Welke Ilona?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wanneer denk jij niet aan Ilona![]()
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet mee eens...de spanning tussen hun loopt al een hele tijd maar komt steeds niet tot een escalatie...
Ze zouden alleen maar even een keer eerlijk moeten spreken met elkaar wat ze voor elkaar voelen.
Neuh, even wat geklooi, was geen S-lockquote:
komop ! Beeldquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow Nathanael schijnt ladderzat op kantoor te zitten...
Die opmerking kon gewoon hoor.... Sylvia loopt al dagen te vergaan van de pijn en had er nog niet over gebeld.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik verbaas me erover dat Huub zich zoveel kan permitteren tegen iedereen...net zei hij eigenwijs paard tegen Sylvia...ik zou een glas wijn naar hem toe hebben gegooid!![]()
Dat is gewoon hun humor....ze lopen al dagen elkaar voor de gein voor alles en nog wat uit te maken.....quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik verbaas me erover dat Huub zich zoveel kan permitteren tegen iedereen...net zei hij eigenwijs paard tegen Sylvia...ik zou een glas wijn naar hem toe hebben gegooid!![]()
Ik vind dus dat de opmerking niet kan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die opmerking kon gewoon hoor.... Sylvia loopt al dagen te vergaan van de pijn en had er nog niet over gebeld.
Als jij het verschil tussen plagende humor en een beledigende opmerking niet ziet dan is het maar goed dat jij daar niet zit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind dus dat de opmerking niet kan.
Eigenwijs prima maar paard???????
Die jongen lult gewoon teveel.
Nou weet je.....ik denk dat het gewoon is omdat hij het zegt...ik zou namelijk niets van hem pikken, ik vind hem veel te vrijpostig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat is gewoon hun humor....ze lopen al dagen elkaar voor de gein voor alles en nog wat uit te maken.....![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou weet je.....ik denk dat het gewoon is omdat hij het zegt...ik zou namelijk niets van hem pikken, ik vind hem veel te vrijpostig.
Mij erop aanspreken dat ik geen verschil weet tussen welk soort humor dan ook en dan mijn opmerking over het glas wijn gooien serieus nemen...dat is pas echt grappigquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij het verschil tussen plagende humor en een beledigende opmerking niet ziet dan is het maar goed dat jij daar niet zit.
Dit was niet meer dan plagende humor, een glas wijn gooien als reactie was dan ook zwaar overtrokken geweest (iedere reactie was dat geweest)
Ik vind dat woord op zijn lijf geschreven!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Dat woord heb ik zo lang niet gehoord!
Tsja.... een andere reactie was ook niet meer mogelijk hè... nadat je anti-Huub pleidooi zo verkeerd gevallen was.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mij erop aanspreken dat ik geen verschil weet tussen welk soort humor dan ook en dan mijn opmerking over het glas wijn gooien serieus nemen...dat is pas echt grappig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |