Ik heb al vaker gezegd, Huub moet weten wanneer hij op moet houden.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:18 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Mijn naam is haas![]()
Maar Nat wil het gesprek met Brian......en hoppa "roddel" huup huppelt er weer achteraan.
Zijn trukjes zijn zo doorzichtig![]()
Ja, deed hij.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:22 schreef Miraaa het volgende:
Stuur Brian nou net Huub weg, of zie ik dit nu verkeerd![]()
Jep, (bijna dan) en Nena is nog achter bij de redactiequote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef RTM1988 het volgende:
slaapt de rest al?
Omdat ze aangaven dat ze alleen wilden praten en Huub toch aan bleef dringen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom werd Brian net kwaad op Huub?
nee, de streams werden gewoon weggedraaidquote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef RTM1988 het volgende:
slaapt de rest al?
Fase korsakowquote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef rooie3 het volgende:
In welke fase zit NL.
Hij doet weer zo raar.
In de inlikfase bij Brian....de datum naderd dat er een stemming komt....quote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef rooie3 het volgende:
In welke fase zit NL.
Hij doet weer zo raar.
Voor zover ik weet zijn de uitzendingen gratis terug te zien op de site van Tienquote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef wauzie het volgende:
even 'n vraagje.....eerst was hier een topic waar je uitzendingen terug kon kijken. Kan het alleen niet vinden, is het er niet meer ofzo? weet iemand waar ik uitzendingen terug kan kijken, behalve op talpa (betalen).?
Krijg nou wat.....dat is bizar....je hebt gelijk!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:25 schreef schizolientje het volgende:
En als ik het nu begrijp heeft Brian de tekst van het gedicht voor zijn moeder gewoon gejat???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |