Is dat al weer zo lang geleden johquote:Op donderdag 28 december 2006 15:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord - ajax. Februari 2004 ofzo
Ow, anderhalf jaar geleden pas? Dacht veel langer geleden al. Zwarte dagen vergeet je het liefst zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:01 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Welke rellen lul jij nou weer over?
Ik was er die dag bij, stond er met m'n neus bovenop. Ik schaamde me dood, en het enige wat ik hoopte was dat de ME er een paarhonderd het ziekenhuis in mepte.quote:Misschien toch iets vaker naar de Kuip komen jongen,.
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/39466/index.htmlquote:Op donderdag 28 december 2006 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof 2004. Weet het ook niet meer zeker. Waren wel lekkere rellen overigens.
En daarom hoef ik nou niet serieus genomen te worden door de mongolide mensen hierquote:Op donderdag 28 december 2006 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof 2004. Weet het ook niet meer zeker. Waren wel lekkere rellen overigens.
Als je dat stukje geschiedenis niet eens kent... Weet je uberhaupt wel dat we de UEFA cup gewonnen hebbenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Ow, anderhalf jaar geleden pas? Dacht veel langer geleden al. Zwarte dagen vergeet je het liefst zo snel mogelijk.
Te bang om zelf de boel te sussen?quote:Ik was er die dag bij, stond er met m'n neus bovenop. Ik schaamde me dood, en het enige wat ik hoopte was dat de ME er een paarhonderd het ziekenhuis in mepte.
Ik heb het ook niet op rellen maar ik zou nooit maar dan ook écht nooit hopen dat er supporters van mijn club het ziekenhuis in zouden worden gemeptquote:Op donderdag 28 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ow, anderhalf jaar geleden pas? Dacht veel langer geleden al. Zwarte dagen vergeet je het liefst zo snel mogelijk.
[..]
Ik was er die dag bij, stond er met m'n neus bovenop. Ik schaamde me dood, en het enige wat ik hoopte was dat de ME er een paarhonderd het ziekenhuis in mepte.
Dat waren geen supporters.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet op rellen maar ik zou nooit maar dan ook écht nooit hopen dat er supporters van mijn club het ziekenhuis in zouden worden gemept
Ik neem je ook niet serieus en ik ben alles behalve een 'mongoloïde' persoon.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En daarom hoef ik nou niet serieus genomen te worden door mongolide mensen
Ken je mij om te weten dat ik mongool ben? Oh ja, ik verheerlijk rellen, dus ben ik een mongool.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En daarom hoef ik nou niet serieus genomen te worden door de mongolide mensen hier
je 1e wedstrijdquote:Op donderdag 28 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik was er die dag bij
Die zie ik anders toch echt vaker in de Kuip, geven honderden euro's uit aan de club in de hoop dat het beter gaat, en lopen zelfs met teensokken van Feyenoord rond in de hoop dat ze wat rijker worden.quote:
Jij wilt gewoon serieus genomen worden door Kluivert en zn mattiesquote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En daarom hoef ik nou niet serieus genomen te worden door de mongolide mensen hier
Dat wil ik liever uit hun eigen monden horen. En daarnaast, zoals zo vaak gezegd: die gasten weten dan tenminste nog waar ze over lullen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Het meest trieste is dat er genoeg mensen het met me eens zijn (Merkie, TC03 om er maar wat te noemen), maar die nu opeens niets zeggen, bang dat ze hier uitgekotst worden
Vervolgens bezorgen ze Feijenoord tonnen schade, echte supporters dan hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 15:07 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Die zie ik anders toch echt vaker in de Kuip, geven honderden euro's uit aan de club
Kluivert is een van de weinige spelers die ik echt graag invalide geschopt zie worden.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon serieus genomen worden door Kluivert en zn matties![]()
dit is wel heel triest, mensen erbij halen die waarschijnlijk offline zijn en die hier niets mee te maken hebbenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Het meest trieste is dat er genoeg mensen het met me eens zijn (Merkie, TC03 om er maar wat te noemen), maar die nu opeens niets zeggen, bang dat ze hier uitgekotst worden
merkie is vakkenvuller en gaat nooit naar Feyenoordquote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Die mensen houden zich altijd buiten dit soort discussies. Nu doen jullie alsof hier niemand het met me eens is, terwijl er dat echt wel genoeg zijn. Je had ze eens moeten horen tijdens de rellen in Nancy...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dit is wel heel triest, mensen erbij halen die waarschijnlijk offline zijn en die hier niets mee te maken hebben
quote:Radio Rijnmond meldt dat Andy Slory mogelijk ontbreekt aanstaande vrijdag bij het competitieduel tussen Excelsior en Feyenoord. De aanvaller die in de zomer naar Feyenoord komt, kampt met een spierblessure in zijn bovenbeen. Om het genezings-proces te bevorderen zou het verstandig zijn als Slory de ontmoeting met zijn nieuwe werkgever Feyenoord aan zich voorbij laat gaan.
Dat zijn ook de mensen die naar elke uitwedstrijd gaan, altijd hun club steunen, en niet zoals jij alleen op internet stoer doenquote:
dat zegt toch niemand?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:12 schreef Malibu-06 het volgende:
Nu doen jullie alsof hier niemand het met me eens is, terwijl er dat echt wel genoeg zijn.
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
1e wedstrijd van 2007 NAC - Feyenoord
Hekken hangen![]()
[afbeelding]
Al zullen we er niet zoveel scoren als voorgaande jaren denk![]()
Ik doe niet stoer, ik zeg wat ik vind. Mensen die hun club in de shit brengen steunen hun club niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zijn ook de mensen die naar elke uitwedstrijd gaan, altijd hun club steunen, en niet zoals jij alleen op internet stoer doen
Ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik heb het niet over je opmerkingen van daarnet, maar over je opmerkingen tijdens bijvoorbeeld wedstrijden en zoquote:Op donderdag 28 december 2006 15:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer, ik zeg wat ik vind. Mensen die hun club in de shit brengen steunen hun club niet.
Waarover zou ik het eens moeten zijn? Wat is precies punt waarover gediscussieerd wordt?quote:
Dat als je maar op alle wedstrijden in het stadion zit je een supporter bent. Café's afbreken en andere supporters aanvallen is toegestaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarover zou ik het eens moeten zijn? Wat is precies punt waarover gediscussieerd wordt?
Ik vind dat als je het in stadion relt je niet goed bij je hoofd bent, want daarmee beschadig je de club behoorlijk (Nancy). Wat je daar buiten doet moet je lekker zelf weten en is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:26 schreef BiMeWet het volgende:
Dat jij het ermee eens zou zijn dat die rellen ubertriest zijn en je uberhaupt niet serieus genomen hoeft te worden door de mensen die wel aan die rellen meedoen.
Ofzo.
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:26 schreef BiMeWet het volgende:
dat die rellen ubertriest zijn
Hoe bedoel je ik verwoord dingen op zo'n dergelijke wijze dat ik wel gelijk moet krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat als je maar op alle wedstrijden in het stadion zit je een supporter bent. Café's afbreken en andere supporters aanvallen is toegestaan.
het ging over de 17 April 2005 rellen, buiten het stadion.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je het in stadion relt je niet goed bij je hoofd bent, want daarmee beschadig je de club behoorlijk (Nancy). Wat je daar buiten doet moet je lekker zelf weten en is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
Leg jij het eens in jouw woorden uit dan, ben benieuwdquote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik verwoord dingen op zo'n dergelijke wijze dat ik wel gelijk moet krijgen.![]()
En als het vóór het stadion is?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je het in stadion relt je niet goed bij je hoofd bent, want daarmee beschadig je de club behoorlijk (Nancy). Wat je daar buiten doet moet je lekker zelf weten en is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
Was trouwens wel een grappig argument, dat zulke 'goeie' supporters honderden euro's aan hun club uitgeven door ze achterna te reizen en teensokken ervan te kopen. Ondertussen breken ze ergens de boel weer eens een keer af en krijgt Feyenoord een boete ter waarde van 500 seizoenskaarten. Nee, ze steunen hun club gelukkig welquote:Op donderdag 28 december 2006 15:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat als je maar op alle wedstrijden in het stadion zit je een supporter bent. Café's afbreken en andere supporters aanvallen is toegestaan.
Ik vind het kinderachtig en zou er zelf nooit aan meedoen, maar ik vind dat iedereen lekker zelf moeten weten of hij relt of niet. Op den duur draag je toch zelf de consequenties.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En als het vóór het stadion is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |