Brian LIEGTquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:59 schreef avonne het volgende:
Goeie ruzie tussen Nena en Brian
Brian roept "HOER" en gooit een glas stuk
NEE! Dat is dus helemaal niet waar. Ik ben het dus niet altijd met Nena eens, maar hier was Brian echt helemaal FOUT.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:01 schreef Marrije het volgende:
Niet te geloven. Wat een wending. Zat Nena Brians moeder uit te schelden?
Nee. Brian zat het daar op aan te sturen. Nena probeerde het uit te leggen maar had er spontaan genoeg van en liep weg. Brian wilde toch alleen maar zichzelf horen. Wat een lul.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:01 schreef Marrije het volgende:
Niet te geloven. Wat een wending. Zat Nena Brians moeder uit te schelden?
Brian verdraait woorden...wat er m.i. is gebeurd is dat Nena Brian de schuld geeft van de bemoeizucht van zijn moeder.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
NEE! Dat is dus helemaal niet waar. Ik ben het dus niet altijd met Nena eens, maar hier was Brian echt helemaal FOUT.
Die ware aard van Brian is niet zo lekker, hé?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit topic heeft laagste nummer
Wat een kloothommel die Brian, hij liet nu z'n ware aard zien.
Bedankt Marrije!quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was gewoon een saaie avond. .NL probeerde de boel op te fokken door te gaan zeuren tegen Huub dat ie geen taart had uitgedeeld met zijn verjaardag, maar Huub zei alleen maar dat juist jij daar wat van zegt, raar! Natasia zei dat het haar niet interesseerde en Bart zei dat ook. Tja, toen was .NL zijn backup weg en Brian ging er verder ook niet op door. Volgens Natasia kwam de woede van .NL door de zoveelste whiskey die .NL had verorberd. Dat was eigenlijk de enige kans op een rel, verder is het dus enorm rustig verlopen, zoals Natasia zegt, ze hebben zich rustig/netjes gedragen. Misschien ingegeven door de aanwezigheid van Amanda, dan zijn ze ook niet echt onder ons.
Ilona heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:04 schreef Day het volgende:
Ach Ilona, hou toch je bek!
Straatrat?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:06 schreef avonne het volgende:
WAT EEN AGGRESSIEF MANNETJE DIE BRIAN
Alweer blijkt dat Brian niet meer is dan een straatrat.
Als het hem niet uitkomt flipt hij gewoon
Niet waar, Nena gaf haar mening over hoe het volgens haar gegaan was. Ze was het zat om het uit te leggen en liep weg. Brian flipte en noemde Nena hoer om vervolgens een glas rode wijn over nena te gooien en kapot tegen de muur.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:06 schreef demins het volgende:
[..]
Brians moeder werd erin gegooid. Door Nena!
Ze hebben toegelaten dat Natas wijn gooit, nu is het hek van de damquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:08 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Straatrat?
Eens!
Wat mij betreft mag die eruit OF een soort van officiele laatste keer waarschuwing van de redactie krijgen.
Dit is mi niet toelaatbaar. Ook niet voor TV.
Ja, die geniet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:07 schreef Miraaa het volgende:
Hoppa..... en Ilona is in haar element.
Die blijf zeuren nu over de schade......."kijk nou toch...schande...asociaal...kijk nou toch, weet je wat ik jammer vind, weet je wat ik jammer vind".........![]()
Slaat dat nou op ??quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede reclame op kerst.
Een negerin die met wijn gooit en een Antilliaan die iemand zonder pardon een hoer noemt.
En dan moet een Nederlander maar tolerant zijn.
Nu zit Brian ook weer alles bij elkaar te liegen.
Nena verdient de credits van deze uitbarsting...ze had commentaar op zijn moeder (terecht) maar het was volkomen onnodig hem daarvoor uit te schelden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:08 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Straatrat?
Eens!
Wat mij betreft mag die eruit OF een soort van officiele laatste keer waarschuwing van de redactie krijgen.
Dit is mi niet toelaatbaar. Ook niet voor TV.
ik heb niet gehoord dat Nena hem uitscholdquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nena verdient de credits van deze uitbarsting...ze had commentaar op zijn moeder (terecht) maar het was volkomen onnodig hem daarvoor uit te schelden.
Ja dat was recht in haar gezicht toen ze de deur doorliep naar binnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Nena hem hoer horen roepen ??
Ik hoorde dat, maar hoorde haar dat net niet meer noemenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat was recht in haar gezicht toen ze de deur doorliep naar binnen.
Zij schold ook niet, zij liep naar binnen en zei dat ze het zat was om er met hem over te praten, toen gooide hij de wijn en toen werd ze boos. En toen noemde Brian haar hoer en gooide het glas kapot.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nena verdient de credits van deze uitbarsting...ze had commentaar op zijn moeder (terecht) maar het was volkomen onnodig hem daarvoor uit te schelden.
In mijn optiek was ze al door de deur heen en hij zei het wel maar riep het niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat was recht in haar gezicht toen ze de deur doorliep naar binnen.
Ja !! Zijn alle 2 nederlanders. En ook al was dat niet zo, wat is er relevant aan die info. Het gaat om het gedrag van mensen niet de afkomstquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op de zin die onder het vetgedrukte in je quote staat.
Precies! (Ik had er aanhalingstekens omheen moeten zetten... het was een citaat van Brian, toen hij zijn verhaal vertelde tegen Bart...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Niet waar, Nena gaf haar mening over hoe het volgens haar gegaan was. Ze was het zat om het uit te leggen en liep weg. Brian flipte en noemde Nena hoer om vervolgens een glas rode wijn over nena te gooien en kapot tegen de muur.
Ik kan er naast zitten want dat was net het moment dat ik van stream schakelde, moment daarop was de deur dicht en knalde hij het glas kapot tegen de grond. Het leek wel alsof hij de wijn gooide en meteen daarna hoer riep.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:14 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
In mijn optiek was ze al door de deur heen en hij zei het wel maar riep het niet.
Dat heeft ze mi niet gehoord.
Waar heb je het over, zowel Natasia en Brian zijn Nederlanders!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede reclame op kerst.
Een negerin die met wijn gooit en een Antilliaan die iemand zonder pardon een hoer noemt.
En dan moet een Nederlander maar tolerant zijn.
Nu zit Brian ook weer alles bij elkaar te liegen.
Dankje!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja !! Zijn alle 2 nederlanders. En ook al was dat niet zo, wat is er relevant aan die info. Het gaat om het gedrag van mensen niet de afkomst
Ze riep dat ze er geen zin meer in had en vervolgens kankerjongquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:12 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb niet gehoord dat Nena hem uitschold
Wat zei ze dan?
Dat laatste woord heb ik echt niet gehoord hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze riep dat ze er geen zin meer in had en vervolgens kankerjong
Ze heeft hem wel voor kankerjong (laatste woord kan anders zijn) uitgescholden, maar dat nadat hij dat glas kapot heeft gegooid.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat laatste woord heb ik echt niet gehoord hoor.![]()
Nu zegt Brian overigens 'Bijna schelden over mijn moeder'
Met jouw interpunctie klinkt het best opwindend!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:18 schreef Day het volgende:
Oh hoor, Ilona haar mondje roeren.
En tegen Bart zei hij: écht naar praten over mijn moeder.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een viezerik!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:21 schreef demins het volgende:
[..]
Met jouw interpunctie klinkt het best opwindend!![]()
Ja dat riep ze echt naar Brian!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die gaat naar bed.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
Is Brian nu naar achter ?
Nee zich omkleden om mee te trainen (en dus af te koelen) samen met Bart en Natasiaquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
Is Brian nu naar achter ?
Ah dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee zich omkleden om mee te trainen (en dus af te koelen) samen met Bart en Natasia
Deze hele ruzie was weer gebaseerd op totaal niet naar elkaar luisteren!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat riep ze echt naar Brian!
Ik hoop eigenlijk dat ze het zullen uitzenden maar ik ben bang van niet...
Nena heeft alleen maar gezegd over die moeder dat ze zich bemoeit heeft met iets wat ze niet compleet heeft kunnen zien en horen en toen werd ze zo pissed en zei ze ach rot op ik heb er geen zin meer in kankerjong
Ja 3CP erafquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef Marrije het volgende:
Maar ze moesten toch op hun taalgebruik letten? Gevloek was toch niet meer toegestaan? Staat daar een sanctie op?
Ja het gesprek zat vol met spraakverwarring en onbegrip...zat al af te tellen wanneer het fout zou gaan...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Deze hele ruzie was weer gebaseerd op totaal niet naar elkaar luisteren!
Brian zag woorden die Ilona gebruikt had als woorden aan die Nena gebruikt had.
Nena zag het op een aanval op haar, maar Brian had het over Ilona.
Op gegeven moment waren ze volgens mij allebei kwijt wie wat nou over wie had gezegd.
Tuurlijk, dit is natuurlijk weer een stuk asocialer dan wat zij over Brian's moeder heeft gezegd. De aandacht is weer verschoven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ilona zit met een smile op de bank...helemaal in haar element!
Huh? Waarom?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Dat tikt tenminste nog een beetje aan. . . Maar beiden hebben dus 3 cp verloren met dit gebeuren (nena voor kankerjong en brian voor hoer). En je mag dus ongestraft je drinken over een ander heengieten?quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
Ik noemde je hoer, dat was niet stoer
maar door jouw woorden over mn moeder
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
vannacht zal ik weer bij je zijn
Was over opmerking van mede poster, weer over nederlanders enzo. Word er moe vanquote:
Je bent nóg slechter dan Brian!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
Oh, ik wilde net een bundel uitgevenquote:
Daar heb ik anders geen last van, ik slaap al 4 jaar naast een autochtoon.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef Gigageil het volgende:
Allochtonen+ Nederlanders......zucht....... ik weet weer genoeg....![]()
Ik blijf erbij, gemengde huwelijken op een kussen slaapt de duivel tussen.....![]()
Van 1 ding ben je wel zeker, dit is GEEN EXIT voor Brian, gelijke monnikken, gelijke kappen......met Natasia
Jij niet alleen!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was over opmerking van mede poster, weer over nederlanders enzo. Word er moe van
Dus datquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:33 schreef Day het volgende:
[..]
Daar heb ik anders geen last van, ik slaap al 4 jaar naast een autochtoon.
Ik snap ook niet zo goed waarom de afkomst van Brian (die overigens gewoon Nederlander is) er weer bij gehaald moet worden. Wat? Nederlandse stelletjes maken nooit ruzie, volgens jou?
Wat ik gehoord heb is dat Brian Nena verweet dat ze "mama's-kindje " had gezegd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Deze hele ruzie was weer gebaseerd op totaal niet naar elkaar luisteren!
Brian zag woorden die Ilona gebruikt had als woorden aan die Nena gebruikt had.
Nena zag het op een aanval op haar, maar Brian had het over Ilona.
Op gegeven moment waren ze volgens mij allebei kwijt wie wat nou over wie had gezegd.
Dat was ook een gedeelte van de ruzie, dat kloptquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb is dat Brian Nena verweet dat ze "mama's-kindje " had gezegd.
Dat ontkende ze en hij bleef het maar beweren.
Ik vond alles wat Nena zei erg begrijpelijk (voor de verandering) en ik snap wel dat ze er genoeg van had dat hij haar niet wilde geloven.
Huub loopt steeds te voeren als er ruzie is...heel slecht van hemquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Oh, en Huubje gaat ook stoer meelullen.
Nee Brian, vuile rat,quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
Ik zou in haar plaats niet met O&N langskomen...ze had zich beter neutraal kunnen opstellen!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
Hoop dat Brian zn mamma nu naar de streams kijkt en op FOK meeleest
Eensquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou in haar plaats niet met O&N langskomen...ze had zich beter neutraal kunnen opstellen!
Ik heb zo'n idee dat het erg gezellig gaat worden met o&nquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou in haar plaats niet met O&N langskomen...ze had zich beter neutraal kunnen opstellen!
Dat wist ik niet meer...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat kwam niet echt duidelijk naar voren, ze vroeg naar een specifiek iemand van de redactie (ik dacht ene steijn maar weet niet zeker), zou best kunnen dat het over t incident gaatquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarover? of dat kan met die wijn?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
Ze zou het moeten kunnen. Per slot van rekening heeft ze geen gevoelens voor Brian, maar gaat het haar alleen maar om de aandacht en de warmte die ze van hem krijgt. Die krijgt ze van Huub ook vast wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:46 schreef Gigageil het volgende:
Huub ruikt zijn kansen.....![]()
Als Nena ECHT slim is gaat ze nu een beetje rotzooien met Huub.....dan flipt Brian de pan uit....![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee Brian, vuile rat,
in je dromen denk je dat.
Ik kijk vanaf nu niet meer naar je om,
Dit was errug dom.
Je hebt me in mijn trots gepakt,
Al mijn gevoel voor jou is weggezakt.
Je kunt nu smeken wat je wil,
Ik stop weer met de pil.
Jouw kop moest ik al niet,
Je karakter is ook niet wat je ziet.
Achterbakse acties steeds,
Ik heb het nu gehad, reeds.
Je kunt nu enkel van mijn lichaam dromen,
Maar je zult er niet meer aankomen.
Pak Natasia maar of zo,
Dat is ook zo'n jojo.
Dus oprotten AUB,
Je blijft af van mijn sn......![]()
![]()
Ze wou ook niet meer komen, nadat ze gehoord en gezien heeft wat Ilona over haar zei.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens
Als ik haar was was ik helemaal niet gekomen
Maar ze deed het wel en dat vind ik stom. Kom dat nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ze wou ook niet meer komen, nadat ze gehoord en gezien heeft wat Ilona over haar zei.
Ja of ga er naartoe en ga meteen de boel ophelderen...zo van "Hallooo ik ben Netty en ik heb begrepen dat enkelen van jullie opheldering wensen over mijn financiele situatie...wat willen jullie van me weten???"quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ze deed het wel en dat vind ik stom. Kom dat niet
Ik denk zelfs dat ze met Huub 20 x meer lol heeft dan met Brian.....die is gewoon te serieus, humor ho maar en je ziet wat ie doet als ie kwaad is.....1 stap verder en Nena had een klap gekregen.....buiten DGK op zeker......quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zou het moeten kunnen. Per slot van rekening heeft ze geen gevoelens voor Brian, maar gaat het haar alleen maar om de aandacht en de warmte die ze van hem krijgt. Die krijgt ze van Huub ook vast wel.
eensquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja of ga er naartoe en ga meteen de boel ophelderen...zo van "Hallooo ik ben Netty en ik heb begrepen dat enkelen van jullie opheldering wensen over mijn financiele situatie...wat willen jullie van me weten???"
ok, maar sex met Huubquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:54 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze met Huub 20 x meer lol heeft dan met Brian.....die is gewoon te serieus, humor ho maar en je ziet wat ie doet als ie kwaad is.....1 stap verder en Nena had een klap gekregen.....buiten DGK op zeker......
Nena wou hem ook een klap geven trouwens, ze hield zich op tijd in.....![]()
Ja, daarom!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:55 schreef Marrije het volgende:
Ach, morgen liggen Brian en Nena weer op elkaar.
Preciesquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, daarom!
Natasia heeft nog het verstandigst gereageerd: Ik bemoei me er niet mee, want over een uur zitten jullie toch weer aan elkaar vastgeplakt.
Het zal langer dan een uur duren, denk ik, maar dit komt ook wel weer goed.
Oh, Ilona geniet zeker!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef demins het volgende:
Beneden wachten ze onder leiding van Ilona gespannen op het moment dat de anderen klaar zijn met trainen. Dan begint de ruzie pas goed!
Ik zou in Brian z'n plaats gewoon na het douchen m'n bed induiken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef demins het volgende:
Beneden wachten ze onder leiding van Ilona gespannen op het moment dat de anderen klaar zijn met trainen. Dan begint de ruzie pas goed!
Sylvia en Ilona wachten op hem, die willen hem vanavond nog zijn oren wassen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:03 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, Ilona geniet zeker!
Maar ik denk niet dat er verder nog ruzies zullen komen. Nena gaat straks naar achter. Waarschijnlijk wordt Brian ook op het matje geroepen en ze zullen elkaar óf de rest van de dag vermijden óf ze gaan het straks weer superknullig goedmaken.
Oh gaan ze dat doen? Gaat lachen worden dan, zeker Ilona. En helemaal als Natasia en Bart en ook bij zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sylvia en Ilona wachten op hem, die willen hem vanavond nog zijn oren wassen...
Ik dacht ook aan Ilona, als ze het eens danig voor haar vriendin Nena gaat opnemen. Dan zegt Brian dat ze zich er niet mee moet bemoeien. En dan zijn de rapen gaar!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:03 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, Ilona geniet zeker!
Maar ik denk niet dat er verder nog ruzies zullen komen. Nena gaat straks naar achter. Waarschijnlijk wordt Brian ook op het matje geroepen en ze zullen elkaar óf de rest van de dag vermijden óf ze gaan het straks weer superknullig goedmaken.
Op kantoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Oh gaan ze dat doen? Gaat lachen worden dan, zeker Ilona. En helemaal als Natasia en Bart en ook bij zijn.
Hey, waar is .NL eigenlijk?
Zijn ze haar aan het opblazen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:07 schreef kleinzusje het volgende:
Wordt Sylvia steeds dikker ?
Wanneer denk jij niet aan Ilonaquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan Ilona, als ze het eens danig voor haar vriendin Nena gaat opnemen. Dan zegt Brian dat ze zich er niet mee moet bemoeien. En dan zijn de rapen gaar!
Stel je Ilona eens met kort haar voor...echt een oude vrouw zonder dat kapsel...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wanneer denk jij niet aan Ilona![]()
Als het aan huub ligt wel......die geeft net aan dat hij hem over 3 maanden desnoods in de heg propt.quote:
Niet mee eens...de spanning tussen hun loopt al een hele tijd maar komt steeds niet tot een escalatie...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef Utrecht het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat de moeder van Nena hoopt dat Brian en Nena wat samen krijgen.
Als zij een relatie hebben kan ze over een paar jaar vluchten naar een blijf-van-mijn-lijf-huis.
Brian heeft een serieus probleem om zijn agressie in toom te houden, als iemand al zo kan ontploffen in een discussie dan is het wachten totdat de handdoekjes verkeerd hangen (sleeping with the enemy)
Welke Ilona?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wanneer denk jij niet aan Ilona![]()
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet mee eens...de spanning tussen hun loopt al een hele tijd maar komt steeds niet tot een escalatie...
Ze zouden alleen maar even een keer eerlijk moeten spreken met elkaar wat ze voor elkaar voelen.
Neuh, even wat geklooi, was geen S-lockquote:
komop ! Beeldquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow Nathanael schijnt ladderzat op kantoor te zitten...
Die opmerking kon gewoon hoor.... Sylvia loopt al dagen te vergaan van de pijn en had er nog niet over gebeld.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik verbaas me erover dat Huub zich zoveel kan permitteren tegen iedereen...net zei hij eigenwijs paard tegen Sylvia...ik zou een glas wijn naar hem toe hebben gegooid!![]()
Dat is gewoon hun humor....ze lopen al dagen elkaar voor de gein voor alles en nog wat uit te maken.....quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik verbaas me erover dat Huub zich zoveel kan permitteren tegen iedereen...net zei hij eigenwijs paard tegen Sylvia...ik zou een glas wijn naar hem toe hebben gegooid!![]()
Ik vind dus dat de opmerking niet kan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die opmerking kon gewoon hoor.... Sylvia loopt al dagen te vergaan van de pijn en had er nog niet over gebeld.
Als jij het verschil tussen plagende humor en een beledigende opmerking niet ziet dan is het maar goed dat jij daar niet zit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind dus dat de opmerking niet kan.
Eigenwijs prima maar paard???????
Die jongen lult gewoon teveel.
Nou weet je.....ik denk dat het gewoon is omdat hij het zegt...ik zou namelijk niets van hem pikken, ik vind hem veel te vrijpostig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat is gewoon hun humor....ze lopen al dagen elkaar voor de gein voor alles en nog wat uit te maken.....![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou weet je.....ik denk dat het gewoon is omdat hij het zegt...ik zou namelijk niets van hem pikken, ik vind hem veel te vrijpostig.
Mij erop aanspreken dat ik geen verschil weet tussen welk soort humor dan ook en dan mijn opmerking over het glas wijn gooien serieus nemen...dat is pas echt grappigquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij het verschil tussen plagende humor en een beledigende opmerking niet ziet dan is het maar goed dat jij daar niet zit.
Dit was niet meer dan plagende humor, een glas wijn gooien als reactie was dan ook zwaar overtrokken geweest (iedere reactie was dat geweest)
Ik vind dat woord op zijn lijf geschreven!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Dat woord heb ik zo lang niet gehoord!
Tsja.... een andere reactie was ook niet meer mogelijk hè... nadat je anti-Huub pleidooi zo verkeerd gevallen was.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mij erop aanspreken dat ik geen verschil weet tussen welk soort humor dan ook en dan mijn opmerking over het glas wijn gooien serieus nemen...dat is pas echt grappig![]()
Klopt ook wel, maar ik moet er gewoon op lachen dat je juist dat woord gebruikt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind dat woord op zijn lijf geschreven!
Inderdaad een ouderwetsch woordquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Dat woord heb ik zo lang niet gehoord!
Klopt. Ik denkt dat Nena meer voor Brian voelt dan ze toegeeft. Alles komt weer goed tussen die twee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet mee eens...de spanning tussen hun loopt al een hele tijd maar komt steeds niet tot een escalatie...
Ze zouden alleen maar even een keer eerlijk moeten spreken met elkaar wat ze voor elkaar voelen.
Psssst niet hardop zeggen, vindt Leandra niet leuk!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:42 schreef elsie het volgende:
wat een verschrikkelijke slijmbal is die huub zeg erger me kapot aan die gast![]()
Ga ff lekker naar de speeltuin joh.. daar zijn er meer op jouw niveau, en nou braaf af en gewoon weer over de bewoners zeiken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Psssst niet hardop zeggen, vindt Leandra niet leuk!
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga ff lekker naar de speeltuin joh.. daar zijn er meer op jouw niveau, en nou braaf af en gewoon weer over de bewoners zeiken.
Die is nog erger dan een vrouw die een avondje uit is en heel de avond over niets anders, dan over haar kindjes kan lullen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:49 schreef avonne het volgende:
Nathanael in slijmmodus, DAT is bizar!
Zou nog weleens lang kunnen duren eer ze weer tot een unanieme stemming kunnen komen...quote:
Ik !quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:52 schreef avonne het volgende:
Niemand die zich ergert aan Nel op zijn "we zijn zo emotioneel, mama's, papa's en kinderen-toer?"
Gigageil is het niet met je eens!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:55 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Die is nog erger dan een vrouw die een avondje uit is en heel de avond over niets anders, dan over haar kindjes kan lullen.![]()
Maarre ff wat anders........Brian heeft geen slecht figuur![]()
Boven de gordel valt het enigszins mee.....wel een beetje ribben tellen, gewoon te droog....maar goed.quote:
nee klopt.....blijven proberen.....dan komt ie wel goedquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Potverdikkeme!
Ik wil het filmpje van de ruzie tussen Nena en Brian bekijken en krijg elke keer 1 of ander schermpje over een licentie. Iemand anders hetzelfde of ligt het weer aan mij?
Ik heb gewerkt in mijn leven, dus heb ik gewoon kuiten.......quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan kun je je altijd weer afvragen hoe atletisch die personen er zelf dan weer uitzien...
![]()
ach ja, je moet ergens met je agressie heen hequote:Op woensdag 27 december 2006 00:03 schreef bosb het volgende:
Brian is wel een goochelaar met het springtouw....
ik kreeg dat ook maar er stond toen ook bij dat je iets kon opvragen ofzo ? (is voor mij al weer een tijdje terug maar staat me zoiets bij ) en nu gaat het wel goed hier ..maar ik snap je frustratie had ik ook toen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Potverdikkeme!
Ik wil het filmpje van de ruzie tussen Nena en Brian bekijken en krijg elke keer 1 of ander schermpje over een licentie. Iemand anders hetzelfde of ligt het weer aan mij?
Oh ja, hij had geen kuiten zei jequote:Op woensdag 27 december 2006 00:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in mijn leven, dus heb ik gewoon kuiten.......![]()
Ik moet er ook bijzeggen dat je wel een plaatje op het hoofd van brian moet houden........quote:
Ja Huub.... zegt hijquote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
Is er iemand die snapt wat Nel nou eigenlijk bedoeld
Ja ik.....hij zegt eigenlijk wat ik denk......je heb te maken met mensen en mensen hebben gevoelens.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
Zn eigen positie versterken door geen mening te geven, zodat hij zodirect ook met Bart kan meelullen................ in een soort onverstaanbare wannabee taalquote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand nu al eens gekeken naar die echtgenoot van J-Lo hoe ongelooflijk veel die op Brian lijkt???quote:Op woensdag 27 december 2006 00:07 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik moet er ook bijzeggen dat je wel een plaatje op het hoofd van brian moet houden........![]()
Ik denk dat het er om neerkomt dat ze niet zo schijnheilig moeten doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
Of wat andersquote:Op woensdag 27 december 2006 00:13 schreef Miraaa het volgende:
En Nena zit nog steeds achter ???
Heftig gesprek moet dat dan zijn......![]()
Of zou ze daar net zo nietszeggend zitten als dat ze met brian op de bank zit. "kweetnie"![]()
Ja dat ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om neerkomt dat ze niet zo schijnheilig moeten doen.
Edit: wat Miraa zegt!
thanksquote:Op woensdag 27 december 2006 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om neerkomt dat ze niet zo schijnheilig moeten doen.
Edit: wat Miraa zegt!
Misschien omdat Huub er niet uit ziet zonder shirtquote:Op woensdag 27 december 2006 00:14 schreef bosb het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op een tel vanuit de snackbar.... Huun kreeg gister 10 min na zijn strip act al te horen dat hij kleren aan moest trekken.....
Want onze Huub bvb. veroordeelt geweld, maar heeft inmiddels al meerdere dreigementen geuit richting andere bewoners. Net nog tegen Brian (wel zo dat hij dat niet kon horenquote:
Mijn naam is haasquote:
Ik heb al vaker gezegd, Huub moet weten wanneer hij op moet houden.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:18 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Mijn naam is haas![]()
Maar Nat wil het gesprek met Brian......en hoppa "roddel" huup huppelt er weer achteraan.
Zijn trukjes zijn zo doorzichtig![]()
Ja, deed hij.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:22 schreef Miraaa het volgende:
Stuur Brian nou net Huub weg, of zie ik dit nu verkeerd![]()
Jep, (bijna dan) en Nena is nog achter bij de redactiequote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef RTM1988 het volgende:
slaapt de rest al?
Omdat ze aangaven dat ze alleen wilden praten en Huub toch aan bleef dringen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom werd Brian net kwaad op Huub?
nee, de streams werden gewoon weggedraaidquote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef RTM1988 het volgende:
slaapt de rest al?
Fase korsakowquote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef rooie3 het volgende:
In welke fase zit NL.
Hij doet weer zo raar.
In de inlikfase bij Brian....de datum naderd dat er een stemming komt....quote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef rooie3 het volgende:
In welke fase zit NL.
Hij doet weer zo raar.
Voor zover ik weet zijn de uitzendingen gratis terug te zien op de site van Tienquote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef wauzie het volgende:
even 'n vraagje.....eerst was hier een topic waar je uitzendingen terug kon kijken. Kan het alleen niet vinden, is het er niet meer ofzo? weet iemand waar ik uitzendingen terug kan kijken, behalve op talpa (betalen).?
Krijg nou wat.....dat is bizar....je hebt gelijk!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:25 schreef schizolientje het volgende:
En als ik het nu begrijp heeft Brian de tekst van het gedicht voor zijn moeder gewoon gejat???
Ik weet niet meer zeker of dat topic er nog is. Je kan in ieder geval gewoon de uitzendingen bekijken op de Talpa site, gratis!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef wauzie het volgende:
even 'n vraagje.....eerst was hier een topic waar je uitzendingen terug kon kijken. Kan het alleen niet vinden, is het er niet meer ofzo? weet iemand waar ik uitzendingen terug kan kijken, behalve op talpa (betalen).?
Huub heeft de stemming ingetrokken vanavondquote:Op woensdag 27 december 2006 00:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
In de inlikfase bij Brian....de datum naderd dat er een stemming komt....![]()
Je kunt alles grtis bekijken op Talpa ofwel Tien. Wel inloggenquote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef wauzie het volgende:
eensquote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ergens lijkt het alsof Nathanael er rekening mee houdt dat er toch nog een ontslagaanvraag voor hem gedaan is...
Gaat ie opeens schattig en emotioneel filmpje maken voor Brian...
Zou er een stemronde zijn dan zou Brian nu al niet meer tegen hem stemmen...
Sorry, maar ik geloof niet in een onzelfzuchtig optreden van Nathanael.
Ja maar dat weet Nathanael niet dus die neemt het zekere voor het onzekere...quote:Op woensdag 27 december 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Huub heeft de stemming ingetrokken vanavond
Zie onderschriftquote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef wauzie het volgende:
Ben je gek die is veel te blij met haar tv rol waar ze al jarenlang van heeft liggen dromen die laat Bart echt niet schieten zolang de camera's draaien.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, volgens mij deed Lesley afstandelijk vanmiddag....![]()
en deed ook nog z'n zender om en heeft geen woord gezegtquote:Op woensdag 27 december 2006 00:37 schreef bosb het volgende:
wow bart trekt al zijn kleren aan om alleen een glas water te halen......
NL vroeg wel eerst netjes of hij een sigaretje mocht rokenquote:Op woensdag 27 december 2006 00:42 schreef schizolientje het volgende:
En er wordt gerookt zonder dat Brian bezwaar maakt, is ook anders geweest. Gekkenhuis
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:40 schreef elsie het volgende:
[..]
en deed ook nog z'n zender om en heeft geen woord gezegt![]()
Ik ook niet ( en ben er 1 )quote:Op woensdag 27 december 2006 00:43 schreef Gigageil het volgende:
Kortom: Ik begrijp vrouwen niet .....![]()
Hij wil zich er niet mee bemoeien ....bla bla.....want voor je het weet zit Bart in een freaky wijn-gooi show.......erg uit de hoogte in ieder geval.....zoals we Bart kennen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:45 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Bart nog iets gezegd over het wijn gooien.
Dat hij zich er buiten houdtquote:Op woensdag 27 december 2006 00:45 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Bart nog iets gezegd over het wijn gooien.
Gohquote:Op woensdag 27 december 2006 00:51 schreef Day het volgende:
.NL is graag aan het woord, hè?
Bart is wat dat betreft gewoon schijnheilig.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus weinig.
Denk echt niet dat Bart dit leuk vind.
Vooral nu de mensen uit zijn kamp het doen.
vind hij ook duidelijk niet ..zijn vriend die hij aan de telefoon sprak zei al tegen hem dat het niveau van DGK naar beneden ging en daar heeft hij al een paar keer over gesproken.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus weinig.
Denk echt niet dat Bart dit leuk vind.
Vooral nu de mensen uit zijn kamp het doen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Bart is wat dat betreft gewoon schijnheilig.
Als je hoort wat hij en zijn vrienden buiten DGK uitvreten, is dit kinderspel.
Ja maar nu heb je de camera,s en Bart wil winnen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Bart is wat dat betreft gewoon schijnheilig.
Als je hoort wat hij en zijn vrienden buiten DGK uitvreten, is dit kinderspel.
Dat is dus het schijnheiligequote:Op woensdag 27 december 2006 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja maar nu heb je de camera,s en Bart wil winnen.
Maar dan wel in een programma van niveau.
Als hij het niet zijn niveau vindt, moet hij opstappen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja maar nu heb je de camera,s en Bart wil winnen.
Maar dan wel in een programma van niveau.
Dat is ook wat Brian tegen hem zegt, maar .NL wil het niet horen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:56 schreef Miraaa het volgende:
Nl zit nu wel te lullen als brugman maar......Nena hoef straks 2x met haar ogen te lonken en Brian heeft weer een totale verstandsverbuistering.![]()
Vind ik ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Als hij het niet zijn niveau vindt, moet hij opstappen.
En stevig ookquote:Op woensdag 27 december 2006 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
NL is dronken
Ze keken als 2 bange jongetjes die betrapt werdenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
redactie belt en de stream gaat opslot
Zal wel samen met Nena en redactie moeten gaan pratenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:28 schreef Day het volgende:
OK, Brian moet ook naar achteren en klinkt niet meer zo vrolijk nu.
Erg stevig.................. tranen !!! ( straks)quote:
Na 3 flessen cognac, 2 wiskey en 6 flessen rood ..........achquote:Op woensdag 27 december 2006 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Redactie: "Nathanael, zou jij je zender even willen checken"
.NL : "Naja, laat ik hem gewoon ff omdoen" (Had ondertussen z'n jas uitgetrokken en z'n zender)![]()
Jammer dat we niet kunnen mailen. Ze wilden net hun password hardop zeggen............ iets met gouden kooi er inquote:Op woensdag 27 december 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
Tis nu wel ineens erg stil in het kantoortje
Hij heeft tijd zat en kan dat muurtje ook wel even zelf schilderen...quote:Op woensdag 27 december 2006 01:33 schreef noucky het volgende:
Wat zal ik lachen als hij een zeer zware sanctie krijgt.
B.v. gewonnen geld inleveren om de muren weer in orde te kunnen brengen en kosten voor de stomerij van de jurk.
Dat zal die jongen leren, want hij is echt niet normaal.
Stilte voor de ( verborgen) storm ( achter helaas)quote:Op woensdag 27 december 2006 01:35 schreef noucky het volgende:
Was het hiervoor veel lol trappen, nu zijn ze doodstil achtet de pc aan het tikken.
Streams/redactie staan op nachtslot modusquote:Op woensdag 27 december 2006 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
DGK_REDACTIE gooi die lcd schermen eens op de streams, zo moeilijk is dat niet![]()
We lezen wel aan het stuk of hij fouten maaktquote:Op woensdag 27 december 2006 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Denk toch dat NL nuchterder is dan hij net deed voorkomen, hij zit nu knetterserieus te typen
Een goeie sanctie zou zijn dat zijn moeder niet meer mag komen met O&N.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij heeft tijd zat en kan dat muurtje ook wel even zelf schilderen...
Nena zei dat de jurk 5 mille kost...
NL gaat Lesley uitnodigen, moet unanimiteit krijgenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:39 schreef rooie3 het volgende:
Waar gaan ze donderdag ochtend over stemmen
Had dat iets met Lesley te maken.
Ja Nathanael wil haar als personeelslid uitnodigen voor Bart...quote:Op woensdag 27 december 2006 01:39 schreef rooie3 het volgende:
Waar gaan ze donderdag ochtend over stemmen
Had dat iets met Lesley te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |