je vak zitten![]()
Eensch...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Hazelip uitmaken voor van alles en nog wat, ok. Familieleden die ernstig ziek zijn, nee.
En dat er nog wordt ingegaan op Loekie en zijn achterlijke gelul.
Goeie gozert die Hans.quote:Kluivert overweegt aangifte te doen
Geschreven door Pieter Hanson op donderdag, 28 december om 11:11
Patrick Kluivert overweegt om juridische stappen te ondernemen tegen Radio Rijnmond. Een verslaggever van de regionale omroep zou tijdens de topper Feyenoord - PSV kwetsende spreekkoren hebben vergoeilijkt aan het adres van de aanvaller.
Tijdens het duel, dat eindigde in een 1-1 gelijkspel, zou Kluivert door een gedeelte van de Feyenoord-aanhang zijn uitgemaakt voor moordenaar. De verslaggever van Radio Rijnmond zou de spreekkoren niet hebben afgekeurd, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag.
Hoewel de verslaggever inmiddels zijn excuses heeft aangeboden, overweegt Kluivert om aangifte te doen. De aanvaller liet eerder al weten dat niet te zullen te doen tegen de supporters die hem hem uitscholden.
Emiel Schelvis? Daar had ik nog een hele mee gepraat toen ik bij de Kuip was om Harry te interviewen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:54 schreef Brownietje het volgende:
Goed, hij wilt weten wat er gezegd werd?
door Legioen: Kluivert is een moordenaar
Radio Rijnmond (was het niet Emile Schelvis?): ach, het is wel waar.
Was Emile niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Emiel Schelvis? Daar had ik nog een hele mee gepraat toen ik bij de Kuip was om Harry te interviewen.
Was wel een aardige gozer met een gezond verstand. Ik had ook nog met hem over Kluivert gepraat (dat speelde toen ook) en toen zei hij hele andere dingen. Valt me tegen als hij zich zo laat meeslepen door die kansloze spreekkoren.
Onze moraalridder komt ook weer eens buurtenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Emiel Schelvis? Daar had ik nog een hele mee gepraat toen ik bij de Kuip was om Harry te interviewen.
Was wel een aardige gozer met een gezond verstand. Ik had ook nog met hem over Kluivert gepraat (dat speelde toen ook) en toen zei hij hele andere dingen. Valt me tegen als hij zich zo laat meeslepen door die kansloze spreekkoren.
ga janken siebertquote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
die zal wel komenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:19 schreef denthemen het volgende:
Lindenbergh sprak al met Feyenoord
Feyenoord en Olaf Lindenbergh hebben de eerste gesprekken met elkaar al gevoerd. De middenvelder mag en wil vertrekken bij Ajax, waar hij voornamelijk op de bank moet plaatsnemen. Eerder gaf Lindenbergh nog aan dat hij niet naar Feyenoord zou gaan.
Lindenbergh gaf in Sportweek aan dat Feyenoord niet zijn nieuwe werkgever zou worden. Daarbij speelde het financiële aspect een grote rol. Dinsdagmiddag meldde Radio Rijnmond dat Feyenoord en Lindenbergh de eerste gesprekken er al op hebben zitten. Feyenoord ontkent het nieuws.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman wacht met smart op een ervaren middenvelder en ziet in Olaf Lindenbergh de ontbrekende schakel. Het enige struikelblok in de onderhandelingen is de vraagprijs, Lindenbergh heeft nog een contract tot medio 2009.
Aangezien Lindenbergh graag weg wil, is een vertrek bespreekbaar. Ajax-leermeester Henk ten Cate liet in Het Parool weten enkel met spelers te willen werken die ook voor hém willen werken. "Wie niet voor ajax wil voetballen, gaat maar met het tweede meetrainen."
quote:
Bron?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:19 schreef denthemen het volgende:
Lindenbergh sprak al met Feyenoord
Feyenoord en Olaf Lindenbergh hebben de eerste gesprekken met elkaar al gevoerd. De middenvelder mag en wil vertrekken bij Ajax, waar hij voornamelijk op de bank moet plaatsnemen. Eerder gaf Lindenbergh nog aan dat hij niet naar Feyenoord zou gaan.
Lindenbergh gaf in Sportweek aan dat Feyenoord niet zijn nieuwe werkgever zou worden. Daarbij speelde het financiële aspect een grote rol. Dinsdagmiddag meldde Radio Rijnmond dat Feyenoord en Lindenbergh de eerste gesprekken er al op hebben zitten. Feyenoord ontkent het nieuws.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman wacht met smart op een ervaren middenvelder en ziet in Olaf Lindenbergh de ontbrekende schakel. Het enige struikelblok in de onderhandelingen is de vraagprijs, Lindenbergh heeft nog een contract tot medio 2009.
Aangezien Lindenbergh graag weg wil, is een vertrek bespreekbaar. Ajax-leermeester Henk ten Cate liet in Het Parool weten enkel met spelers te willen werken die ook voor hém willen werken. "Wie niet voor ajax wil voetballen, gaat maar met het tweede meetrainen."
Nou met jullie bestuur weet je het maar nooitquote:Op donderdag 28 december 2006 14:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit niet gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:39 schreef denthemen het volgende:
http://i16.tinypic.com/2qwotj9.jpg
Dat bestuur is al wegquote:Op donderdag 28 december 2006 14:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou met jullie bestuur weet je het maar nooit
Voor jou hoeft ie niet bang te zijn, jij zit op fok! tijdens de wedstrijdenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat bestuur is al wegMaar idd, ik zie die mongool van een Koeman er wel voor aan
Maar als ie ook maar een beetje nadenkt weet ie dat alle protesten destijds tegen Jorien zich nu op hem gaan richten en dat het werken hem onmogelijk gemaakt zal worden.
Nee hoor, bij Feijenoord weten ze dat er even geprotesteerd wordt maar dat na een tijdje de storm wel gaat liggen. Zie Charisteas, eerst vond iedereen hem een kankerjood en nou hebben een hoop hem (helaas) geaccepteerd.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat bestuur is al wegMaar idd, ik zie die mongool van een Koeman er wel voor aan
Maar als ie ook maar een beetje nadenkt weet ie dat alle protesten destijds tegen Jorien zich nu op hem gaan richten en dat het werken hem onmogelijk gemaakt zal worden.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jou hoeft ie niet bang te zijn, jij zit op fok! tijdens de wedstrijden![]()
![]()
Kan er een ban komen op dit soort opmerkingen op vrijwel al m'n posts?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jou hoeft ie niet bang te zijn, jij zit op fok! tijdens de wedstrijden![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan er een ban komen op dit soort opmerkingen op vrijwel al m'n posts?
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
nou nou nou, een beetje humor mag toch wel in deze zware tijden? Beetje triest om iemand een ban proberen aan te naaien.. wat ook triest is om tijdens een wedstrijd de grootste bek te hebben over joden dit, joden dat, maar zelf gewoon thuis te blijvenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
hij is nog het minste tegen de joden geloof ikquote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
nou nou nou, een beetje humor mag toch wel in deze zware tijden? Beetje triest om iemand een ban proberen aan te naaien.. wat ook triest is om tijdens een wedstrijd de grootste bek te hebben over joden dit, joden dat, maar zelf gewoon thuis te blijvenMet zo'n grote bek zet je je medesupporters toch wel een beetje voor lul
Dit is geen humor meer. Verzin eens iets nieuws.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
nou nou nou, een beetje humor mag toch wel in deze zware tijden?
Dus alleen als je een mongolide hooligan bent die elke week stoer ssss doet in het stadion mag je hier wat zeggen?quote:Beetje triest om iemand een ban proberen aan te naaien.. wat ook triest is om tijdens een wedstrijd de grootste bek te hebben over joden dit, joden dat, maar zelf gewoon thuis te blijven
Dat doen ze zelf al welquote:Met zo'n grote bek zet je je medesupporters toch wel een beetje voor lul
En nog zo'n grote mond hebben dan? Maakt het alleen maar triesterquote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij is nog het minste tegen de joden geloof ik![]()
houd je bek johquote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit is geen humor meer. Verzin eens iets nieuws.
[..]
Dus alleen als je een mongolide hooligan bent die elke week stoer ssss doet in het stadion mag je hier wat zeggen?
[..]
Dat doen ze zelf al wel
jij zit er gelukkig wel altijdquote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
En nog zo'n grote mond hebben dan? Maakt het alleen maar triester![]()
Tuurlijk kan je tegen de "joden" zijn maar om dan op internet(!) zo'n grote mond te hebben terwijl je in het stadion hoort te zitten vind ik wel weer erg triest![]()
En jij bent een hersenloze hooliganquote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
houd je bek joh
je zit niet eens elke week in het stadion
jaquote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij zit er gelukkig wel altijd![]()
volgens mij neemt bijna niemand hem meer serieus hierquote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
En nog zo'n grote mond hebben dan? Maakt het alleen maar triester![]()
Tuurlijk kan je tegen de "joden" zijn maar om dan op internet(!) zo'n grote mond te hebben terwijl je in het stadion hoort te zitten vind ik wel weer erg triest![]()
Ga snuiven of blowen ofzoquote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij neemt bijna niemand hem meer serieus hier
+ havenarbeider/bouwvakkerquote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En jij bent een hersenloze hooligan
Dat zat ik me inderdaad net te bedenkenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Waaronder Malibu-06quote:Op donderdag 28 december 2006 14:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Feijenoord weten ze dat er even geprotesteerd wordt maar dat na een tijdje de storm wel gaat liggen. Zie Charisteas, eerst vond iedereen hem een kankerjood en nou hebben een hoop hem (helaas) geaccepteerd.
Welke rellen?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef Malibu-06 het volgende:
de rellen in Rotterdam 3 jaar geleden.
Welke rellen lul jij nou weer over?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ga snuiven of blowen ofzoIk hoef niet serieus genomen te worden door mensen die trots zijn op o.a. de rellen in Rotterdam 3 jaar geleden.
Nooitquote:Op donderdag 28 december 2006 14:59 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Waaronder Malibu-06![]()
![]()
![]()
En dan nu de grootste bek over Lindenbergh. Dalijk loopt ie die gozer te pijpen als hij er 3 inknalt en 2 assists geeft.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
houd je bek joh
je zit niet eens elke week in het stadion
Is dat al weer zo lang geleden johquote:Op donderdag 28 december 2006 15:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord - ajax. Februari 2004 ofzo
Ow, anderhalf jaar geleden pas? Dacht veel langer geleden al. Zwarte dagen vergeet je het liefst zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:01 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Welke rellen lul jij nou weer over?
Ik was er die dag bij, stond er met m'n neus bovenop. Ik schaamde me dood, en het enige wat ik hoopte was dat de ME er een paarhonderd het ziekenhuis in mepte.quote:Misschien toch iets vaker naar de Kuip komen jongen,.
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/39466/index.htmlquote:Op donderdag 28 december 2006 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof 2004. Weet het ook niet meer zeker. Waren wel lekkere rellen overigens.
En daarom hoef ik nou niet serieus genomen te worden door de mongolide mensen hierquote:Op donderdag 28 december 2006 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof 2004. Weet het ook niet meer zeker. Waren wel lekkere rellen overigens.
Als je dat stukje geschiedenis niet eens kent... Weet je uberhaupt wel dat we de UEFA cup gewonnen hebbenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Ow, anderhalf jaar geleden pas? Dacht veel langer geleden al. Zwarte dagen vergeet je het liefst zo snel mogelijk.
Te bang om zelf de boel te sussen?quote:Ik was er die dag bij, stond er met m'n neus bovenop. Ik schaamde me dood, en het enige wat ik hoopte was dat de ME er een paarhonderd het ziekenhuis in mepte.
Ik heb het ook niet op rellen maar ik zou nooit maar dan ook écht nooit hopen dat er supporters van mijn club het ziekenhuis in zouden worden gemeptquote:Op donderdag 28 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ow, anderhalf jaar geleden pas? Dacht veel langer geleden al. Zwarte dagen vergeet je het liefst zo snel mogelijk.
[..]
Ik was er die dag bij, stond er met m'n neus bovenop. Ik schaamde me dood, en het enige wat ik hoopte was dat de ME er een paarhonderd het ziekenhuis in mepte.
Dat waren geen supporters.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet op rellen maar ik zou nooit maar dan ook écht nooit hopen dat er supporters van mijn club het ziekenhuis in zouden worden gemept
Ik neem je ook niet serieus en ik ben alles behalve een 'mongoloïde' persoon.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En daarom hoef ik nou niet serieus genomen te worden door mongolide mensen
Ken je mij om te weten dat ik mongool ben? Oh ja, ik verheerlijk rellen, dus ben ik een mongool.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En daarom hoef ik nou niet serieus genomen te worden door de mongolide mensen hier
je 1e wedstrijdquote:Op donderdag 28 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik was er die dag bij
Die zie ik anders toch echt vaker in de Kuip, geven honderden euro's uit aan de club in de hoop dat het beter gaat, en lopen zelfs met teensokken van Feyenoord rond in de hoop dat ze wat rijker worden.quote:
Jij wilt gewoon serieus genomen worden door Kluivert en zn mattiesquote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En daarom hoef ik nou niet serieus genomen te worden door de mongolide mensen hier
Dat wil ik liever uit hun eigen monden horen. En daarnaast, zoals zo vaak gezegd: die gasten weten dan tenminste nog waar ze over lullen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Het meest trieste is dat er genoeg mensen het met me eens zijn (Merkie, TC03 om er maar wat te noemen), maar die nu opeens niets zeggen, bang dat ze hier uitgekotst worden
Vervolgens bezorgen ze Feijenoord tonnen schade, echte supporters dan hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 15:07 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Die zie ik anders toch echt vaker in de Kuip, geven honderden euro's uit aan de club
Kluivert is een van de weinige spelers die ik echt graag invalide geschopt zie worden.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon serieus genomen worden door Kluivert en zn matties![]()
dit is wel heel triest, mensen erbij halen die waarschijnlijk offline zijn en die hier niets mee te maken hebbenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Het meest trieste is dat er genoeg mensen het met me eens zijn (Merkie, TC03 om er maar wat te noemen), maar die nu opeens niets zeggen, bang dat ze hier uitgekotst worden
merkie is vakkenvuller en gaat nooit naar Feyenoordquote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Die mensen houden zich altijd buiten dit soort discussies. Nu doen jullie alsof hier niemand het met me eens is, terwijl er dat echt wel genoeg zijn. Je had ze eens moeten horen tijdens de rellen in Nancy...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dit is wel heel triest, mensen erbij halen die waarschijnlijk offline zijn en die hier niets mee te maken hebben
quote:Radio Rijnmond meldt dat Andy Slory mogelijk ontbreekt aanstaande vrijdag bij het competitieduel tussen Excelsior en Feyenoord. De aanvaller die in de zomer naar Feyenoord komt, kampt met een spierblessure in zijn bovenbeen. Om het genezings-proces te bevorderen zou het verstandig zijn als Slory de ontmoeting met zijn nieuwe werkgever Feyenoord aan zich voorbij laat gaan.
Dat zijn ook de mensen die naar elke uitwedstrijd gaan, altijd hun club steunen, en niet zoals jij alleen op internet stoer doenquote:
dat zegt toch niemand?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:12 schreef Malibu-06 het volgende:
Nu doen jullie alsof hier niemand het met me eens is, terwijl er dat echt wel genoeg zijn.
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
1e wedstrijd van 2007 NAC - Feyenoord
Hekken hangen![]()
[afbeelding]
Al zullen we er niet zoveel scoren als voorgaande jaren denk![]()
Ik doe niet stoer, ik zeg wat ik vind. Mensen die hun club in de shit brengen steunen hun club niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zijn ook de mensen die naar elke uitwedstrijd gaan, altijd hun club steunen, en niet zoals jij alleen op internet stoer doen
Ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik heb het niet over je opmerkingen van daarnet, maar over je opmerkingen tijdens bijvoorbeeld wedstrijden en zoquote:Op donderdag 28 december 2006 15:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer, ik zeg wat ik vind. Mensen die hun club in de shit brengen steunen hun club niet.
Waarover zou ik het eens moeten zijn? Wat is precies punt waarover gediscussieerd wordt?quote:
Dat als je maar op alle wedstrijden in het stadion zit je een supporter bent. Café's afbreken en andere supporters aanvallen is toegestaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarover zou ik het eens moeten zijn? Wat is precies punt waarover gediscussieerd wordt?
Ik vind dat als je het in stadion relt je niet goed bij je hoofd bent, want daarmee beschadig je de club behoorlijk (Nancy). Wat je daar buiten doet moet je lekker zelf weten en is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:26 schreef BiMeWet het volgende:
Dat jij het ermee eens zou zijn dat die rellen ubertriest zijn en je uberhaupt niet serieus genomen hoeft te worden door de mensen die wel aan die rellen meedoen.
Ofzo.
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:26 schreef BiMeWet het volgende:
dat die rellen ubertriest zijn
Hoe bedoel je ik verwoord dingen op zo'n dergelijke wijze dat ik wel gelijk moet krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat als je maar op alle wedstrijden in het stadion zit je een supporter bent. Café's afbreken en andere supporters aanvallen is toegestaan.
het ging over de 17 April 2005 rellen, buiten het stadion.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je het in stadion relt je niet goed bij je hoofd bent, want daarmee beschadig je de club behoorlijk (Nancy). Wat je daar buiten doet moet je lekker zelf weten en is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
Leg jij het eens in jouw woorden uit dan, ben benieuwdquote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik verwoord dingen op zo'n dergelijke wijze dat ik wel gelijk moet krijgen.![]()
En als het vóór het stadion is?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je het in stadion relt je niet goed bij je hoofd bent, want daarmee beschadig je de club behoorlijk (Nancy). Wat je daar buiten doet moet je lekker zelf weten en is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
Was trouwens wel een grappig argument, dat zulke 'goeie' supporters honderden euro's aan hun club uitgeven door ze achterna te reizen en teensokken ervan te kopen. Ondertussen breken ze ergens de boel weer eens een keer af en krijgt Feyenoord een boete ter waarde van 500 seizoenskaarten. Nee, ze steunen hun club gelukkig welquote:Op donderdag 28 december 2006 15:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat als je maar op alle wedstrijden in het stadion zit je een supporter bent. Café's afbreken en andere supporters aanvallen is toegestaan.
Ik vind het kinderachtig en zou er zelf nooit aan meedoen, maar ik vind dat iedereen lekker zelf moeten weten of hij relt of niet. Op den duur draag je toch zelf de consequenties.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En als het vóór het stadion is?
En hoeveel van de betalende Nancy-supporters die met een combi gingen hebben zich misdragen?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Was trouwens wel een grappig argument, dat zulke 'goeie' supporters honderden euro's aan hun club uitgeven door ze achterna te reizen en teensokken ervan te kopen. Ondertussen breken ze ergens de boel weer eens een keer af en krijgt Feyenoord een boete ter waarde van 500 seizoenskaarten. Nee, ze steunen hun club gelukkig wel
Komt hij ook weer aanzetten hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Was trouwens wel een grappig argument, dat zulke 'goeie' supporters honderden euro's aan hun club uitgeven door ze achterna te reizen en teensokken ervan te kopen. Ondertussen breken ze ergens de boel weer eens een keer af en krijgt Feyenoord een boete ter waarde van 500 seizoenskaarten. Nee, ze steunen hun club gelukkig wel
Dus iemand die voorspelt dat er een aanslag in Israel is deze week, moet zelf ook meedoen met die aanslag om dat te mogen voorspellen?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:30 schreef Erasmusch het volgende:
Wel n grote muil trekken over protestacties
Over het Legioen ben ik meestal positief hoor.quote:joden dit, het Legioen dat etc
So?quote:maar intussen lekker op fok de wedstrijd becommentarieren
Hij heeft wel gelijk dit keer.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Komt hij ook weer aanzetten hoor![]()
Hoe kan je nou in GODSNAAM positief zijn over het legioen als je ervaring ermee gebaseerd is op twee wedstrijden per jaar, de klassieker is waarschijnlijk hetgeen wat jij bezoekt.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dus iemand die voorspelt dat er een aanslag in Israel is deze week, moet zelf ook meedoen met die aanslag om dat te mogen voorspellen?Of iemand die zegt dat het kabinet vanavond zal vallen, moet in de 2e kamer zitten? Het was een voorspelling van mij.
[..]
Over het Legioen ben ik meestal positief hoor.
[..]
So?
Heb je niet gebroken met je familie ?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:30 schreef BiMeWet het volgende:
Om mijn oom (ME'er) maar te quoten nadat ik een klap van een gummiknuppel kreeg:
"Ben jij het?"
'WHY THE FUCK SLOEG JE MIJ?'
"Ik sla op alles en iedereen in die hier rondloopt"
ME wekt agressie op. Punt.
nee hoor, zoals ik al zei:quote:Op donderdag 28 december 2006 15:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dit keer.
En hoeveel van de betalende Nancy-supporters die met een combi gingen hebben zich misdragen?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Van 130 man familie zie ik er 11quote:Op donderdag 28 december 2006 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je niet gebroken met je familie ?
130 man, heb je het zelfde geloof als koningdavidquote:Op donderdag 28 december 2006 15:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Van 130 man familie zie ik er 11.
.
Dus degenen die café's af aan het breken waren en met stoeltjes aan het gooien waren, waren volgens jou geen supporters? Zijn we het daar over eens.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:34 schreef BiMeWet het volgende:
En hoeveel van de betalende Nancy-supporters die met een combi gingen hebben zich misdragen?
Wat boeit dat? De gasten die rotzooi hebben getrapt zijn Feyenoorders. Ik scheer ze niet allemaal over een kam, de mensen die daarheen gaan en zich keurig gedragen en gewoon feest vieren heb ik niets dan respect voor (behalve clubkeuzequote:Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef BiMeWet het volgende:
En hoeveel van de betalende Nancy-supporters die met een combi gingen hebben zich misdragen?
Gebruik je verstand toch eens debiele jood.
Toch niet van de Peeters-kant hequote:Op donderdag 28 december 2006 15:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Van 130 man familie zie ik er 11.
.
was een trolpostquote:Op donderdag 28 december 2006 15:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
nee hoor, zoals ik al zei:
[..]
Gebruik je verstand toch eens debiele jood.
jij ook al............quote:Op donderdag 28 december 2006 14:59 schreef Happel het volgende:
En ik een hersenloze hooligan die zuipt, snuift en blowt.
Wat bedoel je met losgaan?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:35 schreef twi het volgende:
Maar iedereen die op eigen houtje daar los is gegaan, die verdient geen enkel respect.
Hoe kun jij nou roepen dat er bij Ajax allemaal nep-supporters tussenzitten als je maar 1 of 2 keer per jaar in de ArenA komt, in het uitvak?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:33 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in GODSNAAM positief zijn over het legioen als je ervaring ermee gebaseerd is op twee wedstrijden per jaar, de klassieker is waarschijnlijk hetgeen wat jij bezoekt.
Twee engelsmannen die nog nooit van de club hadden gehoord, een snuivende hagenees die een seizoenskaart had, en welgeteld EEN (!) goldcardhouder, die METEEN het stadion uitgekankerd is vanaf nu.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:35 schreef twi het volgende:
[..]
Wat boeit dat? De gasten die rotzooi hebben getrapt zijn Feyenoorders.
En daar zaten geen 'normale' Feyenoordsupporters bij hoor (lees: gold/silver/diamond/etc. cardholder, regelmatige bezoeker, etc.)quote:Ik scheer ze niet allemaal over een kam, de mensen die daarheen gaan en zich keurig gedragen en gewoon feest vieren heb ik niets dan respect voor (behalve clubkeuze). Maar iedereen die op eigen houtje daar los is gegaan, die verdient geen enkel respect.
Ik zal ook nooit bij zn overlijden stilstaanquote:Net als die Picornie van ons. Ik zal echt geen seconde bij zo iemand stil staan dat 'ie 10 jaar geleden is overleden. Dat doe ik dan liever bij een overleden anonieme fan die jaren lang zonder rotzooi te trappen gewoon heeft genoten van het voetbal die dat respect wel verdiend.
je moest eerst antwoorden, voordat je wat mag vragenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou roepen dat er bij Ajax allemaal nep-supporters tussenzitten als je maar 1 of 2 keer per jaar in de ArenA komt, in het uitvak?
Is goed te zien in deze topic.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef Malibu-06 het volgende:
Over het Legioen ben ik meestal positief hoor.
Ik ben liever een moraalridder dan zo wereldvreemd, als veel van die gasten hier, dat ze voetbal niet meer in het juiste perspectief kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Onze moraalridder komt ook weer eens buurten![]()
Waar heb je mij dat ooit zien roepen?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou roepen dat er bij Ajax allemaal nep-supporters tussenzitten als je maar 1 of 2 keer per jaar in de ArenA komt, in het uitvak?
Ik mag jou om je gezond verstand: je gebruikt je kop, en ook al heb ik niet bepaald altijd dezelfde mening, lul je niet alsof je 20 jaar lang dagelijks in de Kuip komt en wel eens even zal vertellen wat er onder het Legioen speelt.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben liever een moraalridder dan zo wereldvreemd, als veel van die gasten hier, dat ze voetbal niet meer in het juiste perspectief kunnen plaatsen.
De boel kort en klein slaan, zonder dat er enige aanleiding toe is. Een stadion slopen, cafe's verbouwen in de binnenstad. Ik heb de details niet nagelezen omdat ik me verder liever met Ajax bezig hou, maar onder een normale supporter versta ik iemand die naar het voetballen gaat en zonder al te veel problemen naderhand een kroeg in stapt en die gewoon intact laat alvorens naar huis te gaan.quote:
Ah, dus jij vindt dat Ajax goede trouwe supporters heeft dus?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Waar heb je mij dat ooit zien roepen?
Hoho, de café's werden dichtgegooid en er liep ME! Dat wekt aggressie op, dus dan heb je recht om de boel kort en klein te slaan hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
De boel kort en klein slaan, zonder dat er enige aanleiding toe is.
quote:Een stadion slopen, cafe's verbouwen in de binnenstad. Ik heb de details niet nagelezen omdat ik me verder liever met Ajax bezig hou, maar onder een normale supporter versta ik iemand die naar het voetballen gaat en zonder al te veel problemen naderhand een kroeg in stapt en die gewoon intact laat alvorens naar huis te gaan.
Ik vond het in Nancy nog redelijk meevallen toen ik de details las eerlijk gezegd. Toch blijf ik erbij dat die paar debielen gewoon keihard aangepakt hadden moeten worden, en kan ik niet begrijpen dat ze het hier voor dat kleine groepje opnemen.quote:Ik kan begrijpen dat er momenten zijn dat de M.E. of gewone politie niet goed om gaat met de situatie en dat zelfs de netste supporters dan eens uit hun dak gaan en een steen oppakken uit wanhoop of frustratie. Maar daar was in Nancy geen enkele sprake meer van.
Ik heb de onderbouwing van de UEFA geheel gelezen, het komt hier simpelweg op neer:quote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
De boel kort en klein slaan, zonder dat er enige aanleiding toe is. Een stadion slopen, cafe's verbouwen in de binnenstad. Ik heb de details niet nagelezen omdat ik me verder liever met Ajax bezig hou, maar onder een normale supporter versta ik iemand die naar het voetballen gaat en zonder al te veel problemen naderhand een kroeg in stapt en die gewoon intact laat alvorens naar huis te gaan.
Ik kan begrijpen dat er momenten zijn dat de M.E. of gewone politie niet goed om gaat met de situatie en dat zelfs de netste supporters dan eens uit hun dak gaan en een steen oppakken uit wanhoop of frustratie. Maar daar was in Nancy geen enkele sprake meer van.
In het stadion is er 1 plexiglasding gesneuveld en een twintigtal stoeltjes. In de binnenstad van Nancy moesten de volgende dag 6 ruiten vervangen wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
De boel kort en klein slaan, zonder dat er enige aanleiding toe is. Een stadion slopen, cafe's verbouwen in de binnenstad. Ik heb de details niet nagelezen omdat ik me verder liever met Ajax bezig hou, maar onder een normale supporter versta ik iemand die naar het voetballen gaat en zonder al te veel problemen naderhand een kroeg in stapt en die gewoon intact laat alvorens naar huis te gaan.
quote:Ik kan begrijpen dat er momenten zijn dat de M.E. of gewone politie niet goed om gaat met de situatie en dat zelfs de netste supporters dan eens uit hun dak gaan en een steen oppakken uit wanhoop of frustratie.
Juist wel. In het stadion iig. In de stad heb ik er niks van meegekregen.quote:Maar daar was in Nancy geen enkele sprake meer van.
dat weet ie niet, hij komt er maar 1 keer per jaarquote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ah, dus jij vindt dat Ajax goede trouwe supporters heeft dus?
Kijk, eindelijk een fatsoenlijke reactiequote:Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb de onderbouwing van de UEFA geheel gelezen, het komt hier simpelweg op neer:
Nancy (de stad, het bestuur, de voetbalclub en de ME) heeft op alle punten gefaald.
Café's zijn gesloten (wekt agressie op, wat resulteerde in zich niet gedragende supporters, waaronder 1 Goldcard en 1 Silvercard houder, maar die hebben nu een stadionsverbod), stadion is gesloopt enkel door gasten die niets met de club Feyenoord te maken hebben. Je hebt je inderdaad niet ingelezen, want als je dat wel had gedaan wist je dat wij (de supporters die vanuit Feyenoord gereist zijn, de 'echte' supporters, en niet de gasten die ernaartoe gaan om alles kort en klein te meppen) ons keurig gedragen hebben.
In Nancy hebben wij helemaal niets gedaan, alleen van frustratie lopen gekworden aangezien we zagen hoe onze club naar de tering werd gebracht door gasten die niets met Feyenoord en ons Legioen te maken hebben.
Er waren 5 personen opgepakt. Dat was juist een van de grootste dingen wat verbazing veroorzaakte bij die hele nette Feyenoordman in pak die opeens overal op TV te zien was. Dat betekent niet dat er maar 5 schuld hebben. In 1 shot van de samenvatting (zat zelf toen in het stadion bij Austria Wien Espanyol natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 15:38 schreef BiMeWet het volgende:
Twee engelsmannen die nog nooit van de club hadden gehoord, een snuivende hagenees die een seizoenskaart had, en welgeteld EEN (!) goldcardhouder, die METEEN het stadion uitgekankerd is vanaf nu.
De 5e persoon weet ik niet meer, maar: LEES JE EENS IN, MALLOOT. Het ZIJN geen feyenoorders. iig. 3 van die 5 gasten had de Kuip nog nooit van binnen gezien!
Ze zien voetbal niet zoals jij het ziet. En dat is volgens jou niet in het juiste perspectief. Lekker boeiend, denk ik dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben liever een moraalridder dan zo wereldvreemd, als veel van die gasten hier, dat ze voetbal niet meer in het juiste perspectief kunnen plaatsen.
Hoppa, het bewijs Ik ben normaal.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe kan je weten dat het smoesjes zijn als je er nooit bij bent!quote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vervolgens bezorgen ze Feijenoord tonnen schade, echte supporters dan hoorEn vooral die smoesjes die ze altijd hebben : "de ME lokte uit" en "die joden begonnen, we moesten onze club verdedigen"
Dat lijkt me ook, als ik de verhalen zo heb gehoord. Want zoals je zegt inderdaad, hebben de Feyenoorders die via de normale kanalen zijn meegereisd zich keurig gedragen. Prima.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef BiMeWet het volgende:
Ik heb de onderbouwing van de UEFA geheel gelezen, het komt hier simpelweg op neer:
Nancy (de stad, het bestuur, de voetbalclub en de ME) heeft op alle punten gefaald.
Zie hierboven. Daarbij wil ik wel zeggen dat ik berichten gehoord heb over mensen die zich niet hebben gedragen die allemaal een vak van het stadion in zijn gedreven in plaats van in de cel gestopt. Het spijt me, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat deze mensen stuk voor stuk helemaal niets met Feyenoord te maken hadden. Een groep Engelsen die gewoon voor de gein naar een van de meest oninteressante wedstrijden in Europa afreizen om Feyenoord te benadelen zeker?quote:Je hebt je inderdaad niet ingelezen, want als je dat wel had gedaan wist je dat wij (de supporters die vanuit Feyenoord gereist zijn, de 'echte' supporters, en niet de gasten die ernaartoe gaan om alles kort en klein te meppen) ons keurig gedragen hebben.
Dat kan ik me voorstellen, wanneer je jezelf keurig hebt gedragen. Ik heb de details over wat er in de stad zelf is gebeurd niet gevolgd, behalve van de algemene media en die meneer in pak die ik al eerder aanhaalde.quote:In Nancy hebben wij helemaal niets gedaan, alleen van frustratie lopen gekworden aangezien we zagen hoe onze club naar de tering werd gebracht door gasten die niets met Feyenoord en ons Legioen te maken hebben.
Fransen trekken nogal snel traangas. Lees het document eens door zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef twi het volgende:
[..]
Er waren 5 personen opgepakt. Dat was juist een van de grootste dingen wat verbazing veroorzaakte bij die hele nette Feyenoordman in pak die opeens overal op TV te zien was. Dat betekent niet dat er maar 5 schuld hebben. In 1 shot van de samenvatting (zat zelf toen in het stadion bij Austria Wien Espanyol natuurlijk) waren er zeker 20 lui flink bezig in dat vak. En voor 5 man gebruik je niet zoveel traangas dat het stadion blank staat van de rook en de spelers er last van krijgen.
Daar zaten anders ook genoeg mensen die altijd naar de Kuip gaan maar gewoon geen kaartje hebben weten te bemachtigen via de ticketbox. Zoals je weet is het voor mensen met een Silvercard gewoon heel moeilijk om naar uitwedstrijden te gaan, zeker als er veel animo voor is.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En daar zaten geen 'normale' Feyenoordsupporters bij hoor (lees: gold/silver/diamond/etc. cardholder, regelmatige bezoeker, etc.)
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Dat lijkt me ook, als ik de verhalen zo heb gehoord. Want zoals je zegt inderdaad, hebben de Feyenoorders die via de normale kanalen zijn meegereisd zich keurig gedragen. Prima.
Ook types Malibu-06 die hun grote bek in praktijk uitvoeren, maar de kuip vanbinnen maar 2 a 3 keer hebben gezien.quote:Zie hierboven. Daarbij wil ik wel zeggen dat ik berichten gehoord heb over mensen die zich niet hebben gedragen die allemaal een vak van het stadion in zijn gedreven in plaats van in de cel gestopt. Het spijt me, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat deze mensen stuk voor stuk helemaal niets met Feyenoord te maken hadden. Een groep Engelsen die gewoon voor de gein naar een van de meest oninteressante wedstrijden in Europa afreizen om Feyenoord te benadelen zeker?
Kijk, en dan zijn we het uiteindelijk toch gewoon met elkaar eens? Zulke lui verdienen geen respect. Onafhankelijk van of ze een seizoenskaart hebben of niet, al voor die tijd een stadionverbod hadden of niet vaak naar Feyenoord gaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:52 schreef BiMeWet het volgende:
Ik kan met zekerheid zeggen, dat de gasten die daar zaten te rellen, voor een overgroot deel geen seizoenskaarthouders etc. zijn geweest, noch mensen die met Feyenoord geassocieerd zouden moeten mogen worden. Echt vooral gasten die op een knokpartij uitwaren, niet het hart bij feyenoord hebben liggen.
Misschien zitten er 1 a 2 gasten bij die - buiten de liefde voor feyenoord - ook uit hun stekker zijn gegaan.
Maar die eersten? Die waren er gewoon om lekker alles kort en klein te meppen. Hebben waarschijnlijk zelfs de Kuip maar 2 of 3 keer van binnen gezien. Gasten zoals Malibu-06 zegmaar, alleen dan hun grote bek ook nog eens in praktijk uitvoeren.
Het uitvak van Nancy is met moeite uitverkocht geraakt AFAIK. Was zelfs opmerkelijk, sinds dit juist wordt gezien als een erg leuke wedstrijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Daar zaten anders ook genoeg mensen die altijd naar de Kuip gaan maar gewoon geen kaartje hebben weten te bemachtigen via de ticketbox. Zoals je weet is het voor mensen met een Silvercard gewoon heel moeilijk om naar uitwedstrijden te gaan, zeker als er veel animo voor is.
Hij wordt steeds mooier. Laat iedereen lekker zijn muil houden als ze niet weten waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, als ik de verhalen zo heb gehoord. Want zoals je zegt inderdaad, hebben de Feyenoorders die via de normale kanalen zijn meegereisd zich keurig gedragen. Prima.
Als ik zie dat een vriend van mij door een neus in elkaar geramd wordt, dan grijp ik in. Zoals op 17 April 2005. Rellen zijn af en toe verantwoord hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, en dan zijn we het uiteindelijk toch gewoon met elkaar eens? ulke lui verdienen geen respect. Onafhankelijk van of ze een seizoenskaart hebben of niet, al voor die tijd een stadionverbod hadden of niet vaak naar Feyenoord gaan. Voor degenen die via de normale kanalen zijn gereisd, zoals gezegd, niets dan respect.
Je valt in herhaling spuit 11quote:Op donderdag 28 december 2006 15:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dus degenen die café's af aan het breken waren en met stoeltjes aan het gooien waren, waren volgens jou geen supporters? Zijn we het daar over eens.
Nee hoor, was meteen uitverkocht. Hoop mensen zijn toen alsnog op losse kaarten gegaan. Toen kwamen er nog 250 kaarten vrij voor het uitvak en die waren ook binnen 10 seconden uitverkocht.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Het uitvak van Nancy is met moeite uitverkocht geraakt AFAIK. Was zelfs opmerkelijk, sinds dit juist wordt gezien als een erg leuke wedstrijd.
Daar ging je krediet weerquote:Op donderdag 28 december 2006 15:56 schreef BiMeWet het volgende:
Rellen zijn af en toe verantwoord hoor.en zeker goed te praten.
oke meesterquote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord.
Nee, alles maar braaf laten gebeuren, dat is verantwoord.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord.
Jammer Jorienvdherik, jou heb ik meestal wel hoog zitten maar soms loop je teveel mee met idioten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |